Dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo extreem baggeren staat altijd dezelfde straf op toch? Was te verwachten.
Aaii aiiquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat in een opbrengstenmatrix van 2 bedrijven allebei de bedrijven ongunstig uitkomen.
Wat voor opleiding heb jij?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ugh, zo blij dat ik alleen nederlands en engels krijg het eerste jaar.
De rest van de tijd is het knutselen
Jij wil ook later mensen ondertekenen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
DV en ik hebben beide pretopleiding
Nee ik doe een ICT opleidingquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil ook later mensen ondertekenen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik doe een ICT opleiding![]()
Ik zat verdomme runescape te spelen voor de neus van de leraar
Dat doe je zelf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Runescapequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Art&designquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij?
Tomaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt hij ergens dat hij dat niet doet dan
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het hele jaar beetje naar musea, voorstellingen, theater gaan. In de les een beetje grimen, podia ontwerpen, portret tekenen.
Ik vind het best.
houdt de paus van grote jongens ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
Ja. Iedereen wil mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#SchoolFlow ☺😃👍… #bow #lovepink #jacket #nerdglasses #swag.. At the back of the #bus cause I’m #thuglife 👊🔫 (Taken with Instagram at School Doe😁✌)
Ah okequote:
als swag per kg kwam wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
Zelfs ik heb nog meer swag als ik in de bus zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |