Dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo extreem baggeren staat altijd dezelfde straf op toch? Was te verwachten.
Aaii aiiquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat in een opbrengstenmatrix van 2 bedrijven allebei de bedrijven ongunstig uitkomen.
Wat voor opleiding heb jij?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ugh, zo blij dat ik alleen nederlands en engels krijg het eerste jaar.
De rest van de tijd is het knutselen
Jij wil ook later mensen ondertekenen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
DV en ik hebben beide pretopleiding
Nee ik doe een ICT opleidingquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil ook later mensen ondertekenen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik doe een ICT opleiding![]()
Ik zat verdomme runescape te spelen voor de neus van de leraar
Dat doe je zelf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Runescapequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Art&designquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij?
Tomaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt hij ergens dat hij dat niet doet dan
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het hele jaar beetje naar musea, voorstellingen, theater gaan. In de les een beetje grimen, podia ontwerpen, portret tekenen.
Ik vind het best.
houdt de paus van grote jongens ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
Ja. Iedereen wil mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#SchoolFlow ☺😃👍… #bow #lovepink #jacket #nerdglasses #swag.. At the back of the #bus cause I’m #thuglife 👊🔫 (Taken with Instagram at School Doe😁✌)
Ah okequote:
als swag per kg kwam wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
Zelfs ik heb nog meer swag als ik in de bus zit
Ik had vandaag een gozer in de groep die ik moest begeleiden met een roze skinny jeans, gele vanz en een bruin shirt aan. Is dat ook swag?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een donker rode broek aan, heb ik nu swag???
http://www.geenstijl.nl/m(...)an_bra.html#commentsquote:Nieuw beleid op de kleuterschool voor meerderjarigen. De HvA heeft een stickerregime. Wie op komt dagen bij een hoorcollege, krijgt een sticker. Op zijn of haar stickervel. U denkt, die twitterscholieren lullen. Nope, het staat zelfs in de studiegids van elke opleiding. En stickers tellen ook mee voor het cijfer. Na een hoorcollege moeten HvA-scholieren dus met hun stickervelletje naar de leraar lopen en wachten tot hij er een stickertje opgeplakt heeft. Eentje van de smurfen. Of een prinsessensticker. Die van de Snorkels zijn het coolst, natuurlijk. Nou, HvA'ers, lekker veel stickers verzamelen dit jaar. Op je stickervel. Want dan mogen jullie als beloning in de blokkenhoek. Of in de poppenhoek, al naar gelang interesse. Verder gaarne het hoorcollege verlaten in een nette rij, twee aan twee en hand in hand. In de kantine staat voor iedereen een pakje schoolmelk klaar. Voor het hoorcollege overigens wel je jas en tas hangen aan het kapstokje met jouw naamplaatje. Plassen tijdens de les kan, maar vergeet dan niet de plasketting mee te nemen. En we beginnen elk hoorcollege voortaan met een kringgesprek, waarin iedereen mag vertellen wat hij in het weekend allemaal heeft beleefd. In oktober luizencontrole. Verder: muhahaha, stickers in je schrift op de HvA! En dan nog durven klagen dat je met een hogeschooldiploma niet serieus genomen wordt. Maar goed, het is nog altijd beter dan antispiekcamera's tijdens je tentamens, zoals op de Erasmus. Dat wel.
Beta's.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef leeell het volgende:
aan het eind van de dag zijn jullie allemaal beta's
Clown swagquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vandaag een gozer in de groep die ik moest begeleiden met een roze skinny jeans, gele vanz en een bruin shirt aan. Is dat ook swag?
Boeren ja? Zegt de Groninger, verdomme.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie zijn allemaal peasants
Letterlijke vertaling is boeren ja. Maar op de manier hoe ik het gebruik betekend het 'minder waardige'quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeren ja? Zegt de Groninger, verdomme.
Het ís ook dichtbij, met de auto sta ik in een kwartiertje op Zuid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
maar in de randstad voelt het dichterbij
gebruik die dan ipv dat je mijn ovkaart moet hebben :'')quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
met mijn privé jet ben ik ook in een kwartiertje op zuid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |