dit is echt iets voor 9gagquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef Dimens het volgende:
Ik wilde deze taart laten zien. Voor wanneer ze met GoT gaat trouwen.
[ afbeelding ]
Inderdaad.. tosti moet met ham (of spek) maar alleen kaas is niet lekker. Ga naar de winkel danquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat kan mijn brein niet aan.
True, vroegah had ik nog wel eens zo'n gehackte premium account(s) dat was wel handig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
Albums die bijna nergens te krijgen zijn en dan vervolgens op een verschrikkelijke site zoals Rapidshare worden geupload zodat je 132012370132 uur kunt wachten voordat hij klaar is![]()
![]()
Ik heb er nooit problemen mee met de gratis variant. Geen rare captcha's, geen wachttijd.quote:
Nee nu egen zin meer in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. tosti moet met ham (of spek) maar alleen kaas is niet lekker. Ga naar de winkel danlamlul.
ja ik was toevallig net een artikel aan het lezen over de systematische, geautomatiseerde diefstal die 9gag op grote schaal pleegt en het overtreden van vele reglementen en toen zag ik toevallig een linkjequote:
okequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik was toevallig net een artikel aan het lezen over de systematische, geautomatiseerde diefstal die 9gag op grote schaal pleegt en het overtreden van vele reglementen en toen zag ik toevallig een linkje
kquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je de "e" weglaat ziet het er beter uit
In het Nederlands schrijf je het juist met een e, oké, maar dan wel een streepje erbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je de "e" weglaat ziet het er beter uit
Weet ik, maar het doel van Dimens was om over te komen alsof het hem niet interesseerde dus dan werkt dat beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In het Nederlands schrijf je het juist met een e, oké, maar dan wel een streepje erbij
Was dat mijn doel dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik, maar het doel van Dimens was om over te komen alsof het hem niet interesseerde dus dan werkt dat beter.
wow altijd goed om fans over mij te horen !!!! ik hou van mij fans heb je verder nog iets te vragen ofzo ik beantwoordt graag je vraagen!!!!quote:
Waarom is je spelling op CP niveau?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow altijd goed om fans over mij te horen !!!! ik hou van mij fans heb je verder nog iets te vragen ofzo ik beantwoordt graag je vraagen!!!!
quote:
dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef HeroBrinkman het volgende:
[..]
Waarom is je spelling op CP niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |