de vijverquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder wilt shoarma gaan maken maar zonder broodjes, nou dat pik ik dus effe niet,
wat is de beste plaats om een lijk te verstoppen?
Laat je op TC zien hoe je die broodjes opeet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nog 3 broodjes gevonden in de kast dus die eet ik op samen met wat shoarma
Nee, ik ga aan tafel eten met mijn moeder en zusjequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat je op TC zien hoe je die broodjes opeet?
Gewoon webcam meenemen toch? Ik wil zien hoe die shoarmasappen langs je mondje druipen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik ga aan tafel eten met mijn moeder en zusje
Je weet dat ik 9 ben en in dat geval de post strafbaar is, heb het even gemeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon webcam meenemen toch? Ik wil zien hoe die shoarmasappen langs je mondje druipen.
ALWAYS ANGRY ALL THE TIMEquote:
Ik ben zelf 8, waarom is dit strafbaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet dat ik 9 ben en in dat geval de post strafbaar is, heb het even gemeld
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben zelf 8, waarom is dit strafbaar?
zoek maar op bij google en dan afbeeldingenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
heppie weet jij waarom klipnap een ander account heeft
wacht zo eerst lapo halen tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zoek maar op bij google en dan afbeeldingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |