abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116387697
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef Logician78 het volgende:
Ik had hetzelfde beeld bij overloop, maar durfde uit respect niets te zeggen :+
Ik dacht gewoon écht dat wij in zuid-limburg misschien iets anders bedoelden met 'overloop'. :+ :D

Maar kijk nou hoe mooi jullie overloop is, Suikertante! Zo fijn open ook, ziet er heerlijkruimtelijk uit :Y O+
pi_116387772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke, maar hoe moet ik het dan noemen? Heet dat een vide? Tussenverdieping?
Het kan er trouwens wel erg warm worden maar dan verhuizen we gewoon met het hele gezin naar beneden. :+

(wat een fantastisch dier ligt daar trouwens Coco)
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat dan zou moeten noemen... Maar 'overloop' doet er eigenlijk geen recht aan ;)

En warm, ach, dat wordt het gewoon boven bij ons ook altijd. Babykamer is aan de zon-kant van het huis, dus ik zie ons ook nog wel naar beneden verhuizen mocht het echt extreem warm worden :)

En ja, dat is Dude. Dikke plofkat van ons O+
pi_116387787
Ja, daar nog wel Coco, maar toen woonden wij er nog niet! Nu probeer ik het met moeite een beetje leeg te houden. Met twee man en allebei thuis werkend is het vooral heel knus. Door het dak kan ik bijna nergens een kast kwijt, dat blijkt niet zo praktisch. Maar ik vind het ook nog steeds schitterend O+

As1981, alweer een beetje afgekoeld..? Frikadellen schijnen te helpen!
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:03:14 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116387836
Die kat!! _O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116387865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Ja, daar nog wel Coco, maar toen woonden wij er nog niet! Nu probeer ik het met moeite een beetje leeg te houden. Met twee man en allebei thuis werkend is het vooral heel knus. Door het dak kan ik bijna nergens een kast kwijt, dat blijkt niet zo praktisch. Maar ik vind het ook nog steeds schitterend O+
Ja, maar wel open omdat je zo naar beneden kunt kijken. Of is dat ook niet meer?

Indeling is misschien onpraktisch qua kasten dan, maar vind het er wel tof uitzien! Wij hebben gewoon een standaard rijtjeshuis, niks extra knus ofzo aan. Maar wel ons huisje, dus dat is prima :) O+
pi_116387894
Het is nog wel open ja, dat is ook heel fijn! En inderdaad, je kunt van elk huis een leuke plek maken, en van elk hoekje een leuk baby hoekje!
pi_116387935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:04 schreef Suikertante het volgende:
Het is nog wel open ja, dat is ook heel fijn! En inderdaad, je kunt van elk huis een leuke plek maken, en van elk hoekje een leuk baby hoekje!
Ja, dat opene vind ik zo mooi :Y Oude herenhuizen of boerderijen hebben vaak van die hoge plafonds en ook van die open stukken, vind ik prachtig O+

Ooit gaan wij ook nog naar zoiets verhuizen. Dromen O+
pi_116388060
Ik vind het er heel gaaf uit zien. maar kan me voorstellen dat het niet zo leeg blijft in de praktijk.

Ja hoor afgekoelt. zodra ik de enthausiaste verhalen van peuter hoorde, hij vind het er zo fantastisch!
pi_116388665
Danic ik herken die benauwdheid! Ik kon in het begin van mn zwangerschap serieus amper ademen en dus ook niet ver lopen enzo. Nu is dat over.

FTA een blaasontsteking, blegh! Spannend gesprek volgende week. Heb je er zelf al een idee over wat je wilt? En die vent in de apotheek :')

Omentielvo :'( ik snap het! Wat kl*te! :*

Ik ben ziekjes -O- keelpijn, voel me grieperig. Lekker vroeg naar bed dan maar...
pi_116389172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke, maar hoe moet ik het dan noemen? Heet dat een vide? Tussenverdieping?
Het kan er trouwens wel erg warm worden maar dan verhuizen we gewoon met het hele gezin naar beneden. :+

(wat een fantastisch dier ligt daar trouwens Coco)
Vliering misschien?
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:50:23 #261
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116389285
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:58:13 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116389494
Wij hebben gewoon een kaartje van een site, ietwat aangepast maar niet heel erg. Moet wel zeggen dat de kaartjes op die site wel anders zijn dan de 2392302938 andere sites die ik heb gezien, daar zag ik vaak van hetzelfde en deze site sprak me echt aan qua stijl van kaartjes O+

FTA :*
Spannend hoor allemaal!
WHahaha die apotheek _O- :') Die was goed wakker!

Auto's: bij ons komt er wel een nieuwe tegen de tijd dat ik uitgerekend ben, maar meer ook omdat dat een nieuwe uitzoeken (lease) samenviel met mijn bevalling :P :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vet he Enf :D
Dan wordt het wel heul echt ineens :o :D

Rennies gekocht :Y

Ja en dat huishouden gaat dan natuurlijk wel op mijn tempo :z .. Zit mezelf dan wel stierlijk in de weg moet ik zeggen want kan het gewoon niet lijen van mezelf dat het zo mega traag gaat. En niet handig. En kind zit in de weg (kreeg net nog een trap tegen mijn ribbenkast als dank dat ik ging stofzuigen :o ).. Dus dan zeg ik weer AUW! :') .. En dan jaagt vent me naar de bank :') ... En doet hij het voor me O+ >:)

Morgenavond laatste keer pufclub. Daarna pas weer 2 maanden na mijn UD. Gelukkig zitten er bij mij in de groep alleen maar leuke dames, anders was ik hem al gesmeerd denk ik na 1 les :')
Nou he, echt hoor :o Alhoewel we de naam nog steeds niet weten, dus waar die komt staat nog heel mooi 'NAAM' XD Whehe :7
Goed zo, hoop dat de rennis helpen! ^O^

Fieder beterschap! :*

Heb net even heeeeeerlijk op ons nieuwe terras gezeten in de zon met de nieuwe Wij jonge ouders, heeeerlijk! O+ 8-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116390511
Ik wilde je laatst net vragen hoe het met je nieuwe terras. is! Hier vandaag ook de WJO gekregen .. en alweer uit haha. Help me eraan herinneren dat ik tegen de tijd dat ik beval een foto naar ze wil. Wil natuurlijk nog wel een jaar WJO ontvangen!

Coco die kat van jou .. geweldig!! =)

Ik ga lekker zwemmen en bijbeppen. En dat sluiten we zoals altijd traditioneel af met een rondje McDonalds .... heul vervelend (a)
pi_116390842
Hoe krijg je die Wij jonge ouders? Moet je dan een blije doos aanvragen?
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:01:06 #265
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116391055
Huh? Ga je weg Logi? :?
3!
pi_116391285
Beterschap Fieder!

Omentielvo, kan me voorstellen dat je daar flink van baalt, is toch iets waar je heel erg naar uit kijkt en best wel spannend is.. :*

Suikertante, ziet er gaaf uit O+

Bij ons komt de baby op wat nu nog de studeerkamer is. Naast onze slaapkamer dus lekker dichtbij :).

Vandaag intake gehad bij de vk, stelde niet zoveel voor. Bloeddruk prima, ietsje aan de lage kant. Moet alleen rond week 24 een suikertest doen omdat mijn broertje diabetes heeft. Nouja, prima :)
pi_116391541
Fieder, beterschap!

FTA, spannend allemaal zeg! Is er eigenlijk een rede gevonden waarom jullie kleintje zo weinig beweegt?

Suikertante ziet er gaaf uit!

Logi, what happend?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_116391645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:51 schreef Enfermera het volgende:

Limone wat leuk, 1e keer vk dus? :D
Ik kan me nog wel herinneren dat mn buikje zo klein was, jeutje, lijkt echt eeuwen geleden.. :o
nu vraag ik me af hoe mn doos er eigenlijk uit ziet, als ik dat wil weten moet ik voor de spiegel gaan staan :') _O-
Nog 1 ding dan; gister proefdruk (digitaal) van geboortekaartje gekregen, hij is ZO vet O+ :D
Mehehe :7

Ja het was mijn eerste keer :)

Jeej voor je geboortekaartje! Ik ben benieuwd!

Wat een romantisch huis Suikertante! En dan ook allebei thuiswerken... het heeft iets filmisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Limone op 04-09-2012 19:33:30 ]
pi_116391676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:01 schreef Incantrix het volgende:
Huh? Ga je weg Logi? :?
Van dattem.
pi_116391762
Logi, doe eens niet zo gek. :*
pi_116392065
Dank jullie voor jullie lieve reacties. O+

Logi, wat is er? Ga je hier niet meer lezen?

Coco, die kat van je vind ik echt zo gaaf en mooi O+

Fieder beterschap

En verder was er teveel gepost en weet ik niet alles meer :@
pi_116392606
Logi, geen rare dingen hoop ik! Gewoon lekker hier blijven.
Met een meidenkwartet
pi_116393096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Logician78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er gezeik achter de schermen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116393730
Logi ik vraag me ook af wat er is, ga je weg? :*

Hier trouwens vandaag 39 weken....nog geen baby helaas!
pi_116393755
Oh coco die kan van je ik ben verliefd O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')