Ik dacht gewoon écht dat wij in zuid-limburg misschien iets anders bedoelden met 'overloop'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef Logician78 het volgende:
Ik had hetzelfde beeld bij overloop, maar durfde uit respect niets te zeggen
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat dan zou moeten noemen... Maar 'overloop' doet er eigenlijk geen recht aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke, maar hoe moet ik het dan noemen? Heet dat een vide? Tussenverdieping?
Het kan er trouwens wel erg warm worden maar dan verhuizen we gewoon met het hele gezin naar beneden.![]()
(wat een fantastisch dier ligt daar trouwens Coco)
Ja, maar wel open omdat je zo naar beneden kunt kijken. Of is dat ook niet meer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Ja, daar nog wel Coco, maar toen woonden wij er nog niet! Nu probeer ik het met moeite een beetje leeg te houden. Met twee man en allebei thuis werkend is het vooral heel knus. Door het dak kan ik bijna nergens een kast kwijt, dat blijkt niet zo praktisch. Maar ik vind het ook nog steeds schitterend
Ja, dat opene vind ik zo mooiquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:04 schreef Suikertante het volgende:
Het is nog wel open ja, dat is ook heel fijn! En inderdaad, je kunt van elk huis een leuke plek maken, en van elk hoekje een leuk baby hoekje!
Vliering misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke, maar hoe moet ik het dan noemen? Heet dat een vide? Tussenverdieping?
Het kan er trouwens wel erg warm worden maar dan verhuizen we gewoon met het hele gezin naar beneden.![]()
(wat een fantastisch dier ligt daar trouwens Coco)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Nou he, echt hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vet he Enf![]()
Dan wordt het wel heul echt ineens![]()
![]()
Rennies gekocht![]()
Ja en dat huishouden gaat dan natuurlijk wel op mijn tempo.. Zit mezelf dan wel stierlijk in de weg moet ik zeggen want kan het gewoon niet lijen van mezelf dat het zo mega traag gaat. En niet handig. En kind zit in de weg (kreeg net nog een trap tegen mijn ribbenkast als dank dat ik ging stofzuigen
).. Dus dan zeg ik weer AUW!
.. En dan jaagt vent me naar de bank
... En doet hij het voor me
![]()
![]()
Morgenavond laatste keer pufclub. Daarna pas weer 2 maanden na mijn UD. Gelukkig zitten er bij mij in de groep alleen maar leuke dames, anders was ik hem al gesmeerd denk ik na 1 les
Mehehequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Limone wat leuk, 1e keer vk dus?
Ik kan me nog wel herinneren dat mn buikje zo klein was, jeutje, lijkt echt eeuwen geleden..
nu vraag ik me af hoe mn doos er eigenlijk uit ziet, als ik dat wil weten moet ik voor de spiegel gaan staan![]()
Nog 1 ding dan; gister proefdruk (digitaal) van geboortekaartje gekregen, hij is ZO vet![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Logician78 het volgende:
Is er gezeik achter de schermen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |