Er is niets praktisch aan een baby, moeten we ook niet willen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ha, fijn te horen dat meer mensen het geen probleem vinden. Wij hebben dus ook geen babykamer, maar wel ruimte in onze slaapkamer voor een ledikantje. Moeten dus tzt wel verhuizen, maar ach![]()
Mensen beginnen alleen zo snel te miauwen over "praktisch"
Ik snap best dat niet iedereen daarvoor kiest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat moeten verhuizen ook niet zo. Jen heeft tot ze 4 was bij ons in bed geslapen.
CL stalkt mij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
OMG Spirit zwanger![]()
![]()
Met die lekkere vent van je
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Zo, hoop smileys.
Toen ging ik weer, ik kwam eigenlijk kijken wat L-E in dit topic deed
Ja prima, maar als je nu eenmaal niet de ruimte hebt en dat ook niet erg nodig vind... Wat is er dan op tegen dat je met zn allen in 1 ruimte leeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap best dat niet iedereen daarvoor kiest.
Ik moet een andere auto omdat de mijne niet meer zo best remt.. Dus zaterdag ff een andere fixen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef rebel-angel het volgende:
ik wordt het altijd een beetje zat als mensen gaan zitten pushen dat we een andere auto moeten![]()
ik rij niet, we gebruiken hem amper, voordat maxi 5 was hadden we er geen.
we lopen graag, en als we met z'n allen weg moeten en de wagen past niet dan is er nog zoiets als een draagdoek.
en we hebben een 206je
Hahahaha, ja echt! Nu blijft ie voor altijd van mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
OMG Spirit zwanger![]()
![]()
Met die lekkere vent van je
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Zo, hoop smileys.
Toen ging ik weer, ik kwam eigenlijk kijken wat L-E in dit topic deed
De overloop?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Coco dat is zeker een compliment!
Onze mini komt op de overloop, want onze slaapkamer heeft exact het formaat van onze matras, en dan loopt het dak in een puntje op 1,70 hoog. Half trapje af, daar komt dan een kinderbedje, nog een trapje af en daar is de woonkamer. Dat is 't. Die kleine krijgt dus eigenlijk gewoon een complete eigen verdieping. Verwend nest.
Ja, dat is dus wat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De overloop?Bij ons bedoelen we daar het stukje gang tussen de kamers boven mee
Kan me niet helemaal voorstellen dat je dat bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts van het trappetje komt denk ik een bedje.
Er is wel licht, dat maakt het wel menselijker
[ Bericht 5% gewijzigd door Suikertante op 04-09-2012 16:55:58 ]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:48 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik bedoelAlleen zijn er dus geen deuren. Maar het is wel het tussenstukje tussen de woonkamer en de slaapkamer.
Zo:Ohhh! Maar dat is gewoon idd een eigen verdieping zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is wel licht, dat maakt het wel menselijker
BIj ons is de 'overloop' echt verwaarloosbaar namelijkStelde me dat zo al voor
Wacht, eens kijken of ik het ergens op een foto heb, dan snap je meteen waarom het voor mijn gevoel niet de overloop kon zijn![]()
Dat ziet er heerlijk knus uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Suikertante het volgende:
Intussen heb ik een enigszins anonieme foto gevonden van voordat wij er woonden dus die staat nu in de spoiler in het bericht hierboven ^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |