abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116383110
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef Tally het volgende:

[..]

:o
Jij begon!
pi_116383195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ha, fijn te horen dat meer mensen het geen probleem vinden. Wij hebben dus ook geen babykamer, maar wel ruimte in onze slaapkamer voor een ledikantje. Moeten dus tzt wel verhuizen, maar ach :)

Mensen beginnen alleen zo snel te miauwen over "praktisch" -O-
Er is niets praktisch aan een baby, moeten we ook niet willen. :P
pi_116383441
Ik snap dat moeten verhuizen ook niet zo. Jen heeft tot ze 4 was bij ons in bed geslapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116383460
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat moeten verhuizen ook niet zo. Jen heeft tot ze 4 was bij ons in bed geslapen.
Ik snap best dat niet iedereen daarvoor kiest. :)
pi_116383549
OMG Spirit zwanger :o O+ O+ Met die lekkere vent van je :o O+ O+ Gefeliciteerd :* *O* O+
Zo, hoop smileys.

Toen ging ik weer, ik kwam eigenlijk kijken wat L-E in dit topic deed :')
Tap tap tap
pi_116383577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
OMG Spirit zwanger :o O+ O+ Met die lekkere vent van je :o O+ O+ Gefeliciteerd :* *O* O+
Zo, hoop smileys.

CL stalkt mij! O+
pi_116383581
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik snap best dat niet iedereen daarvoor kiest. :)
Ja prima, maar als je nu eenmaal niet de ruimte hebt en dat ook niet erg nodig vind... Wat is er dan op tegen dat je met zn allen in 1 ruimte leeft.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:43:20 #233
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116383595
ik wordt het altijd een beetje zat als mensen gaan zitten pushen dat we een andere auto moeten :?
ik rij niet, we gebruiken hem amper, voordat maxi 5 was hadden we er geen.
we lopen graag, en als we met z'n allen weg moeten en de wagen past niet dan is er nog zoiets als een draagdoek.
en we hebben een 206je
W
Z
E
pi_116383615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef L-E het volgende:

[..]

CL stalkt mij! O+
Jouw naam stond bij de laatste reactie, ik moest wel even gluren :')
Tap tap tap
pi_116383626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef rebel-angel het volgende:
ik wordt het altijd een beetje zat als mensen gaan zitten pushen dat we een andere auto moeten :?
ik rij niet, we gebruiken hem amper, voordat maxi 5 was hadden we er geen.
we lopen graag, en als we met z'n allen weg moeten en de wagen past niet dan is er nog zoiets als een draagdoek.
en we hebben een 206je
Ik moet een andere auto omdat de mijne niet meer zo best remt.. Dus zaterdag ff een andere fixen.
pi_116383807
Wij hebben toen een kinderwagen gekregen, en die paste niet in de kofferbak van onze oude auto. Bij Sofie legden we dan de kinderwagenbak op de achterbank. Maar met 2 achterin gaat dat niet helemaal meer lukken. Onze oude auto was ook een beetje op. Dus daarom een nieuwe gekocht. KInderwagen hadden we meegenomen. Om te passen ;)
*poef* nu is het weg
pi_116384264
Oh ja het auto verhaal, wij hebben een tigra, ook niet voldoende volgens de meeste, maar dr past prima een buggy, de kinderwagen en twee kinderen in, dus waarom zou ik mn autootje dan weg doen?

Oh en ze komen bij ons ook met twee op 1 kamer!
pi_116385428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Zo, hoop smileys.

Hahahaha, ja echt! Nu blijft ie voor altijd van mij :P

Dank je wel ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_116385787
Kreeg zojuist de vraag van een student of mijn zwangerschap gepland was :D Eerlijk gezegd had ik die vraag überhaupt niet verwacht, met mijn bijna 3 jaar getrouwd en 31 jaar oud _O-

(ze was net terug na half jaar stage, zag me met mijn dikke bult en reageerde heel enthousiast. Waren even aan het praten en ineens floepte ze eruit "Was het ook ge..." & toen slikte ze haar vraag in. Dus ik heel onschuldig "Was het ook wat?". En toen vroeg ze dus of het gepland was, want ik was toch ook pas 26 ofzo? Dus ergens is het een compliment, toch zomaar 5 jaar van mijn leeftijd af :+
pi_116386538
Coco dat is zeker een compliment!

Onze mini komt op de overloop, want onze slaapkamer heeft exact het formaat van onze matras, en dan loopt het dak in een puntje op 1,70 hoog. Half trapje af, daar komt dan een kinderbedje, nog een trapje af en daar is de woonkamer. Dat is 't. Die kleine krijgt dus eigenlijk gewoon een complete eigen verdieping. Verwend nest. oO<
pi_116386539
Snap sowieso niet waren mensen comentaar op andere moeten hebben.
Tuurlijk denken we allemaal wel eens wat maar dan hou je het lekker voor je.
Ieder zijn eigen keuzes toch.

Ik heb last van mijn hormonen. Ging kind van de psz halen en ze spraken zijn naam verkeerd uit. zo'n moeilijke naam heeft hij niet. Vond het niet leuk maar heb wijselijk mijn mond gehouden. Zie ik net dat ze het ook nog verkeerd hebben geschreven op zijn tekening grrrr.
pi_116386740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Coco dat is zeker een compliment!

Onze mini komt op de overloop, want onze slaapkamer heeft exact het formaat van onze matras, en dan loopt het dak in een puntje op 1,70 hoog. Half trapje af, daar komt dan een kinderbedje, nog een trapje af en daar is de woonkamer. Dat is 't. Die kleine krijgt dus eigenlijk gewoon een complete eigen verdieping. Verwend nest. oO<
De overloop? :D Bij ons bedoelen we daar het stukje gang tussen de kamers boven mee :+ Kan me niet helemaal voorstellen dat je dat bedoelt?

Die van ons gaat in het kamertje naast onze slaapkamer. Dat had eerst 'grote inloopkast' als bestemming, maar nu wordt het dus babykamertje. Wel fijn, zit min of meer aan ons vast dus is heel dichtbij O+
pi_116386935
Onze mini krijgt de hele zolder voor zichzelf :P
pi_116387339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

De overloop? :D Bij ons bedoelen we daar het stukje gang tussen de kamers boven mee :+ Kan me niet helemaal voorstellen dat je dat bedoelt?
Ja, dat is dus wat ik bedoel :) Alleen zijn er dus geen deuren. Maar het is wel het tussenstukje tussen de woonkamer en de slaapkamer.

Zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts van het trappetje komt denk ik een bedje.
Er is wel licht, dat maakt het wel menselijker ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Suikertante op 04-09-2012 16:55:58 ]
pi_116387428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:48 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ja, dat is dus wat ik bedoel :) Alleen zijn er dus geen deuren. Maar het is wel het tussenstukje tussen de woonkamer en de slaapkamer.

Zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is wel licht, dat maakt het wel menselijker ;)
Ohhh! Maar dat is gewoon idd een eigen verdieping zo!

BIj ons is de 'overloop' echt verwaarloosbaar namelijk :D Stelde me dat zo al voor :+

Wacht, eens kijken of ik het ergens op een foto heb, dan snap je meteen waarom het voor mijn gevoel niet de overloop kon zijn :+
pi_116387572
Intussen heb ik een enigszins anonieme foto gevonden van voordat wij er woonden dus die staat nu in de spoiler in het bericht hierboven ^
pi_116387605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Suikertante het volgende:
Intussen heb ik een enigszins anonieme foto gevonden van voordat wij er woonden dus die staat nu in de spoiler in het bericht hierboven ^
Dat ziet er heerlijk knus uit O+ .
Mooi zeg, met dat wit!
pi_116387614
Deze laat de overloop zien. Zoals je ziet nog geen meter breed (althans, ik betwijfel ten zeerste of dat een meter is, ik denk het dus niet), en qua lengte ook niet veel meer (meteen links buiten beeld stopt de overloop al (en begint de badkamer), en recht om de hoek loopt de trap naar beneden :+

SPOILER
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:56:36 #249
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116387615
Ik had hetzelfde beeld bij overloop, maar durfde uit respect niets te zeggen :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116387680
Haha oke, maar hoe moet ik het dan noemen? Heet dat een vide? Tussenverdieping?
Het kan er trouwens wel erg warm worden maar dan verhuizen we gewoon met het hele gezin naar beneden. :+

(wat een fantastisch dier ligt daar trouwens Coco)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')