Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chickHelaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden
Heb je mn sportpas joh?quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chickHelaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden
Ja want positiviteit heeft me zoveel goeds gebrachtquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je mn sportpas joh?mmmm 180 kilo <3 schransend stilzittend op de stoel achter de pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag Firefly om adviesquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want positiviteit heeft me zoveel goeds gebracht![]()
Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven![]()
Is het heel gek dat ik het er af en toe eens helemaal mee gehad heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zeg. Positivisme is goedquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om adviesd66-stemmers zijn, net als vvd-stemmers, niet serieus te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En met negativiteit ga je je leven wel een heel stuk beter makenquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om adviesFirefly om advies vragen is altijd een slecht idee. Maar je moet zeker op je houding blijven letten. Doe je positief dan voel je je ook beter. En het is altijd jammer om te zien als iemand (heel erg) verbitterd raaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al mijn leuke verhalen zijn gebaseerd op drankquote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Vanaf 16e...ehm, nog meer bier kunnen drinken, scooter/auto tuffen, geneukt, eigen stek, leuk werk, volwassen volgens de wet, vind het wel prima
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn rug, bra.
Ze is niet heet?
Ja want van een uitkering en sociale huurwoningen zijn zeker nog niet genoeg?quote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
d66-stemmers zijn, net als vvd-stemmers, niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voorspelbaar
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg ik heb een cd gekregen in de brievenbus en het is om van te huilen wtf is dit?! ??!!!????
HELP HELP HELPdus
quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.
Je had dat rietje moeten zien, of wacht dat kan sjek feestboek voor verdere informatie.
Ik wil niet zeggen dat mensen die op SP, PVV, SOPN of de AeuP stemmen per definitie niet serieus neem maar vaak heb ik er toch wel moeite meequote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanierquote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee is niet raar. Op den duur word je dat ook wel zat lijkt me. En realisme is soms beter dan optimisme.. maar ja je kan het ze ook niet kwalijk nemen dat ze proberen je positiviteit te behoudenquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
i know rightquote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanier
quote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg ik heb een cd gekregen in de brievenbus en het is om van te huilen wtf is dit?! ??!!!????
HELP HELP HELPquote:Haha ik heb m ook in de bus gekregen, 2x zelfs![]()
Is het omdat deze mensen over het algemeen wel intellectueel zijn en geld verdienen ipv uitkering trekken?quote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje, iedereen heeft zijn eigen ideeen toch.quote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat mensen die op SP, PVV, SOPN of de AeuP stemmen per definitie niet serieus neem maar vaak heb ik er toch wel moeite mee
hmm ligt eraan. waar stem jij op? dan zeg ik wel of ik je zou doen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is prima, maar ga niet Europa kapot makenquote:Op maandag 3 september 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje, iedereen heeft zijn eigen ideeen toch.
Ik zag het ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.
Je had dat rietje moeten zien, of wacht dat kan sjek feestboek voor verdere informatie.
Helemaal in grunn ook? Hmz ernstig!quote:
Zitten er ook zat tussen die zelf nooit hebben gewerkt maar van mammie en pappie leven wat vvd betreftquote:Op maandag 3 september 2012 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het omdat deze mensen over het algemeen wel intellectueel zijn en geld verdienen ipv uitkering trekken?
Lijkt me duidelijk?quote:Op maandag 3 september 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm ligt eraan. waar stem jij op? dan zeg ik wel of ik je zou doen.
Het was diep tragisch, en dan zouden wij van het MBO erg zijn.quote:
Ik houd wel van lippenstift en ook van mascaraquote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Ben geen fan van lippenstift. En een rode lul wil ik ook niet.
mboquote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was diep tragisch, en dan zouden wij van het MBO erg zijn.
Verder had ze ook een herseninhoud vergelijkbaar met de kliko op de hoek. Dus je hebt niks gemist.quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is prima, maar ga niet Europa kapot maken
Dus jij wilt niet naar rainbowparty's?quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Lekker boeiend. Ook al ziet ie er daarna uit als een regenboog, als het een chick is....quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Verbaast me niks bobjen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd wel van lippenstift en ook van mascaraEn rode nageltjes
Die is best vol...quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Verder had ze ook een herseninhoud vergelijkbaar met de kliko op de hoek. Dus je hebt niks gemist.
Ik weet niet wat dat zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dus jij wilt niet naar rainbowparty's?
Dan moet ze wel erg lekker zijn...quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ook al ziet ie er daarna uit als een regenboog, als het een chick is....
Moet squatten verplicht worden voor een ieder? Bijvoorbeeld bij gym op de middelbare school.quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Stel hier je vragen aan Kees Verhoeven van D66
Hij is open boys
Ik heb de beste vraag ooit gesteldquote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij is open boys
quote:
Dat zeg ik ook niet. Maar eruit is sowieso geen optie (SOPN/PVV/AeuP) en de geldpersen aanzetten is per definitie een slecht idee (SP)quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]overal in europa blindelings achteraan lopen is ook niet goed.
/end.
Maar blikjes en karton zijn niet al te slim.quote:
'Beste Kees, jullie zeggen dat jullie weer vooruit willen. Wat betekent dit voor mijn kansen op de vrijgezellenmarkt?.quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij is open boys
lees je eens in. geldpers aanzetten kan alleen de ecb. niet omdat nederland dat wil, zal dus ook niet gebeuren. lees je meteen even in over het esm.quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar eruit is sowieso geen optie (SOPN/PVV/AeuP) en de geldpersen aanzetten is per definitie een slecht idee (SP)
quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb de beste vraag ooit gesteld
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ik gun mezelf pas een maaltijd als ik hier mee klaar ben:)
quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb de beste vraag ooit gesteld
[..]
neuken?quote:Op maandag 3 september 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt het is me ook nog onduidelijk wat ik ga stemmen. Maar sp is een van de 2 keuzes
Jij niet dan Kaneel? Ik houd best wel van naturel, maar deze dingen kan ik echt wel waarderen. Vooral mascara vind ik echt bij iedereen mooi staan. Krijgt echt iedereen mooiere ogen vanquote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbaast me niks bobjen.
Leuke corpsballetjes daten toch?
[..]
Die is best vol...
Weet ik maar maakt het de SP daarom niet nog belachelijker omdat ze een slechte oplossing aandragen die ook nog eens niet uitgevoerd kan worden?quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
lees je eens in. geldpers aanzetten kan alleen de ecb. niet omdat nederland dat wil, zal dus ook niet gebeuren. lees je meteen even in over het esm.
nu eten. chao b
Het is een robot?quote:Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
hij heeft gereageerd
Op de meest nutteloze vraag van allemaal zodat hij ook menselijk lijkt lief
Politiek neem ik net zo serieus als de politici die het bedrijven. Ze zouden eens liefde moeten bedrijven of niet liegen in verkiezingstijd en ergens terecht voor staan en blijven staanquote:
Nee dank je.. dat gaat niet zo makkelijk al ben ik blij dat je het firefly idee al overstegen bent en m dr niet gewoon in wilt jassenquote:
Make love, not politics?quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Politiek neem ik net zo serieus als de politici die het bedrijven. Ze zouden eens liefde moeten bedrijven of niet liegen in verkiezingstijd en ergens terecht voor staan en blijven staan
Zow
Stonden ze maar eens terecht voor al dat falen. Op een mooi schavot.quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Politiek neem ik net zo serieus als de politici die het bedrijven. Ze zouden eens liefde moeten bedrijven of niet liegen in verkiezingstijd en ergens terecht voor staan en blijven staan
Zow
Ik wil misschien later nog wel politicus wordenquote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zow
Ik hou wel van naturel, opzich. En als je een vrouw hebt die pas knap is als ze make-up op heeft, is ze niet knap. Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?quote:Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij niet dan Kaneel? Ik houd best wel van naturel, maar deze dingen kan ik echt wel waarderen. Vooral mascara vind ik echt bij iedereen mooi staan. Krijgt echt iedereen mooiere ogen van
Politici liegen niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ze zeggen wat kiezers willen horen. Wij zijn dus het probleem.quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
Zow
Ze zijn allemaal getrouwd hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zow
Dan weet je wat je moet doen.. zoals in een kerk kinderen verwekken indoctrineren met jouw standpuntquote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil misschien later nog wel politicus worden
quote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Zeker.. maar dan wordt het robotseks
Beetje rare redenering. Ze is wel knap, zij het met make-up. Hoe ze er zonder uit ziet maakt dan iets minder uitquote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van naturel, opzich. En als je een vrouw hebt die pas knap is als ze make-up op heeft, is ze niet knap. Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?
Die hebben vroeger de priester heus wel gedaan hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getrouwd hoor.
Alleen Kees van der Staaij en Arie Slob die consumeren hun huwelijk niet.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben vroeger de priester heus wel gedaan hoor.
Toen waren ze toch niet getrouwd joh.quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben vroeger de priester heus wel gedaan hoor.
Kom je nou wel achter bob.quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje rare redenering. Ze is wel knap, zij het met make-up. Hoe ze er zonder uit ziet maakt dan iets minder uitIk zie het probleem niet zo
Omdat ze persoonlijkheid heeft? Intelligent is? Gevoel voor humor heeft? Rijke ouders?quote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?
Ik wil heel niet horen dat ze hun standpunt verloochenen voor de kiezer. Als ze geen standpunt aan kunnen houden omdat ze zwichten voor het grootste deel van de kiezers is het bij voorbaat nutteloos om te stemmen, omdat je nooit echt zeker weet waar je op stemt.quote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Politici liegen niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ze zeggen wat kiezers willen horen. Wij zijn dus het probleem.
Ja daar ben ik ook nog wel een beetje verbaasd over.quote:
Je vertrouwen in de mensheid siert je. Verkiezingen zijn een populariteitswedstrijd. Kiezers kijken in de eerste plaats wat goed is voor henzelf, niet wat goed is voor het land. Daar pas je als politieke partij je verhaal op aan, anders heb je bij voorbaat verloren.quote:Op maandag 3 september 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
Ik wil heel niet horen dat ze hun standpunt verloochenen voor de kiezer. Als ze geen standpunt aan kunnen houden omdat ze zwichten voor het grootste deel van de kiezers is het bij voorbaat nutteloos om te stemmen, omdat je nooit echt zeker weet waar je op stemt.
Dacht dat je in Nederland op een partij met bepaald standpunt stemde en op basis daarvan werd bepaald wat het meest aangehangen standpunt is. In plaats van dat partijen willen anticiperen en zelf maar standpunten gaan draaien.
Ik ben benieuwd of hij er op gaat reagerenquote:
Als je ziet hoe snel die standpunten veranderen per partij kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Allemaal voor de langstudeerdersboete. En in verkiezingstijd allemaal tegen. Rutte die openlijk liegt over de inhoud van zijn partijprogramma. Mensen die alleen af gaan op hoe iemand over de camera overkomt en zulksquote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de mensheid siert je. Verkiezingen zijn een populariteitswedstrijd. Kiezers kijken in de eerste plaats wat goed is voor henzelf, niet wat goed is voor het land. Daar pas je als politieke partij je verhaal op aan, anders heb je bij voorbaat verloren.
Als je standpunten wil weten, lees je een verkiezingsprogramma. Hoeveel mensen denk je doen dat? Mensen kijken naar een debat, doen de stemwijzer en bepalen op basis daarvan een stem. Met alle respect voor de stemwijzer, maar dat ding geeft echt niet aan waar een partij nou voor staat.
gezien het feit dat de sp het esm niet steunt is dat statement helemaal niet zo raar vanuit de sp gezien. dus nee, dat maakt ze niet belachelijker. is gewoon een keuze.quote:Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik maar maakt het de SP daarom niet nog belachelijker omdat ze een slechte oplossing aandragen die ook nog eens niet uitgevoerd kan worden?
Misschien komt dat nog wel een beetje uit vervlogen oertijden. Toen keek men vooral op tegen degene die het hardste kon brullen en de sterkste was door een ander z'n schedel kapot te knuppelen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel die standpunten veranderen per partij kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Allemaal voor de langstudeerdersboete. En in verkiezingstijd allemaal tegen. Rutte die openlijk liegt over de inhoud van zijn partijprogramma. Mensen die alleen af gaan op hoe iemand over de camera overkomt en zulks
En wij, als kiezers, slikken het als koek. Zolang wij nog niet met hooivorken en brandende fakkels op het Binnenhof staan, gaan zij gewoon door. Dus wie is nou de echte slechterik? Wij laten het toe, en stemmen er vervolgens ook vrolijk op.quote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
Als je ziet hoe snel die standpunten veranderen per partij kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Allemaal voor de langstudeerdersboete. En in verkiezingstijd allemaal tegen. Rutte die openlijk liegt over de inhoud van zijn partijprogramma. Mensen die alleen af gaan op hoe iemand over de camera overkomt en zulks
quote:Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dank je.. dat gaat niet zo makkelijk al ben ik blij dat je het firefly idee al overstegen bent en m dr niet gewoon in wilt jassen
O yeah o yeah een dikke 10 voor Evie in het ownen van het domme antwoord van de d66 meneerquote:
Ik stem binnenkort op anarchy gok ik als het nog even zo door moet gaan. Politiek is wanneer zo bedreven een zichzelf volledig ten onrechte instandhoudend vak.quote:Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wij, als kiezers, slikken het als koek. Zolang wij nog niet met hooivorken en brandende fakkels op het Binnenhof staan, gaan zij gewoon door. Dus wie is nou de echte slechterik? Wij laten het toe, en stemmen er vervolgens ook vrolijk op.
Mwah, ik heb toch wat een negatiever toekomstbeeld van de politiek. Het gaat alleen maar erger worden, nog populistischer, meer naar Amerikaans model. Nog meer mensen manipuleren op basis van hun onderbuik gevoelens, met name via de media.quote:Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog wel een beetje uit vervlogen oertijden. Toen keek men vooral op tegen degene die het hardste kon brullen en de sterkste was door een ander z'n schedel kapot te knuppelen.
En wellicht gaat de politiek ook wel met z'n tijd mee. Lange stukken is vaak voor mensen niet interessant meer. Een tweet, krabbel of Facebook berichtje moet ook maar kort en bondig zijn anders ben je de mensen weer kwijt. Die willen ook niet meer horen dan simpele oneliners.
allemaal blanco stemmen. dat zal ze leren!quote:Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wij, als kiezers, slikken het als koek. Zolang wij nog niet met hooivorken en brandende fakkels op het Binnenhof staan, gaan zij gewoon door. Dus wie is nou de echte slechterik? Wij laten het toe, en stemmen er vervolgens ook vrolijk op.
Dat idee heb ik ook, misschien drukte ik het nog voorzichtig uit. Media kan handig zijn, maar als je laatst alleen al die hele zooi over je heen krijgt over ene Pattinson en een vreemdgaand grietje denk je wel eens: what the fuck gaat het over? Is er geen ander nieuws?quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik heb toch wat een negatiever toekomstbeeld van de politiek. Het gaat alleen maar erger worden, nog populistischer, meer naar Amerikaans model. Nog meer mensen manipuleren op basis van hun onderbuik gevoelens, met name via de media.
kwestie van je inlezen. maar mensen zijn lui, behalve wanneer ze willen klagen, dat kunnen ze als de beste.quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik heb toch wat een negatiever toekomstbeeld van de politiek. Het gaat alleen maar erger worden, nog populistischer, meer naar Amerikaans model. Nog meer mensen manipuleren op basis van hun onderbuik gevoelens, met name via de media.
Dan verhuis ik naar een land waar er op deze manier geen democratie is. Stukken beter op moment dat het zo moet..quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |