abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116369646
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Rusland heeft er meer mee te maken dan een EU of Verenigde Staten. Ik heb nu eenmaal haat en nijd naar Azerbeidzjan toe misschien vaag als ik het nu vertaal... Ik heb haat jegens de krijgsmacht en de politieke macht dat mag voor mij weg gevaagd worden van deze wereld echter het liefst zonder onschuldige burgers daarbij te raken.

Echter dit soort provoacties vanuit Azerbeidzjan moeten ze gewoon laten...
Ik zeg niet dat ik een fan ben van het regime in Azerbeidzjan overigens begrijp me niet verkeerd.
pi_116369992
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een fan ben van het regime in Azerbeidzjan overigens begrijp me niet verkeerd.
Azerbeidzjan is goed in provoceren maar dat word allemaal niet gemeld door het nieuws nu Armenië zegt we zijn het goed zat is het nieuws en is Armenië en nu weer het zwarte schaap. Nergens word ook maar iets gemeld over de kidnapping de moorden en de provocaties aan de grens wat de Azerbeidzjaanse krijgsmacht allemaal dus doet.
pi_116369994
Nou het regime in Armenië is ook heel corrupt en vrije pers kennen ze er ook niet.
pi_116370030
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Azerbeidzjan is goed in provoceren maar dat word allemaal niet gemeld door het nieuws nu Armenië zegt we zijn het goed zat is het nieuws en is Armenië en nu weer het zwarte schaap. Nergens word ook maar iets gemeld over de kidnapping de moorden en de provocaties aan de grens wat de Azerbeidzjaanse krijgsmacht allemaal dus doet.
De twee landen zijn inderdaad niet goede vrienden lijkt het.
  maandag 3 september 2012 @ 23:45:53 #80
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116370108
quote:

[..]

De Armenen doen precies hetzelfde. Net als de Georgiers, de Chechenen, de Ossetiers, de Dagestanen, de Cherkessen, de Abchazen, de Russen, enz enz. Die hele regio hangt van inteelt en haat aan elkaar, ik ga echt geen verschil maken tussen welke van de achterlijke neven daar het meest achterlijk en het meest agressief is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 3 september 2012 @ 23:46:05 #81
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116370116
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Mooiejongon1989 het volgende:

[..]

Nou jou hoeven we dus ook niet serieus te nemen.. VS? laat staan Frankrijk..
Als rusland de EU aanvalt :'), ja hoor die zien we in geen velde of wege man :')
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_116370321
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef cool15 het volgende:

[..]

Als rusland de EU aanvalt :'), ja hoor die zien we in geen velde of wege man :')
Je reageerde op een stukje waarin werd verteld dat grote broer turkije azerbeidjan zou helpen.
Niet wanneer Rusland EU zou aanvallen..
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:51:28 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116370373
quote:

[..]

bericht is vrij genuanceerd

de reden waarom de Armeniers boos zijn word gewoon vermeld en dit lijkt me een vrij goede reden

je moet niet te snel 'grote boze media is partijdig!' willen roepen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116370499
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
Nou het regime in Armenië is ook heel corrupt en vrije pers kennen ze er ook niet.
Alsof in Azerbaijan jij recht van spreken hebt en corruptie viert net als in Armenië hoogtijd dat valt van beide landen niet te ontkennen.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

De twee landen zijn inderdaad niet goede vrienden lijkt het.
Azerbaijan valt geregeld grensposten van Armenië aan dat soort dingen... Als jij iedere keer door iemand in je gezicht mept word je op ten duur ook pissig en mep je eens hard terug.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

De Armenen doen precies hetzelfde. Net als de Georgiers, de Chechenen, de Ossetiers, de Dagestanen, de Cherkessen, de Abchazen, de Russen, enz enz. Die hele regio hangt van inteelt en haat aan elkaar, ik ga echt geen verschil maken tussen welke van de achterlijke neven daar het meest achterlijk en het meest agressief is.
Dat is dus helemaal niet zo. Armenië bewaakt haar grenzen meer niet en daar heeft het land recht.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

bericht is vrij genuanceerd

de reden waarom de Armeniers boos zijn word gewoon vermeld en dit lijkt me een vrij goede reden

je moet niet te snel 'grote boze media is partijdig!' willen roepen
Dat klopt maar het is niet zo dat Armenië nu zegt wil je oorlog dan krijg je oorlog omdat jullie een persoon gratie geven. Er is zoveel al aan vooraf gegaan. En het is niet de grote boze media is partijdig het word immers nooit gemeld want het is nooit belangrijk geweest en nu ineens wel.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:57:07 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116370650
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat klopt maar het is niet zo dat Armenië nu zegt wil je oorlog dan krijg je oorlog omdat jullie een persoon gratie geven. Er is zoveel al aan vooraf gegaan. En het is niet de grote boze media is partijdig het word immers nooit gemeld want het is nooit belangrijk geweest en nu ineens wel.
dat haal ik ook niet uit het artikel, dat maak jij ervan
pi_116370928
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat haal ik ook niet uit het artikel, dat maak jij ervan
Ook niet gek als je er mensen hebt wonen welke het iedere dag mee mogen maken. En meer dan geregeld met hun er over spreekt.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:04:04 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116370979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ook niet gek als je er mensen hebt wonen welke het iedere dag mee mogen maken. En meer dan geregeld met hun er over spreekt.
dat heeft er helemaal niets mee te maken?
pi_116371203
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat heeft er helemaal niets mee te maken?
Dus als een land zoals Azerbeidzjan op bijna maandelijkse basis aanvallen uitvoert op een andere land in dit geval Armenië. En nu weer provoceert met dit heeft dat er allemaal niks mee te maken dat Armenië nu aangeeft dat ze klaar zijn voor oorlog :')

Hier lezen:

http://asbarez.com/103522(...)over-border-attacks/

Nieuwsbericht van 8 Juni dit jaar...
  dinsdag 4 september 2012 @ 00:11:19 #89
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_116371271
Misschien kunnen we ze nog wat mooie tweedehands spulletjes verkopen.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:16:45 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116371475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:09 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dus als een land zoals Azerbeidzjan op bijna maandelijkse basis aanvallen uitvoert op een andere land in dit geval Armenië. En nu weer provoceert met dit heeft dat er allemaal niks mee te maken dat Armenië nu aangeeft dat ze klaar zijn voor oorlog :')

Hier lezen:

http://asbarez.com/103522(...)over-border-attacks/

Nieuwsbericht van 8 Juni dit jaar...
dat zeg ik toch niet |:(

ik zeg dat het verkeerd interpreteren van een nietszeggend artikel door jou geen bal te maken heeft met het feit dat je vrienden en familie in Armenie hebt
pi_116371658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet |:(

ik zeg dat het verkeerd interpreteren van een nietszeggend artikel door jou geen bal te maken heeft met het feit dat je vrienden en familie in Armenie hebt
Je mag dan een modje zijn zie je deze?

:W
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:21:40 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116371684
ik zie hem ja, en nu?
pi_116371734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie hem ja, en nu?
Slaap lekker want dat ga ik nu in ieder geval doen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:24:19 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116371780
ik weet niet of ik hier zelf nog van kan slapen maar ik ga het ook maar proberen :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116371794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of ik hier zelf nog van kan slapen maar ik ga het ook maar proberen :W

SPOILER
SPOILER
pi_116371998
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Azerbaijan valt geregeld grensposten van Armenië aan dat soort dingen... Als jij iedere keer door iemand in je gezicht mept word je op ten duur ook pissig en mep je eens hard terug.

Laten we het vooral even beperken tot Nagorno-Karabach lijkt mij.
  dinsdag 4 september 2012 @ 07:32:12 #97
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116373901
Daarom waarschuwde Marx al voor religie. Door religie krijg je allerlei debiele oorlogen, mijn moskee is beter dan jouw strontkerk.

Ik ben gelovig, maar ik heb niets met religie. Optieften met je corrupte oosters orthodoxe religie en andere gebedshuizen.

God bestaat inderdaad en God haat religie. De zwaarste plagen zouden weleens de religieuzen kunnen treffen, omdat zij spreken over God, maar hun werken zijn van de duivel. En dat geldt zeker voor landen als Azerbeidzjan en Armenië.

Oorlog is niet van de Here, dus opk*nkeren met je orthodoxe priesters die wapens inzegenen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 07:46:33 #98
pi_116374002
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 23:03 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Lol het is volgens mij Azerbeidzjan die ruzie zoekt.
Het zijn allebei een stel infantielen. :')

Armenië heeft een deel van Azerbeidzjan ingepikt en Azerbeidzjan een deel van Armenië. Ze zouden kunnen samenwerken natuurlijk, mee hé, waarom samenwerken als je ook lekker kunt ruziemaken.

Overigens hoopt Armenië tot toetreding tot de E.U., ook leuk een stel ruziemakers erbij. Ze maken ook de Turken al het leven zuur en zo'n beetje alle grensposten zijn gesloten, behalve die met hun pauperbuurland Georgië. Georgië wil echter weer geen contact met hun noorderbuur de Russen en heeft daar weer alle grensposten dichtgegooid. :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 07:58:12 #99
pi_116374080

1 Borat voor dit topic. ^O^
pi_116375199
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 07:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]

1 Borat voor dit topic. ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef sp3c het volgende:

SPOILER
Das kazachstan, dat zijn weer andere paupers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')