abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 21:40:58 #51
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116363508
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moeten ze proberen. Dan komt grotere broer Turkije ook even over de vloer gok ik.
En vergeet UK, frankrijk en USA niet
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_116364551
In tegenstelling tot de rest alhier, zet ik m'n geld op Azerbeidzjan. Het inwonertal en de welvarende omstandigheden pleiten vooral voor Azerbeidzjan.

Verder blijft het fascinerend hoe op Fok een lokaal Armeens conflict'je uitloopt dat Rusland Nederland gaat binnenvallen. Oh well.

[ Bericht 33% gewijzigd door HURENSOHNOLOGIE op 03-09-2012 22:04:28 ]
  maandag 3 september 2012 @ 22:17:19 #53
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116365463
Beter blijft het gewoon lekker rustig daar zodat de Nederlanders een hoop geld kunnen gaan verdienen aan de nutteloze prestige projecten van Azerbeidzjan.
  maandag 3 september 2012 @ 22:53:29 #54
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116367387
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat de mensen wie het legermateriaal [de Armeniërs dus] besturen een heel sterke mentaliteit hebben en liever sterven dan een stap terug te zetten voor hun vijand. In dat opzicht is hetverschil groot in vergelijking met de bevolking van Azerbeidzjan.
Vandaar dat het altijd zo'n puinhoop is in die landen. Wat schiet je in Godsnaam op met zo'n agressieve houding? Ga je land opbouwen zonder altijd ruzie te schoppen, paupers.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 3 september 2012 @ 22:54:31 #55
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116367453
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef CafeRoker het volgende:
Waarom is het topic nu ineens veranderd in alsof Nederland daarbij betrokken is :?
Het mijn lul is groter dan jouw lul syndroom. Zie je wel vaker bij lui uit die contreien, en bij overmoedige tieners uit Nederland.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 3 september 2012 @ 22:56:05 #56
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116367535
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moeten ze proberen. Dan komt grotere broer Turkije ook even over de vloer gok ik.
Dan komt nog grotere broer Rusland de Armeniers ook even helpen. Ik schat zo dat de Turken daar geen zin in hebben.
pi_116367737
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Viajero het volgende:

[..]

Vandaar dat het altijd zo'n puinhoop is in die landen. Wat schiet je in Godsnaam op met zo'n agressieve houding? Ga je land opbouwen zonder altijd ruzie te schoppen, paupers.
Wanneer je een puist van ellende als buurland hebt los je dat eerst op anders blijf je bezig...
pi_116367928
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Viajero het volgende:

[..]

Lol het is volgens mij Azerbeidzjan die ruzie zoekt.
pi_116368160
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef sp3c het volgende:
of voor mijn part Shermans met ERA en moderne high velocity guns
Dan zouden we net zo goed in gemoderniseerde Panther's en Tiger 2's gaan rijden.
Maar terugkomend op de luchtmacht Nederland had net zo goed de aller laatste versie van de f-16's kunnen kopen, de onderdelen liggen er al.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 3 september 2012 @ 23:09:01 #60
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116368309
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Wanneer je een puist van ellende als buurland hebt los je dat eerst op anders blijf je bezig...
En in Baku denken ze precies hetzelfde. In Moskou, Washington en London rollen ze over de vloer van het lachen en profiteren ze van de achterlijkheid van beide culturen.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:09:22 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116368335
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dan zouden we net zo goed in gemoderniseerde Panther's en Tiger 2's gaan rijden.
Maar terugkomend op de luchtmacht Nederland had net zo goed de aller laatste versie van de f-16's kunnen kopen, de onderdelen liggen er al.
kan nog steeds natuurlijk

maar ik prefereer toch het betere werk, onzin dat we er geen geld voor zouden hebben

maar goed, we gaan heel ver offtopic zo _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 september 2012 @ 23:09:51 #62
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116368370
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 23:03 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Lol het is volgens mij Azerbeidzjan die ruzie zoekt.
Potato, patato. De hele Caucasus is vergeven van dat soort agressieve culturen.
pi_116368387
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef cool15 het volgende:

[..]

En vergeet UK, frankrijk en USA niet
Nou jou hoeven we dus ook niet serieus te nemen.. VS? laat staan Frankrijk..
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_116368485
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

En in Baku denken ze precies hetzelfde. In Moskou, Washington en London rollen ze over de vloer van het lachen en profiteren ze van de achterlijkheid van beide culturen.
Alleen in Baki zijn ze te achterlijk om normaal na te kunnen denken dus dat scheelt.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Potato, patato. De hele Caucasus is vergeven van dat soort agressieve culturen.
Nee lekker over je heen laten lopen dat werkt :')
pi_116368563
Armenië en Rusland behoren tot de Collectieve Veiligheidsverdragorganisatie, die normaal gezien een aanval op één van de lidstaten als een aanval op het geheel ziet, en er is een Russische militaire aanwezigheid in Armenië. Nagorno-Karabach wordt echter niet door Rusland erkend, en zelfs niet door Armenië, dus is het nog maar de vraag hoe de Russen zullen reageren als enkel Nagorno-Karabach onder de voet gelopen wordt.
pi_116368705
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef zuiderbuur het volgende:
Armenië en Rusland behoren tot de Collectieve Veiligheidsverdragorganisatie, die normaal gezien een aanval op één van de lidstaten als een aanval op het geheel ziet, en er is een Russische militaire aanwezigheid in Armenië. Nagorno-Karabach wordt echter niet door Rusland erkend, en zelfs niet door Armenië, dus is het nog maar de vraag hoe de Russen zullen reageren als enkel Nagorno-Karabach onder de voet gelopen wordt.
Net als in Georgië denk ik dat de Westerse Wereld er schaapachtig naar zal kijken om op die manier een interventie in Syrië misschien te kunnen rechtvaardigen.
pi_116368809
Armenië stelt niet zoveel voor, tenzij Rusland hun kant kiest. Zie ik echter ook niet zo snel gebeuren.
pi_116368858
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Net als in Georgië denk ik dat de Westerse Wereld er schaapachtig naar zal kijken om op die manier een interventie in Syrië misschien te kunnen rechtvaardigen.
De westerse wereld zoals jij dat noemt heeft daar ook alle reden voor want dit zijn gewoon niet hun zaken en laat ze er maar lekker buiten dit conflict blijven.
  maandag 3 september 2012 @ 23:19:24 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_116368968
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen enkel Westers land dat zin heeft om in de achtertuin van Rusland te gaan rommelen.
Daar zijn de relaties met Rusland te belangrijk voor en beide landen veel te insignificant.
Zoals iemand reeds zei.. iets met het spreekwoordelijke doucheputje van de wereld.
pi_116369003
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

De westerse wereld zoals jij dat noemt heeft daar ook alle reden voor want dit zijn gewoon niet hun zaken en laat ze er maar lekker buiten dit conflict blijven.
Volgens mij heeft Rusland er ook geen drol mee te maken en onzin, zolang het op mijn televisie wordt uitgezonden dadelijk, kan de Westerse Wereld niet doen of ze er weinig mee te maken hebben en zo geldt dat dus ook voor Syrië. Misschien moeten posters als jij maar eens bedenken hoeveel mensen daar mogelijk mee geholpen kunnen zijn zo.
pi_116369060
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen enkel Westers land dat zin heeft om in de achtertuin van Rusland te gaan rommelen.
Daar zijn de relaties met Rusland te belangrijk voor en beide landen veel te insignificant.
Zoals iemand reeds zei.. iets met het spreekwoordelijke doucheputje van de wereld.
Dat zal wel meevallen, desalniettemin hebben dat soort landen net zo goed verdragen gesloten met de rest van de wereld, die kan je niet negeren het gaat ook om imago en gezichtsverlies zo mogelijk.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:29:43 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116369453
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef zuiderbuur het volgende:
dat laatste is sowieso makkelijker gezegd dan gedaan

geen leuke plek om een potje te vechten!
pi_116369493
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Rusland er ook geen drol mee te maken en onzin, zolang het op mijn televisie wordt uitgezonden dadelijk, kan de Westerse Wereld niet doen of ze er weinig mee te maken hebben en zo geldt dat dus ook voor Syrië. Misschien moeten posters als jij maar eens bedenken hoeveel mensen daar mogelijk mee geholpen kunnen zijn zo.
Rusland heeft er meer mee te maken dan een EU of Verenigde Staten. Ik heb nu eenmaal haat en nijd naar Azerbeidzjan toe misschien vaag als ik het nu vertaal... Ik heb haat jegens de krijgsmacht en de politieke macht dat mag voor mij weg gevaagd worden van deze wereld echter het liefst zonder onschuldige burgers daarbij te raken.

Echter dit soort provoacties vanuit Azerbeidzjan moeten ze gewoon laten...
pi_116369581
Azerbeidzjan tegen Armenië, dat zal me een langdurige oorlog van epische proporties opleveren... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:34:33 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116369634
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
Azerbeidzjan tegen Armenië, dat zal me een langdurige oorlog van epische proporties opleveren... :')
als dat echt losgaat is het niet na 3 weken en 1000 doden voorbij nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')