Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig .
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen
Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Jeter het volgende: Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig .
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws
Maareh welkom dit is het meest actieve topic volgens mij.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Sexy op 03-09-2012 16:56:23 ]
Toch maar geen halve marathon Eindhoven voor mij. Er doen eigenlijk geen bekenden van me mee en dan vind ik het toch een iets te duur grapje worden. Volle bak trainen voor de zevenheuvelenloop dus
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws
Maareh welkom dit is het meest actieve topic volgens mij.
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement . 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
Tsja.. die discussie is al vaker gevoerd. Maar het draait in principe nog steeds om het tips geven aan beginners en iedereen die verder loopt heeft daar maar mee te leven, maar er wordt ook gewoon met de vorderingen van meer gevorderden meegeleeft.
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement . 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
Maar dat komt omdat de beginners hier blijven hangen
Vind ik juist wel lekker, krijg je toch wat tips mee van mensen die ook als noobs zijn begonnen met Evy e.d. En voegt ook wel wat toe aan het gevoel dat ik dat uiteindelijk misschien ook wel kan bereiken
Ik blijf mijzelf verbazen. Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondag thuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt
quote:
Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende: Ik blijf mijzelf verbazen. Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt
Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende: Ik blijf mijzelf verbazen. Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Bohhh, warm Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende: Bohhh, warm Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je? Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10 Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.