abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116534267
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Speelde er in de jeugd geen Maria ofzo die ook best goed was, maar altijd achter Depay stond en daarom weinig speelde?
Dat is volgens mij niet zo'n groot talent hoor. Doet nu weleens mee bij Jong PSV.
pi_116536876
Als Strootman zich zo explosief blijft ontwikkelen denk ik dat v. Bommel voor hem volgend seizoen niet meer hoeft te blijven. Er staat in Oranje zelfs echt iemand.
Dit, dus.
  Forum Admin zaterdag 8 september 2012 @ 16:40:41 #253
35723 crew  GGMM
pi_116536974
Getroll verwijderd. Als je niks toevoegt reageer dan niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116537103
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Als Strootman zich zo explosief blijft ontwikkelen denk ik dat v. Bommel voor hem volgend seizoen niet meer hoeft te blijven. Er staat in Oranje zelfs echt iemand.
Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan moeten we eerder voor een vertrek vrezen..
pi_116537162
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan moeten we eerder voor een vertrek vrezen..
5 jarig contract. Hij komt niet over als een Labyad dus ik denk dat 1 tot 1,5 seizoen PSV + CL zijn transferkansen goed zou doen.
Dit, dus.
pi_116537258
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

5 jarig contract. Hij komt niet over als een Labyad dus ik denk dat 1 tot 1,5 seizoen PSV + CL zijn transferkansen goed zou doen.
Mochten we CL halen dan zie ik hem wel blijven ja. Maar anders vrees ik dat hij gewoon weggaat naar een team als spurs of arsenal die met 15 mil aankomen.
pi_116537272
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mochten we CL halen dan zie ik hem wel blijven ja. Maar anders vrees ik dat hij gewoon weggaat naar een team als spurs of arsenal die met 15 mil aankomen.
Als er weer geen CL wordt gehaald en 1 van die clubs bied 15 dan zal er weinig keus zijn.
Dit, dus.
pi_116537733
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Eens. Al moet hij stoppen met het zuigen bij de scheidsrechter met dat irritante gedrag en onnodig kaarten pakken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_116537781
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eens. Al moet hij stoppen met het zuigen bij de scheidsrechter met dat irritante gedrag en onnodig kaarten pakken.
De gozer zelf gedraagt zich inderdaad als een eersteklas debiel op het veld.

Maar ondertussen misschien wel de beste speler die er rondloopt.
Dit, dus.
  zondag 9 september 2012 @ 14:28:20 #260
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_116563901
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_116564268
Mooi om te horen :) Maar zal 3de keuze zijn.
pi_116564367
Nog een PSVer in Oranje :D
  zondag 9 september 2012 @ 14:50:39 #263
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_116564552
Mooi hoor, goed signaal naar Zoet toe. Hij is op de goede weg. Volgend seizoen de concurrentie aangaan met Tyton, het jaar erna zeker in de basis.
pi_116564596
Heel mooi :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 9 september 2012 @ 15:09:03 #265
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_116565243
Inderdaad, bij een mooi bod Tyton(wat ook een goede keepert is) lekker laten gaan, Zoet dan maar een echte kans geven.
pi_116574778
Tyton heeft zich wel bekend gemaakt met die penalty redding tijdens het EK
pi_116575273
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef zerokil het volgende:
Tyton heeft zich wel bekend gemaakt met die penalty redding tijdens het EK
Als ze dat in Engeland gezien hebben dan komt het wel goed
pi_116609275

Gini begint eindelijk beter te worden, mag ook wel na een paar jaar stil blijven staan
pi_116609574
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:

Gini begint eindelijk beter te worden, mag ook wel na een paar jaar stil blijven staan
De titel van het filmpje onder de afbeelding van het filmpje is een beetje vreemd. :D
pi_116610071
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:

Hij mag wel eens stoppen met het nemen van strafschoppen zeg :') Geluk dat hij 'm in de rebound er nog in kon tikken maar penalty's nemen is niet zijn kwaliteit is wel gebleken.
pi_116626292
PSV,15e :') _O-
pi_116626908
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
15e wat?
pi_116626970
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

15e wat?
cl lijst tot nu toe
20punten achter Ajax
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116627059
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

cl lijst tot nu toe
20punten achter Ajax
Ah dat komt wel goed
pi_116629648
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
:D :D _O- _O- :'( :D _O-
pi_116633960
thijsslegers twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 07:56:13 Om voor eens en altijd duidelijk te maken dat meningen vrij zijn bij VI: Jetro #Willems staat gedeeld vierde in VI speler vh jaar klassement reageer retweet
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:29:29 #277
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_116639075
JETROOO JETROOO _O_ _O_
pi_116639624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:49 schreef Lange_Lans het volgende:
thijsslegers twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 07:56:13 Om voor eens en altijd duidelijk te maken dat meningen vrij zijn bij VI: Jetro #Willems staat gedeeld vierde in VI speler vh jaar klassement reageer retweet
Maar kan er niks van volgens de tafel.
pi_116639678
Advocaat moet Willems gewoon elke keer 1000 euro boete geven als hij de middenlijn overkomt.
U MAD?
pi_116639700

Wil toch wel wat zeggen geloof ik :)
pi_116640110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Advocaat moet Willems gewoon elke keer 1000 euro boete geven als hij de middenlijn overkomt.
Ik vind dit zo'n onzin. In het begin werd zelfs geroepen dat hij dat vaker moest doen. Maar jij praat liever De Snor na? Het zegt ook een hoop dat het eigenlijk alleen De Snor is.
De Snor is de enige die dit ook zegt over Willems.

Willems is verdedigend niet super, maar dat kun je oplossen door wat meer dreiging naar voren, immers is het aanvallen tegen een dergelijk opkomende speler ook lastig.

Verder vind ik het te makkelijk om te roepen dat zijn jonge leeftijd geen issue mag zijn en hij er gewoon moet staan. Dat ventje is voor de jeugd gehaald, en staat vervolgens gewoon in de basis bij PSV en later in Oranje. Het is het beste wat we hebben daar. Of Pieters beter is valt nog maar te bezien, aangezien Pieters feitelijk zijn plek gewoon aan hem kwijt was. Maar voor De Snor is het gewoon een van zijn vaste riedels geworden om op Willems af te geven.

Hij kan het gewoon niet hebben dat Willems op 17-jarige leeftijd al veel beter was dan het potentieel dat Derksen in zijn hele carrière ooit heeft gehad.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116640211
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hij kan het gewoon niet hebben dat Willems op 17-jarige leeftijd al veel beter was dan het potentieel dat Derksen in zijn hele carrière ooit heeft gehad.
_O-
pi_116640214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n onzin. In het begin werd zelfs geroepen dat hij dat vaker moest doen. Maar jij praat liever De Snor na? Het zegt ook een hoop dat het eigenlijk alleen De Snor is.
De Snor is de enige die dit ook zegt over Willems.

Willems is verdedigend niet super, maar dat kun je oplossen door wat meer dreiging naar voren, immers is het aanvallen tegen een dergelijk opkomende speler ook lastig.

Verder vind ik het te makkelijk om te roepen dat zijn jonge leeftijd geen issue mag zijn en hij er gewoon moet staan. Dat ventje is voor de jeugd gehaald, en staat vervolgens gewoon in de basis bij PSV en later in Oranje. Het is het beste wat we hebben daar. Of Pieters beter is valt nog maar te bezien, aangezien Pieters feitelijk zijn plek gewoon aan hem kwijt was. Maar voor De Snor is het gewoon een van zijn vaste riedels geworden om op Willems af te geven.

Dat is helemaal niet de Snor napraten. Je ziet dat het nog een ontzettend jonge hond is die zo veel mogelijk naar voren wil. Hij heeft een goeie voorzet in de benen, maar zolang hij nog niet top qua verdedigen is (een back is onderdeel van de verdediging, nota bene) dan heb je er geen fluit aan om telkens op te stomen. Helemaal niet met een Mertens op de linkervleugel die het verdedigen ook niet heeft uitgevonden.
Dit, dus.
pi_116640308
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet de Snor napraten. Je ziet dat het nog een ontzettend jonge hond is die zo veel mogelijk naar voren wil. Hij heeft een goeie voorzet in de benen, maar zolang hij nog niet top qua verdedigen is (een back is onderdeel van de verdediging, nota bene) dan heb je er geen fluit aan om telkens op te stomen. Helemaal niet met een Mertens op de linkervleugel die het verdedigen ook niet heeft uitgevonden.
Zolang hij Mertens niet in de weg loopt, is het geen probleem. En het is ook niet zo dat hij verdedigend beter wordt wanneer hij steeds achter blijft afwachten. En Advocaat het niet wilde, heeft hij Willems kennelijk niet onder controle? Of zou het zo zijn dat Willems door Advocaat geïnstrueerd is om het juist wel te doen? Wat is waarschijnlijker? Ik denk persoonlijk dat Advocaat dat 18-jarige ventje wel onder controle heeft hoor....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116640423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zolang hij Mertens niet in de weg loopt, is het geen probleem. En het is ook niet zo dat hij verdedigend beter wordt wanneer hij steeds achter blijft afwachten. En Advocaat het niet wilde, heeft hij Willems kennelijk niet onder controle? Of zou het zo zijn dat Willems door Advocaat geïnstrueerd is om het juist wel te doen? Wat is waarschijnlijker? Ik denk persoonlijk dat Advocaat dat 18-jarige ventje wel onder controle heeft hoor....
Natuurlijk is dat wel een probleem. Er vallen enorme gaten aan de linkerkant vanaf de middenlijn en om nou te zeggen dat me daar een houthakkerskoppel centraal staat om een eventuele rechtsbuiten van de tegenpartij gras te laten vreten...

Als je de verdediging bekijkt heb je maar aan 1 back profijt. Dat is een knoest met voldoende snelheid om die rechtsbuiten bij te houden, fysiek om hem aan de kant te zetten en een pass om Mertens te bedienen. Allemaal leuk en aardig die aanvallende impulsen, maar daarmee maak je af en toe een schitterende assist. Meer niet. Het heeft geen rendement als je de gapende gaten achterin ertegenover zet.
Dit, dus.
pi_116641094
Ik heb verder een hekel aan Calimero gedrag, maar over PSV zijn ze praktisch constant negatief. Verder heb ik het gevoel dat Derksen de wedstrijden van PSV niet eens bekijkt en maar dingen blijft roepen over dingen die hij in het verleden heeft gezien.

Zoals Marcelo, die steeds beter begint te spelen, daar blijven ze negatief over. Zelfde met Hutchinson, een beperkte speler maar die het zeker wel naar behoren doet. Strootman heb ik niet over gehoord in het Nederlands elftal behalve dat hij op de verkeerde plek speelde terwijl hij een goede 2e helft speelde.

En over Narsingh zijn ze nog steeds vol lof terwijl die echt bagger speelt bij PSV.
pi_116641225
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik heb verder een hekel aan Calimero gedrag, maar over PSV zijn ze praktisch constant negatief. Verder heb ik het gevoel dat Derksen de wedstrijden van PSV niet eens bekijkt en maar dingen blijft roepen over dingen die hij in het verleden heeft gezien.

Zoals Marcelo, die steeds beter begint te spelen, daar blijven ze negatief over. Zelfde met Hutchinson, een beperkte speler maar die het zeker wel naar behoren doet. Strootman heb ik niet over gehoord in het Nederlands elftal behalve dat hij op de verkeerde plek speelde terwijl hij een goede 2e helft speelde.

En over Narsingh zijn ze nog steeds vol lof terwijl die echt bagger speelt bij PSV.
Precies dezelfde discussie loopt in Feyenoord draadje :') De enige die niet worden afgezeken zijn "die kleine", Xavi en Iniesta.
pi_116641277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Precies dezelfde discussie loopt in Feyenoord draadje :') De enige die niet worden afgezeken zijn "die kleine", Xavi en Iniesta.
Ajax wordt zelfs niet gezien als kampioenskandidaat gezien en waren de kampioenschappen eigenlijk meer geluk dan wijsheid maar in die reeks niet. Zodra je VI serieus gaat nemen zit je al fout.
pi_116641928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ajax wordt zelfs niet gezien als kampioenskandidaat gezien en waren de kampioenschappen eigenlijk meer geluk dan wijsheid maar in die reeks niet. Zodra je VI serieus gaat nemen zit je al fout.
Ik heb dat pas ook ergens geroepen, maar kreeg meteen Stijn op mijn dak. Dus nu durf ik dit niet te beamen.
pi_116642028
Jonge hond..
Gras te laten vreten..

Fredje, zit jij ook op Fok!? :+
pi_116642191
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
Jonge hond..
Gras te laten vreten..

Fredje, zit jij ook op Fok!? :+
Ik slis door mijn toetsenbord heen.
Dit, dus.
pi_116642313
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel een probleem. Er vallen enorme gaten aan de linkerkant vanaf de middenlijn en om nou te zeggen dat me daar een houthakkerskoppel centraal staat om een eventuele rechtsbuiten van de tegenpartij gras te laten vreten...

Als je de verdediging bekijkt heb je maar aan 1 back profijt. Dat is een knoest met voldoende snelheid om die rechtsbuiten bij te houden, fysiek om hem aan de kant te zetten en een pass om Mertens te bedienen. Allemaal leuk en aardig die aanvallende impulsen, maar daarmee maak je af en toe een schitterende assist. Meer niet. Het heeft geen rendement als je de gapende gaten achterin ertegenover zet.
En waar past Advocaat in dit verhaal? Heeft die het dan gewoon bij het verkeerde eind? Of heeft hij Jetro niet onder controle?
Verder zie ik ook dat aanvallende potentieel wel in hem. Jij zegt dat hij dat niet moet doen en dat hij zo een betere verdediger wordt. Maar een paar van de beste back ter wereld waren opkomende backs. Dat is feitelijk ook typisch Nederlands. En Willems is er dan ook nog eentje die wat meer met de bal kan. Wanneer je dan jouw logica aanhoud dat hij zich meer zou moeten richten op het beter verdedigen, zou je ook kunnen zeggen dat hij beter wordt van meer aanvallende ervaring. Het is een vermogen dat hij heeft, dus dat mag hij m.i. best doorontwikkelen. En verdedigend zal het nooit een Numan worden.
pi_116642534
Er is niks mis met Jetro, snap die hype niet zo.. Achja hij maakt fouten, kan gebeuren, alsof Cruijff/Pele foutloos begon. Niet dat ik hem met hen ga vergelijken maar blijkbaar verwacht Derksen zulke kwaliteiten van spelers.. :N
pi_116642548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
Er is niks mis met Jetro, snap die hype niet zo.. Achja hij maakt fouten, kan gebeuren, alsof Cruijff/Pele foutloos begon. Niet dat ik hem met hen ga vergelijken maar blijkbaar verwacht Derksen zulke kwaliteiten van spelers.. :N
Derksen is gewoon vervelend (geworden).. alles voor de kijkcijfers.
pi_116642717
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Derksen is gewoon vervelend (geworden).. alles voor de kijkcijfers.
Klopt, ook dat van Altidore, hij weet dat hij geen gelijk heeft maar dan van die mongolische dingen blijven roepen :N
pi_116643138
Ach, misschien dat Willems een keertje geen zin had in een item van VI oid, en dat Derksen daar gepikeerd over is. Dat mensen als Borst en Derksen daar niet boven staan, is al meermaals pijnlijk duidelijk gemaakt door o.m. als Arie Haan en Marco van Basten.
pi_116643980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Zonder twijfel, wordt er ook een beetje moe van dat ook gisteravond bij voetbal international Willems in de zeik wordt gezet en zelfs met Manolev wordt vergeleken. Derksen had Willems nog nooit een goede wedstrijd zien spelen, nou dan heeft ie duidelijk niet naar PSV - AZ gekeken, Beerens is geen enkele keer in het spel voorgekomen, Willems speelde een geweldige wedstrijd.

Ik kan me daar dan ook kapot aan irriteren dat Willems elke keer het mikpunt van de aandacht is en een speler als Martins Indi die ook genoeg fouten maakt veel krediet heeft. En Emanuelson opperen voor de positie als linksback? :') Gelukkig schat ik Louis hoger in qua voetbalkennis dan Johan.
pi_116644290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

En waar past Advocaat in dit verhaal? Heeft die het dan gewoon bij het verkeerde eind? Of heeft hij Jetro niet onder controle?
Verder zie ik ook dat aanvallende potentieel wel in hem. Jij zegt dat hij dat niet moet doen en dat hij zo een betere verdediger wordt. Maar een paar van de beste back ter wereld waren opkomende backs. Dat is feitelijk ook typisch Nederlands. En Willems is er dan ook nog eentje die wat meer met de bal kan. Wanneer je dan jouw logica aanhoud dat hij zich meer zou moeten richten op het beter verdedigen, zou je ook kunnen zeggen dat hij beter wordt van meer aanvallende ervaring. Het is een vermogen dat hij heeft, dus dat mag hij m.i. best doorontwikkelen. En verdedigend zal het nooit een Numan worden.
Misschien dat Advocaat liever met opkomende backs speelt. Ik heb liever 2 stugge backs die de bal afpakken en inleveren dan de hype van de opkomende back. Ik kan niet genieten van een rush waarbij van seconde 1 de speler zelf geen idee lijkt te hebben waar het gaat stranden. Daarom hebben we allemaal zo gelachen om Manolev. Het sloeg nergens op en we hadden geen flauw benul wat er nu eigenlijk ging gebeuren. Inclusief hemzelf, leek het.
Dit, dus.
pi_116644580
En toch is Manolev niet zo slecht als iedereen moet geloven.

Die zal straks ergens een of andere Russische competitie gaan spelen en daar waarschijnlijk prima presteren :). Mark my words.
pi_116644666
Feit is dat Willems in het PSV shirt gewoon heel erg goede wedstrijden heeft gespeeld en dat hij het grootste Nederlandse talent is op linksback. Verdedigend en aanvallend.

Als zelfs Derksen zijn voetvolk, in de vorm van twithijsje, hem al tegenspreekt dan wordt het een beetje pathetisch. Dit is gewoon goedkoop scoren en hopen dat de mensen om hem lachen.

Het meest trieste is nog dat er mensen zijn die hem gaan napraten en die de mening van Gijp of Derksen als waarheid gaan zien en dit als zodanig gaan verkondigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')