Dat is volgens mij niet zo'n groot talent hoor. Doet nu weleens mee bij Jong PSV.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Speelde er in de jeugd geen Maria ofzo die ook best goed was, maar altijd achter Depay stond en daarom weinig speelde?
Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan moeten we eerder voor een vertrek vrezen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Als Strootman zich zo explosief blijft ontwikkelen denk ik dat v. Bommel voor hem volgend seizoen niet meer hoeft te blijven. Er staat in Oranje zelfs echt iemand.
5 jarig contract. Hij komt niet over als een Labyad dus ik denk dat 1 tot 1,5 seizoen PSV + CL zijn transferkansen goed zou doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan moeten we eerder voor een vertrek vrezen..
Mochten we CL halen dan zie ik hem wel blijven ja. Maar anders vrees ik dat hij gewoon weggaat naar een team als spurs of arsenal die met 15 mil aankomen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
5 jarig contract. Hij komt niet over als een Labyad dus ik denk dat 1 tot 1,5 seizoen PSV + CL zijn transferkansen goed zou doen.
Als er weer geen CL wordt gehaald en 1 van die clubs bied 15 dan zal er weinig keus zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mochten we CL halen dan zie ik hem wel blijven ja. Maar anders vrees ik dat hij gewoon weggaat naar een team als spurs of arsenal die met 15 mil aankomen.
Eens. Al moet hij stoppen met het zuigen bij de scheidsrechter met dat irritante gedrag en onnodig kaarten pakken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:36 schreef Buitendam het volgende:
Als Strootman zich zo explosief blijft ontwikkelen denk ik dat v. Bommel voor hem volgend seizoen niet meer hoeft te blijven. Er staat in Oranje zelfs echt iemand.
De gozer zelf gedraagt zich inderdaad als een eersteklas debiel op het veld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Al moet hij stoppen met het zuigen bij de scheidsrechter met dat irritante gedrag en onnodig kaarten pakken.
Als ze dat in Engeland gezien hebben dan komt het wel goedquote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef zerokil het volgende:
Tyton heeft zich wel bekend gemaakt met die penalty redding tijdens het EK
De titel van het filmpje onder de afbeelding van het filmpje is een beetje vreemd.quote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:
Gini begint eindelijk beter te worden, mag ook wel na een paar jaar stil blijven staan
Hij mag wel eens stoppen met het nemen van strafschoppen zegquote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:
Gini begint eindelijk beter te worden, mag ook wel na een paar jaar stil blijven staan
cl lijst tot nu toequote:
Ah dat komt wel goedquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
cl lijst tot nu toe
20punten achter Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |