abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116355280
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Doet het naar behoren maar is absoluut geen uitblinker. Altijd een 6 maar nooit een 8. Op dit moment moeten we het daar mee doen. Was gisteren mede verantwoordelijk voor de tegengoal van Maher. Maar omdat hij scoorde vergeet iedereen dat gelijk.
Was niet echt zijn mannetje ;) Hij had eigenlijk opgepakt moeten worden door iemand uit het penaltygebied, hij stond bij de ingooier.
Niet alleen zijn doelpunt, maar ook enkele prima acties. Het ziet er altijd wat houterig uit, maar hij heeft goede bewegingen en is verdedigend ook degelijk naar mijn mening.
Niet de uitblinker, ben ik het met je eens, maar wel een 7, geen 6 of 8.
pi_116355601
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Was niet echt zijn mannetje ;) Hij had eigenlijk opgepakt moeten worden door iemand uit het penaltygebied, hij stond bij de ingooier.
Niet alleen zijn doelpunt, maar ook enkele prima acties. Het ziet er altijd wat houterig uit, maar hij heeft goede bewegingen en is verdedigend ook degelijk naar mijn mening.
Niet de uitblinker, ben ik het met je eens, maar wel een 7, geen 6 of 8.
Hij had geen directe tegenstander, stond uit positie waardoor Maher makkelijk uit kon halen. Vorige week tegen Schet van Groningen zelfde verhaal, ook al verantwoordelijk voor de tegengoal.

Maar het is altijd nog beter dan Manolev, we hebben geen andere keus helaas. Toch wel iets wat Cocu gelijk heeft doorgedrukt gelukkig, Manolev kon gewoon echt niet meer, snap niet dat die man eindeloos krediet had bij Rutten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_116356934
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vind dat hij op het middenveld zijn verdedigende taken altijd prima uitvoert, en juist vanwege zijn snelheid en individuele acties is het een typische moderne back die mee op kan komen en aan de aanval mee kan participeren.

Het zal alleen nooit gebeuren omdat het kapitaalverlies is, maar probeer er beetje mee aan te geven wat je voorheen al aanhaalde dat er qua talent genoeg potentiele rechtsbacks rond lopen in Nederland, maar het punt is vaak dat zulke spelers zelf liever op het middenveld of in de aanval willen spelen. Ook voor een club is het aantrekkelijker een speler op die positie te laten spelen en op te leiden want zulke spelers leveren meer geld op. Spelers die dan door de mand vallen op het middenveld worden dan doorgeschoven naar de back posities en verder opgeleid als verdediger.
Ik denk juist andersom.

Een back moet primair kunnen verdedigen en daarna zou je moeten kijken naar eventuele kwaliteiten in snelheid en een leuke actie. Nu kijken we naar Wijnaldum die snel is en op het middenveld soms een mannetje kan aanpakken om te zien of ie ook toevallig de primaire verdedigende kwaliteiten beheerst als man- en rugdekking om hem in de verdediging te plaatsen.
Dit, dus.
pi_116357238
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk juist andersom.

Een back moet primair kunnen verdedigen en daarna zou je moeten kijken naar eventuele kwaliteiten in snelheid en een leuke actie. Nu kijken we naar Wijnaldum die snel is en op het middenveld soms een mannetje kan aanpakken om te zien of ie ook toevallig de primaire verdedigende kwaliteiten beheerst als man- en rugdekking om hem in de verdediging te plaatsen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen is het in de jeugdopleidingen helaas andersom tegenwoordig, daar is het tegenwoordig zaak om een moderne back op te leiden die mee kan doen in de aanval. Eventueel wordt er een jongen uit het centrum doorgeschoven naar de back positie maar over het algemeen worden middenvelders/aanvallers die net niet goed genoeg zijn op die positie neer gezet.
pi_116357495
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen is het in de jeugdopleidingen helaas andersom tegenwoordig, daar is het tegenwoordig zaak om een moderne back op te leiden die mee kan doen in de aanval. Eventueel wordt er een jongen uit het centrum doorgeschoven naar de back positie maar over het algemeen worden middenvelders/aanvallers die net niet goed genoeg zijn op die positie neer gezet.
De moderne back. In mijn ogen het meest gehypte en onnozelste onderdeel van het hedendaagse voetbal. Want als je in het Nederlands elftal kijkt wat er rondloopt aan die moderne backs; Pieters...? Willems...? BlackCard Greg...? Het slaat nergens op, doe mij maar een verdediger pur sang met een beetje snelheid in de poten, die een mannetje als Mertens kan bijhouden en aan de kant kan zetten om hem direct aan de buitenspeler in te leveren om de spits in stelling te brengen.
Dit, dus.
pi_116357820
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De moderne back. In mijn ogen het meest gehypte en onnozelste onderdeel van het hedendaagse voetbal. Want als je in het Nederlands elftal kijkt wat er rondloopt aan die moderne backs; Pieters...? Willems...? BlackCard Greg...? Het slaat nergens op, doe mij maar een verdediger pur sang met een beetje snelheid in de poten, die een mannetje als Mertens kan bijhouden en aan de kant kan zetten om hem direct aan de buitenspeler in te leveren om de spits in stelling te brengen.
Vind ik ook. Het is een leuk idee wat van Marwijk op het EK ook voor ogen had met buitenspelers op het verkeerde been en de backs die mee op zouden moeten komen en een voorzet zouden kunnen geven. In theorie aardig doordacht maar in de praktijk komt het bijna nooit uit de verf.

Ik heb ook liever dat een back achterin blijft spelen en je een rechtspoot op rechts hebt en een linkspoot op links. Is gelukkig met van Gaal wel weer het geval.

Maar daarom denk ik dat Wijnaldum wel zou kunnen slagen als moderne back, beschikt over de kwaliteiten.
pi_116358799
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Het is een leuk idee wat van Marwijk op het EK ook voor ogen had met buitenspelers op het verkeerde been en de backs die mee op zouden moeten komen en een voorzet zouden kunnen geven. In theorie aardig doordacht maar in de praktijk komt het bijna nooit uit de verf.

Ik heb ook liever dat een back achterin blijft spelen en je een rechtspoot op rechts hebt en een linkspoot op links. Is gelukkig met van Gaal wel weer het geval.

Maar daarom denk ik dat Wijnaldum wel zou kunnen slagen als moderne back, beschikt over de kwaliteiten.
Het moet gezegd, die paar keer dat ik Wijnaldum een sliding heb zien maken, waren ze erg strak en op de bal. En hij blijft ook altijd goed naar de bal kijken. Eigenlijk is naar de bal kijken wel één van zijn kerncompetenties. Daarom draaft hij zichzelf ook zo vaak in de problemen.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116358800
quote:
RUSTSTAND Jong Heracles Almelo - PSV: 1-1.
(7) Locadia 0-1
pi_116358990
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je loopt een beetje achter en het is niet best uitgevallen.
RikElfrink twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:19:51 Jong #PSV onderuit, 4-1 verlies bij #Heracles. Goal #PSV van Locadia, defensie zeer matig. reageer retweet
O.a. blunder van 'talent' Brenet.
pi_116359003
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het moet gezegd, die paar keer dat ik Wijnaldum een sliding heb zien maken, waren ze erg strak en op de bal. En hij blijft ook altijd goed naar de bal kijken. Eigenlijk is naar de bal kijken wel één van zijn kerncompetenties. Daarom draaft hij zichzelf ook zo vaak in de problemen.....
:) En heeft een prima voorzet in huis. Genoeg ingrediënten voor een goede rechtsback. Maar ik denk dat hij zelf pertinent zou weigeren als Advocaat hem op die positie zet.
pi_116359025
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:19:51 Jong #PSV onderuit, 4-1 verlies bij #Heracles. Goal #PSV van Locadia, defensie zeer matig. reageer retweet
:{

Had het van psv twitter.
pi_116359038
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

:) En heeft een prima voorzet in huis. Genoeg ingrediënten voor een goede rechtsback. Maar ik denk dat hij zelf pertinent zou weigeren als Advocaat hem op die positie zet.
Ach. Hij moet blij zijn dat hij in Eindhoven mag voetballen. Anders sturen we hem gewoon terug naar die satellietclub van Excelsior.
pi_116359082
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ach, elk talent heeft wel eens een mindere wedstrijd. Anders was het geen talent, maar een gearriveerde topspeler.
pi_116359086
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach. Hij moet blij zijn dat hij in Eindhoven mag voetballen. Anders sturen we hem gewoon terug naar die satellietclub van Excelsior.
Hij mag best een rechtsback positie weigeren hoor.
pi_116359134
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij mag best een rechtsback positie weigeren hoor.
Waarom mag hij dat weigeren? Als mijn baas morgen tegen mij zegt dat ik ander werk moet gaan doen, wat wel op het zelfde niveau gewaardeerd is, dan doe ik dat toch gewoon?
pi_116359172
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_116359201
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waarom mag hij dat weigeren? Als mijn baas morgen tegen mij zegt dat ik ander werk moet gaan doen, wat wel op het zelfde niveau gewaardeerd is, dan doe ik dat toch gewoon?
Als jij je wil richten op de 10 positie, naam wil maken, hogerop wil komen, dan kom je er niet door rechtsback te spelen.
Dan vraagt hij in no-time een transferverzoek aan :)
pi_116359302
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als jij je wil richten op de 10 positie, naam wil maken, hogerop wil komen, dan kom je er niet door rechtsback te spelen.
Dan vraagt hij in no-time een transferverzoek aan :)
Dat is iets anders. Als mijn baas mij ander werk laat doen dan ben ik ook zo weg. Maar dat is geen weigeren.

Mijn baas zou wel gek zijn trouwens. Ik ben de beste.
pi_116359412
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Als mijn baas mij ander werk laat doen dan ben ik ook zo weg. Maar dat is geen weigeren.

Mijn baas zou wel gek zijn trouwens. Ik ben de beste.
Dus je zou niet weigeren maar wel weg willen? :P
Dat is ook niet echt een optie hè :)
pi_116359706
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dus je zou niet weigeren maar wel weg willen? :P
Dat is ook niet echt een optie hè :)
Waarom niet?
pi_116360173
W
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waarom niet?
Want dan wil hij weg. We betalen niet 5 miljoen voor een speler, die het prima doet op 10, om hem dan op rechtsback te zetten zodat hij het hier niet naar zijn zin heeft en weg gaat.
pi_116360305
RikElfrink twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:44:17 Nieuws over Jagos Vukovic! Hij tekent vandaag of morgen bij het Franse Troyes AC en verlaat #PSV. Zo meer op ed.nl reageer retweet
*O*
pi_116360526
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
RikElfrink twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:44:17 Nieuws over Jagos Vukovic! Hij tekent vandaag of morgen bij het Franse Troyes AC en verlaat #PSV. Zo meer op ed.nl reageer retweet
*O*
Mooi als we daar een miljoentje voor vangen.

quote:
Peter van Ooijen en Jürgen Locadia kunnen hun tot respectievelijk juli 2013 en juli 2014 lopende contracten met PSV met twee jaar verlengen. De respectievelijk middenvelder en aanvaller, twintig en achttien jaar, worden na het zetten van de handtekening volwaardige spelers van de A-selectie.

"Ze doen het allebei hartstikke goed en daarom hebben ze van ons een voorstel gekregen om hun contracten te verlengen", zegt technisch manager Marcel Brands tegen Voetbal International. "Zodra de handtekening is gezet, schuiven ze officieel door naar de kleedkamer van de A-selectie."
pi_116360947
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- _O-
Ach, gut. Weer een lachende Feyenoorder.
Dit, dus.
pi_116361028
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ach, gut. Weer een lachende Feyenoorder.
Als je beweerd dat Wijnaldum een goede voorzet heeft dan hoor je te lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')