Clasie is van erg ver gekomen. Als je moeder je achterlaat op je 12e en iedereen zegt dat je het niet kan maken omdat te klein bent en dan toch zo prijs wint dan heeft dan maakt dat erg veel emoties losquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat die voetballers zoveel waarde hechten aan zo'n prijsje
Vind het meer dan terecht dat ze dan die heksenketel in de blessuretijd + verlenging + penalty's hebben moeten missen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".
Disclaimer: nee, dit gaat niet over mij, ik was helaas niet bij die wedstrijdEn ik ken ook niemand die dat gedaan heeft
De helft van het vaak de hele wedstrijd afwezig zijn heeft hij inderdaad al goed opgepakt, nu dat uit het niets toeslaan nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vind corners van Feyenoord altijd vrij gevaarlijk. Daarom is het ook een goede zaak dat BMI achterin blijft hangen.
En Pi-Air zal wel iets met de jeugd gaan doen als dit een serieuze foto is, maar laten we hopen dat hij zich ook nog even met de spitsentraining gaat bemoeien. Dit hoewel Makaay heel tevreden is met de ontwikkeling van Fernandez, aldus "das Phantom":
[..]
quote:
Ik wel, maar dat was dan in het seizoen '92-'93.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".
Disclaimer: nee, dit gaat niet over mij, ik was helaas niet bij die wedstrijdEn ik ken ook niemand die dat gedaan heeft
Pi-Air is toch jeugdtrainer bij NAC?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het grote Feyenoord nieuws is Pi-air die iets in de jeugd gaat doen?
Pi-Air is geen dombo en volgens mij ook geen patser dus ik denk dat hij nog geld zat over heeft. Lijkt me een type die het wel redelijk goed heeft geïnvesteerd, en hij heeft best wat verdiend hoor!quote:Op woensdag 5 september 2012 01:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld een speler als hij nog heeft. Hij komt niet echt als een miljonair over
Hij was toch ook een keer een miljoen kwijtgeraakt door een vastgoedinvestering?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
De Chinese economie groeit als kool, moet Pierre van Hooijdonk gedacht hebben. Helaas is lastig na te gaan of een bedrijf ook daadwerkelijk bestaat. Zo verloor de oud-spits van Feyenoord 250 duizend met zijn investering in een niet-bestaand Chinees textielbedrijf.
Geen idee.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Luni het volgende:
Waar is Happel de laatste tijd eigenlijk?
Lol, inderdaad geen ideequote:
Was toch maar een naar mannetjequote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Luni het volgende:
Waar is Happel de laatste tijd eigenlijk?
Happel, waarom een andere naam?quote:
Dezelfde reden waarom jij al 20 keer van naam bent verandert.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Happel, waarom een andere naam?
3x bedoel jequote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom jij al 20 keer van naam bent verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |