Zo dik is P-air niet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik ben daar toch enigszins verbaasd over, gezien meneer van Hooijdonk volgense de geruchten toch niet zo geweldig door 1 deur kon. Dan lijken die kampen me idd logischer.
Corners zijn altijd wel drama geweest, alleen Mathijsen heeft volgens mij tegen Heerenveen een aardige kans gehad uit een corner, de rest totaal niet. Dat ze daar maar rap op gaan oefenen, was vorig seizoen ook al zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Zijn er trouwens cijfers hoeveel corners we dit seizoen hebben gekregen, want letterlijk geen één is tot nu toe gevaarlijk geweest. Ik ga tegenwoordig gewoon iets anders doen bij een corner.
Maatje van mij ging effe pissen in Freiburg, want die vrije trap van Pi-air kon er toch niet in............quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Zijn er trouwens cijfers hoeveel corners we dit seizoen hebben gekregen, want letterlijk geen één is tot nu toe gevaarlijk geweest. Ik ga tegenwoordig gewoon iets anders doen bij een corner.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Maatje van mij ging effe pissen in Freiburg, want die vrije trap van Pi-air kon er toch niet in............
Ik vind corners van Feyenoord altijd vrij gevaarlijk. Daarom is het ook een goede zaak dat BMI achterin blijft hangen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
quote:"Als speler was ik vaak de hele wedstrijd afwezig, om dan ineens uit het niets toe te slaan. Die kwaliteit probeer ik over te brengen op Gyon, en hij heeft het al voor de helft opgepikt."
Je ziet hem inderdaad heel de wedstrijd niet, nu nog het belangrijkste deel: scoren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vind corners van Feyenoord altijd vrij gevaarlijk. Daarom is het ook een goede zaak dat BMI achterin blijft hangen.
En Pi-Air zal wel iets met de jeugd gaan doen als dit een serieuze foto is, maar laten we hopen dat hij zich ook nog even met de spitsentraining gaat bemoeien. Dit hoewel Makaay heel tevreden is met de ontwikkeling van Fernandez, aldus "das Phantom":
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vind corners van Feyenoord altijd vrij gevaarlijk. Daarom is het ook een goede zaak dat BMI achterin blijft hangen.
En Pi-Air zal wel iets met de jeugd gaan doen als dit een serieuze foto is, maar laten we hopen dat hij zich ook nog even met de spitsentraining gaat bemoeien. Dit hoewel Makaay heel tevreden is met de ontwikkeling van Fernandez, aldus "das Phantom":
[..]
Ik nog van Tomasso.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik krijg nog een kratje van Aryamehr ofzo.
En terecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Vincken![]()
Toen ik hier jaren geleden voorspelde dat hij op de bank zou eindigen in de eerste divisie bij Excelsior, kreeg ik pek en veren over me heen.
Dat blijkt, ja.quote:
Precies, hij speelt nu bij de superboeren.quote:
Had hij dat echt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies, hij speelt nu bij de superboeren.
Zal hij denk ik z'n appartement in de Montevideo wel verkocht hebben.
Mutoquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef Muto het volgende:
Toma
Wat vind jij van Pellé en Verhoek? Is Simon al vergeten?
Dat die voetballers zoveel waarde hechten aan zo'n prijsjequote:
Pricelessquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Maatje van mij ging effe pissen in Freiburg, want die vrije trap van Pi-air kon er toch niet in............
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".quote:
Tegen Praag net zo de laatste keer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".
Disclaimer: nee, dit gaat niet over mij, ik was helaas niet bij die wedstrijdEn ik ken ook niemand die dat gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |