Vind ik ook. Ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken over onze talenten; Achahbar, Manu, en Tonny.nEr zitten al verschillende grote clubs te hengelen naar deze spelers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daarom ook eerder een terechte vraag of je zo'n Omar wel had moeten huren als je Elvis al in je gelederen hebt. Een jongen als hem maar halsstarrig in de spits zetten omdat er niks anders is gaat hem ook niet worden.
quote:
Deal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf er een kratje bier op te zetten de Pelle dit seizoen er minstens 10 gaat maken, sowieso!
Mah zeg! Juist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Dus Onlogisch geeft dombohetolifantje1 een krat bier als Pellé er 10 maakt, zo niet krijgt onlogisch een krat bier?
Genoteerd.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Dus Onlogisch geeft dombohetolifantje1 een krat bier als Pellé er 10 maakt, zo niet krijgt onlogisch een krat bier?
Genoteerd.
twitter:pierrevh17 twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 12:30:48Breaking news @Feyenoord. Later meer.. http://t.co/EHBsF8bE reageer retweet
Hij voetbalt nog steeds op amateurniveau, misschien komt hij er alleen in bij een vrije trapquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
![]()
Dafuq
Zou die mee gaan lopen in de jeugd ofzo?
Ja, tuurlijk. Wijnstekers zit er ook naast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
![]()
Dafuq
Zou die mee gaan lopen in de jeugd ofzo?
Inderdaad. Of hij gaat met iets met de voetbalkampen doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Wijnstekers zit er ook naast.
Ik verdenk dat de tegenstanders expres corners weggeven. Trouwens, Mathijsen was tegen Heerenveen gevaarlijk uit een corner.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Zijn er trouwens cijfers hoeveel corners we dit seizoen hebben gekregen, want letterlijk geen één is tot nu toe gevaarlijk geweest. Ik ga tegenwoordig gewoon iets anders doen bij een corner.
Begrijpelijk, maar ik ben daar toch enigszins verbaasd over, gezien meneer van Hooijdonk volgense de geruchten toch niet zo geweldig door 1 deur kon. Dan lijken die kampen me idd logischer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Wijnstekers zit er ook naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |