Clasie is van erg ver gekomen. Als je moeder je achterlaat op je 12e en iedereen zegt dat je het niet kan maken omdat te klein bent en dan toch zo prijs wint dan heeft dan maakt dat erg veel emoties losquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat die voetballers zoveel waarde hechten aan zo'n prijsje
Vind het meer dan terecht dat ze dan die heksenketel in de blessuretijd + verlenging + penalty's hebben moeten missen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".
Disclaimer: nee, dit gaat niet over mij, ik was helaas niet bij die wedstrijdEn ik ken ook niemand die dat gedaan heeft
De helft van het vaak de hele wedstrijd afwezig zijn heeft hij inderdaad al goed opgepakt, nu dat uit het niets toeslaan nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vind corners van Feyenoord altijd vrij gevaarlijk. Daarom is het ook een goede zaak dat BMI achterin blijft hangen.
En Pi-Air zal wel iets met de jeugd gaan doen als dit een serieuze foto is, maar laten we hopen dat hij zich ook nog even met de spitsentraining gaat bemoeien. Dit hoewel Makaay heel tevreden is met de ontwikkeling van Fernandez, aldus "das Phantom":
[..]
quote:
Ik wel, maar dat was dan in het seizoen '92-'93.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, zoals in de 90e minuut weg gaan bij de thuiswedstrijd tegen de lampjes onder het mom van "Dit winnen we toch niet meer".
Disclaimer: nee, dit gaat niet over mij, ik was helaas niet bij die wedstrijdEn ik ken ook niemand die dat gedaan heeft
Pi-Air is toch jeugdtrainer bij NAC?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het grote Feyenoord nieuws is Pi-air die iets in de jeugd gaat doen?
Pi-Air is geen dombo en volgens mij ook geen patser dus ik denk dat hij nog geld zat over heeft. Lijkt me een type die het wel redelijk goed heeft geďnvesteerd, en hij heeft best wat verdiend hoor!quote:Op woensdag 5 september 2012 01:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld een speler als hij nog heeft. Hij komt niet echt als een miljonair over
Hij was toch ook een keer een miljoen kwijtgeraakt door een vastgoedinvestering?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
De Chinese economie groeit als kool, moet Pierre van Hooijdonk gedacht hebben. Helaas is lastig na te gaan of een bedrijf ook daadwerkelijk bestaat. Zo verloor de oud-spits van Feyenoord 250 duizend met zijn investering in een niet-bestaand Chinees textielbedrijf.
Geen idee.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Luni het volgende:
Waar is Happel de laatste tijd eigenlijk?
Lol, inderdaad geen ideequote:
Was toch maar een naar mannetjequote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Luni het volgende:
Waar is Happel de laatste tijd eigenlijk?
Happel, waarom een andere naam?quote:
Dezelfde reden waarom jij al 20 keer van naam bent verandert.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Happel, waarom een andere naam?
3x bedoel jequote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom jij al 20 keer van naam bent verandert.
Het valt wel op inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Steven184 het volgende:
![]()
Is hij weer interviews aan het overtikken?
Zou het eindelijk beter met hem gaan?quote:John Guidetti krijgt dit seizoen wellicht opnieuw de kans om zich tegen Ajax van zijn beste kans te laten zien. De aanvaller van Manchester City, dat het in de groepsfase van de Champions League onder meer opneemt tegen de Amsterdammers, is opgenomen in de Europese selectie van zijn club.
Oja, dat is dit seizoen weer.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af of ze Cisse nog zullen oproepen voor de Afrika cup
quote:De rechtsbuiten werd geruild voor Jerson Cabral: "Het is een transactie met gesloten beurzen en wij hebben Verhoek voor vier jaar kunnen contracteren, terwijl de verbintenis van Cabral aan het einde van dit seizoen zou aflopen en hij bij ons toch een beetje op een door spoor zat", stelde Van Geel tevreden vast.
Nee. De reden heeft niets met het spelen van het spelletje te maken:quote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zou het eindelijk beter met hem gaan?
quote:Clubs moeten in hun selectie van maximaal 25 spelers minstens vier spelers opnemen die zelf zijn opgeleid. Guidetti valt onder die categorie.
Guidetti komt in de winterstop terug dus er is geen rede om te veranderen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi speler van de maand bij Villa.
Perfecte reclame ditquote:Karim el Ahmadi is tot speler van de maand augustus uitgeroepen bij zijn club Aston Villa. De van Feyenoord overgekomen middenvelder maakte een prima indruk in zijn eerste weken in Birmingham. Ron Vlaar eindigde op een gedeeld derde plaats.
El Ahmadi werd door fans van Aston Villa uitgeroepen tot man-of-the-match in de wedstrijd tegen Everton. Bij het duel met West Ham eindigde de Marokkaans international als tweede.
Aston Villa maakt een teleurstellende seizoensstart door. De ploeg verzamelde pas één punt uit drie wedstrijden.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima toch? Stuk beter dan het gerucht wat ik hier eerder las, dat Feyenoord bijbetaald had.
Aks ie dan maar wel naar t buitenland gaat, eindelijk weer eens een opleidingsvergoeding. Bij ons kon Cabral het sowieso niet brengen, dan is het jammer, maar onvermijdelijk dat hij weg gaat. Hopen dat Verhoek er wel direct staat. Kan nog wel eens een voordeel zijn dat we nu het koppeltje Immers-Verhoek hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee.
Het meest gangbare gerucht was dat Twente had bijbetaald.
En dat zou ook niet meer dan terecht zijn, want ondanks zijn grillen, het dode spoor en de contractduur heeft Cabral gewoon meer potentie dan Verhoek. Je zult zien dat hij daar opbloeit en ze over 2/3 jaar 4-8 miljoen oplevert.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af of ze Cisse nog zullen oproepen voor de Afrika cup
quote:Vermoedelijk is Graziano Pellč te knap voor Feyenoord
Toen wij maandagmiddag besloten dat er een interview met Graziano Pellč in de krant moest, opperde een collega om er een kadertje bij te zetten, getiteld: 'Mislukte Feyenoord-spitsen door de jaren heen'.
Dat was niet heel erg serieus bedoeld, maar wel een beetje.
Het lot van de miskoop wordt vaak al op voorhand bepaald - of na hooguit twee of drie wedstrijden. Eén detail, één onderbuikdingetje, één statistiekje, één curieuze anekdote kan voldoende zijn om een voetballer hulpeloos in de hoek te duwen.
Het is erg lastig je daartegen te verzetten. Ivan Gábrich was nooit zo'n legendarische miskoop geweest als Louis van Gaal niet zo geestdriftig had geroepen dat Gábrich een spits was die nooit omviel. Toen hij kort daarna prompt omviel, in zijn eerste de beste wedstrijd, was het lot bezegeld. Voor Ivan Gábrich viel er niets meer te winnen.
Angelos Charisteas was bij Feyenoord al een miskoop nog vóórdat hij de kans kreeg zich goed en wel te profileren als een miskoop. Je hoefde die arme Griek op zijn eerste werkdag maar door een haag van cynische Feyenoord-supporters te zien wandelen, met die trouwe hondenogen van 'm, of je wist genoeg: die was gedoemd te mislukken. De valkuil zit hem in het irrationele. In het ongrijpbare. Niet zelden kunnen miskopen bogen op een prima scoutingrapport, en zijn ze gewikt en gewogen in tal van bestuursvergaderingen. Anthony Lurling bijvoorbeeld mislukte niet bij Feyenoord omdat hij niet kon voetballen, maar om veel merkwaardiger redenen.
Eerst was er een akkefietje met Bonaventure Kalou, uit het seizoen ervoor, dat het Legioen hem niet meer wenste te vergeven. En vervolgens dook zijn moeder op in een interview, in al haar Brabantse naďviteit, om liefdevol te vertellen dat Anthony het allemaal verrčkkes eng vond, dat grote stadion.
Einde verhaal, zogezegd.
Cruciaal probleem is dat scouts, trainers en technisch directeuren anders kijken dan de jongens op de staantribune. Te rigoureus blijven ze hangen in ratio, levend in de waan dat in het voetbal alles te beredeneren valt. Terwijl juist het sentiment het lot van de miskoop bepaalt.
Het probleem van Graziano Pellč bij Feyenoord wordt niet zozeer zijn bescheiden doelpuntengemiddelde, maar bovenal zijn schitterende kaaklijn, en dat minutieus gekapte haar. Vermoedelijk is Graziano Pellč simpelweg te knap voor Feyenoord.
Ik heb het eeuwboek van Feyenoord er nog eens bij gepakt zojuist, en mijn voorgevoel bleek te kloppen. Op de voorkant prijken de pasfoto's van zo ongeveer alle legendarische Feyenoorders uit de geschiedenis, en u raadt het al: er zitten weinig jongens tussen voor in een boyband.
Feyenoorders hebben al op jonge leeftijd doorleefde, karakteristieke koppen, ŕ la Paul Bosvelt en Rinus Israël. Je kunt er donder op zeggen: bij een club waar Ed de Goeij en Jószef Kiprich uitgroeiden tot volkshelden, begint een gelikte Italiaan op achterstand.
Dat is erg onrechtvaardig, maar met een hattrick ben je uit de brand, hoe mooi je ook wezen mag.
Lijkt me heel stug dat Cabral ooit zoveel geld gaat opbrengen. Waarschijnlijker is het dat hij een paar incidentele succesjes zal hebben bij Twente maar ook daar geen vaste basisplaats weet af te dwingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee.
Het meest gangbare gerucht was dat Twente had bijbetaald.
En dat zou ook niet meer dan terecht zijn, want ondanks zijn grillen, het dode spoor en de contractduur heeft Cabral gewoon meer potentie dan Verhoek. Je zult zien dat hij daar opbloeit en ze over 2/3 jaar 4-8 miljoen oplevert.
Niet officieel bekend volgens mij, maar zou tussen de 1 en 1,5 miljoen zijn geweest.quote:
Dan is een deal met gesloten beurzen wel redelijk lijkt me. Hoop alleen niet dat hij de eventuele ontwikkeling van Boetius in de weg gaat staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Niet officieel bekend volgens mij, maar zou tussen de 1 en 1,5 miljoen zijn geweest.
Verhoek kost Twente 1.5 miljoen euroquote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Niet officieel bekend volgens mij, maar zou tussen de 1 en 1,5 miljoen zijn geweest.
Ik lijk hier wel zo'n beetje de enige te zijn, maar ik blijf het een slechte deal vinden. Cabral heeft gewoon veel meer potentie, dus als ze hem daar aan de praat krijgen versterk je weer een directe concurrent. Wat je er voor terug krijgt speelt op de enige goed bezette aanvallende positie, waar je net een duur contract verlengt.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is een deal met gesloten beurzen wel redelijk lijkt me. Hoop alleen niet dat hij de eventuele ontwikkeling van Boetius in de weg gaat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |