Wat dat betreft complimenten aan D66, waar VVD en PvdA vooral bezig zijn elkaar onderuit te halen in plaats van zichzelf te verheffen, houdt D66 vast aan hun eigen programma. Respect daarvoor, en een grote reden waardoor D66 nog goeie kans maakt op mijn stem, en VVD en PvdA geen schijn van.quote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Het gaat helaas steeds meer over wie met wie ruzie heeft en wie met wie wil reageren enzo waardoor de inhoud wat achterblijft...
afbouwen van 52% maximaal naar 30% voor iedereen. en dat doen we met een % per jaar dus over 22 jaar verspreidquote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
Wat doet u met de hyptheekrenteaftrek? (sommige mensen moeten partijprogramma's nog lezen)
Dank je, ik heb vorige keer D66 gestemd, ben nogal zwevend, twijfel momenteel tussen D66, SP en Piraten Partij.quote:Op maandag 3 september 2012 19:32 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Toegang tot collectieve pensioenregelingen en arbeidsverzekeringen
betere toegang tot overheidsopdrachten
regels schrappen, kvk heffing afschaffen
Daar heb je gelijk in, maar het zijn toch voornamelijk jongeren die er belang bij hebben denk ik.quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vorige keer D66 gestemd, ben nogal zwevend, twijfel momenteel tussen D66, SP en Piraten Partij.
Kan me voorstellen dat het lastig is om deze te blijven steunen. Hoewel ik het persoonlijk best een logische maatregel vind.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
zo is dat ook oudere jongeren
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zal ik bekennen?
Ik ga op Kees Verhoeven stemmen..
Bedankt, zeker voor herhaling vartbaar!quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
beste mensen veel dank voor alle leuke en goede vragen. Ik vond het erg leuk en hoop jullie ook. Wellicht mag ik nog eens terugkomen. Ik ga nu de laatste vraag beantwoorden en dan weer in debat over de woningmarkt...!!!
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Waarom zeg je de hele tijd "Kees" in plaats van "meneer Verhoeven"?quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Stefan het volgende:
Kees, mooi spotje trouwens van Pechtold, apart en boodschap dat t om mensen gaat en niet de partij komt op mij iig zo over.
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
beste mensen veel dank voor alle leuke en goede vragen. Ik vond het erg leuk en hoop jullie ook. Wellicht mag ik nog eens terugkomen. Ik ga nu de laatste vraag beantwoorden en dan weer in debat over de woningmarkt...!!!
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Zo dat is wel flink zwevend inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vorige keer D66 gestemd, ben nogal zwevend, twijfel momenteel tussen D66, SP en Piraten Partij.
Eet smakelijk en succesquote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Graag gedaan vond het hartstikke leukquote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.
Veel succes op 12 september!
quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd "Kees" in plaats van "meneer Verhoeven"?
U bedankt voor uw tijd en moeitequote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.
Veel succes op 12 september!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |