Mail naar D66@tweedekamer.nl dan krijg je binnen 24 uur antwoord. we hebben daar een team van tientallen mensen zitten. ik ben nu maar alleen...quote:Op maandag 3 september 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit mag u uiteraard nazoeken, ben toch benieuwd gezien de ontwikkelingen in het Midden-Oosten en ook zeker in de Verenigde Staten. Gaat u deze vanavond nog beantwoorden of is hierover iets af te spreken?
Zal ik doen dan, ben toch wel benieuwd naar hoe jullie dergelijke dreigingen wensen aan te pakken (of niet).quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Mail naar D66@tweedekamer.nl dan krijg je binnen 24 uur antwoord. we hebben daar een team van tientallen mensen zitten. ik ben nu maar alleen...
In hoeverre is de VVD nog een fatsoenlijke partner voor D66 nu ze blijken net zo lief (of misschien nog wel liever) met PVV en SGP te regeren?quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Een coalitie met partijen die wat durven te doen. Met partijen van GroenLinks tot VVD. Geen stilstand meer, Nederland moet vooruit. (Dat is onze slogan, ik kon het niet laten)
wil je het antwoord hier ook posten? ben ook wel benieuwtquote:Op maandag 3 september 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit mag u uiteraard nazoeken, ben toch benieuwd gezien de ontwikkelingen in het Midden-Oosten en ook zeker in de Verenigde Staten. Gaat u deze vanavond nog beantwoorden of is hierover iets af te spreken?
Dit topic gaat dicht na het interview, maar zal een mental-note maken dat ik je een PM stuur.quote:Op maandag 3 september 2012 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wil je het antwoord hier ook posten? ben ook wel benieuwt
Allereerst door meer leraren/docenten per leerling/student. Bovendien willen we investeren in internationale samenwerking, zodat Nederland een topopleiding heeft op gebied A en een ander land op vlak B. Nu doet iedereen alles en krijg je een vlak niveau dat niet onderscheidend isquote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef remlof het volgende:
Een vraag over onderwijs uit het aankondigingstopic van Jellereppe:
''In de verkiezingsprogramma van D66 staat dat het niveau van het Nederlandse onderwijs internationaal gezien zakt en dat kinderen, jongeren én volwassenen te weinig worden uitgedaagd''. Uit het verkiezingsprogramma wordt alleen niet duidelijk hoe D66 het kwaliteit van het Nederlandse onderwijs wil verbeteren zodat we er internationaal beter voor gaan staan en hoe ze (top)leerlingen in het Nederlandse onderwijs willen gaan uitdagen om het maximale uit zichzelf te halen. Mijn vraag is hoe ze dit willen bewerkstelligen en hoe we het voor ons moeten zien?"
Ik laat het wel open, zodat je dit soort dingen nog kan postenquote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit topic gaat dicht na het interview, maar zal een mental-note maken dat ik je een PM stuur.
Super mein Freund, ich danke dich!quote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het wel open, zodat je dit soort dingen nog kan posten
Laat ik het zo zeggen: ze hebben er een potje van gemaakt maar met D66 in een kabinet gebeuren dit soort dingen nietquote:Op maandag 3 september 2012 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In hoeverre is de VVD nog een fatsoenlijke partner voor D66 nu ze blijken net zo lief (of misschien nog wel liever) met PVV en SGP te regeren?
Goed antwoord. Er moet vol worden ingezet op de stimulering van de top en de richtingen waarin Nederland uitblinkt. Laten we snel eens iets doen aan die heilige middelmaat hier!quote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Allereerst door meer leraren/docenten per leerling/student. Bovendien willen we investeren in internationale samenwerking, zodat Nederland een topopleiding heeft op gebied A en een ander land op vlak B. Nu doet iedereen alles en krijg je een vlak niveau dat niet onderscheidend is
Goed punt, inderdaad, daar valt nog wel wat vooruitgang in te pakken.quote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Bovendien willen we investeren in internationale samenwerking, zodat Nederland een topopleiding heeft op gebied A en een ander land op vlak B. Nu doet iedereen alles en krijg je een vlak niveau dat niet onderscheidend is
Niks mis met een goede dosis zelfvertrouwenquote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ze hebben er een potje van gemaakt maar met D66 in een kabinet gebeuren dit soort dingen niet
Ik was directeur van een vereniging die opkwam voor ondernemers. Ik zag allemaal politici in de gemeenteraad met wie ik zaken moest doen. Uiteindelijk vond ik dat ik meer zou kunnen bereiken door zelf in de politiek te gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu het wat rustiger is een vraag niet echt gerelateerd aan de partij:
Wat heeft u besloten om de politiek in te gaan en welke weg heeft u hierbij bewandeld?
Goede vraagquote:Op maandag 3 september 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu het wat rustiger is een vraag niet echt gerelateerd aan de partij:
Wat heeft u besloten om de politiek in te gaan en welke weg heeft u hierbij bewandeld?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Meneer Verhoeven, hartelijk bedankt voor de tijd die u in het beantwoorden van onze vragen hebt gestoken, het was toch aardig verhelderend. Ik hoop van harte dat meer Tweede Kamerleden de tijd willen nemen zich in de leeuwenkuil te begeven. Top.
Het is hier geen slangenkuil maar een warm bad vol geinteresseerde mensen!!quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Meneer Verhoeven, hartelijk bedankt voor de tijd die u in het beantwoorden van onze vragen hebt gestoken, het was toch aardig verhelderend. Ik hoop van harte dat meer Tweede Kamerleden de tijd willen nemen zich in de leeuwenkuil te begeven. Top.
Ik ben alleen nog benieuwd waarom er geen andere opties gezocht worden voor wat betreft het werven van donoren dan het huidige planquote:Op maandag 3 september 2012 19:26 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
OK mensen, nog 5 minuten. Wie heeft er nog een prangende vraag of nog geen antwoord gekregen??
Even een herhaling van mijn vragen betreffende legalisering van drugs:quote:Op maandag 3 september 2012 19:26 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
OK mensen, nog 5 minuten. Wie heeft er nog een prangende vraag of nog geen antwoord gekregen??
Ik neem aan dat je niet zomaar 4e op de kieslijst/campagneleider wordt. Hoe heeft u dit in zo'n korte tijd voor mekaar gekregen. Was u voor 2010 ook al actief voor D66?quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ik was directeur van een vereniging die opkwam voor ondernemers. Ik zag allemaal politici in de gemeenteraad met wie ik zaken moest doen. Uiteindelijk vond ik dat ik meer zou kunnen bereiken door zelf in de politiek te gaan.
Zo kan het ook opgevat wordenquote:Op maandag 3 september 2012 19:26 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Het is hier geen slangenkuil maar een warm bad vol geinteresseerde mensen!!
Bedankt voor het antwoord. Meer internationale samenwerking zal betekenen dat Nederlanders vaker de beslissing zullen moeten nemen (vrijwillig of gedwongen) om een baan in het buitenland te zoeken. Ik weet uit ervaring dat veel Nederlanders dat nog niet zien zitten. Zijn er al (toekomstige) plannen om werken in het buitenland aantrekkelijker te maken voor de Nederlander?quote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Het enige wat kan is blijven wijzen op de voordelen van een sterk en samenwerkend Europa. En eerlijk zijn over de nadelen en de problemen. Ons argument is dat je aan tafel moet zitten om dingen op te lossen. Weglopen of wegkijken werkt uiteindelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |