Ditquote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Meneer Verhoeven, hartelijk bedankt voor de tijd die u in het beantwoorden van onze vragen hebt gestoken, het was toch aardig verhelderend. Ik hoop van harte dat meer Tweede Kamerleden de tijd willen nemen zich in de leeuwenkuil te begeven. Top.
Deze vragen zie ik ook graag beantwoord!quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Even een herhaling van mijn vragen betreffende legalisering van drugs:
1) Stellen jullie daar nog grenzen in, of wordt wat jullie betreft alle soorten drugs gelegaliseerd?
2) Reguleren is een veel gebruikt argument. Hoe zien jullie dat precies, kunt u daar een voorbeeld van geven?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe D66 de pakkans verhogen wil
quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Wij willen de pakkans vergroten en inzetten op preventie (blauw op straat). We zijn niet voor hogere straffen en zwarte lijsten. mensen die een overtreding maken moet je zodanig straffen dat ze het daarna niet meer doen
Hartelijk dankquote:Op maandag 3 september 2012 19:26 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Het is hier geen slangenkuil maar een warm bad vol geinteresseerde mensen!!
1) het is onlangs op het congres aangenomen dus hou me ten goede maar ik meen bepaalde zware harddrugs nietquote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Even een herhaling van mijn vragen betreffende legalisering van drugs:
1) Stellen jullie daar nog grenzen in, of wordt wat jullie betreft alle soorten drugs gelegaliseerd?
2) Reguleren is een veel gebruikt argument. Hoe zien jullie dat precies, kunt u daar een voorbeeld van geven?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Reya het volgende:
Alvast bedankt voor de antwoorden. Wat mij betreft bij volgende verkiezingen het herhalen waard. Ook dank aan de organisatoren binnen dit forum.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
1) het is onlangs op het congres aangenomen dus hou me ten goede maar ik meen bepaalde zware harddrugs niet
2) door afspraken te maken over bezit voor eigen gebruik (dat mag) zodat mensen niet stiekem een jointje hoeven halen. Ook de productie kun je dan organiseren (dan heb je geen wietzoldertjes meer)
Ja dat doet mijn collega Gerard Schouwquote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
Op het D66-congres (april '12) is een motie aangenomen voor regulering/legalisering meer aanbieders op de kansspelmarkt. Gaan jullie daar actief mee aan de slag?
Fijn dat je de quote aanhaalt dát hij de pakkans vergroten wil, mijn vraag is hóé. Ik denk dat elke partij de pakkans verhogen wil, er zal niemand zijn die zegt, die pakkans he, die vinden we veel te grootquote:
Gaan we doen!! Goeie tipquote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef Belabor het volgende:
Bedankt Kees, en ik hoop dat D66 via contact op sociale netwerken of forums meer zal gaan doen. Daar zijn veel jongeren mee te winnen!
Het gaat helaas steeds meer over wie met wie ruzie heeft en wie met wie wil reageren enzo waardoor de inhoud wat achterblijft...quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
Meneer Verhoeven, wat vindt u van de manier waarop de media omgaan met de verkiezingscampagne?
dankquote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit topic gaat dicht na het interview, maar zal een mental-note maken dat ik je een PM stuur.
Toegang tot collectieve pensioenregelingen en arbeidsverzekeringenquote:
Hey niet alleen jongeren hequote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef Belabor het volgende:
Bedankt Kees, en ik hoop dat D66 via contact op sociale netwerken of forums meer zal gaan doen. Daar zijn veel jongeren mee te winnen!
de forenzentaks.quote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef 99.999 het volgende:
Wat is de meest pijnlijke maar toch noodzakelijke bezuiniging die D66 toch voorstelt of zal steunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |