Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zal ik bekennen?
Ik ga op Kees Verhoeven stemmen..
Bedankt, zeker voor herhaling vartbaar!quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
beste mensen veel dank voor alle leuke en goede vragen. Ik vond het erg leuk en hoop jullie ook. Wellicht mag ik nog eens terugkomen. Ik ga nu de laatste vraag beantwoorden en dan weer in debat over de woningmarkt...!!!
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Waarom zeg je de hele tijd "Kees" in plaats van "meneer Verhoeven"?quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Stefan het volgende:
Kees, mooi spotje trouwens van Pechtold, apart en boodschap dat t om mensen gaat en niet de partij komt op mij iig zo over.
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
beste mensen veel dank voor alle leuke en goede vragen. Ik vond het erg leuk en hoop jullie ook. Wellicht mag ik nog eens terugkomen. Ik ga nu de laatste vraag beantwoorden en dan weer in debat over de woningmarkt...!!!
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Zo dat is wel flink zwevend inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vorige keer D66 gestemd, ben nogal zwevend, twijfel momenteel tussen D66, SP en Piraten Partij.
Eet smakelijk en succesquote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
Graag gedaan vond het hartstikke leukquote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.
Veel succes op 12 september!
quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd "Kees" in plaats van "meneer Verhoeven"?
U bedankt voor uw tijd en moeitequote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Het beste.
Kees Verhoeven, D66
quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Kees, enorm bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden.
Veel succes op 12 september!
Ik doe het ook hoor. Komt door mijn omgeving, op het HBO willen docenten en tutoren ook dat ik ze bij de voornaam noem. De meesten hebben een hekel aan "meneer".quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zeg je de hele tijd "Kees" in plaats van "meneer Verhoeven"?
Wedden dat hij gewoon een veganistisch macrobiotisch verantwoord dynamisch broodje doner naar binnen heeft lopen schransen zojuist?quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hele snelle hap denk ik, want hij moet zo weer aan een debat deelnemen.
Hé, dat klinkt bekendquote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Er zijn betere mogelijkheden, zoals verplicht te keuze maken wanneer er een nieuw paspoort/nieuwe ID kaart wordt aangevraagd.
Kan ook door mij komen hoor. Ik spreek iedereen die ik persoonlijk niet ken aan met mevrouw/meneer en u, vaak ook terwijl ze dit niet willen. Maar het is ondertussen een automatisme geworden dus voor mij is het lastig om juist Kees of jij te zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:39 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik doe het ook hoor. Komt door mijn omgeving, op het HBO willen docenten en tutoren ook dat ik ze bij de voornaam noem. De meesten hebben een hekel aan "meneer".
Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat voor dhr. Verhoeven is.
Ik moest denken aan onze discussie toentertijd, vond het een goede. Misschien meneer Verhoeven ook.quote:
Waar komt het idee vandaan dat ze dat niet doen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef Belabor het volgende:
Hoewel het publiek op een forum als Fok! natuurlijk niet erg breed is, denk ik serieus dat politieke partijen veel meer via social media campagne zouden kunnen voeren. Alle bedrijven doen het, waarom zouden politieke partijen het niet doen? Bovendien geeft het ze de kans om snel en goed onderbouwd vragen te beantwoorden.
Ik zeg altijd jij en voornaam, tenzij ik voor mn werk denk dat t beter is u en mijnheer te zeggen. Zo heb ik vanmiddag in Leiden Maxime Verhagen gewoon minister en u genoemd. Ligt aan de situatie,quote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook door mij komen hoor. Ik spreek iedereen die ik persoonlijk niet ken aan met mevrouw/meneer en u, vaak ook terwijl ze dit niet willen. Maar het is ondertussen een automatisme geworden dus voor mij is het lastig om juist Kees of jij te zeggen.
Ik heb er nog niks van gemerkt. Politici hebben wel Twitter en maken daar ook graag gebruik van, maar grootschalige campagne-acties (via Facebook, apps, nieuwe media) heb ik gemist, met uitzondering van de PiratenPartij dan. Er is heel veel mogelijk, maar ik heb het idee dat de politiek dit nog niet ten volle benut.quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ze dat niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |