Ja, dat kan omdat je bij een formatie veel breder kan kijken (ook buiten onderwijs) en dat kon deze maand niet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen wil er nu al vanaf. Toch ging per 1 september de boete in. Hoe kan het zijn dat het na de verkiezingen wel gaat lukken?
Is het dan opeens wel mogelijk de begroting te dichten zonder het geld dat nu over de rug van studenten/universiteiten binnen moet worden binnengesleept?
Ik vind dit vooral niet verenigbaar met het recht op zelfbeschikking. Wie is de overheid om voor mij te bepalen dat ik orgaandonor ben tenzij ik anders aangeef. Overigens ben ik wel gewoon donor, zowel bloed als organen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Strookt de verplichte orgaandonatie (tenzij anders wordt aangegeven) niet in met het liberalistische gedachtegoed achter de partij?
Het idee dat een lichaam na 18 jaar automatisch ter beschikking is gesteld aan de overheid vind ik daar niet in passen.
Goede vraag!quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef Euribob het volgende:
Vraag:
Bent u het eens met de beslissing van uw leden om het partijpunt aan te nemen dat alle drugs volledig gelegaliseerd moeten worden, en gaat de partij ook actief de mening van de leden behartigen omtrent dit punt (d.w.z. wordt het een van de partij's speerpunten etc.)?
Zie mijn antwoord, hopelijk maakt dat duidelijk dat de keuzevrijheid blijftquote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral niet verenigbaar met het recht op zelfbeschikking. Wie is de overheid om voor mij te bepalen dat ik orgaandonor ben tenzij ik anders aangeef. Overigens ben ik wel gewoon donor, zowel bloed als organen.
Er zijn betere mogelijkheden, zoals verplicht te keuze maken wanneer er een nieuw paspoort/nieuwe ID kaart wordt aangevraagd.
Dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Er zijn betere mogelijkheden, zoals verplicht te keuze maken wanneer er een nieuw paspoort/nieuwe ID kaart wordt aangevraagd.
goede vraagquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is de opvatting van D66 (mocht Mitt Romney de verkiezingen winnen) ten opzichte van NAVO actie tegen landen als Iran?
Duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Terechte vraag. We vragen een actieve keuze. Iedereen mag altijd nee zeggen. Maar nu sterven 150 mensen per jaar omdat mensen een formulier niet invullen. Maar ik geef toe: het is een moeilijk dilemma daarom hebben we de wet heel voorzichtig en zorgvuldig geformuleerd. De keuzevrijheid moet altijd overeind blijven
U snapt hoop ik wel dat dit voor veel mensen als een slap excuus wordt gezienquote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ja, dat kan omdat je bij een formatie veel breder kan kijken (ook buiten onderwijs) en dat kon deze maand niet.
Ik hoop dat dhr. Verhoeven dan ook nog even de tijd neemt om hem te beantwoorden.quote:
Ik draag het standpunt met overtuiging uit. Drugs legaliseren maakt dat het geen achterdeur/crimineel circuit wordt. Dan kun je ook reguleren.quote:
Het is vooral het feit dat ik moeite moet doen om nee te zeggen dat mij tegen de borst stuit. Het zou andersom moeten zijnquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord, hopelijk maakt dat duidelijk dat de keuzevrijheid blijft
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 september 2012 18:57 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ik draag het standpunt met overtuiging uit. Drugs legaliseren maakt dat het geen achterdeur/crimineel circuit wordt. Dan kun je ook reguleren.
Ingrijpen kan alleen als je zorgt dat het niet meer slachtoffers kost en als het in gezamenlijk verband gebeurd.quote:
Hoe kan je er zeker van zijn dat ingrijpen in Iran niet meer slachtoffers kost dan kernbommen op Israel zonder daadwerkelijk eerst in laatstgenoemde situatie te hebben gezeten?quote:Op maandag 3 september 2012 18:58 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ingrijpen kan alleen als je zorgt dat het niet meer slachtoffers kost en als het in gezamenlijk verband gebeurd.
Niet meer slachtoffers dan wat?quote:Op maandag 3 september 2012 18:58 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Ingrijpen kan alleen als je zorgt dat het niet meer slachtoffers kost en als het in gezamenlijk verband gebeurd.
Gedaan! Dank voor de tipquote:Op maandag 3 september 2012 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Goedenavond Kees
Meldt je ook maar ff in de D66-webstek op FOK!
[D66] #6 Waar Boris gemist wordt!
Volgens mij zijn er meer studenten die zich zorgen maken om de torenhoge kosten die zij eventueel kunnen krijgen door de langstudeerboete.quote:Op maandag 3 september 2012 18:41 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
2 miljard investeren in onderwijs. Zodat er meer docenten per student zijn: betere kwaliteit van het onderwijs
Het is soms net de politiek he.quote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Poe, best een hoop vragen zeg, sorry dat ik niet overal aan toekom, ik doe mijn best!!
Het gaat prima! Heus!quote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Poe, best een hoop vragen zeg, sorry dat ik niet overal aan toekom, ik doe mijn best!!
Maakt niet uit. U doet het heel goed hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
Neem uw tijd. Erg tof dat u dit doet iig!quote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |