Met ijzel gaat het helemaal mis, maar dat van die vorst kan me voorstellen. Alleen krijg je dan weer het bijverschijnsel dat iedereen 55@80 gaat rijden uit angst, dan duren al je ritten anderhalf keer zo langquote:Op maandag 3 september 2012 23:11 schreef Babananana het volgende:
[..]
Als het glad is door vorst gebeuren er over het algemeen minder ongelukken, omdat iedereen veel rustiger aan doet. Heb ik afgelopen winter gelezen ergens.
Vind ik wel grappig
Bedankt voor deze informatie, Henk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:36 schreef joeftw het volgende:
Ons pap het er al twintig jaar deselfde ling-long banden onder liggen. Top kwaliteit geen rare gleufjes op de banden zoals je by iederan ziet maar mooi glad, gaat perfect in sneeuw regen droog zon enzovoors. Gr henk
die slijten juist niet. want heel hard rubber.quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is niet voor niets dat je niet met kale banden mag rijden ts. Volgens is dit wat overdreven, die Chinese banden slijten alleen veel en veel sneller.
Inderdaad ja, banden moeten vooral glad zijn en geen rare gleufjes hebben!quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:36 schreef joeftw het volgende:
Ons pap het er al twintig jaar deselfde ling-long banden onder liggen. Top kwaliteit geen rare gleufjes op de banden zoals je by iederan ziet maar mooi glad, gaat perfect in sneeuw regen droog zon enzovoors. Gr henk
Dat ligt eraan. M'n pa heeft nog de eerste set Hankooks onder z'n Tucson liggen, inmiddels al zeker 90.000kmquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
die slijten juist niet. want heel hard rubber.
minder grip > minder slijtage.
Herkenbaar, en in elke normale bocht voelen dat je op de limiet zit.quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Vroeger ook van die WongLee PingPong banden op mijn Charade. Op nat wielspin in de derde versnelling...en dat met 90 brullende pk's![]()
Voelde dat ding toch even als een sportwagen
Een minuut ja? Wil ik je wel eens zien doen. Zeker met dat lullige krikje dat standaard meegeleverd wordt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
Slicks voor droog weer en ik heb een setje regenbanden achterin liggen. Kost een minuutje om alles te wisselen
Dat verwisselen moet je dan dus wel in de regen doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een minuut ja? Wil ik je wel eens zien doen. Zeker met dat lullige krikje dat standaard meegeleverd wordt.
Zijn van die piepdingen, toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:50 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Maar nu heb ik Yokohama's op mijn Subaru. Die plakken wel lekker aan het asfalt
Op het circuit piepen ze wel flink ja. Op de weg valt het wel mee, maar dat zal wel aan mijn slome rijstijl liggenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Zijn van die piepdingen, toch?
Hoeft niet per se. Ik weet niet zelf niet zo heel veel over banden maar ik heb wel mijn rijbewijs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef DeHangui het volgende:
Kan wel zien dat er maar weinig zijn die echt wat van auto banden weten. Waarschijnlijk omdat het merendeel nog geen eens een rijbewijs heeft.
Kutjes
kale banden hebben meer gripquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is niet voor niets dat je niet met kale banden mag rijden ts. Volgens is dit wat overdreven, die Chinese banden slijten alleen veel en veel sneller.
leer eens remmen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Babananana het volgende:
Het is gebeurd, vanmiddag in de regen heb ik bijna een frontale botsing veroorzaakt.
Voor me ging een auto vol in de ankers om niks, gewoon op het midden van de weg, zonder kruispunt of iets waar je voor zou moeten stoppen. Ik schoof door, en door te sturen en pompend te remmen (geen ABS) uit kunnen wijken naar de berm. Ik stond uiteindelijk met mijn voorwielen voorbij de achterwielen naast mijn voorligger stil.
Maar ja, Ma is nog steeds niet overtuigd. "Volgende keer meer afstand houden!"
Leg uit wat daar bijna frontaal aan is dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Babananana het volgende:
Het is gebeurd, vanmiddag in de regen heb ik bijna een frontale botsing veroorzaakt.
Voor me ging een auto vol in de ankers om niks, gewoon op het midden van de weg, zonder kruispunt of iets waar je voor zou moeten stoppen. Ik schoof door, en door te sturen en pompend te remmen (geen ABS) uit kunnen wijken naar de berm. Ik stond uiteindelijk met mijn voorwielen voorbij de achterwielen naast mijn voorligger stil.
Maar ja, Ma is nog steeds niet overtuigd. "Volgende keer meer afstand houden!"
Nou, dat je bijna met de voorkant van de auto iets raakt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 04:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leg uit wat daar bijna frontaal aan is dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |