Zinloos idd..quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als jezelf voor elk semester inschrijven. Waarom?
Alfredo?quote:
quote:
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?quote:
Hoofdrolquote:Op zondag 2 september 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?
IK WIL HET NIET MEER WETEN>quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.quote:
Want jij doet dat regelmatig?quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Ah ik heb een anderequote:
School en per ongelukquote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.
Neequote:
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School en per ongeluk![]()
Damn.. heb wel eens mezelf moeten inschrijven samen met alle eerstejaars van de HHS.. Nou stoelen tot aan het einde van die school.
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.

Niet.quote:
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.quote:
Fas swapped 4 tilesquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.
Evenals de woorden:
opleidingsmanager
deeltijd minoren
domeinmanager
en clustermanager
Ja, na die swap.quote:
Ik zou alleen scheldwoorden maken als ik dat spel deed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.Maar nee inderdaad, al dat gezeik eromheen. Doe je werk gewoon.
Ik vind het toch jammer godverdomme.quote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doen
Yesquote:
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes
Secret blend of herbs and spices
Jouw mening is lekker boeiendquote:
Nou zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw mening is lekker boeiend
*rent weg
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."
En die moet ik kennen van?quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.
Om drie uur bellen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."
Spreek uw boodschap in, na de piep
quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om drie uur bellen.
"Oh nee, die gaat nu net naar huis."
En haar toch gesproken.
F2, jwt.quote:
"Nee, doe het maar gewoon nu."quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik haat het als ze zeggen dat ik word teruggebeld, want dan kan je dus de hele middag thuisblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |