quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, ik ben geblokkeerd bij de fitness![]()
Die krijgen nog wat te heuren.
Wat?quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, ik ben geblokkeerd bij de fitness![]()
Die krijgen nog wat te heuren.
quote:
quote:
Ik hoor het wel vaker namelijkquote:
Ja dusquote:
Als ie maar niet stinkt, dan kan di mama wel ff langskomenquote:
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie maar niet stinkt, dan kan di mama wel ff langskomen
quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Zosk het volgende:
Ik fok met één hand, gaat wat langzamer. Nu zullen jullie wel denken, waarom? Maar dat vertel ik natuurlijk niet.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.
Ik niet zo vaak.quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heur het wel vaker namelijk
Je bent ondertussen m'n ego aan het stroken. Ga zo doorquote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Zosk het volgende:
Ik fok met één hand, gaat wat langzamer. Nu zullen jullie wel denken, waarom? Maar dat vertel ik natuurlijk niet.
Ze zorgt er maar voor dat ie niet stinkt, en daarmee bastaquote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.
Juist.quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je bent ondertussen m'n ego aan het stroken. Ga zo door
quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
Jezus.'van de week' moet ertussen trouwens.
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.quote:
Bij jou is dat niet zo moeilijk om te radenquote:
Basta di mama.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zorgt er maar voor dat ie niet stinkt, en daarmee basta
Nu wordt je net zo dik als Gizm0quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.
Goddamnit.._
Zelfde als jezelf voor elk semester inschrijven. Waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.
Goddamnit.._
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet zo moeilijk om te raden
En welke saus?quote:
Ik ben dan ook zo moddervet jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |