Zinloos idd..quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als jezelf voor elk semester inschrijven. Waarom?
Alfredo?quote:
quote:
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?quote:
Hoofdrolquote:Op zondag 2 september 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?
IK WIL HET NIET MEER WETEN>quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.quote:
Want jij doet dat regelmatig?quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Ah ik heb een anderequote:
School en per ongelukquote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.
Neequote:
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School en per ongeluk![]()
Damn.. heb wel eens mezelf moeten inschrijven samen met alle eerstejaars van de HHS.. Nou stoelen tot aan het einde van die school.
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.

Niet.quote:
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.quote:
Fas swapped 4 tilesquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.
Evenals de woorden:
opleidingsmanager
deeltijd minoren
domeinmanager
en clustermanager
Ja, na die swap.quote:
Ik zou alleen scheldwoorden maken als ik dat spel deed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.Maar nee inderdaad, al dat gezeik eromheen. Doe je werk gewoon.
Ik vind het toch jammer godverdomme.quote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doen
Yesquote:
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes
Secret blend of herbs and spices
Jouw mening is lekker boeiendquote:
Nou zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw mening is lekker boeiend
*rent weg
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."
En die moet ik kennen van?quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.
Om drie uur bellen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."
Spreek uw boodschap in, na de piep
quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om drie uur bellen.
"Oh nee, die gaat nu net naar huis."
En haar toch gesproken.
F2, jwt.quote:
"Nee, doe het maar gewoon nu."quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik haat het als ze zeggen dat ik word teruggebeld, want dan kan je dus de hele middag thuisblijven
Ga werken danquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik haat het als ze zeggen dat ik word teruggebeld, want dan kan je dus de hele middag thuisblijven
Was het maar zo'n feest.quote:
Waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:
Als je tegenspreekt stort hun hele procedure in, dat helpt.quote:
Met DUO uitmelkenquote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig ben?
Ik hou van chaos.quote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je tegenspreekt stort hun hele procedure in, dat helpt.
quote:
quote:When the going gets weird, the weird turn pro.
quote:
Ik heb deze maand de laatste bijdrage gehad.quote:
quote:
Ojee.quote:Op zondag 2 september 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze maand de laatste bijdrage gehad.
Nu op eigen kracht.. (lees stagevergoeding en postnl)
Beetje zielige 4,5 maanden komen eraan_!
Goed dat je even de 'heads up' geeft.quote:Op zondag 2 september 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze maand de laatste bijdrage gehad.
Nu op eigen kracht.. (lees stagevergoeding en postnl)
Beetje zielige 4,5 maanden komen eraan_!
Mja..quote:
Jatochquote:Op zondag 2 september 2012 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed dat je even de 'heads up' geeft.
Zo ben ik (normaal gesproken niet)quote:
Dat doe ik ook weleens als ik 'belangrijke' dingen moet doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja..Ik krijg wel kilometervergoeding.
Nu ga ik een feestje bouwen, vanwege dit feit.
Onterechte disclaimer.quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik (normaal gesproken niet)
Veel belangrijke dingen zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens als ik 'belangrijke' dingen moet doen.
Ze zijn niet noodzakelijk, laten we het daarop houden.quote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel belangrijke dingen zeker?
Zelden zijn ze belangrijk ja.quote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet noodzakelijk, laten we het daarop houden.
Ja, vind je?quote:
Vinden en zijn is dan ook een verschil.quote:Op maandag 3 september 2012 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelden zijn ze belangrijk ja.
Anders zeg ik het toch niet?quote:
Truequote:Op maandag 3 september 2012 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vinden en zijn is dan ook een verschil.
[..]
Anders zeg ik het toch niet?
mwaquote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen is slapen volgens mij.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen is slapen volgens mij.
Ja, maar jijquote:
Ja ik wel, nu jij nogquote:Op maandag 3 september 2012 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij!
Ben je nou al buiten geweest, ouwe?
quote:
Dat denken ze.quote:Op maandag 3 september 2012 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Verstandig wel.
Gewoon 4 uur slaap.quote:
Ik zou eigenlijk wel wat meer moeten slapen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon 4 uur slaap.
Voldoende, voor je kern.
Herkenbaar.. Ik was alleen vanochtend om 8 uur klaarwakker.quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel wat meer moeten slapen.
Ik ook meestal want ik moet om half negen op het werk zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik was alleen vanochtend om 8 uur klaarwakker.
Op zondag wil ik graag wat langer uitslapen dan 8 uur eigenlijkquote:Op maandag 3 september 2012 00:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook meestal want ik moet om half negen op het werk zijn.
Happy happy joy joy.quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zondag wil ik graag wat langer uitslapen dan 8 uur eigenlijk
Ik moet om 9 uur beginnen,
happy happy joy.
Ja uiteraardquote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Happy happy joy joy.
[ afbeelding ]
Kwam na die tijd maar was geïnspireerd erdoor. Geniale tekenfilms.quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Cow and chicken ook zo![]()
Komt een beetje uit dezelfde tijd, heb ik het idee
Rocko's modern life, ken je dat?quote:Op maandag 3 september 2012 00:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwam na die tijd maar was geïnspireerd erdoor. Geniale tekenfilms.![]()
Ja natuurlijk ken ik dat.quote:Op maandag 3 september 2012 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rocko's modern life, ken je dat?
Absurde tekenfilm en totaal niet geschikt voor kinderen, maar oke
quote:Op maandag 3 september 2012 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ken ik dat.![]()
Kids getting horny.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ge-wel-di-ge tekenfilm
Echt!
Dat was juist het leuke.quote:Op maandag 3 september 2012 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vooral die aflevering van het openbaar vervoer, dat is wel zo herkenbaar
Nee maar hetzelfde met chin chan.. sommige dingen kunnen ECHT NIETquote:Op maandag 3 september 2012 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Dat was juist het leuke.Die herkenbare dingen, kinderen snappen het niet eens zoals ouderen dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |