Niet.quote:
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.quote:
Fas swapped 4 tilesquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.
Evenals de woorden:
opleidingsmanager
deeltijd minoren
domeinmanager
en clustermanager
Ja, na die swap.quote:
Ik zou alleen scheldwoorden maken als ik dat spel deed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, alleen maar medeklinkers en 4 keer een n. [ afbeelding ]#wordfeud
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha clustermanager, een clusterfuck dus.Maar nee inderdaad, al dat gezeik eromheen. Doe je werk gewoon.
Ik vind het toch jammer godverdomme.quote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet of ik het jammer vind.
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand weet van elkaar wat voor werk ze doen
Yesquote:
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes
Secret blend of herbs and spices
Jouw mening is lekker boeiendquote:
Nou zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw mening is lekker boeiend
*rent weg
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ja hey, daar ga ik niet over hoor."
En die moet ik kennen van?quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, zoals Harland Sanders het gewild heeft.
Om drie uur bellen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Die en die gaan daarover en die zijn net de vergadering in."
Spreek uw boodschap in, na de piep
quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om drie uur bellen.
"Oh nee, die gaat nu net naar huis."
En haar toch gesproken.
F2, jwt.quote:
"Nee, doe het maar gewoon nu."quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik haat het als ze zeggen dat ik word teruggebeld, want dan kan je dus de hele middag thuisblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |