... èrgens had ik dit moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit keer wil ik het graag overmaken van te voren
har har har enzo!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en in sp3c zijn geval: half Rotterdam door
Henkquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
OMG, ze hebben vanavond 'Real Life SongPop The Game' avond
[ afbeelding ]
Dat is wel heel gaaf!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Als ik morgen niet zo vroeg op moest was ik even wezen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik tegen je. Beter deed ie dat Zaterdag, dan had ik je meegesleurdquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, 12,50 voor Greys en de rest voor mij.quote:
Eerste wat me opviel!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Dankje. Ik ben ook tofquote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel jammer dat ik je niet ga ontmoeten René. Je lijkt me wel tof
.
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft niet lief te doen, maar het is wel het makkelijkst, omdat ik zo likable ben.
Maar ik heb maar één corrigerende onderbroek en die doe ik zelf aanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
Erik, neem je corrigerend ondergoed voor me mee?
Bedanktquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |