Okéquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Oh, Waterkneus zit er ook bij. Sla een avondje over.
Volgende week zit Vermeulen er...kun je weer overslaan...quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Oh, Waterkneus zit er ook bij. Sla een avondje over.
Zal hij weten dat die mensen bijna altijd komen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zit Vermeulen er...kun je weer overslaan...
De week daarop van 't Hek, kun je weer overslaan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zit Vermeulen er...kun je weer overslaan...
Hij heeft dezelfde ziekte als Michael Jackson, dus geen grappen daarover.quote:
Zometeen tijd voor PSV mag ik hopenquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef tammepiet het volgende:
Altijd maar feyenoord. Gatver staats-tv.
1 minuut over gele kaart Bommel en that's itquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen tijd voor PSV mag ik hopen
Waterreus staat al te trappelen dus komt wel goedquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen tijd voor PSV mag ik hopen
Te pijnlijk voor Jackquote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vorige week geen seconde over Ajax gegaan dat moet deze week anders hoor
Boskamp is erg. Gijp ook, maar die doet het express (soms).quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het Nederlands van Koeman is sowieso vrij tragisch eigenlijk.
0-4quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo triest he, hoe Feyenoord weer wordt genaaid door Blom. Heeft Feyenoord gewoon het geluk van PSV, winnen ze hier gewoon met 0-3
jullie hebben je gedicht gehad over de ketelbrug van mulder.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vorige week geen seconde over Ajax gegaan dat moet deze week anders hoor
Ja, vorig jaar heeft Blom PSV onwijs geholpen met kaarten en pingels inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo triest he, hoe Feyenoord weer wordt genaaid door Blom. Heeft Feyenoord gewoon het geluk van PSV, winnen ze hier gewoon met 0-3
Je UI is engquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie hebben je gedicht gehad over de ketelbrug van mulder.
Heerlijk al die huilies.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat was toch een heel ander team kneusquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
2de worden en niet eens van Praag kunnen winnen, tis wat
Daar kopen we geen vuurwerk voor. We willen een diepgaande analyse! Met de pjeroo als het moet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie hebben je gedicht gehad over de ketelbrug van mulder.
Maar jij vond dat ze dat niet waren?quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
Onterecht verliezen van dat fabrieksploegje kan wel een keer.
Had me pas echt zorgen gemaakt als Vitesse vandaag beter was geweest.
Jij huilt ook weleens als je de post weer in de verkeerde bus gooit.quote:
Het gaat close worden tussen die twee. Stel dat Bony nog vertrekt naar Rusland (hij is boos?) dan zijn Feyenoord en Vitesse ongeveer gelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord boven Vitesse eindigen?
Feyenoord heeft bijna even goede spelers als Vitesse alleen heeft Vitesse een spits
Speelde tegen Grunn ook goed.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef tammepiet het volgende:
Ah Driesje strooit met een assist. Thuiswedstrijd zeker?
?quote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ze hebben naast die vieze rode kaart ook nog eens 5 kansen gehad?![]()
![]()
Het kon alle kanten op. Thuis win je hem (makkelijk).quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
Onterecht verliezen van dat fabrieksploegje kan wel een keer.
Had me pas echt zorgen gemaakt als Vitesse vandaag beter was geweest.
Is toch leuk, net als die rijm toen met Sinterklaas.quote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Dat heeft die stagiaire mooi in elkaar gezet hoor.
Wat een goede.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Jij huilt ook weleens als je de post weer in de verkeerde bus gooit.
Kan moeilijk slechter dan Fredje.quote:
Iedereen stelt ook allemaal vragen aan hem over PSV.quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Waterreus vertelt alles zo oninteressant..
Jij ookquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Anzhiquote:
Ook een mooie club ja, Anzhi.quote:
Dat is ook het enige waar hij doorgaans een mening over heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen stelt ook allemaal vragen aan hem over PSV.
Hij lacht nu wel want het gaat over psv! Er zijn ook maar 2 nederlandse clubs in europa actief, twente en psv! Van landskampioen Ajax heeft hij geen weet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
ze hopen dat hij ook wat hoort tijdens de koffie op de Herdgangquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen stelt ook allemaal vragen aan hem over PSV.
Wel ernstig bij 1-1 en wel heel pijnlijk als Van Bommel zijn team dus zo slecht kan coachen. Blijkbaar werkt enkel een donderspeech van Advocaat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Halst heeft wel gewoon gelijk hoor. Maar PSV was niet zozeer kwetsbaar maar in slaap gesust.
Bij Utrecht om en om LB en CBquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij begon pas op LB spelen bij PSV, daarvoor speelde hij centraal
Niemand boeit Ajax, vandaarquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij lacht nu wel want het gaat over psv! Er zijn ook maar 2 nederlandse clubs in europa actief, twente en psv! Van landskampioen Ajax heeft hij geen weet.
Die begint hij met de zin 'ik ben ook keeper geweest'quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef S0nic het volgende:
Straks komt de analyse van Waterreus over Vermeer zijn blunder![]()
Jack en anderen well. Hij straks nog wel iets laten vallen over hoe het zou moeten.quote:
die van de Passion?quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me nog een akkefietje met Matheus.
Nee manquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is die downie eigenlijk![]()
35 ofzo?
Ter compensatie, de 4 voorgaande jaren was het Studio Neusquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve wedstrijd niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
Serero was als een katana.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Te laat zijn staat gelijk aan scherp zijn.
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn doodsbang voor het 'Studio Ajax'-label. Nu ontwijken ze Ajax dus maar in z'n geheel.
Mathijsen is pas 32quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe oud is die downie eigenlijk![]()
35 ofzo?
Hoeveel wil je bespreken? Beter, rood, genoegen nemen met gelijkspel. Minder fouten. Volgende week beter.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Al anderhalve aflevering niet inhoudelijk over Ajax gesproken. Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt me heel erg op. Ze snappen alleen niet dat de meeste kijkers hoogstwaarschijnlijk voor Ajax zijn.
Ja leek mij ook.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Hij was geen zenuwachtig en niet scherp zijn is gewoon standaard iets.. Gert Jan moet niet dom lullen
Is helemaal nietsquote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Reijnen, slappe speler. Altijd al gevonden.
Is ook helemaal geen centrale verdediger.
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die Reijnen brabbelt maar wat goedbedoeld om z'n excuus aan te bieden, dat wordt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en nou is hij helemaal de lul.
Best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die Reijnen brabbelt maar wat goedbedoeld om z'n excuus aan te bieden, dat wordt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en nou is hij helemaal de lul.
Best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Best zielig eigenlijk.
Die mag onwijs blij zijn dat ie 93 minuten op het veld mocht staanquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Tegen Gorter zal hij wel niks gezegd hebben.
Vertelquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Maar Verbeek kan wel vaker raar uit de hoek komen heb ik uit betrouwbare bron gehoord
Had twee keer rood moeten hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag onwijs blij zijn dat ie 93 minuten op het veld mocht staan
Ze proberen Leo Driessen na te doen.quote:
Reclame van Overtoom, waarbij iedereen bij dat bedrijf het raam open doet en roept tegen de vrachtwagen 'dat is snel'quote:
Die video was geniaalquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze proberen Leo Driessen na te doen.
"NEE, DIT IS NIET JOOST VOLMER"
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer preciesquote:
Fijn dat daar al ons belastingeld heen gaat, heb al 0,5 keer gelachen. Die ober van Sport1 is nog beter.quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
Als iemand zo gaat staan juichen omdat hij een pingel meekrijgt moet jehem direct weer ongedaan maken.
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk gewoon bij juichen van een pingel gewoon geen pingel.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet bijzonders maar hij ging tegen een jeugdspeler ook eens tekeer en gebruikte als argument het type schoenen wat hij aanhad. Verder weet ik het niet meer precies
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Goed dat wij dezelfde mening delen, doet mij deugd.
En als het niveau bij VI goed is ga je juichen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, het niveau is dramatisch bij Studio Voetbal. Ik ga slapen
Ik sta nog steeds boven je.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Gefeliciteerd.
Ahhh koetjiekoetjiekoetjie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, het niveau is dramatisch bij Studio Voetbal. Ik ga slapen
Komt omdat m'n punten van Mertens nog niet zijn verwerktquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/vo(...)#subleagueklassement
Gaan ze dat nog updaten?quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/vo(...)#subleagueklassement
ik mis nog punten van overtoom en de rest van mijn paradepaardjes.quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat m'n punten van Mertens nog niet zijn verwerkt
Alle 11 zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik mis nog punten van overtoom en de rest van mijn paradepaardjes.
Zeker van een Jood.quote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Treingrappen. Object en infaam.
somsquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef S0nic het volgende:
Straks komt de analyse van Waterreus over Vermeer zijn blunder![]()
En PSV'ersquote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Waterreus neemt het altijd voor keepers op.
Niets mis mee.quote:
Goed om te weten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
In FIFA heeft hij ook een goede reflex, alleen is hij klein dus alles gaat erin
En in PES?quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
In FIFA heeft hij ook een goede reflex, alleen is hij klein dus alles gaat erin
In PES is verhoeven de beste van alle keepers bij Ajaxquote:
Toppers als Mathijsen en Janmaatquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
Knap van Feyenoord dat ze Hoflevernacier zijn.
Dat zegt helaas heel veel over het huidige Nederlands elfta.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppers als Mathijsen en Janmaat
Liever niet, dan kijk ik MOTD nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
Idd, ik wil de kools zien van VEN PUUHHHRSIE
goeie grap zelf bedacht?quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Na jaren weer een Janmaat tegen de Turken
Gewoon nog een keer kijken dan (hoe laat begint dat ook alweer?)quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, dan kijk ik MOTD niet
Jup, Liverpool heeft gewonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, dan kijk ik MOTD niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Beide zijn te vroegquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Janmaat is te vroeg erbij gehaald, maar Van Rhijn na 2 potjes eredivisie niet.
Of Willems.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Gregquote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn geen betere rechtsbacks in Nederland blijkbaar.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Na jaren weer een Janmaat tegen de Turken
Dat vind ik ook een rare tov Douglas.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus snapt er meer van dan Koeman
Janmaat nóg meer, wat is je punt?quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die had al 25 hele wedstrijden achter de rug ofzo
Douglas is gewoon een gare kutbraziliaan, moet je niet eens willen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een rare tov Douglas.
Ja, dat denk ik dus ook, dat van Gaal zo denkt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Douglas is gewoon een gare kutbraziliaan, moet je niet eens willen.
Nee hoor, je interpreteert het fout. Geeft niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij roept dat Willems ook 2 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld...
Je bent niet echt in vorm deze week.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, je interpreteert het fout. Geeft niet.
Kalou?quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook, dat van Gaal zo denkt.![]()
We hebben niet eerder zo'n duidelijke importspeler/kandidaat voor Nederlandse elftal gehad toch?
Okequote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm deze week.
Gaan die 5e worden?quote:
Spel zonder grenzenquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef tammepiet het volgende:
Jack doet ook commentaar bij 12 landenspel ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |