quote:

quote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"giant douche" vs "turd sandwich"

Blijft geniaal.quote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef thettes het volgende:
[..]
wat dat betreft, is southpark nu als sinds seizoen 9 á 10 echt kut en kinderachtig geworden? ik kijk het nu zelden maar vind de oude nog steeds vaak leuk en origineel..

Dat is ook zo bij The Simpsons en Family Guy. De eerste seizoenen zijn zo veel beter dan de nieuwere.quote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef thettes het volgende:
[..]
wat dat betreft, is southpark nu als sinds seizoen 9 á 10 echt kut en kinderachtig geworden? ik kijk het nu zelden maar vind de oude nog steeds vaak leuk en origineel..

nou ik denk dat ie het juist heel erg goed doetquote:Op maandag 17 september 2012 07:47 schreef Lyrebird het volgende:
Ben Bernanke raakt steeds verder van het padje. Tijd dat ze een geschikte dwangbuis voor die man gaan zoeken.

De huizenmarkt heeft daar wel wat last van zo hier en daar geloof ik. je koopt nu een stuk meer huis voor je in waarde gedaalde dollar.quote:

Of de dollar koppelen aan de goudprijs, dan zal de dollar pas lekker meestijgenquote:Op maandag 17 september 2012 10:52 schreef Lyrebird het volgende:
Met Bernanke aan het roer heeft het geen zin om te investeren in de VS. Zorg er nou eens voor dat die dollar waardevast wordt. Dat zou het enige moeten zijn wat een FED voorzitter zou moeten doen.

Dat gaan ze ook 2 weken volhouden.quote:Op maandag 17 september 2012 12:01 schreef HD9 het volgende:
[..]
Of de dollar koppelen aan de goudprijs, dan zal de dollar pas lekker meestijgen

Wat is dan volgens jou de motivatie van de FED? Zijn het onbenullen of dienen ze andere belangen?quote:Op maandag 17 september 2012 07:47 schreef Lyrebird het volgende:
Ben Bernanke raakt steeds verder van het padje. Tijd dat ze een geschikte dwangbuis voor die man gaan zoeken.

Bernanke wil Obama helpen. Niet geheel belangeloos natuurlijk; voor zijn herbenoeming is hij afhankelijk van Obama, en die heeft er tot nu toe een potje van gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de motivatie van de FED? Zijn het onbenullen of dienen ze andere belangen?

aandelen stijgen toch ??quote:Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bernanke wil Obama helpen. Niet geheel belangeloos natuurlijk; voor zijn herbenoeming is hij afhankelijk van Obama, en die heeft er tot nu toe een potje van gemaakt.
Bernanke is daarnaast een opper-Keynsiaan en gelooft dat je met meer dollars meer consumptie kan stimuleren, waardoor het vertrouwen terugkomt en de economie weer gaat draaien. Dat zijn QE 1, 2 en 3 niet meer dan een sugar rushes zijn, waar de aandelenmarkten mee worden weggeinflateerd, gaat er bij hem niet in.
Onbenullen dus.

Aandelenprijzen stijgen, maar de waarde van de dollar zakt in, zodat je er netto niets mee opschiet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef HD9 het volgende:
[..]
aandelen stijgen toch ??
en huizenprijzen ook
USA lonen en productiekosten dalen, in euros gemeten
Ik zie het probleem niet
Ik zou zulke topmensen niet als dom en onbenullen bestempelen

kletspraat, ik denk dat het wel goed is voor de economiequote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Aandelenprijzen stijgen, maar de waarde van de dollar zakt in, zodat je er netto niets mee opschiet.
Er zit nog steeds wat lucht in de huizenmarkt (alhoewel dat per stad en staat verschilt), dus daar kan wat QE verlichting brengen, zodat banken en huiseigenaren huizen kunnen verkopen zonder dat ze daar een technisch verlies op lijden. Maar verliezen doen ze.
Het meest gore aan de QEs is dat mensen die wel gespaard hebben worden gepakt, en dat de lonen van werknemers worden uitgehold.
Het zou niet aan de overheid of aan de FED mogen worden toevertrouwd om zo in andermans zaken in te grijpen.

Wel een bijzonder slecht idee, inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook 2 weken volhouden.

Goed voor de USA op de korte termijn. Maar het is niet goed voor de werknemer.quote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef HD9 het volgende:
[..]
kletspraat, ik denk dat het wel goed is voor de economie
importproducten worden duurder
Lonen dalen in euro's gemeten, en dat is prima voor de USA

wel goed voor de werknemer, aleen niet als ie een hypotheek in euro's heeft en het salaris in dollars, maar dat is hier ook gebeurt met mensen die in hongarije werken en hypotheek in euro hadden , maar dat is dom hequote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed voor de USA op de korte termijn. Maar het is niet goed voor de werknemer.

http://content.usatoday.c(...)00449/1#.UFc_-KMXXvYquote:Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Lyrebird het volgende:
Bernanke wil Obama helpen. Niet geheel belangeloos natuurlijk; voor zijn herbenoeming is hij afhankelijk van Obama, en die heeft er tot nu toe een potje van gemaakt.

quote:Op weg naar het Witte Huis
ma 17 sep 2012, 19:18
Topstrateeg campagne Romney onder vuur
WASHINGTON - De topstrateeg van de campagne van Mitt Romney ligt onder vuur na een artikel van de Amerikaanse nieuwswebsite Politico.
Daarin wordt een uitgebreid beeld gegeven van de haperende campagne van de Republikeinse presidentskandidaat.
Enkele weken geleden gingen Romney en de Democratische president Barack Obama nog gelijk op in de peilingen, maar nu ligt Obama duidelijk voor.
Stuart Stevens wordt gezien als een impulsieve adviseur die nu drie niet altijd goed met elkaar te verenigen rollen tegelijk speelt: topstrateeg, opsteller van de reclamespotjes en schrijver van de toespraken van Romney. Hij zou onder meer de rede van de kandidaat op de conventie in Tampa hebben gewijzigd zonder de opstellers van de tekst daarvan op de hoogte stellen.
De toespraak hielp Romney om een menselijker beeld van zichzelf neer te zetten, maar er kwam kritiek omdat hij de veteranen niet noemde en ook geen melding maakte van de uitschakeling van al-Qaedaleider Osama bin Laden.
Het wordt Stevens kwalijk genomen dat hij op de conventie het groene licht gaf voor een rede van Hollywoodicoon Clint Eastwood, kort voordat Romney de belangrijkste toespraak van zijn leven hield

Ja, nogal wiedes dat ze geen melding maakten van Osama Bin Laden.... de Republikeinse president voor Obama kreeg Osama niet te pakken, en omdat Obama in zijn campagne van 2008 het standpunt hield dat hij WEL Pakistan zou in gaan, ging McCain daar tegenin met "Ja, maar Pakistan is onze vriend en die helpen ons wel". In de debatten van 2008 zei Obama ook "we will kill Osama Bin Laden", wat het ook kost.quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef michaelmoore het volgende:
Gaat niet goed met de campagne van Romney
http://www.telegraaf.nl/b(...)ey_onder_vuur__.html
[..]

Ik had ze eerder ook al willen posten.quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef OMG het volgende:
Interessant; http://m.motherjones.com/(...)y-private-fundraiser
Eens kijken hoe lang het duurt voordat dit weer als "O, maar dat heb ik niet gezegd" of iets dergelijks wordt gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |