quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en ik waren vanmiddag even een paar uurtjes met 8 honden naar de eeuwige grasvelden.
De logeetjes gingen uit hun bol![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh heb je geen foto gemaakt Ynsk? Deense doggen zijn zoquote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier vandaag weer met Deense dog Elvis op pad geweest, tis net een pup
En een pekinees gezien die blaft zonder geluidarm beest
quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en ik waren vanmiddag even een paar uurtjes met 8 honden naar de eeuwige grasvelden.
De logeetjes gingen uit hun bol![]()
Er ligt hier al iemand mee te slapenquote:
Ja die slaapt nu, mooi moment om hem weer af te pakken.quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er ligt hier al iemand mee te slapen
quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er ligt hier al iemand mee te slapen
Whut?quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die slaapt nu, mooi moment om hem weer af te pakken.
Boh, tof dingquote:
zoekt nog een fijn huisjequote:
valt eigenlijk bij Elvis wel mee...quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ze zoooooo tof, maar ja, dat kwijl
heerlijkquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt zo een heerlijk stekkie daar
quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Zo ver kan ik niet kijken, maar wel stuk land/bos/watertje in de buurt om te genieten
Oh wat een genieten van die twee logeetjes! Heerlijkquote:
Wat een lieverd Yns!quote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Ynske het volgende:
Als hij staat kan ik op zn rug gaan zitten en komen mn voeten niet meer aan de grond
Als ie zit duwt ie zn kop onder mb arm, zodat zn snuit tegen mn schouder ligt en ik m onder zn kop kan kroelen
fijnquote:Op maandag 3 september 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Wij hebben vandaag contact gehad met de dochter van de fokker van Tashi. De fokker, Mina, fokt niet meer, ziek en ouderdom.
Haar dochter, zelfde woonplaats, heeft heel incidenteel een nestje franse bullen. We hebben ruim een uur met haar aan de telefoon gezeten, binnenkort gaan we langs, kennismaken. Ze is van zins haar teefje wat binnenkort drie word, in juni te laten dekken. Ze is echt heel goed en integer bezig, dat is het eerste nestje wat weer op stapel staat na 2011. Ze hebben eerst zelf natuurlijk eerste nestkeus, maar wij daarna. Ik moet dus nog een klein jaar op onze nieuwe baby wachten, maar ze woont vlakbij en wil graag alles delen.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DeZwabber op 03-09-2012 11:21:40 ]🐙
quote:Op maandag 3 september 2012 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pagan op 03-09-2012 12:01:28 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
O Strega wat fijn voor jullie , dat is echt iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 3 september 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Wij hebben vandaag contact gehad met de dochter van de fokker van Tashi. De fokker, Mina, fokt niet meer, ziek en ouderdom.
Haar dochter, zelfde woonplaats, heeft heel incidenteel een nestje franse bullen. We hebben ruim een uur met haar aan de telefoon gezeten, binnenkort gaan we langs, kennismaken. Ze is van zins haar teefje wat binnenkort drie word, in juni te laten dekken. Ze is echt heel goed en integer bezig, dat is het eerste nestje wat weer op stapel staat na 2011. Ze hebben eerst zelf natuurlijk eerste nestkeus, maar wij daarna. Ik moet dus nog een klein jaar op onze nieuwe baby wachten, maar ze woont vlakbij en wil graag alles delen.
![]()
![]()
Wat prachtig daarquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt zo een heerlijk stekkie daar
Keesquote:Op maandag 3 september 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Strega wat een goed nieuws![]()
Yns, had je maar gewoon ook hier moeten komen wonen![]()
Bevalt het verder wel, het werk en zo?
[ afbeelding ]
Mogge!
Fixed!quote:Op maandag 3 september 2012 11:43 schreef indaha het volgende:
Zwabber het staat je goed dat colbertje
(kon het nog net zien door Pagan's quote)
Wat leuk Stregaquote:Op maandag 3 september 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
En toch krijg ik er trek vanquote:
quote:
Feestje voor de hondjes dusquote:Op maandag 3 september 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Iemand heeft de hele handel op de grond laten flikkeren net, er had nog bijna niemand iets van gehad
quote:Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga zo een ovenschaal met lasagna proppen
Allebeiquote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Met van dat vieze nepgehakt of gewoon met groente?
Als we allemaal siamees hier moesten zijn werd het een dooie boel hèquote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, dat nepvlees vind ik altijd zo goor, ik doe nooit vleesvervangers , ik gebruik tofu of timpe of gewoon geen vlees en meer groente
Wel goed voor al die autisten hier, veranderingen blehquote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we allemaal siamees hier moesten zijn werd het een dooie boel hè
of paneerquote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, dat nepvlees vind ik altijd zo goor, ik doe nooit vleesvervangers , ik gebruik tofu of timpe of gewoon geen vlees en meer groente
Lasgna is Italiaansquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe dan ook geen tofu in Italiaanse gerechten![]()
Toffe kleuren met dat roze-aqua-bruin, is het een stoffige cover?quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Agenda trouwens, kleiner formaat dan die vorige, dit is gewoon postkaartformaat, wel zelfde principe, met doorzichtige insteekmappen en zo van binnen, ik pimp m wel zelf.
Lees ff goed, ik zeg niet dat ik dat in mn lasagna doe, ik zeg dat ik gewoon nooit vleesvervangers gebruik, alleen tofu of timpe, ik kook meer vegetarisch dan enkel lasagnaquote:
Nee gewoon heel dik karton, en binnenin allemaal leuke mapjes en zoquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toffe kleuren met dat roze-aqua-bruin, is het een stoffige cover?
Oh zo!quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees ff goed, ik zeg niet dat ik dat in mn lasagna doe, ik zeg dat ik gewoon nooit vleesvervangers gebruik, alleen tofu of timpe, ik kook meer vegetarisch dan enkel lasagna
quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Pagan het volgende:
Flexitariers hoerzo, meestal even vaak vlees als vis als vego.
Vandaag vissoep.
Cool!quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewoon heel dik karton, en binnenin allemaal leuke mapjes en zo
zuurkoolschotel eet ik ook met vegetairsch gehaktquote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo!
Appie heeft van die gekruide tofu, ik ben nooit echt een tofu-fan geweest, maar voor lekker gekruid loop ik wel warmAl ben ik snel tevreden, gewoon lekker variëren, hoeft niet elke dag m'n favo kost te zijn.
Maar ik snak wel weer naar de zuurkool nu de zomer straks weer aan zijn eind loopt
Ik maak meer gewone zuurkoolstampot in de winter, maar die ovenschotels vind ik ook echt goddelijkquote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zuurkoolschotel eet ik ook met vegetairsch gehakt
tofu pindakaas sesam gedoequote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Tofu goed bereiden is best lastig, maar wel de moeite waard.
Dat tofu pindakaas sesam gedoe is bv heel lekker en goed te doen.
Je moet m of goed marineren of echt goed kruiden en grillen en zo.
Nee hoor, ies graties!quote:
Heel simpel recept, ik kijk ff of ik m kan vinden voor je, momentquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
tofu pindakaas sesam gedoe
wat is dat?
Vooral als die kaaslaag zo lekker krokant is (randjes ftwquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
En die dikke laag kaas op de lasagna eet ik het liefst alleen op
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als die kaaslaag zo lekker krokant is (randjes ftw![]()
![]()
)
Ik ben echt verdomd allergisch voor pinda's, maar dat wil ik wel een keer maken denk ikquote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
http://allrecipes.nl/rece(...)ele-thaise-tofu.aspx
Die is het, echt lekka lekka en simpel
quote:
Was niet de bedoeling natuurlijk! Gewoon el receptoquote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou zonder pindakaas wordt dat niks hoor
thnxquote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Op foto's van vroegen zie je veel duidelijker dat hij een drupje Indisch bloed heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Zie zonder die pruik valt Wilders best mee.
Qua uiterlijk dan he.
Ik vraag me echt af wat die man bezielt, los van al zijn debiele ideeën, alleen al met dat kapsel al
Nee, gewoon eczeem en benauwd. Maar misschien is het leuk om te maken voor visitequote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar ga je dan niet dood?
Dat is toch met pindaallergie?
Gelukkig is hij niet allergisch voor eikels.quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mn homo is zo allergisch voor hazelnoten dat ie dus altijd zo een ding voor een trachea of hoe dat heet bij zich heeft , hij ken dr zo deaud van wezen
quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet allergisch voor eikels.
Rutte met wat extra wangetjesquote:
Ciao Gomiquote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef gomi het volgende:
ga er vandoor.
tot ergens volgende week ofzo
Lekker. Fijne vakantie en goeie reis!quote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yups nog ff snel wat zon zoeken
laters
Oh dit lijkt lekker! Van de week eens proberen!quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Stom is dat, z'n gewone haar is veel beter dan dat gebleekte pleepotkapselquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar zal ie zich wel voor schamen met zn gekke blonde toestand of zo
quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
John Mayer mag maandenlang niet zingen
Praise the lord
quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Praise the lord
exact hetzelfde hier, half acht voor een uurtje gaan liggen, 22:00 er uit (quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, ik ben om 7 uur een uurtje gaan slapen, nu slaap ik nooit meer voor 4 uur
Ik moest zo lachen toen ik hoorde dat ze een campagne hadden waarbij je op internet kon stemmen op scholen waar Taylor Swift zou optreden. Iedereen stemde massaal op een school voor dove kindersquote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Praise the lord
Moggehquote:
Ik sliep rond 00:30, wonderlijkquote:Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
exact hetzelfde hier, half acht voor een uurtje gaan liggen, 22:00 er uit () en nu bam
NIETquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Er fietste vanmorgen iemand langs met een dikke sjawl om en een bontmuts op![]()
Heb je iets geroepen?quote:
Nee hoor, ik denk dat ze het erg koud hadquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dees?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G83%2099697%2012073%2090%203213%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mijn god die zijn echt lelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Kermit op je slipper![]()
Zalando heeft 100 slippers, maar niks met bloem.
Ja hè, past ook een beetje bij een rood kort pittig kapselquote:
Onder een bus jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè, past ook een beetje bij een rood kort pittig kapsel
Die verkoopt Zalando ook, maar geen bloem te vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon van die plasticke, je weets, op vakantie loopt iedereen er op.
Meurnings!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè, past ook een beetje bij een rood kort pittig kapsel
Subtiel.quote:
Ja daar had ik al gekeken dus dat wist ik alquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die verkoopt Zalando ook, maar geen bloem te vinden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus, nu staat er weer zo een cheesecake in de koelkast
Je bent geen 19?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J66_0005_085R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.35]&set=key[width],value[4552]&set=key[height],value[5322]&set=key[x],value[1037]&set=key[y],value[1095]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Whehehe![]()
Leuk voor als je 19 bent ofzo
Kon ze nog niet zeggen. Maar het steekt volgens haar niet op een maand, omdat het maar heel langzaam groeit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
He getverderrie![]()
Ik neem aan dat die oproep wel heel snel komt?
Dat is echt klote Strega en ik ben er ook even stil van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Strega het volgende:
Nou de uitslag was dus kut. Kwaadaardig helaas. Niet dat het zoveel uitmaakt, bij goedaardig had dezelfde operatie gemoeten. Voordeel is dat het langzaam groeit. Nu wachten op de operatie oproep. En ze begon gelijk weer over het risico van complicaties, door de plek waar het zit, dus doorsnijden van zenuwen.
Ligt er aan, als ze veel moeten weghalen moet ik een week na de operatie naar de plastisch chirurg. Je hoeft hiervoor gelukkig geen chemo of bestraling. Weg is dan ook echt weg. (zegt ze, dus ga ik maar van uit)quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is echt klote Strega en ik ben er ook even stil van.
Dat het langzaam groeit is maar een schrale troost en hopelijk gaat de operatie zonder complicaties verlopen.
Is het dan ook klaar of moet er dan nog een behandeling volgen?
Veel sterkte maar weer, ik vind het echt zo kut dat het jullie niet eens een keertje meezit
Goed zoquote:
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere![]()
Uit Duitsland weer
Gelijk heb je!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere![]()
Uit Duitsland weer
Is het een week vandaag? Hoe dan ook; YEAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Miniem op 04-09-2012 19:40:15 ]
nopequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Miniem het volgende:
zwab, had je de pics nog gezien die ik je gestuurd had?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 zo een mes maar niet voor in de keuken
Ik heb mijn opinel mes altijd in mijn tas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 zo een mes maar niet voor in de keuken
Al een maand of zo bij KV hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 08:14 schreef Pisces29 het volgende:
25 graden en pepernoten bij de Appie
Dat is een pauperwinkel, dat past wel!quote:
Hier is de KV echt heel fancy, tis maar net in wat voor een wijk je woont denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een pauperwinkel, dat past wel!
Als ik 10 keer een KV pak is het overal hetzelfdequote:Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is de KV echt heel fancy, tis maar net in wat voor een wijk je woont denk ik
Die aan deze kant van de brug is echt luxe en huge jaquote:Op woensdag 5 september 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik 10 keer een KV pak is het overal hetzelfdeOf jullie moeten een KV-deluxe hebben
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de schapen vandaag buiten zijn, ik wil vanmiddag ff omrijden om ze te kieken, die donkere met streep op de kop
Ja ze moeten er ook wel staan! Het ziet er hier uit alsof het zo los gaat barsten, ik had ook nog m'n slipperts mee in de tas.quote:
Geen idee, ik kom er echt NOOITquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens ben ik echt vet blij dat je hebt verteld over je slipperliefde, ik ben ook helemaal omVolgende lente meteen vanaf dag 1 dat de vrieskou weg is
Whehehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik liep laatst wel echt giga mn nek te breken door de zeikregen, dat is wel echt een killer op slippers
Ik ga echt nooit in het gras staan, en de helft van de honden ook nietquote:Op woensdag 5 september 2012 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb hier soms wat moeite als ik rond zessen in het hoge zeiknatte gras sta, dan moet ik ook van die grote stappen maken
Ja, mand vol en katsjing, 3 hele euro'squote:
Ze hadden salequote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, mand vol en katsjing, 3 hele euro's
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hadden sale![]()
Ook zo prachtig, 50% korting op alles met een oranje prijssticker.
Bij de Wibra is 50% van 25 cent dus echt 5 cent![]()
![]()
Ga terug naar de winkelquote:Op woensdag 5 september 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
En ergens vind ik het ook nog heel sneu want dat vrouwtje is altijd keilief...
quote:
JAquote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hijs echt echt awesome he
Ja ik kom haar nog wel es tegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hey spreek je die moeder nog met die 2 jongens van de bus, die nu verhuisd zijn? Gaat het goed met ze?
Die Krycha doet me qua kop heel snel gezien even denken een Leonberger en dus aan Belana.quote:
Oh, anders ga je toch voor een uurtje, kunnen zij ff hondjes knuffelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik kom haar nog wel es tegen.
Gaat wel goed geloof ik. Alleen vraagt ze meteen om van alles en begint me dat nu ietwat te irriterenAnderzijds heb ik het daar zelf ook wel naar gemaakt denk ik
![]()
Ze vraagt ook telkens of ik nog es langs kom maar niet zo een zin in en niet echt tijd voor, ik hou niet van die saaie visite dat je de hele dag binnen ergens niks zit te doen
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, anders ga je toch voor een uurtje, kunnen zij ff hondjes knuffelen.
LOLquote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Soms moet ik echt zo hard lachen om die spelletjesmeldingen op FB
![]()
Ilse wil geroerd worden!
Ilse wil graag dat in zijn of haar elfenketel wordt geroerd.
Roer in de elfenketel, dan krijg je misschien een gele feeënbel.
Echt , da fuq man
Oh die is leuk jaquote:
Jaaaaa, daar was ik toen ook gek opquote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wij knallen die cd er nog wel es in onder het kaarten, lekker meeblehren
Ook ff luisteren nuquote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wij knallen die cd er nog wel es in onder het kaarten, lekker meeblehren
Ja wel enigzins, maar pak eens Girls Aloud uit 2001(?), die zien er nu zoveel jaar later heel anders uit. En All Saints is van flink wat jaren eerder. Wel gestyled, maar niet meteen allemaal nieuwe tanden in de bakkesquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij luidden zij toen juist de opkomst van dat soort gestylede groepjes een beetje in
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Die mogen ze wel es met grof geweld door een wasstraat meppen though
Hoe is het weer daar? Warm? Hier zon/fris/wisselvallig/wolken.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Ff Sjon zn haar opnieuw pimpen en naar de markt
Wie deze leukerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hijs echt echt awesome he
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Wie deze leukerd?
Bedankt voor je geweldige kaart! Echt zo doet Tashi hier ook met de katten.![]()
Gisteren buurkat in de tuin, blies naar onze Jamie, Tashi hup erheen geeft die kat een hijs om z'n oren en Jamie een lik. Mijn katten horen bij mijn roedel and nobody fucks with Tashi.
Gevonden, hij is leuk, maar kan niet met katten.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zat al in de bus nadat je gisteren met slecht nieuws kwam, maar ik hoop dat je dat wel begrijpt
![]()
Jip zoekt een baasje, zie link een post verder of zo.
Ja, en hopelijk een fijn huis!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Yous kon ook niet met katten![]()
Nee naja ok snap ik wel, maar ik zeg er niks over op de kaart, das natuurlijk suf, maar ja hij was al weg
Ja, die oren!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Wat zul je een bekijks hebben als je met zo een grappig ding over straat gaat
Wat is deze Zwab?quote:
Dit is m'n server, kan ik straks vanaf overal bestanden backuppen, film en audio streamen, minecraft spelen, beetje experimenteren.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is deze Zwab?Jouwnes? Of weer een projectje van zus/vriend/somebody?
ja hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die kat van je zus, met dat ene oogje? Gaat ze/hij nog goed?
Ohhh fijnquote:
Even denken, ben wel in een hoop tenten wezen stappen, maar geen belletje die rinkelt nu...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand weleens in de Trix in Antwerpen geweest?
quote:
Whehe, ik ben vanaf 4 uur op, ik weet net van voor dat ik van achter nog leefquote:
Misschien als t een leuke toko isquote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even denken, ben wel in een hoop tenten wezen stappen, maar geen belletje die rinkelt nu...
Staat er iets op de agenda?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
Hele week
Ik begin weer dingen te proeven en te ruiken
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
Hele week
Ik begin weer dingen te proeven en te ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |