quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en ik waren vanmiddag even een paar uurtjes met 8 honden naar de eeuwige grasvelden.
De logeetjes gingen uit hun bol![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh heb je geen foto gemaakt Ynsk? Deense doggen zijn zoquote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier vandaag weer met Deense dog Elvis op pad geweest, tis net een pup
En een pekinees gezien die blaft zonder geluidarm beest
quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en ik waren vanmiddag even een paar uurtjes met 8 honden naar de eeuwige grasvelden.
De logeetjes gingen uit hun bol![]()
Er ligt hier al iemand mee te slapenquote:
Ja die slaapt nu, mooi moment om hem weer af te pakken.quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er ligt hier al iemand mee te slapen
quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er ligt hier al iemand mee te slapen
Whut?quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die slaapt nu, mooi moment om hem weer af te pakken.
Boh, tof dingquote:
zoekt nog een fijn huisjequote:
valt eigenlijk bij Elvis wel mee...quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ze zoooooo tof, maar ja, dat kwijl
heerlijkquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt zo een heerlijk stekkie daar
quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Zo ver kan ik niet kijken, maar wel stuk land/bos/watertje in de buurt om te genieten
Oh wat een genieten van die twee logeetjes! Heerlijkquote:
Wat een lieverd Yns!quote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Ynske het volgende:
Als hij staat kan ik op zn rug gaan zitten en komen mn voeten niet meer aan de grond
Als ie zit duwt ie zn kop onder mb arm, zodat zn snuit tegen mn schouder ligt en ik m onder zn kop kan kroelen
fijnquote:Op maandag 3 september 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Wij hebben vandaag contact gehad met de dochter van de fokker van Tashi. De fokker, Mina, fokt niet meer, ziek en ouderdom.
Haar dochter, zelfde woonplaats, heeft heel incidenteel een nestje franse bullen. We hebben ruim een uur met haar aan de telefoon gezeten, binnenkort gaan we langs, kennismaken. Ze is van zins haar teefje wat binnenkort drie word, in juni te laten dekken. Ze is echt heel goed en integer bezig, dat is het eerste nestje wat weer op stapel staat na 2011. Ze hebben eerst zelf natuurlijk eerste nestkeus, maar wij daarna. Ik moet dus nog een klein jaar op onze nieuwe baby wachten, maar ze woont vlakbij en wil graag alles delen.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DeZwabber op 03-09-2012 11:21:40 ]🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |