quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu kwam ze spontaan en leuk over. 10 kilo minder en ik had ook op haar geschreven.
zoekt ze ook volgens mijquote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze kwam dit keer een stuk beter over dan de eerste keer. In die introductie had ik het idee dat ze meer een goedkope kracht op het erf zocht.
Nu kwam ze spontaan en leuk over. 10 kilo minder en ik had ook op haar geschreven.
Zoals Annemarie vorig jaar.quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ze kwam dit keer een stuk beter over dan de eerste keer. In die introductie had ik het idee dat ze meer een goedkope kracht op het erf zocht.
Het gaat om het innerlijk he, pondje meer of minder is niet het voornaamstequote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ja, dan moeten ze er een soort The voice of BzV van maken.quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk he, pondje meer of minder is niet het voornaamste
Ze had wel vriendjes gehad volgens mij.quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef female81 het volgende:
Die leek qua omgang met jongens nog maar net aan haar puberteit begonnen.
Nog niet wetende of jongens nou vies zijn of juist leuk.
Yep, daar gaan we nog lol mee hebben, met Aadje.quote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Wordt die Aad nu wel/niet gevolgd?
Lijkt me wel wat... Hij ziet eruit als 60 en ziet vrouwen boven de 48 niet zitten?
quote:Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef blonchi het volgende:
Toen de stal van die olijke tweeling werd gelucht en die horde uitgelaten, gekortwiekte dikkerds er uitkwam, viel mijn penis er bijna af...
Ik dacht dit:quote:Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef blonchi het volgende:
Toen de stal van die olijke tweeling werd gelucht en die horde uitgelaten, gekortwiekte dikkerds er uitkwam, viel mijn penis er bijna af...
Nam een goede wending inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, daar gaan we nog lol mee hebben, met Aadje.
Ja die Aad word gevolgd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Wordt die Aad nu wel/niet gevolgd?
Lijkt me wel wat... Hij ziet eruit als 60 en ziet vrouwen boven de 48 niet zitten?
Ja dat blijft elk seizoen een puntje van discussie...quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
En die ene die zelfs nodg nooit een meisje gezoend heeft?
Ik vind het soms wel jammer dat ze echt alleen degenen met de meeste brieven volgen. Waarom juist niet zo'n boer die niet zoveel brieven heeft? Die heeft het juist het meest nodig.
Die daten ook gewoon met de schrijfsters hoor. Voorgaande series waren de meeste ook onder zeil volgens mij, meer dan degene die werden gevolgd waarvan de meesten er geen vaste relatie aan hebben over gehouden.quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
En die ene die zelfs nodg nooit een meisje gezoend heeft?
Ik vind het soms wel jammer dat ze echt alleen degenen met de meeste brieven volgen. Waarom juist niet zo'n boer die niet zoveel brieven heeft? Die heeft het juist het meest nodig.
Aadje blijft zonder vrouw achter. Die lopen straks allemaal weg voor hem...quote:
Aadje blijkt een latente homo en gaat er vandoor met Willem.quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef blonchi het volgende:
[..]
Aadje blijft zonder vrouw achter. Die lopen straks allemaal weg voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |