Oh Annemarie, ik las Annemarieke en denk al 'weet toch zeker dat die naam nooit geweest is'. Ik weet het weer jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Annemarie, Agnes was daarvoor.
Vind 'r ook prima hoor. Lekker luchtige tegenhanger voor al die filosofische zwaarwichtige uitspraken die de boeren met zich meebrengen. En haar frivole kledij steekt mooi af tegen de stront.quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind persoonlijk Yvon Jaspers wel leuken ik vind dat ze dit programma wel prima doet.
JA!! Een stukje van Cee, dan is het pas echt begonnen!quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Ik zit het net terug te kijken (ik ben een stukske aan het schrijven, kan het niet laten) en Martin hakselt die kak er lekker bruut uit, hij geeft Yvon nog net geen hand.
O nee, Henrieke is echt de boerderij. Bij Annemarie weet je dat er meer bij is. En ik vind haar er leuker uitzien. Henrieke is zo'n matrone.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat verbaasde me ook wel een beetje. Ik denk dat ik eerder voor Henrieke zou kiezen dan voor Annemarie van vorig seizoen. Niet alleen qua karakter, maar ook qua uiterlijk.
Je moet ook bijna een tractor sturen om tussen al dat geweld aan post op te vallenquote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Lov1 het volgende:
Henk, met al die pakketjes'lekker origineel'. Bah. Wel een lieve jongen
![]()
Hans (Ha-ah-ahns)quote:
Ik denk dat ze zo enorm blij was dat ze nu eindelijk weer in contact met mannen komt. Leuk is datquote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het idee dat het hysterische ook wel aangewakkerd werd door zenuwen.
Bron?quote:
http://www.facebook.com/p(...)05116&type=1&theaterquote:
de enige mooie dame die erbij zitquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)05116&type=1&theater
Maar in het webonlyfilmpje zie je haar ook, is Ineke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |