abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116321317

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schřne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.
  Forum Admin zondag 2 september 2012 @ 20:51:01 #2
35723 crew  GGMM
pi_116321332
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Om de 2
Genieten. :9
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 2 september 2012 @ 20:51:17 #3
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116321351
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

5 toch?
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

5 toch?
Okee. Mark is slim genoeg om zijn 5e geel nog een potje uit te stellen. Dat is die ervaring he.. ;)
Als blikken blikken konden doden...
pi_116321365
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Genieten. :9
Ik ga morgen eens kijken hoeveel wedstrijden hij daardoor zal missen als hij 1 op 1 blijft.
  zondag 2 september 2012 @ 20:51:43 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116321387
Niets slim, domme (rel)schopper.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 20:52:14 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116321415
zie de fout van vermeer dus weer, nu hij kon de bal makkelijk wegstompen in de 16 :{.
Get woke, go broke!
pi_116321430
Poulsen had er bij Evian ook heel wat. 11 volgens mij.
pi_116321647
Twente en PSV gaan zóveel puntjes verspelen na EL wedstrijden :)
pi_116321878
Het is jammer maar goed deze wedstrijden zullen er nog wel tussen zitten. Er zijn wel gewoon even 17 man weg gegaan. Zoals Overmars en de Boer al hebben aangegeven zijn de aankopen ook allemaal gericht op de lange termijn. Op de lange termijn gaat dit beleid Ajax gewoon succes opleveren, daar ben ik van overtuigd. :)
  zondag 2 september 2012 @ 20:59:49 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116322028
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is jammer maar goed deze wedstrijden zullen er nog wel tussen zitten. Er zijn wel gewoon even 17 man weg gegaan. Zoals Overmars en de Boer al hebben aangegeven zijn de aankopen ook allemaal gericht op de lange termijn. Op de lange termijn gaat dit beleid Ajax gewoon succes opleveren, daar ben ik van overtuigd. :)
Dat is ook wel een beetje het idee ja, maar ook met hoe het vandaag stond had je moeten winnen. Natuurlijk heb je pech, maar er maakten teveel spelers, ook de "oudgedienden" teveel achterlijke fouten.

Ik denk toch echt dat ze na donderdag er te makkelijk over hebben gedacht.
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 21:00:50 #11
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116322092

Ajax Tv zet reclames van mensen zonder benen voor filmpjes van mensen met geweldige benen. 8)7

Jari is de held van mijn vader. Voor de tragiek die altijd van hem af droop maakt het apart om naar te kijken. Als hij scoorde leek hij dat met tegenzin te doen. "O, shit. Nu moet ik weer juichen en ik weet niet zo goed hoe..."

Het was alsof hij een loden last op zijn schouder torste, maar zijn voeten leken daar geen moment onder te lijden. Die speelden hun eigen spel. Los van de onmogelijke motoriek van het glazen lichaam.

Elke bal in de kruising. Volledige controle. Geen rapconcerten of kredietkaarten, hooguit extra vette vis en een Mart Smeets-trui. Die tijd komt niet meer terug, maar het minste wat we kunnen doen is Jari vragen of hij misschien terug wil komen.

Hij hoeft niet veel te zeggen. Er zijn is voldoende.
pi_116322797
quote:
99s.gif Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Rubberen_Robin het volgende:

Ajax Tv zet reclames van mensen zonder benen voor filmpjes van mensen met geweldige benen. 8)7

Jari is de held van mijn vader. Voor de tragiek die altijd van hem af droop maakt het apart om naar te kijken. Als hij scoorde leek hij dat met tegenzin te doen. "O, shit. Nu moet ik weer juichen en ik weet niet zo goed hoe..."

Het was alsof hij een loden last op zijn schouder torste, maar zijn voeteén leken daar geen moment onder te lijden. Die speelden hun eigen spel. Los van de onmogelijke motoriek van het glazen lichaam.

Elke bal in de kruising. Volledige controle. Geen rapconcerten of kredietkaarten, hooguit extra vette vis en een Mart Smeets-trui. Die tijd komt niet meer terug, maar het minste wat we kunnen doen is Jari vragen of hij misschien terug wil komen.

Hij hoeft niet veel te zeggen. Er zijn is voldoende.
Wauw
pi_116322940
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef HeatWave het volgende:
zie de fout van vermeer dus weer, nu hij kon de bal makkelijk wegstompen in de 16 :{.
Nogmaals hoe kom je daarbij? Wellicht zit er wel helemaal naast maar bij een terugspeelbal op een keeper is hands toch gewoon hands?. Wat in dit opzicht dus een rode kaart voor Vermeer had ingehouden?
  zondag 2 september 2012 @ 21:15:59 #14
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116323176
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Wauw
Dank je. Wie is jouw held / of die van je vader / of moeder? ;)
  zondag 2 september 2012 @ 21:19:44 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116323460
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nogmaals hoe kom je daarbij? Wellicht zit er wel helemaal naast maar bij een terugspeelbal op een keeper is hands toch gewoon hands?. Wat in dit opzicht dus een rode kaart voor Vermeer had ingehouden?
Je mag een terugspeelbal alleen niet pakken, wel gewoon stompen in de 16 toch, of hebben ze dat dit seizoen aangepast?
Get woke, go broke!
pi_116323541
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Rubberen_Robin het volgende:

[..]

Dank je. Wie is jouw held / of die van je vader / of moeder? ;)
Geen sportliefhebbers beide, wel Ajacied meer muziekfreaks; kom je al gauw bij The Beatles uit.
pi_116323930
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je mag een terugspeelbal alleen niet pakken, wel gewoon stompen in de 16 toch, of hebben ze dat dit seizoen aangepast?
Terugspeelbal mag je niet met je handen aanraken zover ik weet.

#keepersindsmijn11e
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 2 september 2012 @ 21:26:16 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116323969
quote:

[..]

Gewoon niet met je handen aanraken, regel is nooit anders geweest. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116323982
quote:

[..]

Alleen met je voeten volgens mij
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 2 september 2012 @ 21:29:58 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116324237
Dus als je medespeler een teruspeelbal doet en die dreigt erin te gaan moet je hem laten gaan?

Ik kan het nergens echt vinden met google eigenlijk...
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 21:30:07 #21
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116324251
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Geen sportliefhebbers beide, wel Ajacied meer muziekfreaks; kom je al gauw bij The Beatles uit.
Beatles zijn het Ajax van muziek, schijnt... ;)

Misschien kan iemand trouwens helpen:

http://cd-dvd.marktplaats(...)9c%3D&fta_ind=4&fs=1

Ik had vroeger een cd, maar ik weet niet zeker of het deze was. Er stond een nummer op over Louis van Gaal, dat hij de baas was en dat hij de schaal wou winnen. Dat nummer wil ik héééeel graag hebben (eigenlijk mijn broer), maar ik kan het nergens vinden.

Kent iemand dat nummer, of heeft iemand die cd. Of weet iemand of de cd van de link de juiste cd is? Dan koop ik die gewoon. ^O^
pi_116324337
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef HeatWave het volgende:
Dus als je medespeler een teruspeelbal doet en die dreigt erin te gaan moet je hem laten gaan?

Ik heb op die manier een keer een indirecte vrije trap tegen gehad binnen de 16.
  zondag 2 september 2012 @ 21:31:53 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116324369
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ik heb op die manier een keer een indirecte vrije trap tegen gehad binnen de 16.
OK, nou ja, dan heeft men gelijk, vind het raar, maar goed :).
Get woke, go broke!
pi_116324422
quote:

Bewuste terugspeelbal mag je niet met je handen aanraken, dus ook niet oppakken of wegstompen. Daarom kopt hij ook, hij heeft geen keus.

Indirecte vrije trap komt er dan en ik denk eigenlijk ook rood. Dat laatste weet ik alleen niet zeker.
pi_116324465
quote:

Ja of je hoofd maar die methode is niet altijd succesvol... :')
  zondag 2 september 2012 @ 21:33:46 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116324508
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja of je hoofd maar die methode is niet altijd succesvol... :')
Nee, da zagen we, maar dan kon hij er idd niet zo heel veel aan doen.
Get woke, go broke!
pi_116324512
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Bewuste terugspeelbal mag je niet met je handen aanraken, dus ook niet oppakken of wegstompen. Daarom kopt hij ook, hij heeft geen keus.

Indirecte vrije trap komt er dan en ik denk eigenlijk ook rood. Dat laatste weet ik alleen niet zeker.
Staat eigenlijk rood voor ja, zelfde als wanneer een speler de bal wegslaat met zijn hand.
pi_116324597
borst of wegkoppen waren opties, maar het blijft een ziekenhuis bal
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116324698
quote:
Frank de Boer: 'Nu ben ik weer van iedereen'

Frank de Boer (42) is al twee keer kampioen als trainer, in anderhalf seizoen bij Ajax. Met zuinigheid zet Ajax weer een stap. 'Het gaat erom dat je jeugd perspectief biedt.'

Zijn twitterbericht van donderdag was een ingeving. Na de bizarre loting voor de Champions League, die Ajax bij de kampioenen van Spanje (Real Madrid), Engeland (Manchester City) en Duitsland (Borussia Dortmund) indeelde, typte Frank de Boer: 'Wanneer is de finale?'

'Ik wilde iets schrijven', zegt hij een dag later. Een mens zou cynisch worden van de moeilijkst denkbare groep. De Boer, gebruind, licht grijzend, lacht zijn gulle lach in de kantine van trainingscomplex De Toekomst. 'Wat kunnen we eraan doen?'

Hij denkt aan vorig seizoen, toen de vlammen van de revolutie van Johan Cruijff uit het dak sloegen. 'Er was een bestuurscrisis. Moet ik dan in paniek raken? Nee, ik moet mijn ding doen.'

Jullie zijn eigenlijk wel klaar met die revolutie van Cruijff.

'Ja. De scouting wordt steeds beter. Met de medische staf gaat het goed. Marc is goed bezig.'

Marc Overmars is de directeur voetbalzaken, met wie De Boer bij Ajax speelde in de grote tijd, halverwege de jaren negentig. Overmars is oud-voetballer, zakenman en, naar het schijnt, zuinig op de centjes. De Boer: 'Nee, hij is niet zo zuinig. Hij wil best geld uitgeven, maar hij heeft een oog voor koopjes, voor spelers met rendement.

'Hij is twee jaar jonger dan ik. Wij hebben altijd een fantastische verhouding gehad. Ik was een beetje een goede, oudere broer voor hem. Ik kon hem helemaal verrot schelden, dat vond hij niet erg. Hij kroop nooit in zijn schulp. Hij is alleen zakelijker ingesteld. Dat zat al in zijn familie. Mijn familie was helemaal niet zakelijk. Mijn vader was stukadoor.'

Hoe komen jullie aan Danny Hoesen, die vorig seizoen bij Fortuna Sittard speelde?

'Marc gaf me een dvd'tje. Hij was me al opgevallen tijdens samenvattingen van de Jupiler League. Ik dacht dat hij Engelsman was. Danny Hoesen klinkt Engels. Gehuurd van Fulham. Ik wist precies over wie het ging, maar ik wist niet dat hij als jonge Nederlander naar Fulham was gegaan. Hij viel mij op. Zijn stijl van spelen, de goede techniek, rechtop lopen, makkelijk goals maken, snel. Ik dacht bij dat dvd'tje: die beelden zijn natuurlijk hoogtepunten, maar dan nog.

'Ik zag ook de hoogtepunten van Tobias Sana en dacht: zo, hij straalt kwaliteit uit. Zo'n bal als hij vorige week gaf aan Serero, gaf hij in Zweden ook al. Hij is rechtsbuiten, maar op het middenveld geeft hij ook een steekbal. Hij is zo'n 'tropische' verrassing. Dat is leuker dan iemand halen van zes miljoen die alleen kan tegenvallen.'

Jij wilde Theo Janssen. Die is na een seizoen verdwenen. Voel je je daarover schuldig?

'Ik had gehoopt dat het beter was verlopen. Zijn laatste half jaar was goed, hij heeft een aandeel gehad in het kampioenschap. Maar met Eriksen, Siem de Jong, Serero en Schöne voor dezelfde posities, kon ik hem niet garanderen dat hij alle wedstrijden zou spelen. En hij heeft de keuze gemaakt, niet ik. Theo wilde er niet voor vechten. Als hij onomstreden was, was het makkelijk geweest. Maar dat was hij niet. Als iemand niet honderd procent zijn best doet op de trainingen, en op zijn leeftijd moet hij het voorbeeld zijn, kan ik dat niet accepteren. Dan is het over en sluiten.'

Is Ajax weer een voorbeeldclub? Vorig seizoen speelden zich gevechten af in de rechtbank en kon menigeen een dolk in de rug verwachten. Nu is Ajax zuinig en valt er weinig te zeuren.

'Voorbeeldclub? AZ doet het ook heel goed sinds het echec met de hoofdsponsor. Feyenoord doet het goed, misschien ook noodgedwongen. Opleiden levert veel positiefs op. Het is misschien de beste weg.'

Wil jij niet eens een grote zak met geld op je bureau hebben om te kunnen winkelen?

'Die hebben we niet. We hebben misschien gedacht dat we een Champions Leaguejas droegen, maar we dragen een Europa Leaguejas. Als je te grote bedragen neertelt, is het een hels karwei om die bedragen terug te verdienen.'

Je bent nooit jaloers op collega's als Mancini of Mourinho?

'Nee hoor. Het leuke van trainen is dat het team sprongen maakt, dat een individu stappen maakt en van een bleu jongetje bij het eerste een volwassen speler wordt. Mitchell Dijks bijvoorbeeld, uit Jong Ajax, heeft het geluk dat hij mag meetrainen. Hij maakt stappen. Hij lijkt imposant, maar die uitstraling kan hij veel meer gebruiken. Met een gearriveerde speler hoef je niets meer te doen. Ja, in het gareel houden. Hij is vaak een verlengstuk van de trainer.'

Ben je een ander mens na twee kampioenschappen?

'Nee, maar dat is mijn kracht. Of nou ja, kracht. Ik sta nog steeds op de camping in Garderen, ik doe nog steeds dingen die ik altijd deed. Wat wel is veranderd: ik was een beetje uit beeld geraakt bij het grote publiek. Glasgow Rangers, Galatasaray, Qatar, daarna hier bij Ajax als jeugdtrainer: de jongste jeugd kende me niet meer. Sinds ik hoofdtrainer ben, ben ik weer van iedereen, zeg maar. Nu staan juist die jongetjes weer voor de deur. Voor die tijd vroegen hun moeders weleens aan hun kinderen: waarom ken je hem niet?'

De club stond anderhalf jaar in brand en jij deed of het je helemaal niet raakte.

'Rust is het beste voor allemaal. Jan Olde Riekerink (voormalig hoofd opleidingen, red.) vertelde eens over de stewardess. Als zij in paniek raakt, weet iedereen: dit gaat mis. Dan denken mensen dat hun tijd is gekomen. Iedereen kijkt naar haar. Als zij rust uitstraalt tijdens turbulentie, denken ze: gelukkig, er is niets aan de hand.'

Had je het niet moeilijk dan?

'Nee. Ik heb alleen veel nagedacht over al die blessures. De trainingsintensiteit is aangepast, maar ook daarover hoef je niet in paniek te raken.'
Groot interview met de Boer, uit de Volkskrant.
  zondag 2 september 2012 @ 21:55:48 #30
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116325895
quote:

[..]

Mag al vrij lang niet meer hoor. Mag een terugspeelbal gewoon niet met je handen aanraken. Al sinds ik begon met voetballen en keepen (16 jaar geleden) niet meer volgens mij.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116325902
Morgen gouden schoen gala. Jantje (L)
  zondag 2 september 2012 @ 21:56:18 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116325928
quote:
16s.gif Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Mag al vrij lang niet meer hoor. Mag een terugspeelbal gewoon niet met je handen aanraken. Al sinds ik begon met voetballen en keepen (16 jaar geleden) niet meer volgens mij.
My bad, ik dacht alleen niet vastpakken, maar we waren er al uit ;)
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 21:56:51 #33
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116325967
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

My bad, ik dacht alleen niet vastpakken, maar we waren er al uit ;)
Ja ik zag het, maar ik reageer altijd voordat ik lees :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 2 september 2012 @ 22:04:54 #34
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116326494
quote:
Hoe komen jullie aan Danny Hoesen, die vorig seizoen bij Fortuna Sittard speelde?

"Marc gaf me een dvd'tje... "
"Die Hard. Superleuk. Hoesen ken ik niet." 8)7

Dat cynisme mag ik wel aan Frank. En hij kan vloeken als geen ander. :{w
  zondag 2 september 2012 @ 22:11:24 #35
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_116326907
Babel hadden we goed kunnen gebruiken vandaag ipv Derk. Verwacht ook dat hij Derk snel uit de basis speelt of denken jullie dat hij spits zal spelen?
Snelle Egel
  zondag 2 september 2012 @ 22:13:07 #36
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116327004
Babel in de spits tegen RKC en VVV, gewoon uittesten. Ik denk dat hij het kan.
  zondag 2 september 2012 @ 22:13:58 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116327056
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef S0nic het volgende:
Babel hadden we goed kunnen gebruiken vandaag ipv Derk. Verwacht ook dat hij Derk snel uit de basis speelt of denken jullie dat hij spits zal spelen?
Derk wil ik echt niet afschrijven nog, hij speelde pas zijn eerste keer in de basis, gaf een prachtige voorzet op snelheid waar indirect de 0-1 uit kwam, hij was toen hij fit was echt wel goed bezig.

Natuurlijk moet hij 1 op1 met de keeper scoren, maar ik vind hem zeker niet slecht.
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 22:16:10 #38
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116327191
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Babel in de spits tegen RKC en VVV, gewoon uittesten. Ik denk dat hij het kan.
Waarom denk je dat?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 2 september 2012 @ 22:20:51 #39
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116327491
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef gniffie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Mijn pa heeft het altijd over zijn heupschot, en dat hij dat moest afleren, dat hij daar vaak mee scoorde. Dat weet ik nog wel. Superhard schot, zag er raar uit. Een trainer zei dat hij anders moest schieten, hij ging bij Liverpool linksbuiten spelen, echt aan de zijlijn, en veel teveel nadenken. Niks lukte meer.

Misschien nu met een schone lei en wat vertrouwen kan hij weer aan het voetballen en scoren komen. Hij heeft veel kwaliteiten en is nog maar 25 jaar. Haal iedereen maar terug, dat zeg ik. ^O^
pi_116327668
Is Kolbeinn geselecteerd voor IJsland?
  zondag 2 september 2012 @ 22:33:34 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116328310
trouwens, het is en blijft toch belachelijk dat de competitie allang bezig is voor het sluiten van de transfermarkt, we hebben nu 2-3 spelers die niet spelen terwijl we ze wel konden gebruiken....
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 22:34:06 #42
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116328342
Boerrigter is zeker nog niet op het nivo van voor zijn blessure, hij stak er niet bovenuit zoals daarvoor maar gezien zijn historie mogen we blij zijn dat hij niet met rugpijn is uitgevallen :{
Het middenveld was vandaag te weinig dominant met Serero en Schone. Eriksen viel me trouwens positief op door heel hard te werken, kan ik ergens zien hoeveel km's hij heeft gelopen?
  zondag 2 september 2012 @ 22:36:42 #43
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116328514
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef HeatWave het volgende:
trouwens, het is en blijft toch belachelijk dat de competitie allang bezig is voor het sluiten van de transfermarkt, we hebben nu 2-3 spelers die niet spelen terwijl we ze wel konden gebruiken....
Heeft iedereen last van. 15 september beginnen met voetballen én transfermarkt sluiten zou handig zijn, maar dan kom je in de knoop met het wedstrijdprogramma. En de berg komt niet naar Mohammet. Die Russen handelen desnoods het hele jaar door. En China straks (en nu al met Drogbah en anderen) niet te vergeten.
  zondag 2 september 2012 @ 22:37:31 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116328558
quote:
19s.gif Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Rubberen_Robin het volgende:

[..]

Heeft iedereen last van. 15 september beginnen met voetballen én transfermarkt sluiten zou handig zijn, maar dan kom je in de knoop met het wedstrijdprogramma. En de berg komt niet naar Mohammet. Die Russen handelen desnoods het hele jaar door. En China straks (en nu al met Drogbah en anderen) niet te vergeten.
Gewoon de markt dicht voor het begin van het voetbal, zo moeilijk is dat toch niet?
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 22:40:05 #45
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116328723
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gewoon de markt dicht voor het begin van het voetbal, zo moeilijk is dat toch niet?
Lobby jij even worldwide? Je moet gewoon realistisch zijn. Elke Nederlandse club is elk halfjaar zijn spelers kwijt. Accepteer dat en stem je beleid erop af. Je moet gewoon werken met wat je weet.
  zondag 2 september 2012 @ 22:51:09 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116329421
5,7,9,11 gele kaarten en geschorst, die bommel gaat de helft missen *O*.
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 22:56:42 #47
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116329775
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat worden veel bezoekjes aan kleedkamers van scheidsrechters...
  zondag 2 september 2012 @ 23:30:27 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116331769
Siem was goed in de spits man :D .

Zoals serero speelt, zo moet siem spelen op die positie :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 2 september 2012 @ 23:33:58 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116331946
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Siem was goed in de spits man :D .

Zoals serero speelt, zo moet siem spelen op die positie :).
Nauwelijks gezien aan de bal, net als moisander bijv.
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 23:36:26 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116332062
Wat vinden jullie van Serero die komt toch gewoon zwaar te kort. Verspeeld non stop de bal. Leuk dat hij er twee scored vandaag maar die rode kaart ook :')
  zondag 2 september 2012 @ 23:37:09 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116332101
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie van Serero die komt toch gewoon zwaar te kort. Verspeeld non stop de bal. Leuk dat hij er twee scored vandaag maar die rode kaart ook :')
Lijkt me voorlopig nog te licht ja, maar goed, dat is bij Ajax nooit een probleem blijkbaar voor een basisplaats ;).
Get woke, go broke!
pi_116332231
Serero had meer dreiging dan Sana.

Zou hem wel op rechtsbuiten willen zien, als mid. veel te wisselvallig en praat 90 minuten lang niet.
  zondag 2 september 2012 @ 23:39:46 #53
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116332236
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me voorlopig nog te licht ja, maar goed, dat is bij Ajax nooit een probleem blijkbaar voor een basisplaats ;).
Ik zie het hem ook gewoon niet redden. Als er met vlaggetjes wordt gezwaait in het stadion ben ik bang dat hij weg vliegt. Zit ook totaal geen idee in zijn spel lijkt het.
  zondag 2 september 2012 @ 23:40:35 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116332267
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik zie het hem ook gewoon niet redden. Als er met vlaggetjes wordt gezwaait in het stadion ben ik bang dat hij weg vliegt. Zit ook totaal geen idee in zijn spel lijkt het.
mwah, is me wat te vroeg, hij is nog jong, heeft wel techniek, moet nog wel inzicht krijgen idd.

Maar voorlopig geen basismateriaal.
Get woke, go broke!
  zondag 2 september 2012 @ 23:41:26 #55
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_116332309
Voor de laatste keer dit seizoen een wedstrijd gemist (zelf cricketen heeft nog even voorrang)
Hoe was Boccara in z'n 13 minuten?
So confused when you're lost in the groove
pi_116333360
Prima. Heel wat meer pit dan Schone
  maandag 3 september 2012 @ 00:09:19 #57
334746 The_Groove
pi_116333437
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
Prima. Heel wat meer pit dan Schone
Is dan ook een echte DM en Schone echt niet.
pi_116334373
Tot de rooie kaart was Serero gewoon MotM, geweldig gespeeld. 2 goals en helaas nog 2 goeie kansen gemist maar verder echt prima. :) Helaas probeert hij in te grijpen terwijl dat helemaal niet nodig is op die plek.

Wat een dynamiek en diepgang. ^O^
  maandag 3 september 2012 @ 00:58:36 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116334461
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Tot de rooie kaart was Serero gewoon MotM, geweldig gespeeld. 2 goals en helaas nog 2 goeie kansen gemist maar verder echt prima. :) Helaas probeert hij in te grijpen terwijl dat helemaal niet nodig is op die plek.

Wat een dynamiek en diepgang. ^O^
Wat? Hij verspeelde zovaak de bal dat het sneu werd. Ook op zulke domme manieren. Speelde aanvallend redelijk maar de rest was een dikke dikke onvoldoende
pi_116334681
Hoop dat FdB snel Andersen naar het eerste haalt. Eerst kijken hoe die 't bij JA doet natuurlijk.
  maandag 3 september 2012 @ 01:16:49 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116334706
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat FdB snel Andersen naar het eerste haalt. Eerst kijken hoe die 't bij JA doet natuurlijk.
Alles op zn tijd he.
pi_116334797
Babel kan niet wachten op rentree bij Ajax
Door: Jurrian Beeuwkes - Bron: Eredivisie Live

Ryan Babel was zondag aandachtig toeschouwer bij sc Heerenveen - Ajax (2-2). De aanvaller keert terug bij Ajax en hoopt in Amsterdam zijn carričre nieuw leven in te blazen. "Ik heb het met mijn zaakwaarnemer geannalyseerd en daaruit bleek dat het goed is voor me ontwikkeling om deze stap te maken. Ik ben blij dat Ajax me een kans geeft."

"Het belangrijkste is dat ik weer kan gaan voetballen", zegt Babel tegenover Eredivisie Live. "Maar ik ken de filosofie van Ajax dus zou ik niet lang nodig moeten hebben om me aan te passen." Maandag wordt de oud-Ajacied gekeurd en zal dan een 1-jarig contract ondertekenen. "Ik kan niet wachten, ik heb er veel zin in."
pi_116334834
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef bjanaan het volgende:
Sluit na de interlands gewoon aan bij de A selectie.
pi_116334851
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Sluit na de interlands gewoon aan bij de A selectie.
Excuses dat bedoelde ik ;).
pi_116335534
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Twente en PSV gaan zóveel puntjes verspelen na EL wedstrijden :)
Ik ben bang van niet. Wedstrijden zoals gisteren tegen Heerenveen heb je elke seizoen wel een paar keer. Onterechte penalty, blunder van Vermeer, die tweede tegengoal die voorkomt uit verwarring vanwege een tweede bal in het veld, rode kaart etc.
Punt is dat PSV en Twente in dat soort wedstrijden vaak nog wel de overwinning naar zich toe kunnen trekken ver in blessuretijd en Ajax kan dat niet. Het heeft niets te maken met geluk of pech, het is gewoon een kwaliteit die PSV en Twente hebben en ze eerder kampioen maakte.

Ajax zal dus wedstrijden sneller moeten beslissen en veel meer op resultaat moeten gaan spelen, anders is het kampioenschap ver weg.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_116335622
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 02:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. Wedstrijden zoals gisteren tegen Heerenveen heb je elke seizoen wel een paar keer. Onterechte penalty, blunder van Vermeer, die tweede tegengoal die voorkomt uit verwarring vanwege een tweede bal in het veld, rode kaart etc.
Punt is dat PSV en Twente in dat soort wedstrijden vaak nog wel de overwinning naar zich toe kunnen trekken ver in blessuretijd en Ajax kan dat niet. Het heeft niets te maken met geluk of pech, het is gewoon een kwaliteit die PSV en Twente hebben en ze eerder kampioen maakte.

Ajax zal dus wedstrijden sneller moeten beslissen en veel meer op resultaat moeten gaan spelen, anders is het kampioenschap ver weg.
Gewoon 17x winnen na winterstop >:)

Maar serieus.. Ajax mag niet veel duels zoals zondag krijgen want ik denk dat we weer een twente-seizoen krijgen zoals 2jaar terug toen zei 82 punten ofzo hadden en wij 81.
hhhhh
pi_116336011
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 02:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

blunder van vermeer :')
pi_116336022
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 06:38 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

blunder van vermeer :')
Jazeker, waarom kopt hij? Waarom stompt het die bal niet gewoon over de zijlaan? Vangen mag niet, wegslaan wel. Elke andere oplossing was beter dan wat Vermeer deed. In situaties als deze waarin je snel moet beslissen, maakt Vermeer altijd de verkeerde keuzes.
Natuurlijk moet de speler die de bal zo achterlijk terug speelde dat ook weten en hem niet in die positie brengen, dus die gaat ook niet vrijuit nee.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_116336208
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 06:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jazeker, waarom kopt hij? Waarom stompt het die bal niet gewoon over de zijlaan? Vangen mag niet, wegslaan wel. Elke andere oplossing was beter dan wat Vermeer deed. In situaties als deze waarin je snel moet beslissen, maakt Vermeer altijd de verkeerde keuzes.
Natuurlijk moet de speler die de bal zo achterlijk terug speelde dat ook weten en hem niet in die positie brengen, dus die gaat ook niet vrijuit nee.
Hij mag die bal niet met de handen aanraken, anders rood + indirecte vrije trap (scoringskans ontnomen) en dan had je dus al eerder met tien man gestaan. De grootste fout figt gewoon bij van Rhijn, neem aan dat hij zijn lesje er wel van geleerd heeft. Hoe had je die bal anders aan moeten nemen, die bal stuitert net te ver voor hem, maar ook net te ver omhoog om naar achter te kunnen lopen en hem normaal aan te nemen. En dan zie je ook nog een spits aankomen rennen, die er wel een kans in ziet..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_116336366
Natuurlijk had Vermeer achteraf gezien iets anders moeten doen, na de zijlijn koppen of laten gaan en hopen dat de bal naast zou gaan of nog proberen weg te schieten. Maar beide opties zijn gewoon zeer lastig. De bal kwam met grote snelheid en een lastige stuit op hem af. Blunder zat dus bij van Rhijn. En of je nu 20 bent of 34, zo een bal moet je gewoon niet geven, en dat weet hijzelf ook wel.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_116336477
quote:

[..]

:') :') :') :') Ga de spelregels leren vriend. Hij mag de bal helemaal niet met z'n handen aanraken. Daarnaast, als je goed keek, zag je dat hij al naar achteren aan het lopen was om die bal te kunnen koppen. Het was gewoon een kutbal van Ricardo
pi_116336504
In ieder ander land zou je meteen worden gewisseld na zo'n terugspeelbal, je kan er als keeper helemaal niets mee behalve hopen dat het goed afloopt ( en dat deed het niet)
pi_116336516
quote:

[..]

Nice
pi_116336518
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:12 schreef Bonkers. het volgende:
In ieder ander land zou je meteen worden gewisseld na zo'n terugspeelbal, je kan er als keeper helemaal niets mee behalve hopen dat het goed afloopt ( en dat deed het niet)
Dit. Wie rost er nou zo'n bal vanaf de helft van de tegenstander naar z'n keeper. Al helemaal als hij weet dat Vermeer moeite heeft om voetballend mee te doen. Valt het trouwens ook anderen op dat de bal bij terugspeelballen heel vaak van z'n voeten stuitert? Z'n aanname is zo beroerd :D
pi_116336555
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Dit. Wie rost er nou zo'n bal vanaf de helft van de tegenstander naar z'n keeper. Al helemaal als hij weet dat Vermeer moeite heeft om voetballend mee te doen. Valt het trouwens ook anderen op dat de bal bij terugspeelballen heel vaak van z'n voeten stuitert? Z'n aanname is zo beroerd :D
op zich is dat apart voor een nederlandse keeper. over het algemeen worden complimenten aan nederlandse keepers uitgedeeld voor het meevoetballen.

dit was echt een grote beginnersfout van Ricardo. Hij zal er van leren, neem ik aan. Je kunt vermeer ook niet de schuld geven voor zo'n bal. Het was gewoonweg pech.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_116336636
quote:
En dat gaat gewoon zo verder? 13, 15 ,17? :D Dan heeft die Bommel best een probleen :D
pi_116336666
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:50 schreef Omega het volgende:
Natuurlijk had Vermeer achteraf gezien iets anders moeten doen, na de zijlijn koppen of laten gaan en hopen dat de bal naast zou gaan of nog proberen weg te schieten. Maar beide opties zijn gewoon zeer lastig. De bal kwam met grote snelheid en een lastige stuit op hem af. Blunder zat dus bij van Rhijn. En of je nu 20 bent of 34, zo een bal moet je gewoon niet geven, en dat weet hijzelf ook wel.
Of gewoon deze oplossing:

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116337166
Alleen maar voordelen dus :Y
quote:
Cruijff: 'Loting Champions League Ajax vooral positief'
03/09/2012 08:24

De loting van de Champions League leverde Ajax een ongekend zware poule op. Johan Cruijff bekijkt het van de positieve kant.

Ajax werd donderdag gekoppeld aan Real Madrid, Manchester City en Borussia Dortmund. De kansen op een vervolg in de Champions League zijn daarmee klein. Maar Cruijff, die in Londen tijdens de Paralympics de loting hoorde, wil de speling van het lot niet negatief beoordelen.

'Ik moet eerlijk toegeven dat ik het vooral positief zie', aldus Cruijff in De Telegraaf. 'De jonge ploeg doet in zes wedstrijden enorm veel ervaring op en heeft bovendien niets te verliezen. Ik zou zeggen, pak de voordelen die je pakken kunt.'
pi_116337451
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
Alleen maar voordelen dus :Y

[..]

In de zin van elk nadeel hep ze voordeel
  maandag 3 september 2012 @ 10:14:39 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116338190
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:19 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

op zich is dat apart voor een nederlandse keeper. over het algemeen worden complimenten aan nederlandse keepers uitgedeeld voor het meevoetballen.

dit was echt een grote beginnersfout van Ricardo. Hij zal er van leren, neem ik aan. Je kunt vermeer ook niet de schuld geven voor zo'n bal. Het was gewoonweg pech.
Natuurlijk een zaad terugspeelbal maar je kan Vermeer echt wel schuld geven hoor, een beetje zelfkennis van hem is toch niet teveel gevraagd, hij zoekt iedere keer de voetballende oplossing terwijl hij nu toch wel zou moeten weten dat dat niet zijn sterkste punt is.

Sowieso viel met het gisteren op dat jongens die niet in de wedstrijd zaten zoals Dijks en Schone het steeds weer moeilijk probeerden op te lossen, als je niet lekker in de wedstrijd zit moet je gewoon terugvallen op de basis en dat is eenvoudig af en toe de bal de tribune injagen.
pi_116338315
Waarom lees ik nergens de naam 'Sana' terug? Stelde uiterst teleur en dat uitgerekend tegen zo'n zwakke defensie.

[ Bericht 0% gewijzigd door tammepiet op 03-09-2012 10:27:06 ]
  maandag 3 september 2012 @ 10:25:20 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116338424
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef tammepiet het volgende:
Waarom lees ik nergens de naam 'Sana' terug? Stelde uiterst teleur en dat uitgetekend tegen zo'n zwakke defensie.
Sja, die is leuk begonnen tegen prutsclubs, maar het is nog echt een knulletje, die kan ik nog echt niet afrekenen nu. Sowieso krijgen alle nieuwe talenten een dipje.
Get woke, go broke!
pi_116338466
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef tammepiet het volgende:
Waarom lees ik nergens de naam 'Sana' terug? Stelde uiterst teleur en dat uitgerekend tegen zo'n zwakke defensie.
Dat is wel de laatste waar ik me nu zorgen om zou maken. Ben al blij dat hij de eerste drie wedstrijd zo leuk speelde.
  maandag 3 september 2012 @ 10:28:19 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116338473
Als Serero gewoon de 2-0 maakt bij die dot van een kans wordt het een walk-over, nu zat het score verloop tegen en dan zie je eigenlijk dat ze er weinig meer van kunnen, de hele organisatie weg.

Verder geen drama vind ik, er zit genoeg voetbal in maar dit soort zepertjes zullen nog wel meer gebeuren dit seizoen.
pi_116338595
Een keeper staat er voornamelijk om de fouten van de verdediging te keren. Als de verdediging goed zijn werk doet heeft een keeper helemaal niet zo veel werk. Naast een beginnersfout van Ricardo had Vermeer met zijn "ervaring" dit toch zeker anders kunnen oplossen.

Timing bij het springen, weten waar je tegenstander is, en de optie die hij koos, was ronduit slecht. Daarnaast vond ik hem muv de laatste 15min ronduit zwak vandaag.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 3 september 2012 @ 10:38:08 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116338648
Nou, ik was ook best pissig eerst op vermeer, maar hij kon echt niets anders doen dan koppen helaas en dat mislukte. Die bal was zo kut, achteraf gezien kon hij er niet zoveel aan doen.

Ja, wat waterreus zei, misschien, de bal achter laten lopen, maar je moet zo snel handelen, hij koos dit.

Verder was hij op sommige momenten erg sterk, katachtig, maar ook soms omdat hij weer eens niet klemde.

Al met al denk ik een 5,5.....
Get woke, go broke!
pi_116338720
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik was ook best pissig eerst op vermeer, maar hij kon echt niets anders doen dan koppen helaas en dat mislukte. Die bal was zo kut, achteraf gezien kon hij er niet zoveel aan doen.

Ja, wat waterreus zei, misschien, de bal achter laten lopen, maar je moet zo snel handelen, hij koos dit.

Verder was hij op sommige momenten erg sterk, katachtig, maar ook soms omdat hij weer eens niet klemde.

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat we een keeper als Cillessen op de bank hebben. Vermeer gaat nooit binnen twee jaar weg. Want Ajax is al zijn plafond als je het mij vraagt.

Op deze manier gaat Cillessen niet eens een kans krijgen.
  maandag 3 september 2012 @ 10:43:48 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116338760
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat we een keeper als Cillessen op de bank hebben. Vermeer gaat nooit binnen twee jaar weg. Want Ajax is al zijn plafond als je het mij vraagt.

Op deze manier gaat Cillessen niet eens een kans krijgen.
Sja, ik kan het niet bevestigen ofzo, maar Cillessen schijnt ook niet al te zeker te keepen nog steeds.

EN hoe beroerd vermeer ook is met hoge ballen en meevoetballen, hij is wel echt een geweldige lijnkeeper, en als Jasper dat ook niet is, dan snap ik het wel.

Ik neem aan dat Cillessen weer in de beker keept?
Get woke, go broke!
pi_116338786
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, ik kan het niet bevestigen ofzo, maar Cillessen schijnt ook niet al te zeker te keepen nog steeds.

EN hoe beroerd vermeer ook is met hoge ballen en meevoetballen, hij is wel echt een geweldige lijnkeeper, en als Jasper dat ook niet is, dan snap ik het wel.

Ik neem aan dat Cillessen weer in de beker keept?
Ja, maar dan is het straks dus gewoon einde Cillessen? Die gaat zo niet tevreden blijven, dus die wil weg.

Redelijk miskoop mag je het dan noemen toch?
  maandag 3 september 2012 @ 10:45:56 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116338808
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:45 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het straks dus gewoon einde Cillessen? Die gaat zo niet tevreden blijven, dus die wil weg.

Redelijk miskoop mag je het dan noemen toch?
Sja, als hij dus niet beter is dan vermeer idd is het een miskoop.
Get woke, go broke!
pi_116338814
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:29 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

En dat gaat gewoon zo verder? 13, 15 ,17? :D Dan heeft die Bommel best een probleen :D
12,13,14 etc dacht ik zelfs :P
pi_116339520
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:

Zijn timing was belabberd, en hij had hem naar de zijkant kunnen koppen ipv recht in de voeten van de spits...
  maandag 3 september 2012 @ 11:21:48 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116339590
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zijn timing was belabberd, en hij had hem naar de zijkant kunnen koppen ipv recht in de voeten van de spits...
Ja, klopt, maar in zo'n situatie gebracht worden is nooit fijn. Natuurlijk had het veel beter gemoeten.
Get woke, go broke!
pi_116339636
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 10:46 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

12,13,14 etc dacht ik zelfs :P
Serieus?
pi_116339649
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, klopt, maar in zo'n situatie gebracht worden is nooit fijn. Natuurlijk had het veel beter gemoeten.
Het verhaal met Jasper verbaast mij ook enorm. Vermeer is alles behalve een zekere keeper, en keer opkeer krijgt hij toch de kans. Zonde van zo n talent...
  maandag 3 september 2012 @ 11:25:04 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116339675
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Het verhaal met Jasper verbaast mij ook enorm. Vermeer is alles behalve een zekere keeper, en keer opkeer krijgt hij toch de kans. Zonde van zo n talent...
Dan denk ik toch echt dat Jasper het niet zo goed doet, FdB is wel mild met mensen eruit halen, maar op een gegeven moment houdt het ook bij hem op.
Get woke, go broke!
pi_116339706
Cillessen werd in die periode dat hij gehaald werd gewoon ongelofelijk gehyped. Als hij beter zou zijn dan die bananenplukkert had hij er toch allang ingestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116339754
als hij hier gewoon een paar stappen naar achteren doet, kan hij hem toch gewoon aannemen? of naar de zijkant koppen? Of misschien zelfs wel gewoon de bal laten lopen. Hij wil het voetballend oplossen en maakt daarbij gewoon weer een verkeerde keuze...

pi_116340117
quote:
Na de 7 toch elke gele kaart?
dus 5,7,8,9,10 etc.
  maandag 3 september 2012 @ 11:39:43 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116340131
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:39 schreef Krediax het volgende:

[..]

dus 5,7,8,9,10 etc.
Dit hoorde ik gisterenbij Studio Voetbal, pin me er niet op vast ;).
Get woke, go broke!
pi_116340144
quote:

[..]

dus 5,7,8,9,10 etc.
Volgens mij 5, 7, 9, 10, 11 enz.

Maar in de reglementen van de KNVB kan ik er zo snel niets over vinden.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
  maandag 3 september 2012 @ 12:17:51 #102
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116341255
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
als hij hier gewoon een paar stappen naar achteren doet, kan hij hem toch gewoon aannemen? of naar de zijkant koppen? Of misschien zelfs wel gewoon de bal laten lopen. Hij wil het voetballend oplossen en maakt daarbij gewoon weer een verkeerde keuze...

[ afbeelding ]
De bal stuitert net voor hem met effect naar links. Daardoor wordt het moeilijker, maar als die bal wel normaal had gestuiterd had die waarschijnlijk ook iets soortgelijks gedaan :P
pi_116342001
Meer mensen die in het AO Dortmund Hauptbahnhof hostel zitten?
pi_116342153
pi_116342232
Ik kan misschien aan een passe-partout komen van een SSC die zelf niet gaat. Mijn broer probeert ook aan een passe-partout of anders losse kaarten te komen. Nu kom ik zelf zelden of nooit in de ArenA, weet iemand of we "gewoon" bij elkaar kunnen gaan zitten of wordt er streng op zitplaats gecontroleerd?
pi_116342417
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:58 schreef fokking.fokker het volgende:
Ik kan misschien aan een passe-partout komen van een SSC die zelf niet gaat. Mijn broer probeert ook aan een passe-partout of anders losse kaarten te komen. Nu kom ik zelf zelden of nooit in de ArenA, weet iemand of we "gewoon" bij elkaar kunnen gaan zitten of wordt er streng op zitplaats gecontroleerd?
Zulke wedstrijden is de Arena afgeladen dus op de gok in een vak 2 vrije stoelen naast elkaar vinden gaat niet lukken.
pi_116342423
ajaxlife twitterde op maandag 03-09-2012 om 13:03:19 KNVB doet Serero na directe rode kaart #heeaja voorstel van twee duels schorsing, waarvan een voorwaardelijk. reageer retweet
Eriksen-Poulsen-Schone? Volledig Deens middenveld.
  maandag 3 september 2012 @ 13:37:12 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116343114
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
ajaxlife twitterde op maandag 03-09-2012 om 13:03:19 KNVB doet Serero na directe rode kaart #heeaja voorstel van twee duels schorsing, waarvan een voorwaardelijk. reageer retweet
Eriksen-Poulsen-Schone? Volledig Deens middenveld.
Ik vond Boccara niet slecht invallen, Schone valt me tot nu toe tegen qua handelingssnelheid, ik neem aan dat Sigthorsson weer fit is (tenminste als hij niet opgeroepen is voor interland voetbal)
pi_116343791

Helden. Op de weg terug, vandaag voor het eerst met de bal.
  maandag 3 september 2012 @ 14:18:39 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116344160
Ondanks zijn beperkte techniek had je Enoh gisteren er best bij kunnen hebben vanaf de 60ste minuut ofzo.

Echt geen basisplaatsmateriaal, maar voor een breker op het middenveld uiterst nuttig.
Get woke, go broke!
pi_116344171
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]

Hoeveel goede wedstrijden heeft Boilesen al gespeeld?
pi_116344178
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]

1 wedstrijd en hij is weer kapot
pi_116344472
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:58 schreef fokking.fokker het volgende:
Gewoon naast elkaar gaan zitten, en als iemand klaagt dat je op zijn plek zit sla je hem op zijn bek.
pi_116344513
Wat een dunne beentjes heeft Boilesen zeg.
pi_116344604
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:19 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Hoeveel goede wedstrijden heeft Boilesen al gespeeld?
10 wedstrijden en invalbeurten in de Eredivisie maar wel al 8 interlands op z'n naam :P
pi_116344938
quote:

[..]

dus 5,7,8,9,10 etc.
Hopelijk vallen de schorsingen zo dat hij iig de duels met Ajax mist. Ik wil die kutkop zo weinig mogelijk zien dit jaar.
pi_116345663
Thanks voor de info.

Weet verder iemand waarom we voor de winterstop 2 keer tegen FC Utrecht moeten? Ik was in de veronderstelling (die ik verder nergens op heb gebaseerd) dat je alle ploegen 1 keer voor de winterstop en 1 keer na de winterstop treft, maar we moeten tegen FC Utrecht in ronde 8 en 18 dacht ik.

Edit:

http://eredivisielive.nl/(...)e/fase/97873/ronde/8

http://eredivisielive.nl/(...)/fase/97873/ronde/18
  Redactie Games maandag 3 september 2012 @ 15:10:58 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116345684
Beker
.....Kennedy
pi_116346091
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef fokking.fokker het volgende:
Thanks voor de info.

Weet verder iemand waarom we voor de winterstop 2 keer tegen FC Utrecht moeten? Ik was in de veronderstelling (die ik verder nergens op heb gebaseerd) dat je alle ploegen 1 keer voor de winterstop en 1 keer na de winterstop treft, maar we moeten tegen FC Utrecht in ronde 8 en 18 dacht ik.

Edit:

http://eredivisielive.nl/(...)e/fase/97873/ronde/8

http://eredivisielive.nl/(...)/fase/97873/ronde/18
Is al vaker voorgekomen, toen denk door een EK/WK wardoor ze de competitie moesten inkorten en waardoor we voor de winterstop al over de helft waren.
pi_116346163
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:24 schreef bjanaan het volgende:
Babel kan niet wachten op rentree bij Ajax
Door: Jurrian Beeuwkes - Bron: Eredivisie Live

Ryan Babel was zondag aandachtig toeschouwer bij sc Heerenveen - Ajax (2-2). De aanvaller keert terug bij Ajax en hoopt in Amsterdam zijn carričre nieuw leven in te blazen. "Ik heb het met mijn zaakwaarnemer geannalyseerd en daaruit bleek dat het goed is voor me ontwikkeling om deze stap te maken. Ik ben blij dat Ajax me een kans geeft."

"Het belangrijkste is dat ik weer kan gaan voetballen", zegt Babel tegenover Eredivisie Live. "Maar ik ken de filosofie van Ajax dus zou ik niet lang nodig moeten hebben om me aan te passen." Maandag wordt de oud-Ajacied gekeurd en zal dan een 1-jarig contract ondertekenen. "Ik kan niet wachten, ik heb er veel zin in."
'me ontwikkeling' :')
  maandag 3 september 2012 @ 15:28:08 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116346312
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat kan ook aan degene liggen die het opgeschreven heeft
pi_116346334
goede journalisten bij EL
  maandag 3 september 2012 @ 15:29:21 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116346346
quote:

[..]

Ach, ik zag "kleding sponsor" "voetbal kennis" en over "rijks museum" maar te zwijgen. Het boeit echt niemand meer
Get woke, go broke!
pi_116346444
quote:

[..]

"geannalyseerd"
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116346460
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

"geannalyseerd"
shit. ;(
  maandag 3 september 2012 @ 15:59:19 #126
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116347316
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, ik zag "kleding sponsor" "voetbal kennis" en over "rijks museum" maar te zwijgen. Het boeit echt niemand meer
Ahjoh, noem het verloedering van de taal, noem het ontwikkeling.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 3 september 2012 @ 16:32:40 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116348595
1 duel voor Serero, netjes. Zal wel weer KNJB zijn :').
Get woke, go broke!
pi_116348777
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
1 duel voor Serero, netjes. Zal wel weer KNJB zijn :').
Het is niet echt veel nee.
RyanBabel twitterde op maandag 03-09-2012 om 16:37:01 Up Since 7 Am Doing The Medical, I'm Finally Done With Everything So Its Official !!! #AFCA reageer retweet
  maandag 3 september 2012 @ 16:39:03 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116348881
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Het is niet echt veel nee.
RyanBabel twitterde op maandag 03-09-2012 om 16:37:01 Up Since 7 Am Doing The Medical, I'm Finally Done With Everything So Its Official !!! #AFCA reageer retweet
Dat Is Mooi Voor Je Babel Maar We Zijn Hier Niet In Amerika! :').

waarom doen mensen dat?
Get woke, go broke!
pi_116348902
RyanBabel twitterde op maandag 03-09-2012 om 16:38:42 Squad Number is #49 !!! I Choose That Number Because That Was My First Number At Ajax When I Came Up ! #AFCA reageer retweet
Weet Niet.
  Forum Admin maandag 3 september 2012 @ 16:43:27 #131
35723 crew  GGMM
pi_116349084
Zal wel bij z'n coole style horen. Net als elk woord in een zin met een hoofdletter beginnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116349181
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

waarom doen mensen dat?
Omdat ie heel veel volgers uit Duitsland en Engeland heeft
  maandag 3 september 2012 @ 16:45:59 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116349190
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

waarom doen mensen dat?
Ik vind dat niet zo vreemd, hij heeft nog veel volgers uit Engeland en je begrijpt het toch, zoals de meesten in NL
pi_116349348
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat ie heel veel volgers uit Duitsland en Engeland heeft
Niet echt lastig te begrijpen nee. Al verklaard het zijn hoofdletter fetisj nog steeds niet.
  maandag 3 september 2012 @ 16:50:41 #135
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_116349388
Vind het toch mooi dat Babel echt heel blij lijkt te zijn met zijn terugkeer. :) Ook leuk dat hij weer nummer 49 heeft. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  maandag 3 september 2012 @ 16:52:06 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116349457
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Niet echt lastig te begrijpen nee. Al verklaard het zijn hoofdletter fetisj nog steeds niet.
Daar doelde ik uiteraard ook op niet op het engels.
Get woke, go broke!
  Redactie Games maandag 3 september 2012 @ 16:54:29 #137
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116349581
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar Dan Zien Mensen Dat Je Het Echt Meent Wat Je Zegt.

Nog best lastig typen zo moet ik je zeggen!
.....Kennedy
  maandag 3 september 2012 @ 16:55:43 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116349630
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Maar Dan Zien Mensen Dat Je Het Echt Meent Wat Je Zegt.

Nog best lastig typen zo moet ik je zeggen!
Belangrijkste is dat hij blij is, nu kijken wat voor niveau hij gaat halen, hij zou een aanwinst moeten zijn
  maandag 3 september 2012 @ 16:56:44 #139
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_116349685

Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_116349890
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

LaAt HeM BreEzAh ZiJn JaH
  Forum Admin maandag 3 september 2012 @ 17:02:57 #141
35723 crew  GGMM
pi_116349948
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Reemi het volgende:
Vind het toch mooi dat Babel echt heel blij lijkt te zijn met zijn terugkeer. :) Ook leuk dat hij weer nummer 49 heeft. :P
Dat wel ja.
RyanBabel twitterde op maandag 03-09-2012 om 16:39:58 Thank You All For All The Support Messages, & I Hope I Can Give It All Back... reageer retweet
:)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116351083
Hoop van harte dat het goed uit gaat pakken met en voor Babel. Respect voor de manier waarop hij zijn carričre vlot probeert te trekken. Als hij dit jaar de pannen van het dak speelt en Ajax naar de titel leidt hoop ik dat er een schitterende club voor hem komt volgende zomer.
pi_116351249
quote:
Nummer 49. :')
  maandag 3 september 2012 @ 17:40:04 #144
334746 The_Groove
pi_116351427
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Wat snap je daar niet aan?
pi_116351438
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Heeft ie zelf gekozen. Leest uw zelf in
pi_116351645
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Wat snap je daar niet aan?
Zo'n hoog nummer komt een beetje over alsof hij een 3de rangs jeugdspeler is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 september 2012 @ 17:48:37 #147
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116351769
Heb wel respect voor hoe Babel dit doet. Ik hoop voor hem dat hij zich in de kijker speelt
  Redactie Games maandag 3 september 2012 @ 17:52:12 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116351901
Hoesen zal over een half uur starten...
.....Kennedy
pi_116351951
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Wessiej het volgende:
Hoesen zal over een half uur starten...
Hele opstelling?

Ik ga weer kijken. :)
  Redactie Games maandag 3 september 2012 @ 17:53:52 #150
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116351963
Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Koppers; Sporkslede, Rits, Boccara; De Sa, Hoesen, Van Kessel.
.....Kennedy
  maandag 3 september 2012 @ 17:54:08 #151
334746 The_Groove
pi_116351979
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Zo'n hoog nummer komt een beetje over alsof hij een 3de rangs jeugdspeler is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zn originele nummer bij Ajax. Mooie referentie dus :D
pi_116352009
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Wessiej het volgende:
Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Koppers; Sporkslede, Rits, Boccara; De Sa, Hoesen, Van Kessel.
Dan halen ze Hoesen voor de spits en vervolgens stellen ze hem linksbuiten op en laten Fischer op de bank(?). Vreemd maar goed.
pi_116352794
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Wessiej het volgende:
Jammer dat we geen Jong Ajax meer in de Beker hebben. Dit team zou het best leuk kunnen doen.
pi_116354176
2-0 De Sa, assist Hoesen.
pi_116354376
3-0 Veltman uit een corner.
pi_116355472
4-0 Van Kessel assist Bocarra.
pi_116355507
Boccara. _O_

Fel erop, bal afgepakt en gelijk op van Kessel.
pi_116355530
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Boccara. _O_

Fel erop, bal afgepakt en gelijk op van Kessel.
Goeie actie ja. :)
pi_116356474
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Boccara. _O_
Speelde zondag goed
pi_116356701
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Speelde zondag goed
Vandaag ook weer.
pi_116356765
+ Ligeon, Boccara, Kessel

- Rits, Hoesen
pi_116356883
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef tammepiet het volgende:
+ Ligeon, Boccara, Kessel

- Rits, Hoesen
Eerste wedstrijd van Hoesen... liet de eerste helft wel goeie dingen zien hoor. :)
pi_116357990
goooooool Sporkslede 5-0
pi_116358176
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
goooooool Sporkslede 5-0
Lekkere goal, goeie actie ook wel van van Kessel.
pi_116359046
Alles beter dan Boerighter. Tering wat vind ik dat toch een matige speler. Past toch totaal niet bij Ajax. Gisteren weer alles verkeerd gedaan. Babel kan toch ook op links?
pi_116359084
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:25 schreef stoeltafel het volgende:
Alles beter dan Boerighter. Tering wat vind ik dat toch een matige speler. Past toch totaal niet bij Ajax. Gisteren weer alles verkeerd gedaan. Babel kan toch ook op links?
:')
pi_116359135
quote:
Ja.
pi_116359167
quote:
Eens, ik denk ook dat die gewoon basis gaat. :Y
  maandag 3 september 2012 @ 20:32:26 #170
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116359403
quote:
Boerrigter mist wel wedstrijd ritme maar voegt echt wel wat toe aan de selectie. Vorig jaar ronde hij zo'n 1 op 1 kans met de keeper simpel af en nu loopt het even wat stroever.
  maandag 3 september 2012 @ 20:33:49 #171
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116359491
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Boerrigter mist wel wedstrijd ritme maar voegt echt wel wat toe aan de selectie. Vorig jaar ronde hij zo'n 1 op 1 kans met de keeper simpel af en nu loopt het even wat stroever.
Hij heeft 1 actie gemaakt de eerste helft. Mooie buitenspeler ben je dan :'). Zo was het ook voor zijn blessure, 1 a 2 acties per pot en voor de rest onzichtbaar.
pi_116359680
quote:
Je weet dat hij een half jaar geblesseerd is geweest?
pi_116359789
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vorig seizoen leek het prima, alleen was hij zelf erg inconsistent. Hij is al behoorlijk op leeftijd en weet niet of er nog veel progressie in zit. Ik denk qua talent Babel beter is, tis even de vraag of De Boer het er volledig uit kan halen. Dan heb ik vele malen liever Babel en kan Boerighter op de bank.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_116359965
Iedereen die Boerrigter nu matig vindt en hem vorig seizoen een typische ajax linksbuiten noemde :')
pi_116360283
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Tyron het volgende:
Iedereen die Boerrigter nu matig vindt en hem vorig seizoen een typische ajax linksbuiten noemde :')
Stelletje torenhanen hier. Overigens is Babel wel de talentvollere van de twee denk ik ook. Maar om nu te doen alsof Boerrigter een lutser is...
pi_116361246
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Tyron het volgende:
Werd dat vorig jaar gezegd dan? Vorig jaar was die ook niet super. Je kan toch niet zeggen dat hij technisch is?
pi_116361565
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Werd dat vorig jaar gezegd dan? Vorig jaar was die ook niet super. Je kan toch niet zeggen dat hij technisch is?
Tja als je Serero, Eriksen, de Jong en Sana daar voorin hebt rondlopen dan zie je heel snel dat Boerrigter eigenlijk heel matig is. Ik zie liever Babel of Sana daar.
  maandag 3 september 2012 @ 21:12:53 #178
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116361801
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vorig seizoen leek het prima, alleen was hij zelf erg inconsistent. Hij is al behoorlijk op leeftijd en weet niet of er nog veel progressie in zit. Ik denk qua talent Babel beter is, tis even de vraag of De Boer het er volledig uit kan halen. Dan heb ik vele malen liever Babel en kan Boerighter op de bank.
Die twee zijn ongeveer even oud. Ik ben ook voor het halen van Babel maar die heeft ook niet echt veel laten zien de laatste jaren dus dat is gewoon bullshit allemaal.
pi_116361809
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja als je Serero, Eriksen, de Jong en Sana daar voorin hebt rondlopen dan zie je heel snel dat Boerrigter eigenlijk heel matig is. Ik zie liever Babel of Sana daar.
Eens! Vorig jaar zat je natuurlijk ook met buitenspelers zoals Ebe, Ozbiliz, Sulej .. dan valt zo'n Boerrigter sneller op (ten positieve). Nu met meer talent vollere spelers, zoals Sana en Babel zal het snel exit voor hem zijn denk ik. Maar zeker een goede invaller!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_116361898
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die twee zijn ongeveer even oud. Ik ben ook voor het halen van Babel maar die heeft ook niet echt veel laten zien de laatste jaren dus dat is gewoon bullshit allemaal.
Je hoeft ook niet zo heel veel te laten zien, het plaatje moet net goed vallen. Zie Sana afgelopen jaren en nu in eens zijn begin bij Ajax bijv.

Zelfde geld met El Ahmadi van Feyenoord. Liet ook niks afgelopen jaren en na terugkomst uit de zandbak was het weer top!
  maandag 3 september 2012 @ 21:16:23 #181
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116362005
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens! Vorig jaar zat je natuurlijk ook met buitenspelers zoals Ebe, Ozbiliz, Sulej .. dan valt zo'n Boerrigter sneller op (ten positieve). Nu met meer talent vollere spelers, zoals Sana en Babel zal het snel exit voor hem zijn denk ik. Maar zeker een goede invaller!
Sana speelt twee keer goed tegen belabberde teams en Babel heeft amper gespeeld.

Maar goed laten we nu maar een andere speler afkatten waan van de dag weer
pi_116362045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is wel het grote verschil inderdaad, vorig seizoen was zijn enige concurrent Ebecilio. Niet meer dan logisch dat iedereen dan verlangt naar Boerrigter.
pi_116362156
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Sana speelt twee keer goed tegen belabberde teams en Babel heeft amper gespeeld.

Maar goed laten we nu maar een andere speler afkatten waan van de dag weer
Rechts is even wennen voor Sana he. Heeft daar al meer dan 2 jaar niet gespeeld.
pi_116362264
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is wel het grote verschil inderdaad, vorig seizoen was zijn enige concurrent Ebecilio. Niet meer dan logisch dat iedereen dan verlangt naar Boerrigter.
Er was vorig jaar een tijd dat het enige gevaar van Boerrigter kwam terwijl de rest van het team belabberd speelde. Ook heeft hij vorig jaar voor zijn blessure 7 keer gescoord en een aantal assists gegeven.
  maandag 3 september 2012 @ 21:23:08 #185
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116362371
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

Er was vorig jaar een tijd dat het enige gevaar van Boerrigter kwam terwijl de rest van het team belabberd speelde. Ook heeft hij vorig jaar voor zijn blessure 7 keer gescoord en een aantal assists gegeven.
Omdat we toen vol op de counter speelde. Overigens waren bijna al die goals toen hij in de spits liep voor de voeten van sigthorsson/siem.
pi_116362411
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef gniffie het volgende:

[..]

Omdat we toen vol op de counter speelde. Overigens waren bijna al die goals toen hij in de spits liep voor de voeten van sigthorsson/siem.
We speelde vol op de counter? :') Wat lul jij nou?
  maandag 3 september 2012 @ 21:24:14 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116362434
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Rechts is even wennen voor Sana he. Heeft daar al meer dan 2 jaar niet gespeeld.
Natuurlijk hij doet het nu al boven verwachting maar nu loopt er weer iemand te blaten dat Derk er niets van kan. Kom op zeg dit is een van zijn eerste wedstrijden vorig jaar speelde hij gewoon goed.
pi_116362718
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk hij doet het nu al boven verwachting maar nu loopt er weer iemand te blaten dat Derk er niets van kan. Kom op zeg dit is een van zijn eerste wedstrijden vorig jaar speelde hij gewoon goed.
Tja, als je Serero gisteren matig vond en Boerrigter goed vond spelen dan weet ik niet wat je ziet of wat voor voetbal je graag ziet.

-

Ik las het verkeerd zie ik nu, nja ik vond Boerrigter iig heel matig gisteren. De afgelopen weken in Jong Ajax ook.
  maandag 3 september 2012 @ 21:43:30 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116363653
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja, als je Serero gisteren matig vond en Boerrigter goed vond spelen dan weet ik niet wat je ziet of wat voor voetbal je graag ziet.

-

Ik las het verkeerd zie ik nu, nja ik vond Boerrigter iig heel matig gisteren. De afgelopen weken in Jong Ajax ook.
Hij heeft nog geen ritme dat zie je aan alles maar ook dat komt weer. Natuurlijk is het geen technicus zoals Ronaldo maar zijn voorzetten zijn wel heel vaak scherp.

Serero speelde belabberd. Aanvallend redelijk goed maar kijk eens kritisch naar hoeveel steken hij laat vallen en dan heb ik het nog niet gehad over die rode kaart :')
pi_116364223
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen ritme dat zie je aan alles maar ook dat komt weer. Natuurlijk is het geen technicus zoals Ronaldo maar zijn voorzetten zijn wel heel vaak scherp.
Een Tadic, Mertens etc. zijn helaas stukken beter.

quote:
Serero speelde belabberd. Aanvallend redelijk goed maar kijk eens kritisch naar hoeveel steken hij laat vallen en dan heb ik het nog niet gehad over die rode kaart :')
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, ik zie in Serero niet veel meer talent dan Boerrigter. Ik blijf er wel bij dat potentie van Babel en Sana hoger liggen.
pi_116364267
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[..]

Daar ben ik het dan wel weer mee eens, ik zie in Serero niet veel meer talent dan Boerrigter. Ik blijf er wel bij dat potentie van Babel en Sana hoger liggen.
Hoe kom je daarbij van Babel? :') Heeft bij fucking Hoffenheim niks gepresteerd.
pi_116364469
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij van Babel? :') Heeft bij fucking Hoffenheim niks gepresteerd.
En Boerrigter heeft bij RKC wel veel gepresteerd? Ik kan niet ontkennen dat Babel een slecht shit jaar heeft gehad, maar ik blijf me houden aan het voorbeeld van El Ahmadi :)
pi_116364491
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En Boerrigter heeft bij RKC wel veel gepresteerd?
Uh ja? Had een prima seizoen gedraaid en deed het voor zijn blessure bij Ajax ook gewoon goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 03-09-2012 22:05:43 ]
pi_116364898
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[..]

Wat loop je nu te zeiken op Boerrigter man? Eén wedstrijd matig en iedereen schrijft hem direct af. Prima speler echt, komt er echt wel weer als hij weer in vorm raakt. Snel, sterk, goede voorzet en scoren vermogen.
pi_116365202
Al die haters op Boerrigter :') Was vorig jaar in de Champions League elke keer de beste man. Heeft gewoon geen ritme gehad, is sinds vorig jaar november volgens mij aan het kloten geweest met zijn blessures. Traint pas sinds kort weer vol op.
Assassin stabs you in your back.
pi_116365507
Eriksens nieuwe cimi heeft een mooi koppie.
pi_116365595
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef tammepiet het volgende:
Eriksens nieuwe cimi heeft een mooi koppie.
:?
pi_116365852
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

:?
Foto Eriksen + vriendin.

[ Bericht 8% gewijzigd door tammepiet op 03-09-2012 22:40:03 ]
pi_116365928
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef tammepiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij ziet er wel ouder uit als hem vind ik, niet dat het wat boeit.

Hoe kom je aan deze foton?
  maandag 3 september 2012 @ 22:35:28 #200
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116366462
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

We speelde vol op de counter? :') Wat lul jij nou?
Vorig jaar met Janssen als controleur werden we bijna alleen maar gevaarlijk in de counter. Daardoor floreerde Boerrigter. En praat even normaal
pi_116366708
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

Zij ziet er wel ouder uit als hem vind ik, niet dat het wat boeit.

Hoe kom je aan deze foton?
Is van ANP ofzo. Wel zo fair om hem weer weg te halen nu.
  maandag 3 september 2012 @ 23:39:28 #202
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116369845
Mickey gaat misschien nog naar Rusland en meestal zit mijn bron wel redelijk bij de waarheid.
pi_116370035
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mickey gaat misschien nog naar Rusland en meestal zit mijn bron wel redelijk bij de waarheid.
  maandag 3 september 2012 @ 23:46:17 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116370126
Gaat om Rubin Kazan. Neem het zelf met een korreltje zout maar hij vertelde mij ook over Hoessen en Babel.
pi_116370173
Mickey heeft ook bij Jong Ajax geen speeltijd gehad dus het is voor hem over bij Ajax.

Overigens ook niet opgeroepen voor (jong) Servië.
pi_116370424
6 september in Rusland, ben benieuwd. Ik hoop dat hij weggaat. Dan ben je in 1 zomer van zowat alle grootverdieners af.
pi_116370465
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
6 september in Rusland, ben benieuwd. Ik hoop dat hij weggaat. Dan ben je in 1 zomer van zowat alle grootverdieners af.
  maandag 3 september 2012 @ 23:57:29 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116370662
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Nogmaals neem het met een korreltje zout. Maar deze kerel vertelde mij ook dat Hoessen en Babel kwamen maar heb het toen niet gepost omdat ik eerst wou checken of het waar was. Zijn al genoeg mensen die random shit de wereld in helpen
  dinsdag 4 september 2012 @ 00:10:10 #209
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116371225
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef gniffie het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_116376052
Staat in Crack zijn nieuwe contract dat hij niet meer mag Twitteren?

https://twitter.com/Gvanderwiel
pi_116376164
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef TIM-846 het volgende:
Staat in Crack zijn nieuwe contract dat hij niet meer mag Twitteren?

https://twitter.com/Gvanderwiel
Lijkt me eerder een probleem met verificatie ofzo. Hij had 250.000 followers, all about the money.
pi_116376575
Ik heb het even uitgezocht, definitief geen Twittery van der Wiel meer :{

AjaciedenEU twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 10:20:41 Gregory van der Wiel definitief gestopt met Twitter. Succes bij #PSG Greg! (via @gregkurtleyvdw) http://t.co/pCpTBKiX reageer retweet
SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door tammepiet op 04-09-2012 10:38:56 ]
pi_116376685
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:21 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb het even uitgezocht, definitief geen Twittery van der Wiel meer :{

SPOILER
Ach, twittery stopt, wij krijgen gangster babel ervoor terug die ook zijn vingers misbruikt voor twitter.
pi_116376702
Zou nog best kunnen, dat dat vanuit de club is bepaalt. 250.000 followers is inderdaad geen kattenpis.
Amen.
pi_116376719
Aegon stopt als sponsor na 2014.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  Redactie Games dinsdag 4 september 2012 @ 10:38:45 #217
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116376926
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
Zou nog best kunnen, dat dat vanuit de club is bepaalt. 250.000 followers is inderdaad geen kattenpis.
Tevens was Twitter een van zijn dingen samen met Nike waarmee hij aan een imago werkte,...zo de vullesbak in :P
.....Kennedy
pi_116376982
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:38 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Tevens was Twitter een van zijn dingen samen met Nike waarmee hij aan een imago werkte,...zo de vullesbak in :P
PSG heeft Nike als sponsor dus dat zal wel besproken zijn. Focus zal misschien meer gaan liggen op zijn persoonlijke website http://www.gregoryvanderwiel.com/home.aspx

Wel hard die tattoo's van hem: andreaskruizen en 3-sterren op de borst _O_
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:00:03 #219
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116377444
Dat verhaaltje ook echt. 'I don't care much what people think....'
Moest ik meteeen een van die breezersletjes denken, Hatuh iS VeRlatUh
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:28:47 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116378204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:29 schreef badboynova het volgende:
Aegon stopt als sponsor na 2014.
Dat is geen goed nieuws, vind nog maar eens een sponsor die in deze economische tijden minimaal hetzelfde wil betalen
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:31:09 #221
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116378264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is geen goed nieuws, vind nog maar eens een sponsor die in deze economische tijden minimaal hetzelfde wil betalen
Ik denk dat dit geen enkel probleem is voor Ajax.
pi_116378338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

het nieuws is, dat ze een jaar eerder stoppen.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:50:42 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116378843
ik vind het moeilijk sneu dat hij zo is behandeld door de "supporters".
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:55:58 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116379021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:

[..]

het nieuws is, dat ze een jaar eerder stoppen.
OK, is dat hun beslissing of gezamenlijk overleg?
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:56:42 #225
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116379050
Ik ook want hij heeft echt hart voor de club
pi_116379098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, is dat hun beslissing of gezamenlijk overleg?
quote:
Hoofdsponsor Aegon staat nog tot 2014 onder contract bij Ajax in plaats van 2015. Dat blijkt uit een geactualiseerde en uitgebreide versie van 'De coup van Cruijff' van Menno de Galan, dat deze week verschijnt, zo meldt Het Parool.

Net als eerder in 2012 gemeld staat er in het boek dat Aegon eind 2011 van Ajax af wilde. Toen Johan Cruijff en de zijnen vorig jaar naar de rechter stapten, was de maat vol voor Aegon. In het persbericht dat werd gemaakt stond dat het contract van de hoofdsponsor op 30 juni 2013 ten einde zou zijn, twee jaar eerder dan afgesproken.

De Ajax-directie hamerde er echter op dat dit juridisch gezien niet mocht, omdat in het contract stond dat na een tussentijdse negatieve evaluatie in 2011 het contract in 2013 verbroken mocht worden. Echter, die negatieve evaluatie was er nooit geweest in 2011.

Ook stond er in het contract dat als er in korte tijd te veel mensen uit de RvC of directie zouden vertrekken het contract opgezegd mag worden. Dat gebeurde in 2012, waardoor Ajax besloot om in overleg met Aegon de looptijd terug te brengen tot zes jaar in plaats van zeven jaar. Dit betekent dat Ajax na de zomer van 2014 zonder hoofdsponsor zit.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:04:50 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116379323
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef badboynova het volgende:

[..]

[..]

Dank je, nu is het Parool niet super betrouwbaar meer als het om Ajax gaat maar wel zonde als het zo is.
pi_116379693
Donders aan Adidas zitten we nog tot en met 2019 vast.

Z.s.m. naar Nike en dan maar zonder sponsor spelen ;) zie die shirts van Vitesse.
pi_116379881
Gewoon terug naar 1982 zonder sponser op het shirt.
pi_116379888

dinsdag 4 september 2012 @ 12:26:12 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116379910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Gewoon terug naar 1982 zonder sponser op het shirt.
Uiteraard vind ik dat ook mooier maar denk dat het niet haalbaar meer is
pi_116379928

pi_116379979
Poulsen een stropdas, wat is deze.
pi_116379984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard vind ik dat ook mooier maar denk dat het niet haalbaar meer is
Hoeveel betaald Aegon eigenlijk? Als dat niet substantieel is, dan zou je wel kunnen kijken of dat een mogelijkheid is.

Goede Ajax beschermhoes heeft Boerigter voor zijn iPhone.
pi_116380000
Zonder sponsor :') zijn daar ook argumenten voor? En wegen die argumenten op tegen 8 miljoen per jaar minder inkomsten?
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:30:55 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116380012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Hoeveel betaald Aegon eigenlijk? Als dat niet substantieel is, dan zou je wel kunnen kijken of dat een mogelijkheid is.

Ik dacht 10 miljoen per jaar dus dat is best substantieel, Adidas betaalt ook een fors bedrag dus het is een groot aandeel van de inkomsten
pi_116380013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

maximum per jaar van 12 mil.
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_116380030
Zijn er geen beelden van de uitreiking van de goude schoen etc?
pi_116380031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom moet ik bij deze foto gelijk aan een bepaald liedje denken die jan ooit heeft gezongen :P
pi_116380128
8, 10 of 12 miljoen is wel substantieel ja.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:43:21 #241
334746 The_Groove
pi_116380256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:31 schreef Tyron het volgende:
Zijn er geen beelden van de uitreiking van de goude schoen etc?
Eredivisielive vanavond. Hele gala wordt daar uitgezonden :)
pi_116380384
Aegon had laatst berekende dat de waarde van hoofd- / shirtsponsor van Ajax zijn zo rond de 7 miljoen ligt. Met de nieuwe tijden ga je er tov de huidige situatie dus sowieso wel een paar miljoen op achteruit schat ik in, maar het blijft uiteraard een onmisbaar bedrag.
pi_116380488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aegon had laatst berekende dat de waarde van hoofd- / shirtsponsor van Ajax zijn zo rond de 7 miljoen ligt. Met de nieuwe tijden ga je er tov de huidige situatie dus sowieso wel een paar miljoen op achteruit schat ik in, maar het blijft uiteraard een onmisbaar bedrag.
Aegon had laatst berekend dat de waarde van hoofd- / shirtsponsor van Ajax...

ja.. Wij van WcEend adviseren WcEend..

Heineken, kom er maar in! _O_
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:55:07 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116380522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:53 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Die gaan dat niet doen maar een Emirates zie ik het nog wel doen
pi_116380582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die gaan dat niet doen
Schaarwijnlijk..
Word nu zelf ingehuurd door 1 vd sponsors (best een flink bedrijf).. Zou mooi zijn als zij het willen doen :7
pi_116380617
quote:

[..]

Dat is toch totaal anders? Wat voor belang heeft aegon erbij naar buiten te brengen dat ze een slechte deal met Ajax hebben? Dat ze willen stoppen met sponsoren is toch allang duidelijk, dus het zal iig niet zijn om de prijs omlaag te brengen. Daarnaast zitten ze uiteraard vast aan het contract.

Sterker nog, if any, dan heeft aegon er meer belang bij de waarde van het product ajax te overschatten dan te onderschatten. (Naar buiten toe heb ik het dan over.)
pi_116380657
Bakker Klootwijk als sponsor :Y :+
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:01:06 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116380661
Die hele "Coup van Cruijff" klopt voor geen meter. Aegon hoeft ook geen 12 mil te betalen, dat mogen ze zelf beslissen of ze het doen, en toch hebben ze het weer gedaan. En dan maar zoeken naar een "Gazprom" ofoz als shirtsponsor.

Shell :7.

Maar die doet alleen F1 :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116380843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is toch totaal anders? Wat voor belang heeft aegon erbij naar buiten te brengen dat ze een slechte deal met Ajax hebben? Dat ze willen stoppen met sponsoren is toch allang duidelijk, dus het zal iig niet zijn om de prijs omlaag te brengen. Daarnaast zitten ze uiteraard vast aan het contract.

Sterker nog, if any, dan heeft aegon er meer belang bij de waarde van het product ajax te overschatten dan te onderschatten. (Naar buiten toe heb ik het dan over.)
Ze willen van Ajax af, ze willen minder kwijt zijn, dus gaan ze naar hun eigen straatje praten, op zich niet zo heel vreemd natuurlijk..
Maar zoals Smoofie zegt, doe dan maar een Olie boer oid..
pi_116380962
ik sponser wel
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:22:55 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116381264
Shell heeft wel geld zat :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116381302
quote:
Serieus? :')
Jupiler is net sponsor van Ajax geworden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116381396
Lukoki werd gisteren gevraagd naar het modale inkomen van de NL-er.Hij antwoorde doodleuk met 'een ton'.

Frank vond het belangrijk voor het proces dat teamgenoten etc. die niet voor Jong Ajax of nationale selecties geselecteerd waren ook aanwezig waren.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 september 2012 @ 13:31:18 #254
364681 over_hedge
pi_116381482
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef tammepiet het volgende:
Lukoki werd gisteren gevraagd naar het modale inkomen van de NL-er.Hij antwoorde doodleuk met 'een ton'.

Frank vond het belangrijk voor het proces dat teamgenoten etc. die niet voor Jong Ajax of nationale selecties geselecteerd waren ook aanwezig waren.
Dan zit ik opeens wel vet onder het modale inkomen :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:33:39 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116381552
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef Smoofie het volgende:
Shell heeft wel geld zat :@
Voor Aegon is 10 miljoen per jaar ook een schijntje dus daar kan het niet aan liggen
pi_116381600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Serieus? :')
Jupiler is net sponsor van Ajax geworden.
I know, maar Jupiler is Ajax onwaardig.. En Heineken = Amsterdams.. ;)
pi_116381609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor Aegon is 10 miljoen per jaar ook een schijntje dus daar kan het niet aan liggen
Bedrijven bouwen decennia lang een naam op. Die denken wel 100x na voordat ze hun naam aan een voetbalclub of organisatie verbinden. Ik zie voor een bedrijf als Heineken hier de meerwaarde niet van in. Maar het zou wel een fantastische combi zijn :Y
pi_116381620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef xSoDx het volgende:

[..]

I know, maar Jupiler is Ajax onwaardig.. En Heineken = Amsterdams.. ;)
Jupiler is wel lekkerder :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:37:15 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116381664
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Knap als je blind het verschil proeft
pi_116381888
Bier uit de fles gaat voor mij boven bier uit de tap verder haalt het merk net als Tarado schrijft weinig uit in mijn ogen.

Zelfs Grolsch is na je 3e best te drinken ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:49:15 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116382016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou er zit wel een groot verschil tussen Belgisch en Nederlands bier. Verschillende soorten nederlands bier haal ik er niet allemaal uit maar jupiler pak ik altijd eruit.
pi_116382087
gewoon schenken wat er het meeste betaald aan sponsoring... voor die 5 biertjes die je in de week op de club koopt...
pi_116382144
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Bedrijven bouwen decennia lang een naam op. Die denken wel 100x na voordat ze hun naam aan een voetbalclub of organisatie verbinden. Ik zie voor een bedrijf als Heineken hier de meerwaarde niet van in. Maar het zou wel een fantastische combi zijn :Y
Alleen hoe moet Heineken op het shirt passen? :P Als dit zeker is dan is het belangrijk om nu al te zoeken naar een goede sponsor. Heb je er 1 gevonden dan kan je altijd eerder stoppen met Aegon ( gebeurde met ABN ook )
pi_116382178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Alleen hoe moet Heineken op het shirt passen? :P Als dit zeker is dan is het belangrijk om nu al te zoeken naar een goede sponsor. Heb je er 1 gevonden dan kan je altijd eerder stoppen met Aegon ( gebeurde met ABN ook )
Verticaal, net als ABN - AMRO
pi_116382179
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Jupiler uit de fles is te doen ja, maar Jupiler tap is mijn pis nadat ik in de Arena Grolsch heb gedronken.

Buiten Heineken ook liever een grote sponsor met een simpel logo. SONY zou ik een goede vinden bijvoorbeeld en die hebben ook wel sponsoring nodig nu.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:58:04 #266
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Shell is het grootste bedrijf ter wereld :P
1 Royal Dutch Shell 484,489 30,918

31 miljrad winst :D Dat is bijna de omzet van Aegon in winst :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382380
shirtsponsoring van een biermerk mag niet eens, toch?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:03:17 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116382447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef 16meter het volgende:
shirtsponsor van een biermerk mag niet eens, toch?
Nee, stel je voor :P.

Shell moet het maar worden ja :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:03:41 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef 16meter het volgende:
shirtsponsor van een biermerk mag niet eens, toch?
geen idee. Waarom zou het niet mogen? In stadions zie je het ook de hele tijd, liverpool had het vroeger en Kopenhagen nu.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382503
quote:
Bavaria
Door een aantal supporters wordt Bavaria als mogelijke kandidaat genoemd. Dat bedrijf mag echter geen shirtsponsor zijn. In Nederland heeft de Voedsel- en Waren Autoriteit verboden dat biermerken mogen sponsoren op shirts.
pi_116382545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zelfde reden als er geen gok kantoren op mogen toch?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:06:11 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

Door een aantal supporters :'). Er wordt hier door een aantal supporter shell genoemd.

AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:06:39 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zelfde reden als er geen gok kantoren op mogen toch?
Dat moeten ze echt veranderen, gokkantoren kan zoveel meer opleveren als reclame.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382599
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

JPMorgan Chase is het niet met je eens ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:08:12 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef xSoDx het volgende:

[..]

JPMorgan Chase is het niet met je eens ;)
Wat zeggen zij dan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382664
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wat zeggen zij dan?
Dat ze rijker zijn ;)

Scheelt niet zo heel veel hoor.. Shell staat 4de btw ( wel het 1ste NLse bedrijf)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:10:48 #277
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:10 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Dat ze rijker zijn ;)

Scheelt niet zo heel veel hoor.. Shell staat 4de btw ( wel het 1ste NLse bedrijf)
4e in winst? Want qua omzet is shell toch echt de grootste. 484 miljard in omzet is meer dan veel landen :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:13:14 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_116382774
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uiteraard, blijft altijd baas boven baas maar ik vind het wel logisch dat ze in de autosport zitten, ik had het al eerder gemeld maar ik denk dat Emirates ook een gegadigde zou kunnen zijn nu ze met grotere vliegtuigen op Amsterdam zijn gaan vliegen
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:14:22 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard, blijft altijd baas boven baas maar ik vind het wel logisch dat ze in de autosport zitten, ik had het al eerder gemeld maar ik denk dat Emirates ook een gegadigde zou kunnen zijn nu ze met grotere vliegtuigen op Amsterdam zijn gaan vliegen
Kan ja, ook omdat ze de laatste tijd ook adverteren in de eredivisie :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dankje. Dat lukt me wel. Met Grolsch erbij is het nog makkelijker. Maar tussen sommige bieren is het verschil inderdaad nihil.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:16:24 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116382885
Ik proef wel het verschil tussen Amstel , Heineken en Grolsch :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116382942
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

4e in winst? Want qua omzet is shell toch echt de grootste. 484 miljard in omzet is meer dan veel landen :P
Omzet is niet alles natuurlijk ;)

Zo heeft JPMorgan $2,265.8 miljard aan assets.. General Electric 717,2 miljard.. (waar het voor shell "slechts" 340,5 miljard is..)
Maakt Exxon Mobil meer winst (10,2 miljard meer zelfs)
En zo heeft Exxon ook een hogere markt waarde (407,4 miljard) ten opzicht van Shell (227,6 miljard)
Exxon heeft zelf een omzet van 433,5 miljard..

edit; En Apple heeft de hoogste marktwaarde :D
pi_116383008
Heineken of elk ander biermerk wilt niet zo vast aan een club willen zitten lijkt me. Als er ineens Amstel op de shirts van PSV zou prijken, dan zou ik dat voor de rest van me leven niet meer drinken :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:21:48 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383044
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Heineken of elk ander biermerk wilt niet zo vast aan een club willen zitten lijkt me. Als er ineens Amstel op de shirts van PSV zou prijken, dan zou ik dat voor de rest van me leven niet meer drinken :P
Ze sponsoren nu feyenoord, drink het nog steeds. Pin ook gewoon bij alle banken, dat soort dingen zijn zo zielig :').
Get woke, go broke!
pi_116383059
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Gelukkig drinken ze geen Heineken daar.

Shell is een goede inderdaad, alleen dat logo op het shirt :r
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:23:10 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383085
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gelukkig drinken ze geen Heineken daar.

Shell is een goede inderdaad, alleen dat logo op het shirt :r
Voor 20 miljoen zetten ze er een kut op for all I care :P.
Get woke, go broke!
pi_116383101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor 20 miljoen zetten ze er een kut op for all I care :P.
Ook maar meteen in geel/rode shirts spelen? :N
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:25:17 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ook maar meteen in geel/rode shirts spelen? :N
Nee, das pas bij 50 miljoen :P.
Get woke, go broke!
pi_116383154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze sponsoren nu feyenoord, drink het nog steeds. Pin ook gewoon bij alle banken, dat soort dingen zijn zo zielig :').
Welk merk TV heb je? :P
pi_116383170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, maar moet wel rekening mee gehouden worden :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:26:50 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383190
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:25 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Welk merk TV heb je? :P
Samsung, maar geen Philips komt omdat die rotzooi maken :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:27:54 #292
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116383224
Gewoon weer TDK als sponsor.
Of Chevrolet _O_
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:29:10 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116383258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Omzet is niet alles natuurlijk ;)

Zo heeft JPMorgan $2,265.8 miljard aan assets.. General Electric 717,2 miljard.. (waar het voor shell "slechts" 340,5 miljard is..)
Maakt Exxon Mobil meer winst (10,2 miljard meer zelfs)
En zo heeft Exxon ook een hogere markt waarde (407,4 miljard) ten opzicht van Shell (227,6 miljard)
Exxon heeft zelf een omzet van 433,5 miljard..

edit; En Apple heeft de hoogste marktwaarde :D
Marktwaarde zegt niets, Apple is overrated, beurswaarde zegt niets over het bedrijf zelf. Assets ook niet. Elke bank heeft meer "assets" dan shell. Ing ook.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116383288
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:27 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon weer TDK als sponsor.
Of Chevrolet _O_
Chevrolet? :') Zelfs Jan gaat daar van huilen.

SPOILER
Doe dan FIAT ofzo, ik wil gewoon een sponsor met een mooi en simpel logo ( tekst ) die genoeg betaald ( Sony, Fiat, TDK, enz. )
pi_116383294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Samsung, maar geen Philips komt omdat die rotzooi maken :').
Wel Philips gloeilampen in huis?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:32:01 #296
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116383318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Chevrolet? :') Zelfs Jan gaat daar van huilen.
[ afbeelding ]
SPOILER
Doe dan FIAT ofzo, ik wil gewoon een sponsor met een mooi en simpel logo ( tekst ) die genoeg betaald.

Is toch mooi?

En ja ik rij zelf ook Chevrolet :)
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:34:12 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116383369

:)
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:34:48 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383383
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Wel Philips gloeilampen in huis?
Ook niet, alles Pharox LED :P.

Maar zou best iets van Philips kopen hoor, als het goed is :).
Get woke, go broke!
pi_116383384
quote:
Of Qatar Foundation.

dinsdag 4 september 2012 @ 14:36:24 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116383422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Of Qatar Foundation.

Alleen het geld telt voor shirt sponsering man :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116383428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook niet, alles Pharox LED :P.

Maar zou best iets van Philips kopen hoor, als het goed is :).
Buiten het medische gedeelte om kan je lang wachten dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')