zou wel heel makkelijk wezen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
ja we zijn failliet gegaan, maar zijn overgenomen onder hetzelfde naam en wij zijn dus niet verantwoordelijk voor jouw aankoop, vriend.
Dit is niet helemaal waar. Goedkope televisies vandaag de dag zijn nog steeds 50Hz. Ze hebben alleen een leuk truukje uitgehaald waardoor 50Hz televisies als 200Hz verkocht mogen worden. Vrijwel puur marketing.quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
voor ¤ 282,00. Met nog een paar tientjes erbij kan je tegenwoordig een nieuwe tv kopen (LED, meer dan 100Hz, ...)
Oh dat is een leuk verhaal, leg eens uit?quote:Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Goedkope televisies vandaag de dag zijn nog steeds 50Hz. Ze hebben alleen een leuk truukje uitgehaald waardoor 50Hz televisies als 200Hz verkocht mogen worden. Vrijwel puur marketing.
Mag je DIT en DIT eens lezen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk verhaal, leg eens uit?
Wat een teringlijers, mijn buurjongen heeft vorige week een TV gekocht bij de mediamarkt waar ze zeiden dat 400Hz echt véél beter was.quote:
Waarschijnlijk niet mooier dan de televisie die je nu hebt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dimens ... dat kan kloppen maar ik zag wel een vrij mooie rond zo een prijsklasse .. en tv's en pc's zijn meestal rond 1/2 jaar al 30-50% goedkoper dan wat ze nu zijn
Welk merk?quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een teringlijers, mijn buurjongen heeft vorige week een TV gekocht bij de mediamarkt waar ze zeiden dat 400Hz echt véél beter was.
Volgens mij was het een Sony, was afgeprijsd naar ¤ 799,-quote:Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welk merk?
Het paneel is dan wel 100Hz wat alsnog best goed is voor een LCD televisie. Alleen de dure en topmodellen LCD televisie hebben werkelijk 200Hz wat ook het maximum is. Alles daarboven bestaat niet.
Recht op een gratis vervanging of reparatie heb je sowieso niet en er is dan ook inderdaad een coulance die ze stellen. En of de prijs dan klopt, is gewoon ontzettend lastig.quote:Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dat kan zeker kloppen Dimens, maar wat nu ? Het is echt zonde ...... en een reparatie kan ik nauwelijks betalen
Samsung heeft de regeling 2 jaar garantie te geven op hun televisie. Bronquote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Chinless het volgende:
Maar TS Samsung heeft 5 jaar garantie? En jou tv is 2,5 jaar oud.
Wat is t probleem?
maar dat is een paar weken en niet 2,5 jaarquote:Op zondag 2 september 2012 19:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Mm meestal is Samsung best netjes met hun regelingen.
We hebben een paar jaar geleden een Samsung gekocht, binnen een paar maanden blauwe strepen door het beeldToen hebben ze de tv opgehaald en gerepareerd (in de tussentijd een leen-tv gehad), binnen een paar weken wéér die blauwe strepen. Ze hebben 'm toen weer opgehaald (weer een leen-tv) en toen bleek dat ie niet meer gerepareerd kon worden kregen we een nieuwe....zelfs nog een nieuwer model omdat ons model niet meer leverbaar was.
Maar goed dat was dus allemaal binnen twee jaar.
Na 2,5 jaar hoef jij niet te verwachten dat je TV al stuk gaat. De levensduur is zo'n 10 jaar, binnen deze tijd heeft de fabrikant wat uit te leggen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Hmm en de 5 jaar garantie van Samsung dan .. ?
400Hz Motionflow XR heeft hij dan. Dan worden er 400 beelden opgebouwd en aangezien het paneel 100Hz is, worden er 100 beelden geshowed.quote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij was het een Sony, was afgeprijsd naar ¤ 799,-
Die inderdaad. Slechte of goeie koop?quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
400Hz Motionflow XR heeft hij dan. Dan worden er 400 beelden opgebouwd en aangezien het paneel 100Hz is, worden er 100 beelden geshowed.
Maar voordat je dan ook daadwerkelijk echt garantie krijgt, ben je ontzettend veel tijd, geduld en gescheld verder.quote:Op zondag 2 september 2012 19:09 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar hoef jij niet te verwachten dat je TV al stuk gaat. De levensduur is zo'n 10 jaar, binnen deze tijd heeft de fabrikant wat uit te leggen.
Geen idee. Ik weet niet om welke televisie het gaat. Als jij zegt dat het om een aanbieding gaat, dan kan het best een ouder model zijn en dan zijn er ineens meer mogelijkheden van welke televisie het zou kunnen gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die inderdaad. Slechte of goeie koop?
Kon die dus beter zoiets kopen; http://www.wehkamp.nl/bee(...)lj2nxxdvxdvCjCIv9IoIquote:Op zondag 2 september 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet om welke televisie het gaat. Als jij zegt dat het om een aanbieding gaat, dan kan het best een ouder model zijn en dan zijn er ineens meer mogelijkheden van welke televisie het zou kunnen gaan.
Maar over het algemeen ben ik niet zo'n fan van Sony televisies. Ik vind de kleuren best wel flets en niet warm.
Ik ben een fan van Panasonic plasma televisie en als ik een LCD televisie zou kopen, dan zou het een LG zijn uit de LM7 serie of hoger.
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op zondag 2 september 2012 19:07 schreef trigt013 het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan omdat de koopjeskampioen waar jij een afspreek mee had failliet is. Weg garantie dus, en samsung hoeft het alleen uit coulance te doen.
Beter een Panasonic TX-P42ST50 als het aan mij zou liggen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kon die dus beter zoiets kopen; http://www.wehkamp.nl/bee(...)lj2nxxdvxdvCjCIv9IoI
Nee, koopjeskampioen is echt falliet gegaan jaar of 2 terug. Alleen de domeinnaam is overgenomen door Scheer & Foppen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen zien.
Als KVK enzo hetzelfde is gebleven, blijft het dezelfde rechtspersoon. Hooguit t geld komt van een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |