heb je wel gekeken? een speler die meedeed met de aanval moest hem zelfs nog wegtrappenquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, bal lag aan de totaal andere kant, niemand had er last van.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
heb je wel gekeken? een speler die meedeed met de aanval moest hem zelfs nog wegtrappen
Het is goed knul.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij spelen erin, het is ons stadion.
ONS STADION
UNSER STADION. EIN STADION!11
Omdat de rest slechter is?quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef dieselnoi het volgende:
EINDELIJK HADDEN ZE HET OVER DIE 2E BAL! godsallemachtig zeg ik roep het al 15 min lang. Onterechte goal.
Dat zijn ze ja, want ze hadden die 2e bal niet gezienquote:
Ik dacht serieus dat 'ie aan het trollen wasquote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo, heb eindelijk een betere signature gevonden.
Dat vind ik niet zo belangrijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef dieselnoi het volgende:
EINDELIJK HADDEN ZE HET OVER DIE 2E BAL! godsallemachtig zeg ik roep het al 15 min lang. Onterechte goal.
Heerenveen houdt een traditie hoog van dramatische keepers.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Die keeper is nog slechter dan vermeer, kan dat?.
Sinds het Isaksson-era niet meer gezien idd...quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Die keeper is nog slechter dan vermeer, kan dat?.
feyenoord was toen gewoon slechtquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Tegen Feyenoord en Molde keepte hij anders erg goed
Mensen die haten op Hans Vonk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerenveen houdt een traditie hoog van dramatische keepers.
Hij scoort en nog zeikenquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef dieselnoi het volgende:
Serero verneukt bijna nog die kans ook. Hij had nadat hij zomer had uitgespeeld die bal snoeihard in de bovenhoek moeten schieten ipv nog 1x aannemen met zijn knie en nog net geluk had een hem tikkertje te geven en de bal door de benen het goal in rolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |