Ons stadion is gebouwd met gemeentegeld, een simpeler voorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach Ajax wordt gesponsord door een bedrijf dat door de Nederlandse staat overeind wordt gehouden. Dus tja, dat is dan ook staatsteun.
Geeft een lange pass op Sana die de bal a la bergkamp wil aannemen maar schiet de bal keihard terug en Heerenveen scoort uit counter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Frank gaat het veld in, op de plek van Dijks.
Tis watquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef franske19 het volgende:
Belachelijke pingel, twee ballen in het veld bij de 2-1. Fout op fout op fout. Het is net zondagamateur voetbal.
Regels zijn regels, dus begrijp de commotie wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
Oh, die bal op het veld had niemand na- of voordeel van. Dan kan er gewoon doorgespeeld worden.
'Ons' stadion? Heb je het nou over de Arena??quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons stadion is gebouwd met gemeentegeld, een simpeler voorbeeld.
Bergkamp er ook in zetten dus.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geeft een lange pass op Sana die de bal a la bergkamp wil aannemen maar schiet de bal keihard terug en Heerenveen scoort uit counter.
Ja. Die ufo.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
'Ons' stadion? Heb je het nou over de Arena??
Dikke boortoren met al die mietjesquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef SovjetComrade het volgende:
Ben benieuwd wat er nu in de kleedkamer van Ajax gebeurt...
kengbengquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef SovjetComrade het volgende:
feyenoord heeft ook verloren vandaag hoor kneusquote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikke boortoren met al die mietjes
Ach, er spelen drie spelers mee die zijn betiteld als 'de nieuwe Bergkamp' of 'de nieuwe Overmars'. Dan moet het toch lukken, zou je zeggen....quote:
Ipodjes gaan in, iedereen doet nieuw shirtje aan en Frank laat z'n piemel zien aan Vermeer. Die overigens niet onder de indruk is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef SovjetComrade het volgende:
One coach, eleven players and a board.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef SovjetComrade het volgende:
Iedereen staat in de rij bij die ene wc. Er is een muur met 5 urinoirs maar iedereen wil zitten bij het plassen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef SovjetComrade het volgende:
Ajax heeft geen stadion. Die huurt een evenementenhal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons stadion is gebouwd met gemeentegeld, een simpeler voorbeeld.
Ja en daar ben ik ook rouwig omquote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
feyenoord heeft ook verloren vandaag hoor kneus
Doe eens niet zo zuur. Het is Immers maar een spelletje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Bij Ajax is de neus een verlenging van de arm. Gelukkig eens een scheids die dat ziet.
Dat stadion mag je niet 'ons stadion' noemen. Die bak heeft niets met Ajax te maken. Tja ze huren het, net als de Yogavereniging hier een hokje in het wijkgebouw huurt.quote:
dat is niet aan jou om te beoordelen. ook niet aan de scheids, want vermeers kennende keek hij naar de verkeerde bal en schrok hij van een spits voor zich die ook een bal had.quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
Oh, die bal op het veld had niemand na- of voordeel van. Dan kan er gewoon doorgespeeld worden.
Ik bij rkc-psv nogquote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Lang geleden dat ik zo gelachen heb om voetbal
Wie in hemelsnaam? Dat heb ik nog nooit gehoord over een van de spelers die vandaag op het veld staat.quote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, er spelen drie spelers mee die zijn betiteld als 'de nieuwe Bergkamp' of 'de nieuwe Overmars'. Dan moet het toch lukken, zou je zeggen....
Omdat Blom Feyenoord naaidequote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef dieselnoi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die 2e goal is goed gekeurd? Er waren 2 ballen op het veld.

Juist wel aan de scheids, en die paste de regels prima toe. Bal lag ook stil, dan is het een dood object.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
dat is niet aan jou om te beoordelen. ook niet aan de scheids
Daley Blind is de nieuwe Jaap Stam...quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie in hemelsnaam? Dat heb ik nog nooit gehoord over een van de spelers die vandaag op het veld staat.
Wij spelen er in, dus het is ons stadion. Het zal mij een worst wezen of ze dat ding huren of niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat stadion mag je niet 'ons stadion' noemen. Die bak heeft niets met Ajax te maken. Tja ze huren het, net als de Yogavereniging hier een hokje in het wijkgebouw huurt.
Nee maar dat vond ie niet grappigquote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zo lang geleden is die wedstrijd toch niet?
quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij spelen er in, dus het is ons stadion. Het zal mij een worst wezen of ze dat ding huren of niet.
Klinkt als het betere snuif-feestje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Iedereen staat in de rij bij die ene wc. Er is een muur met 5 urinoirs maar iedereen wil zitten bij het plassen.
die bal lag niet zomaar ergens langs de lijn, maar midden in het veld.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel aan de scheids, en die paste de regels prima toe. Bal lag ook stil, dan is het een dood object.
Daley Blind is de nieuwe Danny Blindquote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daley Blind is de nieuwe Jaap Stam...
Ben wel benieuwd of je er ook zo over zou denken als het feyenoord zou overkomen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel aan de scheids, en die paste de regels prima toe. Bal lag ook stil, dan is het een dood object.
quote:
Scherpquote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als het betere snuif-feestje.
Ja hoor, bal lag aan de totaal andere kant, niemand had er last van.quote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je er ook zo over zou denken als het feyenoord zou overkomen.
Dat vind de yogavereniging niet van het wijkgebouw hoor. Dus ligt het aan jou.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij spelen er in, dus het is ons stadion. Het zal mij een worst wezen of ze dat ding huren of niet.
Beker finale? Die over twee wedstrijden, gebeurde het ook. Stond een domme doos in het veld en ook nog eens hinderlijk en toen scoorde FC ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je er ook zo over zou denken als het feyenoord zou overkomen.
Zoals ik hier 3 minuten geleden al meldde idd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beker finale? Die over twee wedstrijden, gebeurde het ook. Stond een domme doos in het veld en ook nog eens hinderlijk en toen scoorde FC ajax
heb je wel gekeken? een speler die meedeed met de aanval moest hem zelfs nog wegtrappenquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, bal lag aan de totaal andere kant, niemand had er last van.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
heb je wel gekeken? een speler die meedeed met de aanval moest hem zelfs nog wegtrappen
Het is goed knul.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij spelen erin, het is ons stadion.
ONS STADION
UNSER STADION. EIN STADION!11
Omdat de rest slechter is?quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef dieselnoi het volgende:
EINDELIJK HADDEN ZE HET OVER DIE 2E BAL! godsallemachtig zeg ik roep het al 15 min lang. Onterechte goal.
Dat zijn ze ja, want ze hadden die 2e bal niet gezienquote:
Ik dacht serieus dat 'ie aan het trollen wasquote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo, heb eindelijk een betere signature gevonden.
Dat vind ik niet zo belangrijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef dieselnoi het volgende:
EINDELIJK HADDEN ZE HET OVER DIE 2E BAL! godsallemachtig zeg ik roep het al 15 min lang. Onterechte goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |