Altijd beter dan een elftal met gemeentegeld.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd beter dan een elftal met gemeentegeld.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente? Die hebben ook geld van de gemeente gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Spektakel wil hij en krijgt hij hiermee?quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef heloef het volgende:
Zou Murdoch nu kijken en denken "Did I pay a billion for this league? Oh crap"
"frank z'n frons verandert in zwart gat."quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tweet gelekt vanuit de Ajax kleedkamer: "Frank's frons bereikt nieuw dieptepunt"
tis watquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef dieselnoi het volgende:
HEY GVD MAN DIE GOAL HAD TOCH AFGEKEURD MOETEN WORDEN?! er waren 2 ballen op het veld!!!
quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tweet gelekt vanuit de Ajax kleedkamer: "Frank's frons bereikt nieuw dieptepunt"
Klopt, ik maar ik had het over de Philips Sport Verenigingquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twente? Die hebben ook geld van de gemeente gekregen [ afbeelding ]
"Frank's frons slaat 3 spelers k.o."quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"frank z'n frons verandert in zwart gat."
Over het algemeen spannender dan de competitie in spanje.quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef heloef het volgende:
Zou Murdoch nu kijken en denken "Did I pay a billion for this league? Oh crap"
Blind is beterquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
Die Dijks heb ik ook 2 keer in de A zien spelen. Daar kon hij nog wel compenseren met zijn fysiek, maar eigenlijk is het gewoon armoe troef.
Ach Ajax wordt gesponsord door een bedrijf dat door de Nederlandse staat overeind wordt gehouden. Dus tja, dat is dan ook staatsteun.quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twente? Die hebben ook geld van de gemeente gekregen [ afbeelding ]
Philipsquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, ik maar ik had het over de Philips Sport Vereniging [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach Ajax wordt gesponsord door een bedrijf dat door de Nederlandse staat overeind wordt gehouden. Dus tja, dat is dan ook staatsteun.
"3 Ajax spelers verdwenen in frons van de Boer."quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Frank's frons slaat 3 spelers k.o."
PSV!quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, ik maar ik had het over de Philips Sport Vereniging [ afbeelding ]
Frank gaat het veld in, op de plek van Dijks.quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef KingRoland het volgende:
4-2 voor ajax. Frank de boer laat wel zien hoe het echt moet.
Niks beter dan dat.quote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |