Best raar, je zou toch wereldtalenten uit de jeugd verwachtenquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
Die Dijks heb ik ook 2 keer in de A zien spelen. Daar kon hij nog wel compenseren met zijn fysiek, maar eigenlijk is het gewoon armoe troef.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar 4 letters inderdaad, daar komen ze bekaaid vanaf!
Hele elftal is toch eigen jeugd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar, je zou toch wereldtalenten uit de jeugd verwachten
En over de 2 ballen in het veldquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag mij of ze nog gaan vragen over die penalty
Dijks is geen gekochte jeugdspeler, die zijn allemaal matig op 'de toekomst'quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
DALEY BLIND ERIN, FRANK!!! WE MOETEN WINNEN!!!
quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
DALEY BLIND ERIN, FRANK!!! WE MOETEN WINNEN!!!
Uit de Gtjes denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hele elftal is toch eigen jeugd.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die verdediging van Heerenveen en Ajax is echt om te janken, wat een gatenkaas
Nog wel ja.quote:
Dat gaat nog jaren duren, hervormingen zijn pas 1 jaar bezig.quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net alsof die naar de wedstrijden krijgt. Die kijkt gewoon naar de cijfertjes.quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef heloef het volgende:
Zou Murdoch nu kijken en denken "Did I pay a billion for this league? Oh crap"
Hadden ze Blom maar niet bij Feyenoord moeten doenquote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef muzas het volgende:
Die sgijts is wel net zo slecht als ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |