Ja, tuurlijk de Amiga was een homecomputer, geen console. Maar je kon er prima op gamen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Amiga 500 was meer een PC-achtige (spel)computer. Geen gamesconsole.
Wel gave games inderdaad, Metal Gear inderdaad en Wings.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk de Amiga was een homecomputer, geen console. Maar je kon er prima op gamen natuurlijk.
Metal Gear was meer op de MSX. Maar iets als Monkey Island was ondenkbaar op de NES.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel gave games inderdaad, Metal Gear inderdaad en Wings.
Nice, lijkt een beetje op de Gameboy Micro.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Metal Gear was meer op de MSX. Maar iets als Monkey Island was ondenkbaar op de NES.
Heb nu een soort emulatorconsole [ afbeelding ] waar je alles van de NES en SNES op kan spelen, maar nu nog vind ik Mario geen fuck aan.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol. Vergeet je de Amiga en Commodore 64 niet?
Heb nog een NES en een SNES thuis staan, alhoewel de SNES vaker aan staat. Dragon Quest, Donkey Kong trilogie, Secret of Mana, et cetera.
Secret of Mana is vrij goed te krijgen op Marktplaats volgens mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik wil ook secret of mana. En een 4player adapter.
En vrienden.
Ja, voor minstens 50 euro..quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Secret of Mana is vrij goed te krijgen op Marktplaats volgens mij.
Wat is dat precies voor een ding?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Metal Gear was meer op de MSX. Maar iets als Monkey Island was ondenkbaar op de NES.
Heb nu een soort emulatorconsole [ afbeelding ] waar je alles van de NES en SNES op kan spelen, maar nu nog vind ik Mario geen fuck aan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dingoo_A320quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een ding?Ziet er leuk uit!
dx.com staat er vol meequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een ding?Ziet er leuk uit!
jah kan maar schieten kan dan niet. (bij nes, snes schieten heeft losse oog en kan dan wel)quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
Kun je een NES eigenlijk ook op een moderne tv aansluiten? En hoeveel apparaten kun je op een moderne tv aansluiten... Op mijn oude tv zitten nu een NES, SNES, Gamecube en N64 aangesloten (allemaal doorgelust).
Dus geen Duckhunt meerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef T42 het volgende:
[..]
jah kan maar schieten kan dan niet. (bij nes, snes schieten heeft losse oog en kan dan wel)
en hoeveel ligt aan je tv (coax of tulpplugjes)
duckhunt werkt al niet meer op 100hz beeldbuis tvquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus geen Duckhunt meerIk heb nog geen nieuwe tv maar zal er ooit wel van komen. Hopelijk lukt het me zelf om het allemaal weer aangesloten te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |