quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
Net afl. 1091 t/m 1095 gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 3 september 2012 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Ik ben vooral benieuwd hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 3 september 2012 01:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoeAls je dat antwoord nog niet wilt weten, niet op de spoiler hieronder klikken, want daar zal ik het kort beschrijven voor degenen die het wel willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Frits had meer iets weg van het ondeugendste jongetje van de klas (met uitzondering van begin seizoen 2 dus), mensen een beetje oplichten en tussen ze stoken en pesterig glimlachen als het lukte of als ze kwaad werden. Anderzijds kon hij ook heel emotioneel worden en zelfs een potje grienen wanneer hij (bijvoorbeeld een kind) verloren had, dit zal je Ludo dan weer zelden tot nooit zien doen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is wat jij eerder ook aangaf, op internet hebben mensen hem groter gemaakt dan hij was. Vooral die reacties als "Ludo was niets vergeleken bij Frits" en "Frits zou Ludo nu helemaal kapot maken", daar heb ik me altijd enorm aan geërgerd. Zeker nu ik alles zelf heb gezien en het zelf kan beoordelen.
Leuke aan Ludo vind ik ook dat hij ondanks zijn streken de hele tijd met andere personages te maken blijft hebben, mede door zijn relatie met Janine.
Dat was Combat, een serie van Veronica uit 1998quote:Op maandag 3 september 2012 01:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nooit geweten dat Paul Groot en Babette van Veen ook samen in een andere serie hebben gespeeld (al is het maar voor een aflevering).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 16:52 schreef mirelia het volgende:
Ik ben net Liesbeth Kamerling tegengekomen bij het graf van Anthonie. Ik heb een foto genomen maar die post ik niet omdat het duidelijk was dat ze niet gefotografeerd wilde worden.
Ik ga die foto weer deleten denk ik.
Wat wel heel toevallig was, Liesbeth List was bij het graf van Ramses Shaffy. 2 bekende Liesbeths op 1 dag op 20 meter afstand van elkaar.
...Dus? Wat wil je met deze post nu duidelijkmaken dan?quote:Op zondag 2 september 2012 16:52 schreef mirelia het volgende:
Ik ben net Liesbeth Kamerling tegengekomen bij het graf van Anthonie. Ik heb een foto genomen maar die post ik niet omdat het duidelijk was dat ze niet gefotografeerd wilde worden.
Ik ga die foto weer deleten denk ik.
Wat wel heel toevallig was, Liesbeth List was bij het graf van Ramses Shaffy. 2 bekende Liesbeths op 1 dag op 20 meter afstand van elkaar.
EDIT2: Wij moeten helemaal niks.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef mirelia het volgende:
Jullie moeten me geloven als ik zeg dat ik het allemaal met het hoogste respect heb gedaan.
Dan moet je je voorstellen dat ik dus twee longplay-banden uit die tijd teruggevonden had met afleveringen uit die tijd, (In overigens de slechtste kwaliteit die ik ooit op video gezien heb, maar wat wil je met Z-merk videobanden (Wtf is het merk Raks?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ray kon ik wel waarderen, zeker in de verhaallijn in de grot met BenjaminPascale was niets, gelukkig zorgde ze ervoor dat Erik Koningsberger zijn opwachting maakte als Rechercheur Veldhuis
Roxy was ook mislukt (gaven de schrijvers zelf toe), Dennis is verpest, Yasmin weet ik niet eens, Milan werd gewoon slecht gerecast (kan Robin Zijlstra niets aan doen), Valerie was erg sterk, Morris #2 herinner ik me vaag maar was niet interessant, Martine is idd(+100.000
) en Sjors is gewoon een saaie muts geworden.
Oh, en je bent Tracy vergeten in je lijstje. Was ook zo'n superieur personage
Inclusief Ludo tune.quote:Op maandag 3 september 2012 13:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar met als subliem hoogtepunt Yasmin waar Scala van wordt overgekocht door Ludo... Voor één euro.
Mwah, mij kan het gestolen worden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:28 schreef MissJ het volgende:
zin in vanavondEindelijk weer GTST, eindelijk weer een goede tijdsbesteding van 20.00 tot 20.30
Het waren 3 bloedstollende minuten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, mij kan het gestolen worden.
Inderdaad jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, serieus?quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Frey het volgende:
Bronk vond ik ook wel lachen, Cees Geel altijd met zijn batman mok en altijd iets te eten.
Hier zie je hem even.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, serieus?Staat me vaag iets van bij dat-ie een bio op de cd-rom had
Cees Geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |