quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het logo van NTPT is bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
Was dat toen met de leader waarbij de foto's geen kartelrandjes meer hadden, heel snel ging en dat het logo halverwege ook weg was gehaald.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:38 schreef LetsGame het volgende:
Hey, ik vond net ergens een soort dagboek van mezelf uit 2003. Er staat bij 22 september: "Hmm.. ik vind GTST maar vager en vager worden. Ook vandaag voor het eerst een veranderde opening sequence. Geen couplet, maar wel die heerlijke Martine in de intro." en de rest was over mijn privé-leven
Vraag mij maar eerder of ik seizoen 2 al heb afgekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Gvd, ik had zo gehoopt dat dat niet waar zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Heel lelijk achteraf... maar ja, toen vond ik het nog wel iets.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Was dat toen met de leader waarbij de foto's geen kartelrandjes meer hadden, heel snel ging en dat het logo halverwege ook weg was gehaald.
Ben net als 3 dagen terug blijven haken op disc 16, heb gewoon echt geen tijd gehad om te kijken ivm werk.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Het 1000ste afleveringsgalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook gewoon aan denken. Het is jammer dat ze Koos nooit een rolletje hebben gegeven
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Vreselijk personage was die Terra.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Woelli het volgende:
In de gangen bij GTST hangt de castfoto van seizoen 12 met Marcus ipv met Terra.
Terwijl ze toch altijd die met Terra publiceerde, dat doen ze tegenwoordig nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die hele groep (Terra, Gladys, Sylvester e.d.) was volgens mij ook een grote flop, waren er allemaal al binnen 1,5 seizoen uitquote:
Helaas ziet het er niet naar uit dat-ie terugkeert, samen met Kimberleyquote:Marcus
Koos als kennis van Ludo, die hem voorstelt aan Martin Helmink:quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het 1000ste afleveringsgala
Daar moest ik ook gewoon aan denken. Het is jammer dat ze Koos nooit een rolletje hebben gegeven
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Koos als kennis van Ludo, die hem voorstelt aan Martin Helmink:
Ludo: "Oh, dit is Martin Helmink."
(Martin en Koos schudden elkaar de hand.)
Koos (tegen Martin): "Je bent toch geen broer van die Helen Helmink hè?"
Ja maar omdat ze er zelf uit wilden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die hele groep (Terra, Gladys, Sylvester e.d.) was volgens mij ook een grote flop, waren er allemaal al binnen 1,5 seizoen uit
[..]
Helaas ziet het er niet naar uit dat-ie terugkeert, samen met Kimberley![]()
![]()
Maar ik blijf hoop houden
Volgens mij was de recast van Job destijds tijdelijk bedoeld, zodat Teun na de filmopnames van Volle Maan weer kon terugkeren (las ik laast ergens)quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja maar omdat ze er zelf uit wilden.
* Johnny vertrok omdat hij zich wou gaan richten op z'n presentatie bij TMF.
* Terra was natuurlijk ontslagen omdat haar verhaallijn op wasHoezo slap excuus.
* Gladys vertrok omdat ook zij zich wou gaan richten op haar presentatie bij MTV.
* Jobje #1 mocht niet terug komen nadat hij voor z'n rol in Volle Maan koos.
* Hadden we ook nog Gijs, ook nooit meer iets van gehoord van Jeroen Biegstraten
* Cleo vertrok voor een carriere in LA.![]()
* Meike wou zich ook gaan uitbreiden, maar ook niet echt gelukt![]()
Zij moesten toen tussen 2000 en 2001 de soap een nieuw gezicht geven, maar ze waren er allemaal voor juli 2002 eral weer uit.
Ray kon ik wel waarderen, zeker in de verhaallijn in de grot met Benjaminquote:Toen kregen we Roxy, Dennis, Yasmin, Milan, Pascale, Ray
, Valerie
, Morris #2
, Martine
en Sjors voor terug.
Van mij mag de helft van de huidige cast zo opdonderenquote:Maar sowieso tussen 2001-2005 zijn er veel entree en exits geweest vind ik. Vooral als dan vergelijk met de afgelopen seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |