Jemig wat onsportief.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Wel weer naaierij van RB natuurlijk, hard roepen dat t echt 3 stops worden en dan zelf een 1stopper doen
ik zat al te kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Lijkt wel alsof de Lapo's niet in de gaten hebben dat het topic dicht is![]()
Sorry West
Hij leek zonet ook oprecht teleurgesteld dat er geen vodka in dat plastic flesje zat.quote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef THEFXR het volgende:
Kimi lijkt me zo'n coole gast om mee te zuipen
its the booze talkingquote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n praatjes die kimi, eerst maar es n race winnen!
Of hij heeft die fles al opgedronken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
De champagne niet sterk genoeg voor Kimi
Nee, hij wuifde Vettel weg met zijn fles terwijl die 'm leeg spoot in zijn gezichtquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of hij heeft die fles al opgedronken.
"Appelsap" -Kimiquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
De champagne niet sterk genoeg voor Kimi
Vosssquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
wel balen als je nu moet werken met de spannenste race van het jaar!
quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
wel balen als je nu moet werken met de spannenste race van het jaar!
het komt allemaal behoorlijk onwennig over iddquote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Wat ongelooflijk rare tv op deze manier toch, ik kan er net als Button moeilijk aan wennen..
Mexicanobakker naar psv AZquote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]Arme vosss
Maar spannendste race van het jaar wil ik het ook weer niet noemen. Wel gewoon een leuke race met eindelijk weer eens een start crash
Was net hetzelfde aan het denken. Dat zijn gasten die geïnterviewd moeten worden. Niet andersom.quote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het komt allemaal behoorlijk onwennig over idd![]()
mischien moeten ze er eens iemand neerzetten die wel kan interviewen
Frans.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spreekt Ickx normaal Nederlands of Frans?
Abnormaal.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spreekt Ickx normaal Nederlands of Frans?
Die clip blijft geweldigquote:
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
meteen weer gezeik over die tweet.. ga toch weg jongens, je mag toch zelf weten of je dat twittert...
ik denk dat je daar als team heel anders over denktquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
meteen weer gezeik over die tweet.. ga toch weg jongens, je mag toch zelf weten of je dat twittert...
Nee, maar dat komt omdat ie is uitgevallen direct na de herstart.quote:Op zondag 2 september 2012 15:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Maldonado eigenlijk nog een straf voor een jumpstart gehad?
Oh ja. Hadden we ook nog gezien hoe hij zijn voorvleugel eraf gereden had?quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ie is uitgevallen direct na de herstart.
Misschien dat ie nog een gridpenalty voor Monza krijgt.
Heb daar geen herhaling van gezien iig.quote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh ja. Hadden we ook nog gezien hoe hij zijn voorvleugel eraf gereden had?
Nee, volgende week is niet op de BBC.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig de BBC kan RTL nog een voorbeeld aan nemen. Wordt volgende week ook de race uitgezonden op BBC of doet die andere zender dat?
Als jij t budgetverschil uit eigen zak bijlapt, lijkt me dat geen probleem!quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig de BBC kan RTL nog een voorbeeld aan nemen. Wordt volgende week ook de race uitgezonden op BBC of doet die andere zender dat?
5x op t podium, levert aardig wat opquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef THEFXR het volgende:
ben verbaasd dat Kimi zoveel punten heeft
Highlights: 1900-2000, BBC Threequote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef THEFXR het volgende:
heeft de bbc s'avonds ook een samenvatting of alleen RTL?
Zal m'n baas leuk vinden als ik alle bedrijfsgeheimen op twitter ga zettenquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
Natuurlijk joh, dat hele team werkt zich 3 slagen in de rondte om te kijken waar er een miniem voordeeltje te halen is, en dan gaat zo'n verwend nest dat even op twitter zetten omdat hem dat lollig lijkt zodat de concurrentie het ook weet.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
nog steeds bezigquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind Sky Sports toch een stuk boeiender om naar te kijken
Even vanaf hier lezen:quote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Over welke tweet van wie gaat dat?
Overduidelijk. Lewis.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Van mij mag Grosjean toch eens eindelijk een zware straf krijgen zeg, geen grid penalty meer, maar gewoon een schorsing van 1 á 2 races !
Leuk dat je een racer bent, maar Grosjean lijkt mij toch echt de grootst mogelijke egotripper op de paddock te zijn. Nu al de 4e start van het jaar waar hij een belangrijke rol in speelt of over duidelijk de schuldige van is. Monaco was dubieus en twijfelgevalletje, hier was het wel duidelijk wie er schuld had !
Wat zeg jij, Weltschmertz?quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk. Lewis.
Grosjean was er al nagenoeg voorbij, getuige ook het feit dat Lewis Grosjean op zn achterwiel raakt.
Kijk naar de inhaalactie van Vettel op Webber in Busstop. Als Webber daar niet gelift had hadden ze er beiden af gelegen. En dan had men Webber de schuld gegeven, daar ben ik heilig van overtuigd.
Nu was het Lewis die zn gas er vol op hield terwijl hij wist dat hij niet echt ergens heen kon. Behalve dan nog minstens 50cm opschuiven naar rechts, maar dat even terzijde.
Je kan in dit geval óf de schuld volledig bij Lewis neer leggen, óf zeggen dat het een raceincident is. De schuld volledig bij Grosjean neerleggen slaat als een lul op een drumstel.
Grosjean was er zo goed als voorbij en als Lewis gelift had was er niets aan de hand geweest.
En dan is Grosjean de schuldige? Dikke lul ja.
Iemand cognitieve dissonantie verwijten is verre van een compliment he.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef vosss het volgende:
Dat vind ik wel een belediging hoor. Waarschijnlijk vindt hij dat ook!
Wou ook al net vragen of zijn account gehackt wasquote:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:43:28One race ban for Romain Grosjean. Full story soon reageer retweet
D'Ambrosio erinquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef MK84 het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:43:28One race ban for Romain Grosjean. Full story soon reageer retweet
Uit de afsluiting van het programma begreep ik dat ze Monza wel degelijk uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, volgende week is niet op de BBC.
Deze zenden ze nog uit dit seizoen:
23 September: Singapore
14 October: Korea
4 November: Abu Dhabi
25 November: Brazil
twitter:f1zone twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:47:55Maldonado given two 5 place penalties, so a ten place drop #f1 reageer retweet
twitter:gcreighton twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:48:28Grosjean fined ¤50,000 to go with his one-race ban. #F1 reageer retweet
En de botsing bij de herstart is de 2e straf van 5 plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef beantherio het volgende:
Terechte straffen. Dwz: die van Maldonado zal, neem ik aan, naar aanleiding van z'n valse start zijn.
Terecht misschien wel, maar als je 't in verhouding kijkt tov Maldonado die ook geregeld iets aan de hand heeft en zelfs bewuste stuurbewegingen richting Perez heeft gemaakt, is het wel een beetje zwaar.quote:
Zware straf dus ivm het beïnvloeden van het WK.twitter:Formula1_com twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:52:46#F1 The FIA see the incident as an "Extremely Serious" incident and "Eliminating Leading Championship Contenders" as the reason for the ban reageer retweet
Maldonado mogen ze van mij ook wel een wedstrijd schorsen. Het zijn op dit moment allebei coureurs die een gevaar voor anderen zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Terecht misschien wel, maar als je 't in verhouding kijkt tov Maldonado die ook geregeld iets aan de hand heeft en zelfs bewuste stuurbewegingen richting Perez heeft gemaakt, is het wel een beetje zwaar.
Normaal gewoon wel. Het team mag 4 coureurs inschrijven per jaar. Het is niet Lotus wat geschorst wordt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef JohnB52 het volgende:
Denk niet dat grosjean vervangen mag worden
Feit is dat dat nu juist niet gebeurt is. En wel eens zou moeten. Daarom is het in vergelijking zwaar imho.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef MK84 het volgende:
[..]
Maldonado mogen ze van mij ook wel een wedstrijd schorsen. Het zijn op dit moment allebei coureurs die een gevaar voor anderen zijn.
Daarom ging KAR er dus af. Niet dat het iemand interesseert, maar het lag voor de verandering niet aan zijn onkundetwitter:narainracing twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:59:19Front-left nut got cross threaded at the second stop and the wheel came off at T13 of all places.. Can still feel the impact! reageer retweet
D'Ambrosioquote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij mag Grosjean gewoon vervangen worden, dus wellicht een nieuweling in de Lotus, of een bewezen coureur als Sutil.
Wie is hun eerste reserve coureur trouwens ?
quote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij mag Grosjean gewoon vervangen worden, dus wellicht een nieuweling in de Lotus, of een bewezen coureur als Sutil.
Wie is hun eerste reserve coureur trouwens ?
En die vraag is ook weer direct beantwoord. Bijna 20 jaar geleden voor het laatst die straf uitgedeeldtwitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:08:28Last driver to serve a ban was Schumacher in 1994 for ignoring black flags at the British Grand Prix. His ban (2 races) also served post-Spa reageer retweet
Volgens mij heeft Sutil vorig jaar de teambaas van Lotus in elkaar getimmerd.quote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef Meike26 het volgende:
Dat is waar ook !quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sutil vorig jaar de teambaas van Lotus in elkaar getimmerd.
Nee joh, die viel per ongeluk met zijn champagne glas op een tafel waarna die voor zijn eigen veiligheid richting de nek van de mede-eigenaar van het team richtte. F1 coureurs doen geen opzettelijke dingenquote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sutil vorig jaar de teambaas van Lotus in elkaar getimmerd.
In ieder geval een terechte straf voor Grosjean. Voor Maldonado denk ik ook wel van wat ik las.quote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:f1zone twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:47:55Maldonado given two 5 place penalties, so a ten place drop #f1 reageer retweet
twitter:gcreighton twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:48:28Grosjean fined ¤50,000 to go with his one-race ban. #F1 reageer retweet
Is toch lullig voor hem. Interesseert het toch iemand. Anders is het ook zo zielig.quote:Op zondag 2 september 2012 18:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Daarom ging KAR er dus af. Niet dat het iemand interesseert, maar het lag voor de verandering niet aan zijn onkundetwitter:narainracing twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:59:19Front-left nut got cross threaded at the second stop and the wheel came off at T13 of all places.. Can still feel the impact! reageer retweet
Maar D'Ambrosio kent die wagen dan weer welquote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is waar ook !![]()
Nouja, dan kan hij het wel goed maken op die manierSutil lijkt me wel de persoon die het meeste kan halen uit een auto die hij niet kent, naast Heidfeld natuurlijk
Die zullen het er stiekem wel mee eens zijntwitter:NobleF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:22:25Lotus confirms it will not appeal Romain Grosjean ban. Full reaction from the team coming up soon reageer retweet
wie is karthikeyan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:07 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan hebben ze het nog niets over het volledig verneuken van de race van Sauber, die hier ontzettend goed hadden kunnen scoren en zelfs Mercedes hadden kunnen inhalen bij de constructeurs. En als ik het één team ontzettend had gegund was het wel Sauber.quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Zware straf dus ivm het beïnvloeden van het WK.twitter:Formula1_com twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:52:46#F1 The FIA see the incident as an "Extremely Serious" incident and "Eliminating Leading Championship Contenders" as the reason for the ban reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:11:27#F1 It seems that Maldonado has had 12 penalties/pit speeding fines etc this year, to be fair that includes 2 gearbox changes! reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:43:11#F1 Lotus will have a board meeting before confirming who will drive #10 in Monza but it's likely that @jeromedambrosio will get the job reageer retweet
Yup, overigens loopt Grosjean ongeveer 1:2 qua crashes bij de start:quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
Maldonado loopt 1:1 dus met straffen
Bronquote:It's true also that in 12 races Romain has had seven crashes at the start, so…"
twitter:byronf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:48:08To make matters worse the accident caused a fire in the Ferrari cockpit and the extinguisher went off in Alonso's face. #f1 reageer retweet
twitter:f1zone twitterde op zondag 02-09-2012 om 19:07:18No further action for Webber or Schumacher. 10,000 Euro fine for Caterham. #f1 reageer retweet
Onbetrouwbare coureur dus, net zoals Maldonado. Zowel Williams als Lotus zouden beter een andere coureur in huis halen. Helaas gaat een grote zak geld vaak voor het talent.quote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, overigens loopt Grosjean ongeveer 1:2 qua crashes bij de start:
[..]
Bron
Dus dat zal ook wel een aardige bijdrage hebben geleverd aan zijn straf.
quote:Fernando Alonso (DNF)
“I’m fine, except my left shoulder hurts a bit: I went to the medical centre immediately after the accident but everything is alright, the pain only comes from the whiplash. I had no idea what happened: I had overtaken the two Saubers when I felt as though I had been run into by a train! Immediately after the impact, I stayed in the cockpit for a few seconds, but then there was the start of a fire and the foam from the extinguishers meant I couldn’t breathe. I tried to tell the team on the radio that I was alright, but I couldn’t.
Het uitschakelen van de WK-leiders is idd een zwak argument. Het is niet dat die extra bescherming verdienen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef kepler het volgende:
Uitschakelen van wk-leiders als argument slaat echt nergens op
Verder wel met de straf eens, zeker gezien zijn historie. Des te vreemder is het dat Maldonado nooit een ban heeft gekregen voor het bewust rammen van medecoureurs...
Vond ik ook een nogal vaag argument. Alsof het minder erg is als het bijvoorbeeld Kovalainen en Pic waren geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef kepler het volgende:
Uitschakelen van wk-leiders als argument slaat echt nergens op
Bevreemd mij ook nogal. Maar mag toch aannemen dat hij vanwege zijn historie zo langzamerhand toch ook op de nominatie staat mocht zich weer zoiets voordoen.quote:Verder wel met de straf eens, zeker gezien zijn historie. Des te vreemder is het dat Maldonado nooit een ban heeft gekregen voor het bewust rammen van medecoureurs...
Yuji Ide had een nog strengere straf hoorquote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:
En die vraag is ook weer direct beantwoord. Bijna 20 jaar geleden voor het laatst die straf uitgedeeldtwitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:08:28Last driver to serve a ban was Schumacher in 1994 for ignoring black flags at the British Grand Prix. His ban (2 races) also served post-Spa reageer retweet
Dat Grosjean een beetje onstuimig is was al langer bekend, die heeft ook al rare fratsen uitgehaald in de GP2. Maar is daar ook kampioen geworden, dus het is absoluut geen slechte coureur. De ruwe kantjes moeten er gewoon van af geslepen worden. Die gaat na vandaag een flinke scheld-kanonade richting zijn hoofd krijgen van Lopez en Boulier, gaat misschien verplicht worden de coaching van Steward te moeten accepteren, en volgend jaar staat die gewoon terug op de grid.quote:Op zondag 2 september 2012 19:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor Grosjean is dit een terechte straf te vaak bij start incidenten betrokken geweest. Ik denk dat we hem volgend jaar niet meer terug zien.
Daar schuilt volgens mij het echte gevaar op de grid, die wilt niet inzien dat ie achterlijk bezig is ondanks de 12(!) boetes/straffen die hij dit jaar al gehad heeft. Zijn gedrag heeft al bijna een, of zelfs meerdere, marshal het leven gekost in lagere klassen. Dat hij zo zou zijn in zijn eerste jaar zou ik nog wel enigszins begrijpen, maar dit duurt al 1 1/2 seizoen zo, en bij hem lijkt het gewoon niet te verbeteren maar zelfs verergeren. Zie het incident tussen hem en Perez bv, hetzelfde wat hij precies een jaar geleden op Spa ook bij Hamilton deed. het ergste vind ik nog dat Williams dat niet inziet of wilt inzienquote:Maldonado heeft al een keer een zware straf gekregen. Hij heeft 7 jaar geleden een start verbod voor het leven gekregen voor Monaco. Gelukkig kon zijn pa de verbod afkopen. Blijkbaar heeft hij hier niets van geleerd. http://www.startgrid.be/2(...)d-in-monaco-ontliep/
Ik kan hier geen filmpje van vinden.
Dit is ook een filmpje van hem. knip*
knip*
Echt een gevaarlijke coureur. Ik snap niet waarom hij nog in de formule1 zit.
Maar die werd in eerste instantie niet geschorst, maar geadviseerd aan Aguri om hem eerst wat meer ervaring op te laten doen. Welke ervaring hij van te voren had om überhaupt in aanmerking te komen voor een superlicentie laat ik even in het midden. En schijnbaar dacht de FIA daar naderhand ook zo over, en hebben ze dat recht getrokken door zijn licentie uiteindelijk terecht ook in te vorderen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Yuji Ide had een nog strengere straf hoor
Bij pearl verkopen ze goeie brillen. Zou daar eens langs gaan om er 1 aan te schaffen. Wat jij schets is gewoon onzin. Als Hamilton naar rechts gegaan was zat hij in de muur komt terug de baan op en neemt de rest van het veld mee.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk. Lewis.
Grosjean was er al nagenoeg voorbij, getuige ook het feit dat Lewis Grosjean op zn achterwiel raakt.
Kijk naar de inhaalactie van Vettel op Webber in Busstop. Als Webber daar niet gelift had hadden ze er beiden af gelegen. En dan had men Webber de schuld gegeven, daar ben ik heilig van overtuigd.
Nu was het Lewis die zn gas er vol op hield terwijl hij wist dat hij niet echt ergens heen kon. Behalve dan nog minstens 50cm opschuiven naar rechts, maar dat even terzijde.
Je kan in dit geval óf de schuld volledig bij Lewis neer leggen, óf zeggen dat het een raceincident is. De schuld volledig bij Grosjean neerleggen slaat als een lul op een drumstel.
Grosjean was er zo goed als voorbij en als Lewis gelift had was er niets aan de hand geweest.
Jeromequote:Belgian GP: Jerome d'Ambrosio set to take banned Romain Grosjean's Lotus seat for Italy
Lotus says there is a "very high" chance that its reserve driver Jerome d'Ambrosio will be drafted in as replacement for Romain Grosjean at the Italian Grand Prix.
Grosjean has been handed a one-race ban for causing a major startline crash in Belgium - which means he will miss next week's event at Monza.
And although Lotus says that it is going to wait a bit more before committing to its decision, team principal Eric Boullier admits that it is likely that d'Ambrosio will be called up.
When asked about the chances of the former Virgin racer being given his opportunity, Boullier said: "Very high.
"There are many drivers around who are looking for a drive. We will consider first Jerome, who is our third driver. He has most of the chance to drive the car.
"But I need to sit down with him. I need to do a couple of things and then we will see."
Other contenders with race experience who are available are Adrian Sutil, Jaime Alguersuari and Rubens Barrichello.
D'Ambrosio raced for Virgin in 2011, but was replaced by Charles Pic for the start of this season.
He has already driven this year's Lotus E20 at the Mugello test, which took place after the Bahrain GP.
Haha, wat is dit nou weer voor onzin? Grosjean was Hamilton niet eens voorbij, hij lag enkel een halve autolengte voor, maar dat terzijde. Grosjean rijdt aan de linkerkant van de baan en stuurt helemaal naar rechts, waarmee hij Hamilton het gras opduwt. Wat de fuck was het idee daarachter? Óf hij heeft Hamilton nooit gezien, óf hij wou hem afknijpen. In het geval van punt 1 moet hij beter opletten bij de start (waar hij al heel lang problemen mee heeft), in het geval van punt 2 moet hij genoeg ruimte laten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk. Lewis.
Grosjean is wel snel en heeft zich eigenlijk nooit eerder laten kennen als een brokkenpiloot. Verder is het wel belachelijk dat Grosjean maar een race of 5 is gefinished (1x kapotte alternator en verder voornamelijk startcrashes)quote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Onbetrouwbare coureur dus, net zoals Maldonado. Zowel Williams als Lotus zouden beter een andere coureur in huis halen. Helaas gaat een grote zak geld vaak voor het talent.
je bent wel een lewis hater?quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk. Lewis.
Die heb ik gemistquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kobayashi's Engineer: Kamui, are you saving your tyres?
Kobayashi: No
Kobayashi's Engineer: Well can you go faster then?
Kobayashi: No
zat een flink gat in die wagen hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat Kobayashi nog 100% vertrouwen in die auto had in de race... sowieso een wonder dat hij hem uit kon rijden.
Wat een ongelooflijk weekend weer voor Sauber, zo veel pech.
Heel vaak inderdaad, soms ook faalstrategieën en verkeerde SC's.quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Funzel het volgende:
Sauber heeft dit seizoen al wel eerder pech gehad volgens mij, dat ze bij een goede startplek meteen terug vielen.
Ik moet dat toch even rechtzetten. De laatste die een race ban opgelegd heeft gekregen was Massa in 2002 in de Sauber. In de GP van Italie had ie een crash met De La Rosa, en Massa werd daarop geschorst voor de GP van Amerika en vervangen door H.H. Frentzenquote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Dikke lul. Lewis zat niet op het gras. Die had nog 50cm over.quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
1:22
Laat duidelijk zien dat Grosjean zomaar naar rechts gaat. Als Hamilton toen had geremd, had zijn wiel ook tegen Grosjean aangezten.
Complete idioterie van Grosjean.
Had dat ook begrepen, maar als ik op formula1.com kijk zie ik dit staan:quote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik moet dat toch even rechtzetten. De laatste die een race ban opgelegd heeft gekregen was Massa in 2002 in de Sauber. In de GP van Italie had ie een crash met De La Rosa, en Massa werd daarop geschorst voor de GP van Amerika en vervangen door H.H. Frentzen
Kon via Google ook niet zo snel vinden dat hij echt geschorst werd. Wel dat hij werd vervangen omdat hij nog teveel last zou hebben van dat ongeluk.quote:Massa to lose 10 places on next grid placing due to an accident with Pedro de la Rosa
Vet hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef nils7 het volgende:
Even wat sfeer impressies (foto's genomen met mn telefoon, de compressie van Facebook maakt ze wat brakker dan ze iig. zijn).
Zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*auto van Melker
[ afbeelding ]
Zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikkuh
[ afbeelding ]
Is dit een serieuze reactie of een poging om Welschmert te verslaan als de grootste idioot hier?quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef vosss het volgende:
Dikke lul. Lewis zat niet op het gras. Die had nog 50cm over.
Maargoed, als de heren sportcommissarissen het zeggen dan klopt het natuurlijk, want op 34 seconden in datzelfde filmpje zie je ook overduidelijk de jumpstart van Pastor.
Dikke lul, de lamp gaat uit en niet eerder rijdt hij weg.
Laat mij maar eens een onboard of iets zien waar de lamp nog aan is en hij al onderweg is.
Jah over dat stukje lopen zou je zonder publiek er 5 minuten over doen of zo en die auto's razen er in enkele seconden langs hahaha...quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Ziet er toch altijd nog anders (en groter) uit vanaf de kant.
Tjeh, nu weet ik 't ook niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had dat ook begrepen, maar als ik op formula1.com kijk zie ik dit staan:
[..]
Kon via Google ook niet zo snel vinden dat hij echt geschorst werd. Wel dat hij werd vervangen omdat hij nog teveel last zou hebben van dat ongeluk.
Als je dan toch die ''ikkuh'' foto hebt genomen in La Source, heb je dan ook de moeite gedaan om op het rechte stuk je camera op de grond te zetten en een foto te nemen van Eau Rouge om de hellingshoek zo goed mogelijk op de plaat te leggenquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jah over dat stukje lopen zou je zonder publiek er 5 minuten over doen of zo en die auto's razen er in enkele seconden langs hahaha...
je hebt het verkeerd gezien met je zuipkop? dikke lul en 30 bierquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dikke lul. Lewis zat niet op het gras. Die had nog 50cm over.
Maargoed, als de heren sportcommissarissen het zeggen dan klopt het natuurlijk, want op 34 seconden in datzelfde filmpje zie je ook overduidelijk de jumpstart van Pastor.
Laat mij maar eens een onboard of iets zien waar de lamp nog aan is en hij al onderweg is.
Voorlopig ga ik nog niet naar een F1 gp, maar Duitsland verdient mijn voorkeur. België is een gave baan maar als toeschouwer lijkt het me toch niet genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je dan toch die ''ikkuh'' foto hebt genomen in La Source, heb je dan ook de moeite gedaan om op het rechte stuk je camera op de grond te zetten en een foto te nemen van Eau Rouge om de hellingshoek zo goed mogelijk op de plaat te leggenZoals de meesten, waaronder ik zelf
, doen als ze de eerste keer op Spa zijn
Dat laatste is dan aardig geluktquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze reactie of een poging om Welschmert te verslaan als de grootste idioot hier?
Zie nu ook bronnen die het ook hebben over een schorsing. Ik geef het dus ook op, maar wel raar dat je toch tegenstrijdige berichten daarover ziet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tjeh, nu weet ik 't ook niet meer
Nette foto's hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef nils7 het volgende:
Even wat sfeer impressies (foto's genomen met mn telefoon, de compressie van Facebook maakt ze wat brakker dan ze iig. zijn).
[Foto's..]
quote:
Dat je favoriet uitvalt en je het dan kut vind oké, maar een kutracequote:helemaal als alonsofan was het echt om te huilen
helaas heb ik dat ook gedaan
Red Bull, Schumacher en Massa zijn knap naar voor gekomen, maar zonder die start-crash was het allemaal niet zo makkelijk geweest voor hen. Vettel is op een vrije baan ook zelden sneller dan Button geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind nog steeds dat Vettel de beste man op de baan was. Als hij nou gewoon wat beter had gekwalificeerd had hij makkelijk kunnen winnen.
Daarom zeg ik, beter kwalificeren. Dat niet gelezen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull, Schumacher en Massa zijn knap naar voor gekomen, maar zonder die start-crash was het allemaal niet zo makkelijk geweest voor hen. Vettel is op een vrije baan ook zelden sneller dan Button geweest.
Wel gelezen maar zegt niks, als hij vooraan was gestart was hij ook slachtoffer geweest. En die extra bandjes van het niet rijden in de top 10 q zijn ook handigquote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, beter kwalificeren. Dat niet gelezen?
Vettel heeft helemaal geen voordeel gehad van de startcrash, hij lag daarna laatste.quote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull, Schumacher en Massa zijn knap naar voor gekomen, maar zonder die start-crash was het allemaal niet zo makkelijk geweest voor hen. Vettel is op een vrije baan ook zelden sneller dan Button geweest.
Mwah, hij heeft maar 1 stop gedaan dus die extra banden nooit nodig gehad.quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel gelezen maar zegt niks, als hij vooraan was gestart was hij ook slachtoffer geweest. En die extra bandjes van het niet rijden in de top 10 q zijn ook handig
Ik denk persoonlijk dat Button niet alles heeft gegeven, toen hij had gezien dat een 1 stop zou gaan werken heeft hij netjes een stabiele pace gereden, maar dus niet hoeven pushen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, beter kwalificeren. Dat niet gelezen?
Die heeft een knappe race geredenquote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind nog steeds dat Vettel de beste man op de baan was. Als hij nou gewoon wat beter had gekwalificeerd had hij makkelijk kunnen winnen.
Op het einde hoefte hij minder in te halenquote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vettel heeft helemaal geen voordeel gehad van de startcrash, hij lag daarna laatste.
Klopt! Toen hij tweede lag hoefde hij niemand meer in te halen om tweede te wordenquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het einde hoefte hij minder in te halen
Zonder die startcrash hadden Alonso en Hamilton er ook nog gereden. Hij heeft er uiteindelijk wel voordeel uit gehaald. Niet zoals Schumacher maar gewoon de rest van de race.quote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt! Toen hij tweede lag hoefde hij niemand meer in te halen om tweede te worden
Het maakt niet zoveel uit, ook als hij achter Alonso en Hamilton vierde was geworden had hij nog uitstekend gereden.quote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder die startcrash hadden Alonso en Hamilton er ook nog gereden. Hij heeft er uiteindelijk wel voordeel uit gehaald. Niet zoals Schumacher maar gewoon de rest van de race.
Ik heb nooit gezegd dat hij niet uitstekend heeft gereden, hij heeft idd een mooie race gereden. Wat ik erbij toevoeg is dat hij ook mazzel heeft gehad. Anderen zoals Massa en Schumacher (tot de pechduivel weer kwam) hebben ook fantastisch gereden.quote:Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, ook als hij achter Alonso en Hamilton vierde was geworden had hij nog uitstekend gereden.
Vooral als je kijkt naar Webber, die na die startcrash nog voor hem lag.
Is je videorecorder soms stuk? Want t was echt geen saaie kutrace hoor!quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een kutrace![]()
helemaal als alonsofan was het echt om te huilen
helaas heb ik dat ook gedaan
was me er net nog aan 't bedenken erover. Maar Massa werd idd niet geschorst, maar kreeg idd 10 gridplaatsen straf aan z'n broek overall. Sauber had destijds niet de marge in het wcc om zich te veroorloven om hun 2de man zover naar achteren te zien starten omdat het de voorlaatste race van het seizoen was. Ze hadden voor de zekerheid Frentzen daarvoor onder het stof vandaan gehaald nadat Arrows failliet was gegaan, om een betrouwbare ervaren kracht te hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zie nu ook bronnen die het ook hebben over een schorsing. Ik geef het dus ook op, maar wel raar dat je toch tegenstrijdige berichten daarover ziet.
.
Alsjeblieft:quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
De wagen van Malle Nado is al in beweging als de lichten nog branden. Elke vorm van beweging wordt geregistreerd als een jump start.quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
https://dl.dropbox.com/u/5769632/jumpstart.m4v
OK thanks voor deze superslomo.quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
https://dl.dropbox.com/u/5769632/jumpstart.m4v
Volgend jaar weer?quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef roelof_jan het volgende:
Zo.
Dat was me een weekend wel.
Zat kwart voor 5 in de auto, 3 uur in de file gestaan, daarna nog 3,5 uur gereden, en nu net thuis.
Tering zeg, wat ben ik het zat nu.
Maar. wat. fucking. gaaf.
Alleen jammer dat grosjean de race grotendeels verkloopt heeft.
ja daarom vind ik het ook weer jammer dat er gelijk straffen uitgedeeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 08:57 schreef Marks het volgende:
En ik maar wachten de afgelopen races, wachten tot het onmogelijk lijkende toch zou gebeuren: Alonso moest buiten de punten gaan finishen. Het recordaantal races achtereen in de punten finishen van Schumacher moet op zijn naam blijven vind ik, ten eerste omdat Alonso nog geen 7 maar ´´slechts´´ 2 WK titels heeft en het in dat opzicht nog net niet verdient. Maar vooral ook vanwege het verschillende tijdperk. Schumacher wist dat record te zetten in een tijd waarin wagens en vooral motoren een stuk minder betrouwbaar waren. Dus toch moest ik even juichen toen ik zag dat Alonso uit was gevallen bij de startcrash.
En hoe mooi was dat inderdaad weer eens, ergens eerder in dit topic vroeg ik me nog af waar de crashes zijn gebleven en eindelijk hadden we weer eens een klapper!
Mooi, het is goed afgelopen, maar liet het risico van de SPORT zien, waarmee het zich verheft boven andere SPELLETJES zoals voetbal.
Het was niet mn eerste keer op Spa, vandaarquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je dan toch die ''ikkuh'' foto hebt genomen in La Source, heb je dan ook de moeite gedaan om op het rechte stuk je camera op de grond te zetten en een foto te nemen van Eau Rouge om de hellingshoek zo goed mogelijk op de plaat te leggenZoals de meesten, waaronder ik zelf
, doen als ze de eerste keer op Spa zijn
Zelf gemaakt? want dan zat je vlakbijquote:
Ja klopt!quote:Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? want dan zat je vlakbij
Als je mn foto's checkt zat je niet gek ver van mijquote:Op maandag 3 september 2012 09:50 schreef roelof_jan het volgende:
[..]
Ja klopt!
Ik zat helemaal bovenaan, eerste rang op m'n stoel. Heerlijk.
Het is inderdaad weer lekker met twee maten meten. Als je zo gaat redeneren had Hamilton al een vol jaar geschorst moeten zijn en Maldonado ook minstens 3 races.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind deze straf wel behoorlijk arbitrair en enigszins belachelijk als je ziet hoe Maldonado en Hamilton bezig zijn geweest.
Zaterdag zaten we perfect. Eerste rang, niemand voor ons, heerlijk in een stoel. Jij zat er zaterdagochtend nog niet zo te zien.quote:Op maandag 3 september 2012 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je mn foto's checkt zat je niet gek ver van mijop zaterdag
Zondag waren we te laat dus zaten we slecht (er was er 1 bij die het niet nodig vond zo vroeg weg te rijden)
Zaterdag zat ik wel goed, op het schuine gedeelte maar net recht genoeg voor mn stoeltjequote:Op maandag 3 september 2012 09:55 schreef roelof_jan het volgende:
[..]
Zaterdag zaten we perfect. Eerste rang, niemand voor ons, heerlijk in een stoel. Jij zat er zaterdagochtend nog niet zo te zien.
[ afbeelding ]
Zondag nog eerder weggegaan, kwart voor 8 op het circuit, maar toen waren de beste plekken toch echt overal al bezet.
Weer op hetzelfde plekje gaan zitten, alleen nu achter een stel Belgen. maar die bleven tijdens de races ook gewoon zitten, dus geen probleem.
Nou, vooral ook omdat het niet weer om zomaar een raceincident gaat, maar om eenzelfde soort fout die hij al meerdere malen heeft gemaakt:brokken maken in de eerste ronde. Dat maakt het anders dan Hamilton vorig jaar, die ´´tijdens de race zelf´´ inschattingsfouten maakte, maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat bij de straf van Grosjean ook meegespeeld heeft dat zijn achterlijke en nodeloze actie hierin resulteerde:
[ afbeelding ]
Met wat pech hadden Alonso of Kobayashi niet meer uit de auto opgestaan.
Ook al daar gezeten?quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef TommyGun het volgende:
Spa was weer leuk.
GP3 gezien, GP2, Porsche en uiteraard F1.
Race was wel lastig te volgen / niet echt spannend vanaf de kant. Sowieso weer weinig actie in Pouhon...
Klopt. Toch vind ik het dan raar dat 'zomaar iemand uit de race tikken' en 'iemand bij de start uit de race tikken' ineens zoveel scheelt. Misschien is het wel een wake-up call voor Grosjean, want hij is wel snel. Zal misschien ook daarmee te maken hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 10:11 schreef Marks het volgende:
[..]
Nou, vooral ook omdat het niet weer om zomaar een raceincident gaat, maar om eenzelfde soort fout die hij al meerdere malen heeft gemaakt:brokken maken in de eerste ronde. Dat maakt het anders dan Hamilton vorig jaar, die ´´tijdens de race zelf´´ inschattingsfouten maakte, maar dat kan gebeuren.
Grosjean is zelfs door Stewert benaderd om gecoacht te worden om betere starts te hebben en geen brokken te maken, dat wordt niet iedereen aangeboden dus hij zal het wel verdiend hebben.
Hoe snel iemand optrekt is heel moeilijk te zien vanaf zo'n shot van heel ver van voren. Je kunt alleen duidelijk zien dát hij beweegt voordat de lichten uitgaan. Als je naar de beelden van boven kijkt kun je de lichten niet zien, maar wel zien dat er geen sprake is van eerst langzaam rollen. Hij plankt gewoon zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 3 september 2012 08:31 schreef vosss het volgende:
[..]
OK thanks voor deze superslomo.
Dat was op de beelden van gisteren (herhalingen enzo) niet te zien imo.
En dat ie een heel klein beetje rolt voordat ie gaat heeft hem dus die jumpstart opgeleverd, want hij gaat pas exact op het moment dat de lichten uit gaan.
Ik zie wel vaker auto's en meer dan dat rollen voor een start en vervolgens met de rest mee starten zegmaar en dan wordt die straf niet uitgedeeld.
Maargoed, wat zou ik klagen, Lewis geen punten en Alonso bijna geen hoofd meer.
Puike race
Jep, vorig jaar ook al. Dit jaar wilden we elders zitten maar je ontkomt bijna niet aan die hoge hekken dan...quote:Op maandag 3 september 2012 10:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ook al daar gezeten?
hahaha join the club
Bovenaan Kemmel, apart trouwens dat de race niet goed te volgen zou zijn vanaf de kant, vorig jaar was ik er en kon het juist veel beter dan verwacht volgen. Maar dat komt ook door de plek, bij Kemmel zie je ze voor je langs gaan, dan zie je ze bij Fagnes weer schieten en later nog bij Blanchimont, zo kan je de autos goed in de gaten houden. En dit weekend was ik op Zandvoort en ook daar kon ik de races allemaal goed volgen eigenlijk... Maar je moet wel gewoon opletten en niet gaan kletsen of lopenquote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jep, vorig jaar ook al. Dit jaar wilden we elders zitten maar je ontkomt bijna niet aan die hoge hekken dan...
Paar foutjes gezien in Pouhon, vooral in GP3: Williamsion die z'n tweede plek verloor, en die crash op zondag natuurlijk, maar toen zat ik er net niet...quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef TommyGun het volgende:
Spa was weer leuk.
GP3 gezien, GP2, Porsche en uiteraard F1.
Race was wel lastig te volgen / niet echt spannend vanaf de kant. Sowieso weer weinig actie in Pouhon...
Owquote:Op maandag 3 september 2012 09:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het was niet mn eerste keer op Spa, vandaar![]()
(derde keer al)
Niet helemaal waar, Zolang je niet met met je voorbanden tussen de gele lijn en het parkeervak gaat is er niets aan de hand. De wagen wilt ook wel eens naar voren schieten zodra ze de bak in zijn 1ste zetten. Dan zou elke wagen die de minste beweging maakt al een jump-start maken.quote:Op maandag 3 september 2012 07:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De wagen van Malle Nado is al in beweging als de lichten nog branden. Elke vorm van beweging wordt geregistreerd als een jump start.
Coolquote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
OwIk kreeg die indruk een beetje omdat je navraag aan het doen was wat de mooie plekjes waren
[..]
Niet helemaal waar, Zolang je niet met met je voorbanden tussen de gele lijn en het parkeervak gaat is er niets aan de hand. De wagen wilt ook wel eens naar voren schieten zodra ze de bak in zijn 1ste zetten. Dan zou elke wagen die de minste beweging maakt al een jump-start maken.
BTW allemaal gave verhalen en foto'skomt een mens zeer bekend voor
![]()
Ik denk dat ik trouwens volgend jaar hier open deur ga houden. Ik woon korter bij het circuit dan Vaals of Maastricht. Als jullie dan allemaal voor een kaartje bij elkaar sparen voor mij, dan mogen jullie hier gratis logerenNeem dan wel zelf het vlees of bier mee, dan kunnen we 's avonds nog gezellig even BBQ-en
![]()
Nette foto's. Zat je tegenover de pitstraat?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef dery1990 het volgende:
Wat laat, maar een aantal sfeer foto's van mij! Dit was ook mijn eerste F1 race ooit, en ga volgend jaar zeker weer! Heb verder ook nog veel filmpjes gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Chinees die deze eerste training mocht rijden.quote:
Haha nice!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Kimi:
[ afbeelding ]
Red Bull, are you watching??
Geef hem ook eens een race schorsing.quote:Pastor Maldonado is confident of being able to make up for his 10-place grid penalty in Sunday's Italian Grand Prix.
The Venezuelan was slapped with a brace of five-place grid penalties after the Belgian Grand Prix, one for jumping the start and one for hitting Timo Glock at the first corner after the safety car came in.
Yup, al gebruiken de teams meestal oude motoren in de vrije trainingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
oftewel, bij Ricciardo lepelen ze er na vandaag weer een andere motor in. De krachtbron die ze vandaag gebruiken is bijna versleten
lol, open sollicitatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Kimi:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Gaat lekker met Alonso.. Zal me niks verbazen als ze een bak/motor gaan vervangen en hij een gridstraf gaat krijgen
Als we het live commentaar van Autosport tenminste mogen geloven.quote:77 min: Ferrari is looking at gearbox issues for Alonso's car, but that will be a practice unit so there is no danger of a penalty for the Spaniard.
twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 15:31:53The gearbox on Fernando's car can be replaced without penalty as this was not a race unit. reageer retweet
Tenzij Button aan een zegereeks is begonnen vorige week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari ziet er goed uit.
Hamilton en Button zijn toch geen gevaar voor het kampioenschap.
Lijkt me sterk, zelfs al zou de McLaren nu de beste auto zijn is Hamilton altijd nog een betere rijder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Tenzij Button aan een zegereeks is begonnen vorige week.
Maar Hamilton komt altijd wel weer iemand tegen waardoor hij niet altijd finisht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zelfs al zou de McLaren nu de beste auto zijn is Hamilton altijd nog een betere rijder.
als dit de uitslag van de kwali zou zijn, zou ik er voor tekenenquote:
Een snellere rijder ? Ja ! Maar Button is in mijn ogen beter in het tactisch rijden, schade beperking, technisch beter onderlegd, altijd op en top fit, gentleman op en naast de baan en zo kan ik nog wel even doorgaan !quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zelfs al zou de McLaren nu de beste auto zijn is Hamilton altijd nog een betere rijder.
Zal wel. Gelukkig is in de F1 snelheid altijd nog het belangrijkst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Een snellere rijder ? Ja ! Maar Button is in mijn ogen beter in het tactisch rijden, schade beperking, technisch beter onderlegd, altijd op en top fit, gentleman op en naast de baan en zo kan ik nog wel even doorgaan !
Ook niet helemaal mee eens. Williams heeft 1 van snelste wagens, Maldonado is zeker de snelste van de 2 coureurs, maar die saaie Senna weet ook vaker te finishen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel. Gelukkig is in de F1 snelheid altijd nog het belangrijkst.
Maldonado is echt wel een van de snelste rijders van de grid denk ik, alleen Alonso, Vettel en Hamilton zouden echt nog wat extra's kunnen brengen denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
zet een echte coureur in de Williams en die auto gaat nog een klap sneller
Zo hoog mogelijk aan de finish komen is het belangrijkste in de F1. Met een snelste ronde vanaf de koppositie in de banden belanden heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel. Gelukkig is in de F1 snelheid altijd nog het belangrijkst.
WTF gebeurde daar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Kimi:
[ afbeelding ]
Zijn daar ook screens op hogere resolutie van?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Kimi Raikkonen lanceerde zichzelf aan het einde van vt1 nog even op een kerbstone.
Sowieso lijken alle teams met een motor van Mercedes het goed te doen. Al hebben ze het al een aantal races goed op orde bij Force India.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Xaobotnik het volgende:
De Force India's lijken het goed te gaan doen morgen. Ik hoop dat Hamilton weer eens kan vlammen. Mooi circuit blijft dat Monza toch wel. Feitelijk het enige echte overgebleven hoge-snelheidscircuit in de F1.
Thierry Boutsen vijfde in 1992, toen nog de laatste GP van het seizoen en in Adelaide.quote:
Als Bottas meer geld bijeen schraapt dan Senna dan rijdt Bottas in 2013. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef Funzel het volgende:
Omg
Trouwens, iemand die weet hoe groot de kans is dat Bottas volgend jaar gaat rijden? Vind het hem in de VT1's altijd goed doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | [img]https://lh5.googleusercontent.com/-yVkMjBrENXo/T200FtgtnOI/AAAAAAAAAB4/ZAL6pS4lGvs/s550/Fok%2520F1%252013%2520mon.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/03/monza_2012.jpg[/img] [b]Autodromo Nazionale Monza, Italy – circuit information[/b] [b]Lap data [/b] Lap length - 5.793km (3.6 miles) Race laps - 53 Race distance - 306.72km (190.587 miles) Pole position - Left-hand side of the track Lap record* - 1’21.046 (257.321 kph) by Rubens Barrichello, 2004 Fastest lap - 1’19.525 (262.242 kph) by Juan Pablo Montoya, 2004 Maximum speed (2011) - 347 kph (215.616 mph) by Bruno Senna, Lotus DRS zone/s (race) - Start/finish straight and straight to Ascari [b]Car performance[/b] Full throttle - 83% Downforce level - Low Gear changes per lap - 46 Fuel use per lap - 2.6kg [b]Strategy[/b] Pit lane time loss - 24 seconds 2012 prime tyre**: - Hard (2011: Medium) 2012 option tyre**: - Medium (2011: Soft) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011 Data sources: FIA, Williams, Mercedes [img]http://oi48.tinypic.com/acpjpu.jpg[/img] [b]Uitslag VT1[/b] [img]http://i45.tinypic.com/34q6b9j.png[/img] [b]Uitslag VT2[/b] [img]http://i45.tinypic.com/qn785j.png[/img] [b]Uitslag VT3[/b] [img]http://i47.tinypic.com/4vik3q.png[/img] Zaterdag Italian Grand Prix Free Practice 3: 11:00-12:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/watch/70167/1/f1-italian-grand-prix-practice-3--live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Italian Grand Prix Qualifying: 14:00 [http://www.vipboxsports.eu/watch/70168/1/f1-italian-grand-prix-qualifying--live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Zondag Italian Grand Prix: 14:00 [http://www.vipboxsports.eu/watch/37151/1/f1---italian-grand-prix--live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] RTL7 zendt de Italiaanse Grand Prix Live uit op de normale zendtijden (zat: vanaf 13.55, zon: vanaf 13.10) BBC1 zendt enkel de samenvattingen uit -O- (Qualifying: 18u20 - 19u35, BBC One, Race: 18u35 - 20u05, BBC One NL-tijden) [b]Sfeer impressie:[/b] [img]http://www.incomingpartners.it/wp-content/uploads/2011/05/monza_pista.jpg[/img] [img]http://images.planetf1.com/10/09/800x600/Monza-circuit_2498056.jpg[/img] [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/12/podium_monz_2010.jpg[/img] [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Fale_F1_Monza_2004_157.jpg[/img] Rondje Monza met Vettel én Alonso in 2010 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Qe1MbzWUKo&feature=related[/youtube] |
Zal vast wel, ik vond iig wel deze memequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn daar ook screens op hogere resolutie van?
Inderdaad. Ze doen het gewoon om hem te pesten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Senna heeft ook de nodige akkefietjes met zijn concullega's deze FP
Wat een rammelkist is dat ding tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze doen het gewoon om hem te pesten.
Overigens werkt de DRS van Schumacher ook niet. Goed bezig daar bij Mercedes. [ afbeelding ]
Vergeet Honda niet, was ook zo'n enorm succes. Je krijgt zo langzamerhand het idee dat één of andere sjamaan een vloek over die fabriek in Brackley heeft uitgesproken. Blijft toch ongelooflijk hoe vaak er daar iets misgaat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat een rammelkist is dat ding tochEn dan zou Hamilton daar, misschien, getekend hebben
Die wagen overleeft met hem erin geen 10 bochten
![]()
Is wel te merken dat Mercedes het verleden wil doen herleven, maar volgens mij zijn ze in '99 blijven hangen in de BAR periode
Hamilton zou wel gek zijn als hij bij McLaren weg gaat voor Mercedesquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat een rammelkist is dat ding tochEn dan zou Hamilton daar, misschien, getekend hebben
Die wagen overleeft met hem erin geen 10 bochten
![]()
Is wel te merken dat Mercedes het verleden wil doen herleven, maar volgens mij zijn ze in '99 blijven hangen in de BAR periode
Bij hem moet alles perfect zijn anders lukt hem nietsquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:55 schreef ElmarO het volgende:
Een klagende Button, die hebben we deze vrije training nog niet gehad.
Brandstof of iets serieuzer?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel stil
Renge-deng-deng-prrrrrrrrt.......
Lege accu zei die via de boordradio.quote:
Blijkbaar stap je tegenwoordig niet zomaar meer in een F1 auto.. heeft meer tijd van gewenning nodig schijnbaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Word wel een tijd dat Jeromeke gas gaat geven
Zou me ook niets verbazen als het een veredelde testsessie word dit weekend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Blijkbaar stap je tegenwoordig niet zomaar meer in een F1 auto.. heeft meer tijd van gewenning nodig schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |