Jemig wat onsportief.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Wel weer naaierij van RB natuurlijk, hard roepen dat t echt 3 stops worden en dan zelf een 1stopper doen
ik zat al te kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Lijkt wel alsof de Lapo's niet in de gaten hebben dat het topic dicht is![]()
Sorry West
Hij leek zonet ook oprecht teleurgesteld dat er geen vodka in dat plastic flesje zat.quote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef THEFXR het volgende:
Kimi lijkt me zo'n coole gast om mee te zuipen
its the booze talkingquote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n praatjes die kimi, eerst maar es n race winnen!
Of hij heeft die fles al opgedronken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
De champagne niet sterk genoeg voor Kimi
Nee, hij wuifde Vettel weg met zijn fles terwijl die 'm leeg spoot in zijn gezichtquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of hij heeft die fles al opgedronken.
"Appelsap" -Kimiquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
De champagne niet sterk genoeg voor Kimi
Vosssquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
wel balen als je nu moet werken met de spannenste race van het jaar!
quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
wel balen als je nu moet werken met de spannenste race van het jaar!
het komt allemaal behoorlijk onwennig over iddquote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Wat ongelooflijk rare tv op deze manier toch, ik kan er net als Button moeilijk aan wennen..
Mexicanobakker naar psv AZquote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]Arme vosss
Maar spannendste race van het jaar wil ik het ook weer niet noemen. Wel gewoon een leuke race met eindelijk weer eens een start crash
Was net hetzelfde aan het denken. Dat zijn gasten die geïnterviewd moeten worden. Niet andersom.quote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het komt allemaal behoorlijk onwennig over idd![]()
mischien moeten ze er eens iemand neerzetten die wel kan interviewen
Frans.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spreekt Ickx normaal Nederlands of Frans?
Abnormaal.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Spreekt Ickx normaal Nederlands of Frans?
Die clip blijft geweldigquote:
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
meteen weer gezeik over die tweet.. ga toch weg jongens, je mag toch zelf weten of je dat twittert...
ik denk dat je daar als team heel anders over denktquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
meteen weer gezeik over die tweet.. ga toch weg jongens, je mag toch zelf weten of je dat twittert...
Nee, maar dat komt omdat ie is uitgevallen direct na de herstart.quote:Op zondag 2 september 2012 15:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Maldonado eigenlijk nog een straf voor een jumpstart gehad?
Oh ja. Hadden we ook nog gezien hoe hij zijn voorvleugel eraf gereden had?quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ie is uitgevallen direct na de herstart.
Misschien dat ie nog een gridpenalty voor Monza krijgt.
Heb daar geen herhaling van gezien iig.quote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh ja. Hadden we ook nog gezien hoe hij zijn voorvleugel eraf gereden had?
Nee, volgende week is niet op de BBC.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig de BBC kan RTL nog een voorbeeld aan nemen. Wordt volgende week ook de race uitgezonden op BBC of doet die andere zender dat?
Als jij t budgetverschil uit eigen zak bijlapt, lijkt me dat geen probleem!quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig de BBC kan RTL nog een voorbeeld aan nemen. Wordt volgende week ook de race uitgezonden op BBC of doet die andere zender dat?
5x op t podium, levert aardig wat opquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef THEFXR het volgende:
ben verbaasd dat Kimi zoveel punten heeft
Highlights: 1900-2000, BBC Threequote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef THEFXR het volgende:
heeft de bbc s'avonds ook een samenvatting of alleen RTL?
Zal m'n baas leuk vinden als ik alle bedrijfsgeheimen op twitter ga zettenquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
Natuurlijk joh, dat hele team werkt zich 3 slagen in de rondte om te kijken waar er een miniem voordeeltje te halen is, en dan gaat zo'n verwend nest dat even op twitter zetten omdat hem dat lollig lijkt zodat de concurrentie het ook weet.quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Eenskijken het volgende:
nog steeds bezigquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind Sky Sports toch een stuk boeiender om naar te kijken
Even vanaf hier lezen:quote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Over welke tweet van wie gaat dat?
Overduidelijk. Lewis.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Van mij mag Grosjean toch eens eindelijk een zware straf krijgen zeg, geen grid penalty meer, maar gewoon een schorsing van 1 á 2 races !
Leuk dat je een racer bent, maar Grosjean lijkt mij toch echt de grootst mogelijke egotripper op de paddock te zijn. Nu al de 4e start van het jaar waar hij een belangrijke rol in speelt of over duidelijk de schuldige van is. Monaco was dubieus en twijfelgevalletje, hier was het wel duidelijk wie er schuld had !
Wat zeg jij, Weltschmertz?quote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk. Lewis.
Grosjean was er al nagenoeg voorbij, getuige ook het feit dat Lewis Grosjean op zn achterwiel raakt.
Kijk naar de inhaalactie van Vettel op Webber in Busstop. Als Webber daar niet gelift had hadden ze er beiden af gelegen. En dan had men Webber de schuld gegeven, daar ben ik heilig van overtuigd.
Nu was het Lewis die zn gas er vol op hield terwijl hij wist dat hij niet echt ergens heen kon. Behalve dan nog minstens 50cm opschuiven naar rechts, maar dat even terzijde.
Je kan in dit geval óf de schuld volledig bij Lewis neer leggen, óf zeggen dat het een raceincident is. De schuld volledig bij Grosjean neerleggen slaat als een lul op een drumstel.
Grosjean was er zo goed als voorbij en als Lewis gelift had was er niets aan de hand geweest.
En dan is Grosjean de schuldige? Dikke lul ja.
Iemand cognitieve dissonantie verwijten is verre van een compliment he.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef vosss het volgende:
Dat vind ik wel een belediging hoor. Waarschijnlijk vindt hij dat ook!
Wou ook al net vragen of zijn account gehackt wasquote:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:43:28One race ban for Romain Grosjean. Full story soon reageer retweet
D'Ambrosio erinquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef MK84 het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:43:28One race ban for Romain Grosjean. Full story soon reageer retweet
Uit de afsluiting van het programma begreep ik dat ze Monza wel degelijk uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, volgende week is niet op de BBC.
Deze zenden ze nog uit dit seizoen:
23 September: Singapore
14 October: Korea
4 November: Abu Dhabi
25 November: Brazil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |