quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Salatrel het volgende:
dat stukje over wie naar de MM gaat kan uit de OP
quote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rober(...)820661481473/photo/1
quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Mirgeam het volgende:
Deze was na een burnout ineens z'n ketting kwijt
[ afbeelding ]
Beetje late reactiequote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
Oh, en er is niks mis met kleine tetten heur
Ik zou zeggen 1960quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Mirgeam het volgende:
Deze was na een burnout ineens z'n ketting kwijt
[ afbeelding ]
True, ik doelde op het grote oud-militaire terrein ernaastquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef JK het volgende:
[..]
Duitsland? Iets specifieker? Want dat vliegveld 'doet' het nog.![]()
En ach, wat is centraal... altijd wel klagers.
Lekker lawaai-ensemble wordt dat danquote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Anne het volgende:
En mocht het kutweer zijn, zijn er nog genoeg bunkers en hangars die voor 't schuilen gebruikt kunnen worden.
Ik zeg alleen dat er niks mis mee is heurquote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef Anne het volgende:
Nog een verlate reactie dan; kleine boobs schattig vinden is bah. Een vrouw wil niet schattig gevonden worden.
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker lawaai-ensemble wordt dat dan
quote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er niks mis mee is heur
Kleine boobs
Zeker wel normaliter afgesloten voor publiek?quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef Anne het volgende:
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.
Voor de offroaders is het ook goed vertoeven daar. Ze hebben er een quad-baan uitgezet in ieder geval (door de bossen, over bunkers heen, etc).
calzone met salami ertussen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Dekatria het volgende:
Boobs zijn net als pizza, het kan bijna niet mis![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker wel normaliter afgesloten voor publiek?
Met de auto (per ongeluk overigens, stond ineens bijna naast de landingsbaan) en mountainbike wel jaquote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker al eens onofficiëel bezocht?
Toch nog leuk stukje geredenquote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
En ik is weer terug, moet nog wel motor even "opbergen". Maar goede tips gehad van Roderick2085, hoe klein die tips ook lijken.
Lol, Ik was nog even klein stukje "hard" gegaan voor zover mogelijk. Die ene motorrijder die bij ons reed nog op de A6 volgde me en stak telkens zijn hand op. Geen idee wie het was.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toch nog leuk stukje geredenWas maar goed dat je dat laatste stukje niet mee ging, weg die ik wilde pakken was afgesloten, dus dat werd wat dwalen door Poort
Moet je registreren begreep ik, maar nog niet getest eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Even een rondje van zo'n 40 km met mijn vrouw achterop.
Ik heb die pirelli app ook aan gehad, maar de sessie wordt niet naar de site geupload... Verder wel leuk om die stats te zien
Bedoel je dat ik een account moet maken? Dat heb ik nl. al gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 16:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moet je registreren begreep ik, maar nog niet getest eigenlijk
Volgens mij kun je ergens iets instellen, maar is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Nu ik geregistreerd heb is mijn test sessie nl wegquote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik een account moet maken? Dat heb ik nl. al gedaan
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Ik was nog even klein stukje "hard" gegaan voor zover mogelijk. Die ene motorrijder die bij ons reed nog op de A6 volgde me en stak telkens zijn hand op. Geen idee wie het was.
Heb nog wel de hele Hagevoortsedreef gepakt dus alle rotondes gedaan. Het gaat inderdaad op deze manier een stukje soepeler. Nu ervaring er in krijgen.
Overigens was het voor mij de allereerste keer file rijden. Had nog wel even flink last van die zilverkleurige Alfa die dacht dat de A1 alleen van hem was. Verderop nog even gelachen met een Audi waar 4 jongens verlekkerend uit het raam keken en toen ik voorbij was ging die toeteren... zag ineens mijn lange haren natuurlijk. Ik lachen hahaha... Hand opgestoken en toen gas open gegooid en naar de uitvoegstrook waar ik eindelijk weer bij je kwam.
Inderdaad wel goed geluid. Maar deze camera als in die van de week door een aantal is gekocht? dat Bullet ding?quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tankiej het volgende:
Goedemiddag
Gister naar Historic Grand Prix op CPZ geweest, was erg vet! Je mocht ook gewoon overal heen (behalve de baan op)!
Filmpje gemaakt van een oude F1 auto die ze aan het testen waren in een pitbox:
Merk nu trouwens dat deze camera wel goed is in geluid opnemen bij filmpjes, misschien moet ik deze eens gebruiken om het geluid van m'n uitlaat op te nemen
Nee, dit is m'n eigen compact camera, Samsung WB550quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad wel goed geluid. Maar deze camera als in die van de week door een aantal is gekocht? dat Bullet ding?
Ik wou ook zo snel mogelijk langs die Alfa, maar toen ik dat wou ging die ineens voor mij rijden en de weg blokkeren waarbij die zowat de auto naast hem raakte. Dus toen die stil stond kon ik er langs. Echt een idioot.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptKan je dus op rustige rechte wegen ook een beetje oefenen, zoals ik op het industrieterrein even deed.
Zoiets vermoedde ik al wel, heb me nog ingehouden en het laatste stuk ff op de rechter rijstrook blijven hangen tot ik je op de uitvoegstrook aan zag komen... Die alfa was idd niet helemaal lekker bezigdaarom wilde ik daar ook zo snel mogelijk voorbij
quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eigen compact camera, Samsung WB550
Mooi spulquote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tankiej het volgende:
Goedemiddag
Gister naar Historic Grand Prix op CPZ geweest, was erg vet! Je mocht ook gewoon overal heen (behalve de baan op)!
Filmpje gemaakt van een oude F1 auto die ze aan het testen waren in een pitbox:
Merk nu trouwens dat deze camera wel goed is in geluid opnemen bij filmpjes, misschien moet ik deze eens gebruiken om het geluid van m'n uitlaat op te nemen
Ik ga tzt weer eens shoppen voor een goed ruitje... en er dan zelf nog een spoilertje op fratsenquote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn volgende motor wordt iets met kuip, ik word gek van de wind
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga tzt weer eens shoppen voor een goed ruitje... en er dan zelf nog een spoilertje op fratsen
Overigens kon ik de Alfa veel beter handelen dan die achterlijke idioot op die scooter... Ik zat echt op de klap te wachten die godzijdank (net) niet kwam.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptKan je dus op rustige rechte wegen ook een beetje oefenen, zoals ik op het industrieterrein even deed.
Zoiets vermoedde ik al wel, heb me nog ingehouden en het laatste stuk ff op de rechter rijstrook blijven hangen tot ik je op de uitvoegstrook aan zag komen... Die alfa was idd niet helemaal lekker bezigdaarom wilde ik daar ook zo snel mogelijk voorbij
? Als in er af waaien of zo?quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.
wel goed voor je nekspierenquote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn volgende motor wordt iets met kuip, ik word gek van de wind
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.
Lol, zo'n opgevoerd Holleedertje hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?
Ontzettend kramp in mijn benen van het klemmen.quote:
Dat wel jaquote:
Bah nee dankje. Er bestaan nog meer motoren met kuip behalve choppersquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?
Klemmen is echt niet nodig, je waait er heus niet af hoor, zeker bij 130 niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontzettend kramp in mijn benen van het klemmen.
[..]
Dat wel ja
[..]
Bah nee dankje. Er bestaan nog meer motoren met kuip behalve choppers
Als ik ontspan waai ik er juist vanaf.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klemmen is echt niet nodig, je waait er heus niet af hoor, zeker bij 130 niet.
Ontspannen, dát is het sleutelwoord!
Wat maakt het uit? Als ik niet relaxed kan zitten bij 130 dan kan ik ontspannen wat ik wil maar dat helpt nietquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef vannelle het volgende:
Hoeveel vierkante meter waaioppervlak heb jij dan wel niet?
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ik niet relaxed kan zitten bij 130 dan kan ik ontspannen wat ik wil maar dat helpt niet
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondesquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik ontspan waai ik er juist vanaf.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondes
hij is gewoon jong, en moet veel leren hoe ermee moet rijden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.
Heeft niks met een ruitje te maken maar meer met je mate van ontspannen rijden.
Je zit er te gespannen op lees ik tussen de regels door.
Ehm...quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
hij is gewoon jong, en moet veel leren hoe ermee moet rijden.
Hij moet gewoon achter komen hoe je daarin kan ontspannen.
Ja juist, daarom vanmiddag ook geoefend met Roderick samen... Ging steeds beter. Ben alleen nu wel bekaf... volgens mij slaap ik vannacht als een roosjequote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
Ik klem juist nooit; dat werkt averechts, bij mij. Zéker met bochten en rotondes.
is net als skien, zodra je door hebt, gaat ie makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm...ik moet ook nog leren goed bochten en rotondes te nemen en houding dan correct doen zodat ik ontspannen kan rijden.
Mwoa, was gewoon veel tegenwind. Normaal gesproken klem ik niet, ook niet met bochten want dat rijd relaxter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.
Heeft niks met een ruitje te maken maar meer met je mate van ontspannen rijden.
Je zit er te gespannen op lees ik tussen de regels door.
Mwoa weet niet. Ik ben 63,5kg en ik zit vol in de wind, want rechtop en naked.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondes
Ja duh, dat doe ik ook nog steeds op zijn 1950's.. overstappen en zo (V-vormpje) ... mooi niet zoals men het tegenwoordig doetquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
is net als skien, zodra je door hebt, gaat ie makkelijk.
Ik 58 kg en waarom zou je op een naked niet voorover kunnen hangen zodat je minder wind vangt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa weet niet. Ik ben 63,5kg en ik zit vol in de wind, want rechtop en naked.
Ja en ik ben wel een stukkie langerquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik 58 kg en waarom zou je op een naked niet voorover kunnen hangen zodat je minder wind vangt?
Weet je?quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja juist, daarom vanmiddag ook geoefend met Roderick samen... Ging steeds beter. Ben alleen nu wel bekaf... volgens mij slaap ik vannacht als een roosje
Ik had dat met mijn eerste motor ook hoor (http://www.woneninweeze.nl/plaatjes/Motor%20001.jpg). Snieleuk neequote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Hard rijden op een gs500 vond ik ook niet comfortabelquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Preciesquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Vergelijk dat maar met autorijlessen, er is een stijl wat het cbr wil zien en dat wordt je geleerd zodat je toneelstukje bij het examen een voldoende waard is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Nou, ik heb nooit geleerd in de auto dat ik met een bepaalde houding moet gaan zitten. Dat je niet onderuit gezakt hoort te zitten, oké, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergelijk dat maar met autorijlessen, er is een stijl wat het cbr wil zien en dat wordt je geleerd zodat je toneelstukje bij het examen een voldoende waard is.
Daarna ga je je eigen stijl ontwikkelen en 9 van de 10 keer zal dat betekenen dat je meer ontspannen gaat zitten ongeacht of we het nu over auto of motor hebben.
En daar kom je nu pas mee?quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.
Voor de offroaders is het ook goed vertoeven daar. Ze hebben er een quad-baan uitgezet in ieder geval (door de bossen, over bunkers heen, etc).
Wedden van wel?quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb nooit geleerd in de auto dat ik met een bepaalde houding moet gaan zitten.
Dan zat ik waarschijnlijk al meteen goed, want dat heb ik nooit te horen gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
Dit kan ik niet in mijn auto.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.
Linkerelleboog op het raamstijl en dan naar het stuur. Rechterhand is eigenlijk altijd wel los, tenzij hoge snelheid of bochtig stuk.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit kan ik niet in mijn auto.Heb jij les gehad in een automaat? (kan het mij bijna niet voorstellen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nope. Maar alsnog stelde ik hem niet zo af. Was meer dat ik gewoon lekker in de auto moest zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb jij les gehad in een automaat? (kan het mij bijna niet voorstellen)
Dat heb ik volgens mij nooit gehad.... handen op 10 voor 2 is wel zo'n onzin dingquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
Ik vind zijwind op de snelweg minder erg dan tegenwind.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je?
Als je dan tegenwind hebt maakt die extra paar km/h ook niet uit. Zijwind is veel lastiger.
Als ik 160 kan rijden op een Intruder dan moet 130 op een naked helemaal een makkie zijn.
Ik blijf er bij dat je het zelf iets erger maakt dan het is, ontspannen is het sleutelwoord.
edit: verkeerde stukje gequote.
Snap ik ook niet echt nee. Normaal gesproken rij ik ook gewoon 'losjes'.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Dit dus. Overigens, echt klemmen met deze tank is niet relaxed. Benen staan zowat parallel met elkaar en dat is niet erg fijn. Een wat wijdere houding lijkt me relaxter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hard rijden op een gs500 vond ik ook niet comfortabelJe kan wel lekker gooien met dat ding
Natuurtalentje of slechte instructeur.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zat ik waarschijnlijk al meteen goed, want dat heb ik nooit te horen gekregen.
Eens, ik heb het dan ook over een lessituatie, oefenen voor het cbr toneelstuk.quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind dat juist heel beroerd zitten in een blik.. dan zit je veel te dicht op het stuur.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit kan ik niet in mijn auto.Zeg ik, eigen stijl na een succesvolle uitvoering bij het CBRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.
Linkerelleboog op het raamstijl en dan naar het stuur. Rechterhand is eigenlijk altijd wel los, tenzij hoge snelheid of bochtig stuk.![]()
Nou......eigenlijk was het geen grap.quote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
@vannelle ze trappen er allemaal lekker in... hahaha, ik heb mijn "lesje" jaren geleden al geleerd
I know, maar moest er wel even om lachen (herinnering). Ik weet hoe serieus dit allemaal is en jij als geen ander weet hoe het "hoort"quote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou......eigenlijk was het geen grap.
Nah, zo serieus is het niet. Zijn gewoon voorschriften van CBR die vaak té overdreven zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, maar moest er wel even om lachen (herinnering). Ik weet hoe serieus dit allemaal is en jij als geen ander weet hoe het "hoort"
Klopt, een GS is vrij smal ja. Ja het is denk ik ook meer dat gevoel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n GS is vrij smal he? Ik houd er op mijn Bandit ook niet van. En dan is het niet zozeer het gevoel van eraf waaien, want dat gebeurt niet, maar het feit dat je alle kanten op getrokken en geduwd wordt. Hoe strak je alles ook aantrekt, het begint toch altijd wat te wapperen. Voor 30 km inderdaad geen probleem, maar ik kan straks weer meerdere keren per week 220 km snelweg gaan doen. Dan is zoiets echt minder. 140 of 150 op mooi asfalt en weinig wind, dan vind ik het wel mooi genoeg.
Een fairing bike zie ik ook weer niet zitten, ik vind nakeds veel te vet. Het is toch een motor, dan hoor je de motor ook te zien.
Tevens ben ik net verhuisd naar Leiden! Ben benieuwd of hier in de omgeving nog wat leuke weggetjes zijn..
Vannacht pas?quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ahw....quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ik ook laatst. Het was heerlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ik droomde laatst ook over motorrijden, maar toen ik wakker was kon ik ook gewoon op m'n motor stappen en wegrijdenquote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ik was om half 2 in Veenendaal, vergeten dat de boel naar Amersfoort was vertrokkenquote:Op maandag 3 september 2012 09:02 schreef lipjes het volgende:
en hier nog mensen naar de MFMM geweest?
Hehe, ik dacht ik ga ff kijken wat er nog te beleven valt, maar dat was niet zoveel meerquote:Op maandag 3 september 2012 09:04 schreef lipjes het volgende:
ja ik werd om half 12 wakker, was anderhalf uur rijden, ging hem niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja ik ben wel geweestWas wel leuk. Ook nog op de foto geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er tussendoor?quote:Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef lipjes het volgende:
Nee dat schiet niet op.
Ach, volgend jaar weer een kans.
Blech, stomme autos vanochtend
Meester sloper Geerdquote:Op maandag 3 september 2012 00:23 schreef Geerd het volgende:
Nog geen 1k gereden, rijd de oprit op in zijn vrij hoor ik dat typische nokkenas ketting geluidje.
Hoop dat het meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed excuus om haar te masserenquote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef lipjes het volgende:
hmz, vriendinlief is vandaag tijdens het lessen weer 2 keer gevallen.
quote:Op maandag 3 september 2012 09:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn rij instructeur zei altijd dat iedereen wel een keer onderuit gaat en zich dan pas een motorrijder mag noemen. Die keer heb ik nu gehad in Vietnamquote:Op maandag 3 september 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
ik ben gewoon nog nooit gevallen, wel een paar uitstapjes maar dat was het
*klopt af*
Die telt niet, dat was een klapband.quote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn rij instructeur zei altijd dat iedereen wel een keer onderuit gaat en zich dan pas een motorrijder mag noemen. Die keer heb ik nu gehad in Vietnam
Die ben ik al aan het volgen, VRO-Rquote:Op maandag 3 september 2012 10:56 schreef Salatrel het volgende:
Gelijk adds voor rijvaardigheidstrainingen onder dit topic
Nou ik hoop niet te vallen, zonde van mijn kapwerkquote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn rij instructeur zei altijd dat iedereen wel een keer onderuit gaat en zich dan pas een motorrijder mag noemen. Die keer heb ik nu gehad in Vietnam
Als je onderuit gaat ga je onderuit tochquote:Op maandag 3 september 2012 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die telt niet, dat was een klapband.
*klopt mee af*quote:Op maandag 3 september 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
ik ben gewoon nog nooit gevallen, wel een paar uitstapjes maar dat was het
*klopt af*
op je computer de route maken in maps met via points en opslaan my places. Die kun je dan op je telefoon weer openen in maps en navigerenquote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met routes plannen via de navigatie op de telefoon?
Zijn er pakketten waar je routes stap voor stap in kan voeren ofzo?
Ik heb een Samsung Galaxy Nexus, maar daar zit Google Maps en een standaard navigatieprogramma op. Maar laatstgenoemde is alleen voor navigatie van punt A naar punt B, voor zover ik heb kunnen bekijken.
Heeft iemand een goede suggestie?
Nee, je kan hem openen in Maps, maar je kunt er niet mee navigerenquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op je computer de route maken in maps met via points en opslaan my places. Die kun je dan op je telefoon weer openen in maps en navigeren
Volgens mij gebruikt dat navigatieprogramma ook Maps. Ik kan het allicht eens proberen, via de pc dus..quote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je kan hem openen in Maps, maar je kunt er niet mee navigeren
Via Maps op de pc krijg je het wel in Maps op je telefoon, maar vervolgens kan je die route niet navigeren zoals jij het wilt. Pakt ie gewoon snelste/kortste route/quote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt dat navigatieprogramma ook Maps. Ik kan het allicht eens proberen, via de pc dus..
Dat zou wel verrekte irritant zijn..quote:Op maandag 3 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Via Maps op de pc krijg je het wel in Maps op je telefoon, maar vervolgens kan je die route niet navigeren zoals jij het wilt. Pakt ie gewoon snelste/kortste route/
Jup, i know.quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zou wel verrekte irritant zijn..
Je zal maar moeten lessen op een BMW, leer je alle knopjes verkeerd om maar niks te zeggen van de verkeerde invloed.quote:Op maandag 3 september 2012 10:33 schreef Salatrel het volgende:
Ik zag net een 800gs les motor staan ideaal voor dekatria om vallen mee te oefenen
ik ik dacht dus met het idee dan is het niet zo erg als je hem laat vallenquote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je zal maar moeten lessen op een BMW, leer je alle knopjes verkeerd om maar niks te zeggen van de verkeerde invloed.
Overigens, heb hem ook weleens neergelegd tijdens het lessen. Ook langzame slalom... steppie ging toen krak, rest van de tijd maar rondje gereden met m'n hiel op het bevestigingspunt
Dan is het goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ik dacht dus met het idee dan is het niet zo erg als je hem laat vallen
Goed idee. Moet de stemwijzer nog doenquote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Salatrel het volgende:
stem daarom allemaal PVV zodat we uit de EU gaan
STEM VOOR KLEINERE KENTEKENPLAATHOUDERS!
Prioriteit 1 als ik zo'n fiets zou hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik vind overigens die uitlaten op die Z750/800s van heden ten dage helemaal niks. Die kentekendingesen nodigen inderdaad ook uit om erafgehaald te worden.
En ik in Groot Brittanniëquote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn rij instructeur zei altijd dat iedereen wel een keer onderuit gaat en zich dan pas een motorrijder mag noemen. Die keer heb ik nu gehad in Vietnam
Begin van de middag was het he? Gaat prima lukken.quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
maar eh deka ging je nou nog mee vrijdag of niet?
Komt goedquote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
13:45 achterzijde rotterdam CSbij die fietsenstalling is de uitrit van de parkeerplaats
reneinazie.waarbenjij.nuquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En ik in Groot Brittanniëvallend met AVB-les telt m.i. niet echt.
Hebbie ergens een verhaal van je trip in Vietnam?
Geniaal verhaalquote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
reneinazie.waarbenjij.nu
Maar als je de foto's wilt van de wonden zal ik ze wel even ergens online gooien
Het was een honda win, 110 cc en dus deze jongen (gekocht voor 215 dollar)quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geniaal verhaal
Foto's van de fiets in kwestie zouden wel vet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 03-09-2012 18:22:36 ]
quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Prima zakendoen met weestandje. Stond al te wachten en ik had niet eens vertraging
mooi zoquote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]Laarsjes doen het goed
Heel verschil met mijn antieke alpinestars
op mijn knie en buik wel. Maar die grote op mijn arm lijkt nieuwe huid te komen. Ik heb het ook daar in vietnam goed behandeld met speciaal gaas om de wond open te houden.quote:Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef Anne het volgende:
Waarom klik ik ook alweer op spoilers als ik daar niet tegen kan?
Dat doet auw.. brandt lekkerMooie littekens aan overgehouden of niet?
Die ziet er wel heeel dik uitquote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef ikookhier het volgende:
2013 Z800![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog geen bevestiging van Kawasaki maar toch
Er gaat niets boven het geluid van een twinquote:
Dit dusquote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Er gaat niets boven het geluid van een twin![]()
Zal morgenmiddag nog even het geluid van mijn motor met de nieuwe uitlaat opnemen
Ander dempertje eronder gooienquote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga morgen weer een stukje rijden met dat ding wat klinkt als een opgevoerde grasmaaier... kan er niets meer van maken
Betaal jij? Ik heb geen centjes....quote:
Ik nu ook even nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Betaal jij? Ik heb geen centjes....
* Klopt gezellig mee.quote:
Idd heb ik ook wel eens word altijd te vroeg wakkerquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Mickeys het volgende:
Ja, afgelopen nacht gedroomd over het nemen van rotondes... Meneer Rossi was er niets bij... Hoe realistisch kun je dromen
Hehehe, dat sowieso. En het nadeel van (te vroeg) wakker worden is dat je het daarna mooi niet meer zo kunt als je het in je droom deedquote:Op dinsdag 4 september 2012 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heb ik ook wel eens word altijd te vroeg wakker![]()
hehe die heeft mijn broer ook, afgelopen keer deed die het weer nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 05:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stond nog wel een varadero, maar die was iets duurder
[ afbeelding ]
slecht beeld moeten we ook beoordelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
hehe die heeft mijn broer ook, afgelopen keer deed die het weer niet
Fuck, filmpje van vanochtend zie je amper door de mist in combinatie met de zon
ik hoop vanavond niet te laat thuis te zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
slecht beeld moeten we ook beoordelen
Ik droomde vannacht dat mijn motor gejat was. Was toch wel bij dat ik al om 6 uur, badend in het zweet, wakker werdquote:Op dinsdag 4 september 2012 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heb ik ook wel eens word altijd te vroeg wakker![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef lipjes het volgende:
Nou vriendin moet zo op voor AVB, maar veel vertrouwen heeft ze er niet in.
Ik heb eigenlijk ook niet al te veel vertrouwen in de rijschool zelf.
De motor waar ze op lest werkt de rem niet lekker van bij de andere motoren wel.
Dus ik zeg: moeten ze ff naar de remblokken kijken, of als smerige snelle oplossing ff remolie erbij gooien.
Had ze dat gezegd, komt die gozer aan: ja dat is allemaal gewoon in orde, zonder te kijken.....
Als ik vandaag niet hoefde te werken was ik zelf wel ff meegereden, haalde ik zelf wel ff de klauwen eronder vandaan
Zelfstandigequote:Op dinsdag 4 september 2012 10:16 schreef Salatrel het volgende:
Is het zon grote rijschool of een kleine zelfstandige?
Dat dacht ik dus ook ja.quote:
Wat werkt er niet lekker aan die rem dan? Geen remdruk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zelfstandige
[..]
Dat dacht ik dus ook ja.
Knijpt ze hem helemaal in tot haar hand pijn doet, remt de voorrem nog maar amper.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat werkt er niet lekker aan die rem dan? Geen remdruk?
Nauwelijks remdruk dus. Blokken/remolie inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Knijpt ze hem helemaal in tot haar hand pijn doet, remt de voorrem nog maar amper.
Tuurlijk wel, tot het maximum niveau.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:35 schreef weerstandje het volgende:
Mag je remolie nou wel of niet bijvullen ?
Daar heb ik nog nooit van gehoord? Zo lang het niveau niet onder het minimum/gaatje zit hoeft dat helemaal niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:44 schreef BlackLining het volgende:
Zomaar erbij gooien heeft alleen niet altijd zin. Dan moet je hem eigenlijk ook meteen ontluchten.
Anyway; ritje
sinds waneer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:44 schreef BlackLining het volgende:
Zomaar erbij gooien heeft alleen niet altijd zin. Dan moet je hem eigenlijk ook meteen ontluchten.
Anyway; ritje
Ja daarom, hoop dat ze nog een keer een les op zaterdag heeft, kan ik ff mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nauwelijks remdruk dus. Blokken/remolie inderdaad.
Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 10:53 schreef Anne het volgende:
De brommert lekt officieel niet meer. Even dubbelgecheckt gisteren. Geen druppeltje.
Sowieso belachelijk dat ze haar ermee laat rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, hoop dat ze nog een keer een les op zaterdag heeft, kan ik ff mee.
en hoop dat ze nu dus de noodstop goed doet, ze moet geloof ik om 11 uur.
Ja vind ik ook, als het aan mij had gelegen had ik haar bij onze rijschool gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze haar ermee laat rijden.
Dat is ook niet erg handig nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, als het aan mij had gelegen had ik haar bij onze rijschool gedaan.
Die kennen we, dat weten we dat dat goed gaat.
Echter zou ze dan alleen op zaterdag kunnen lessen, en misschien op maandag avond.
Ok ik dacht dat je beter de blokken kon vervangen als de olie onder niveau kwamquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tot het maximum niveau.
Je moet gewoon kijken hoe ver je blokken op zijn. Ff op de knietjes en dan naar je blokken kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat je beter de blokken kon vervangen als de olie onder niveau kwam
Zou ze er gewoon ff afhalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken hoe ver je blokken op zijn. Ff op de knietjes en dan naar je blokken kijken.
Mwa, je ziet het niet bij elke motor op die manier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan, maar om ff te kijken gaat dit sneller.
Dan vraag ik me af wat voor een rare motor jij hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, je ziet het niet bij elke motor op die manier.
Nou bij mijn GSX600F kan je het wel enigzins zien, maar voor een goed beeld zou ik ze er gewoon vanaf halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor een rare motor jij hebt
Ik doelde op de manier bij wat voor n rare je hebt als je het niet kan zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou bij mijn GSX600F kan je het wel enigzins zien, maar voor een goed beeld zou ik ze er gewoon vanaf halen
remklauwen heb je geen momentsleutel bij nodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op de manier bij wat voor n rare je hebt als je het niet kan zien.
En ik zou ze neit los halen als je geen momentsleutel hebt.
Niet mijn ding. Het zijn wel je remmen en i.c.m. aluminium asopnemers (onderste stuk van je voorpoot) gebruik ik liever een momentsleutel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
remklauwen heb je geen momentsleutel bij nodig.
Kan prima met een gewone ratel.
Mwa, wij hebben hem nog nooit gebruikt daarbij, het meeste doen we zelfs gewoon met de ratel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Het zijn wel je remmen en i.c.m. aluminium asopnemers (onderste stuk van je voorpoot) gebruik ik liever een momentsleutel.
Balen man!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, wij hebben hem nog nooit gebruikt daarbij, het meeste doen we zelfs gewoon met de ratel.
En vriendinlief is gezakt
3 oefeningen fout.
Dude, winterstop?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef lipjes het volgende:
Ja nogal, hopen dat ze zsm weer op kan, want winterstop begint er al aan te komen..... en AVD is nog niet ingepland....
Ik heb nog gelest in de sneeuwquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, winterstop?Afgelopen jaar lag er pas sneeuw in januari
Jammer man, zou je niet naar een andere rijschool gaan ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef lipjes het volgende:
En vriendinlief is gezakt
3 oefeningen fout.
Lekker verantwoord van je rijschool danquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb nog gelest in de sneeuw
Nee het begon te sneeuwen toen we een eindje weg warenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker verantwoord van je rijschool dan. Ik mocht dat niet
.
Vriezen oke, maar ijs of sneeuw = ging je rijles gewoon niet door.
Vriezen ging bij ons ook al niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker verantwoord van je rijschool dan. Ik mocht dat niet
.
Vriezen oke, maar ijs of sneeuw = ging je rijles gewoon niet door.
Ik aan het blokquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe ik ben wel eens gestopt om mijn handen op te warmen aan de uitlaat
Beetje sneeuw is idd geen belemmering voor autorijles. Sterker nog: Bij een wat gevorderde leerling is dat alleen maar mooi! Het moet natuurlijk wél veilig blijven dus niet té veel sneeuw, ijzel is een definitieve no-goquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:21 schreef Anne het volgende:
Auto is op zich nog wel anders. Daar zou ik er niet raar van opkijken als de les gewoon doorgaat als 't een beetje sneeuwt.
Op welke oefeningen is ze gezakt trouwens, lipjes?
Sommige rijscholen hebben dat jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, winterstop?Afgelopen jaar lag er pas sneeuw in januari
Ze heeft nog een pakket, dus gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb nog gelest in de sneeuw
[..]
Jammer man, zou je niet naar een andere rijschool gaan ?
Blokquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe ik ben wel eens gestopt om mijn handen op te warmen aan de uitlaat
Kon ik niet goed bij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik aan het blok. Dat was idd tijdens die keer dat ik niet goed werd, maar dat mocht niet baten
.
Blok is even voorover leunen, voor de uitlaat moet ik toch echt afstappenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kon ik niet goed bij.
Lijkt me wel kut
Ik had mijn eerste autorijles in de sneeuwquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje sneeuw is idd geen belemmering voor autorijles. Sterker nog: Bij een wat gevorderde leerling is dat alleen maar mooi! Het moet natuurlijk wél veilig blijven dus niet té veel sneeuw, ijzel is een definitieve no-go
vanochtend was het heerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, vanmorgen was het nog best fris..
Maar vanmiddag..
Misschien zo maar eens kijken naar een toeristische route richting huis. Die A9/A1/A6 is echt geen moer aan, met al die linksplakkers..
Dit beloofd weinig goeds. Zal m'n ritsen wel vast open ritsen voordat ik vertrek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, vanmorgen was het nog best fris..
Maar vanmiddag..
Misschien zo maar eens kijken naar een toeristische route richting huis. Die A9/A1/A6 is echt geen moer aan, met al die linksplakkers..
Heuj wacht eens, vanavond snelweg boekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef BlackLining het volgende:
Het is nu ook nog best lekkerGewoon niet onder de 50 kmh komen.
Whehehequote:Op dinsdag 4 september 2012 07:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe, dat sowieso. En het nadeel van (te vroeg) wakker worden is dat je het daarna mooi niet meer zo kunt als je het in je droom deed
en daarom heb ik sowieso nog een veiligheidskoortje aan mijn jas zitten, mocht de sticker losgaan dan heb ik de camera nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef Salatrel het volgende:
dus ik trek net die gopro bevestiging van de motor af... vond dat ie nog behoorlijk plakkerig was dus ik plak hem op de zijkant van mijn helm... vervolgens beetje koten met die opzetstukjes en die gopro erin geklikt. probeer ik hem voor de spiegel een beetje te verstellen maar blijkbaar had ik de schroeven net iets te strak aangedraaid daarvoorsta ik opeens weer met die gopro in mijn hand
misschien maar goed dat dit thuis gebeurde en niet met 130 op de snelweg
Slim..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
en daarom heb ik sowieso nog een veiligheidskoortje aan mijn jas zitten, mocht de sticker losgaan dan heb ik de camera nog
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Kampi1213 het volgende:
[..]
Filmpjes maken op de motor
Post eens wat!
oh die gopro dingen zitten echt muurvast hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
en daarom heb ik sowieso nog een veiligheidskoortje aan mijn jas zitten, mocht de sticker losgaan dan heb ik de camera nog
dat 3M tape bedoel je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh die gopro dingen zitten echt muurvast hoormaar niet als je ze hergebruikt
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar toch, vertrouw het niet, zeker neit als het regent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Kampi1213 het volgende:
[..]
Filmpjes maken op de motor
Post eens wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]Mooi!! Geweldige omgeving daar! Ik ben er nog niet geweest maar een weekje toeren door schotland staat zeker op mijn lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel minder van je Opa... Maar als ik dit nog zou kunnen doen op mijn 83e... Toch een mooi einde....
Zeker gaan - toen ik er was snapte ik meteen waarom m'n opa er zo graag naartoe wil. Met name in Noord-Schotland is gewoon nagenoeg niets... en al die nationale parken zijn voor motorrijders 1 grote speeltuinquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Kampi1213 het volgende:
[..]
Mooi!! Geweldige omgeving daar! Ik ben er nog niet geweest maar een weekje toeren door schotland staat zeker op mijn lijstje!
Wel minder van je Opa... Maar als ik dit nog zou kunnen doen op mijn 83e... Toch een mooi einde....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef Salatrel het volgende:
topicpolizei.. auch scotland gefällt ihm
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allein wann es ohne die Midges ist.
Had ze het weer koud?quote:
Ah I see, thanks for the info!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef BlackLining het volgende:
Kleppen stellen en carbs syncen is iets anders. Kleppen stellen is de afstand (marge) tussen je kleppen en klepstoters/tuimelaars goed zetten. Dit heeft ermee te maken dat wanneer de motor warm loopt alle componenten iets uitzetten. De marge moet zo zijn dat de kleppen dan precies sluiten. Dit doe je onder je kleppendeksel.
Carbs syncen is zorgen dat de carbs allemaal hetzelfde vacuum hebben. Op je carbs zitten nippeltjes die dicht zitten. Deze kun je open zetten en er een manometer op aansluiten, zo'n ding meet het drukverschil. In principe wil je dat alle carbs dezelfde druk hebben, de motor loopt dan met elke slag die een cilinder maakt (tenzij je zo'n big bang motor hebt dus de arbeidsslagen van alle cilinders verdeeld over een volledige cyclus van de motor) even hard en loopt dus rustiger, soepeler en wat minder hokkerig lager in de toeren.
Verder heeft het weinig met elkaar te maken, al is het wel zo dat het stellen van kleppen wat invloed kan hebben voor het vacuum in de carbs, daarom eerst kleppenstellen en dan pas carbs syncen. Beide zijn op de meeste fietsen goed thuis te doen met wat basis sleutelervaring.
Vertel mij wat, rij er al een jaar iedere dagquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, vanmorgen was het nog best fris..
Maar vanmiddag..
Misschien zo maar eens kijken naar een toeristische route richting huis. Die A9/A1/A6 is echt geen moer aan, met al die linksplakkers..
Hahaha geweldig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef WhiteJoker het volgende:
iwab? Nevermind, heb het al gevonden...
Lol zit hier te werken gaat de deurbel ineens. Stonden m'n ouders met een MotoZoom tas op de stoep. Ze hadden nieuwe (halfhoge) laarzen voor me gekocht![]()
Die wilde ik al een tijdje kopen omdat ik steeds schoenen mee moet nemen naar m'n werk.
Oeh, is het huisje definitief nu?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, rij er al een jaar iedere dagOp de a2 kunnen ze er overigens ook wat van, op de a12 een stuk minder, maar heb je ook van die mensen heb ik vooral op de terugweg
Nog een maand, dan ben ik van de A9, A1 en A6 af en hoef ik ook bijna geen A2 meer te doen
Behalve dan die 2x per week dat ik in eerste instantie toch nog terug naar Almere ga
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh, is het huisje definitief nu?
Gefeliciteerd joh... wel jammer voor mij misschien voor eventueel spontaan eens samen rijden, maar een eigen stek is echt waanzinnig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]1 oktober de sleutel, 6 oktober verhuizen
Dank jequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh... wel jammer voor mij misschien voor eventueel spontaan eens samen rijden, maar een eigen stek is echt waanzinnig.
Overigens vandaag ook weer wat km's gemaakt. Ben moe nu maar de bochten gaan wel iets makkelijker.... Moest meer km's gaan maken... lol
misschien een vakantie naar japan boeken en daar in de leer gaan bij de lokale copperquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:02 schreef Mickeys het volgende:
Ja ja..... maar vandaag niet meer... kan geen poep meer zeggen. Wel de motor in de voortuin laten staan, misschien morgen nog ietsje rijden, zag dat er geen regen word verwacht
Dat bakbeest doet ook amper iets, of ik mis iets? Ik zie de rijder vooral naast de motor hangen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Mickeys het volgende:
Die Goldwing is wel lachen. Zou je niet verwachten van zo'n bakbeest
dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bakbeest doet ook amper iets, of ik mis iets? Ik zie de rijder vooral naast de motor hangen.
Die is echtquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
Over bochtjes gesproken... DIT filmpje vind ik dus al helemaal keigoed
Snelheid is wel in MPH dus gaat voor mijn doen best hard door de bochtjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bakbeest doet ook amper iets, of ik mis iets? Ik zie de rijder vooral naast de motor hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |