quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Salatrel het volgende:
dat stukje over wie naar de MM gaat kan uit de OP
quote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rober(...)820661481473/photo/1
quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Mirgeam het volgende:
Deze was na een burnout ineens z'n ketting kwijt
[ afbeelding ]
Beetje late reactiequote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
Oh, en er is niks mis met kleine tetten heur
Ik zou zeggen 1960quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Mirgeam het volgende:
Deze was na een burnout ineens z'n ketting kwijt
[ afbeelding ]
True, ik doelde op het grote oud-militaire terrein ernaastquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef JK het volgende:
[..]
Duitsland? Iets specifieker? Want dat vliegveld 'doet' het nog.![]()
En ach, wat is centraal... altijd wel klagers.
Lekker lawaai-ensemble wordt dat danquote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Anne het volgende:
En mocht het kutweer zijn, zijn er nog genoeg bunkers en hangars die voor 't schuilen gebruikt kunnen worden.
Ik zeg alleen dat er niks mis mee is heurquote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef Anne het volgende:
Nog een verlate reactie dan; kleine boobs schattig vinden is bah. Een vrouw wil niet schattig gevonden worden.
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker lawaai-ensemble wordt dat dan
quote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er niks mis mee is heur
Kleine boobs
Zeker wel normaliter afgesloten voor publiek?quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef Anne het volgende:
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.
Voor de offroaders is het ook goed vertoeven daar. Ze hebben er een quad-baan uitgezet in ieder geval (door de bossen, over bunkers heen, etc).
calzone met salami ertussen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Dekatria het volgende:
Boobs zijn net als pizza, het kan bijna niet mis![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker wel normaliter afgesloten voor publiek?
Met de auto (per ongeluk overigens, stond ineens bijna naast de landingsbaan) en mountainbike wel jaquote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker al eens onofficiëel bezocht?
Toch nog leuk stukje geredenquote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
En ik is weer terug, moet nog wel motor even "opbergen". Maar goede tips gehad van Roderick2085, hoe klein die tips ook lijken.
Lol, Ik was nog even klein stukje "hard" gegaan voor zover mogelijk. Die ene motorrijder die bij ons reed nog op de A6 volgde me en stak telkens zijn hand op. Geen idee wie het was.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toch nog leuk stukje geredenWas maar goed dat je dat laatste stukje niet mee ging, weg die ik wilde pakken was afgesloten, dus dat werd wat dwalen door Poort
Moet je registreren begreep ik, maar nog niet getest eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Even een rondje van zo'n 40 km met mijn vrouw achterop.
Ik heb die pirelli app ook aan gehad, maar de sessie wordt niet naar de site geupload... Verder wel leuk om die stats te zien
Bedoel je dat ik een account moet maken? Dat heb ik nl. al gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 16:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moet je registreren begreep ik, maar nog niet getest eigenlijk
Volgens mij kun je ergens iets instellen, maar is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Nu ik geregistreerd heb is mijn test sessie nl wegquote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik een account moet maken? Dat heb ik nl. al gedaan
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Ik was nog even klein stukje "hard" gegaan voor zover mogelijk. Die ene motorrijder die bij ons reed nog op de A6 volgde me en stak telkens zijn hand op. Geen idee wie het was.
Heb nog wel de hele Hagevoortsedreef gepakt dus alle rotondes gedaan. Het gaat inderdaad op deze manier een stukje soepeler. Nu ervaring er in krijgen.
Overigens was het voor mij de allereerste keer file rijden. Had nog wel even flink last van die zilverkleurige Alfa die dacht dat de A1 alleen van hem was. Verderop nog even gelachen met een Audi waar 4 jongens verlekkerend uit het raam keken en toen ik voorbij was ging die toeteren... zag ineens mijn lange haren natuurlijk. Ik lachen hahaha... Hand opgestoken en toen gas open gegooid en naar de uitvoegstrook waar ik eindelijk weer bij je kwam.
Inderdaad wel goed geluid. Maar deze camera als in die van de week door een aantal is gekocht? dat Bullet ding?quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tankiej het volgende:
Goedemiddag
Gister naar Historic Grand Prix op CPZ geweest, was erg vet! Je mocht ook gewoon overal heen (behalve de baan op)!
Filmpje gemaakt van een oude F1 auto die ze aan het testen waren in een pitbox:
Merk nu trouwens dat deze camera wel goed is in geluid opnemen bij filmpjes, misschien moet ik deze eens gebruiken om het geluid van m'n uitlaat op te nemen
Nee, dit is m'n eigen compact camera, Samsung WB550quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad wel goed geluid. Maar deze camera als in die van de week door een aantal is gekocht? dat Bullet ding?
Ik wou ook zo snel mogelijk langs die Alfa, maar toen ik dat wou ging die ineens voor mij rijden en de weg blokkeren waarbij die zowat de auto naast hem raakte. Dus toen die stil stond kon ik er langs. Echt een idioot.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptKan je dus op rustige rechte wegen ook een beetje oefenen, zoals ik op het industrieterrein even deed.
Zoiets vermoedde ik al wel, heb me nog ingehouden en het laatste stuk ff op de rechter rijstrook blijven hangen tot ik je op de uitvoegstrook aan zag komen... Die alfa was idd niet helemaal lekker bezigdaarom wilde ik daar ook zo snel mogelijk voorbij
quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eigen compact camera, Samsung WB550
Mooi spulquote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tankiej het volgende:
Goedemiddag
Gister naar Historic Grand Prix op CPZ geweest, was erg vet! Je mocht ook gewoon overal heen (behalve de baan op)!
Filmpje gemaakt van een oude F1 auto die ze aan het testen waren in een pitbox:
Merk nu trouwens dat deze camera wel goed is in geluid opnemen bij filmpjes, misschien moet ik deze eens gebruiken om het geluid van m'n uitlaat op te nemen
Ik ga tzt weer eens shoppen voor een goed ruitje... en er dan zelf nog een spoilertje op fratsenquote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn volgende motor wordt iets met kuip, ik word gek van de wind
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga tzt weer eens shoppen voor een goed ruitje... en er dan zelf nog een spoilertje op fratsen
Overigens kon ik de Alfa veel beter handelen dan die achterlijke idioot op die scooter... Ik zat echt op de klap te wachten die godzijdank (net) niet kwam.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wie die motorrijder was, maar mooi dat het wel helptKan je dus op rustige rechte wegen ook een beetje oefenen, zoals ik op het industrieterrein even deed.
Zoiets vermoedde ik al wel, heb me nog ingehouden en het laatste stuk ff op de rechter rijstrook blijven hangen tot ik je op de uitvoegstrook aan zag komen... Die alfa was idd niet helemaal lekker bezigdaarom wilde ik daar ook zo snel mogelijk voorbij
? Als in er af waaien of zo?quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.
wel goed voor je nekspierenquote:Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn volgende motor wordt iets met kuip, ik word gek van de wind
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kruissnelheid @ 130 was niet eens fatsoenlijk vol te houden.
Lol, zo'n opgevoerd Holleedertje hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?
Ontzettend kramp in mijn benen van het klemmen.quote:
Dat wel jaquote:
Bah nee dankje. Er bestaan nog meer motoren met kuip behalve choppersquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus jij wil een chopper met zo'n lelijk aftermarket ruitje zodat je met 110 lekker uit de wind zit?
Klemmen is echt niet nodig, je waait er heus niet af hoor, zeker bij 130 niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontzettend kramp in mijn benen van het klemmen.
[..]
Dat wel ja
[..]
Bah nee dankje. Er bestaan nog meer motoren met kuip behalve choppers
Als ik ontspan waai ik er juist vanaf.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klemmen is echt niet nodig, je waait er heus niet af hoor, zeker bij 130 niet.
Ontspannen, dát is het sleutelwoord!
Wat maakt het uit? Als ik niet relaxed kan zitten bij 130 dan kan ik ontspannen wat ik wil maar dat helpt nietquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef vannelle het volgende:
Hoeveel vierkante meter waaioppervlak heb jij dan wel niet?
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ik niet relaxed kan zitten bij 130 dan kan ik ontspannen wat ik wil maar dat helpt niet
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondesquote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik ontspan waai ik er juist vanaf.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondes
hij is gewoon jong, en moet veel leren hoe ermee moet rijden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.
Heeft niks met een ruitje te maken maar meer met je mate van ontspannen rijden.
Je zit er te gespannen op lees ik tussen de regels door.
Ehm...quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
hij is gewoon jong, en moet veel leren hoe ermee moet rijden.
Hij moet gewoon achter komen hoe je daarin kan ontspannen.
Ja juist, daarom vanmiddag ook geoefend met Roderick samen... Ging steeds beter. Ben alleen nu wel bekaf... volgens mij slaap ik vannacht als een roosjequote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
Ik klem juist nooit; dat werkt averechts, bij mij. Zéker met bochten en rotondes.
is net als skien, zodra je door hebt, gaat ie makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm...ik moet ook nog leren goed bochten en rotondes te nemen en houding dan correct doen zodat ik ontspannen kan rijden.
Mwoa, was gewoon veel tegenwind. Normaal gesproken klem ik niet, ook niet met bochten want dat rijd relaxter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me, als jij al met je benen gaat klemmen bij 130 rij je op geen enkele motor comfortabel.
Heeft niks met een ruitje te maken maar meer met je mate van ontspannen rijden.
Je zit er te gespannen op lees ik tussen de regels door.
Mwoa weet niet. Ik ben 63,5kg en ik zit vol in de wind, want rechtop en naked.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij minder weegt dan ikke en met 170 waai ik ook niet van mijn motor en klemmen? Dat doe ik alleen in bochten en met het nemen van rotondes
Ja duh, dat doe ik ook nog steeds op zijn 1950's.. overstappen en zo (V-vormpje) ... mooi niet zoals men het tegenwoordig doetquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
is net als skien, zodra je door hebt, gaat ie makkelijk.
Ik 58 kg en waarom zou je op een naked niet voorover kunnen hangen zodat je minder wind vangt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa weet niet. Ik ben 63,5kg en ik zit vol in de wind, want rechtop en naked.
Ja en ik ben wel een stukkie langerquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik 58 kg en waarom zou je op een naked niet voorover kunnen hangen zodat je minder wind vangt?
Weet je?quote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja juist, daarom vanmiddag ook geoefend met Roderick samen... Ging steeds beter. Ben alleen nu wel bekaf... volgens mij slaap ik vannacht als een roosje
Ik had dat met mijn eerste motor ook hoor (http://www.woneninweeze.nl/plaatjes/Motor%20001.jpg). Snieleuk neequote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Hard rijden op een gs500 vond ik ook niet comfortabelquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben wel een stukkie langer1,82m. En ja dat kan wel, maar dat zit ook niet comfortabel. Als het nou eens in de zoveel tijd was, dan leer ik er mee leven. Maar het is dus wel zo dat ik elke dag minimaal 30km snelweg rijd, aldan niet meer.
Preciesquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Vergelijk dat maar met autorijlessen, er is een stijl wat het cbr wil zien en dat wordt je geleerd zodat je toneelstukje bij het examen een voldoende waard is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Nou, ik heb nooit geleerd in de auto dat ik met een bepaalde houding moet gaan zitten. Dat je niet onderuit gezakt hoort te zitten, oké, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergelijk dat maar met autorijlessen, er is een stijl wat het cbr wil zien en dat wordt je geleerd zodat je toneelstukje bij het examen een voldoende waard is.
Daarna ga je je eigen stijl ontwikkelen en 9 van de 10 keer zal dat betekenen dat je meer ontspannen gaat zitten ongeacht of we het nu over auto of motor hebben.
En daar kom je nu pas mee?quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt mee. Ze worden volgend weekend ook voor een hardstyle en hardcore feestje gebruikt en dat klinkt best oké in die bunkers en hangars! Buiten (mainstage), in de openlucht, klinkt minder.
Voor de offroaders is het ook goed vertoeven daar. Ze hebben er een quad-baan uitgezet in ieder geval (door de bossen, over bunkers heen, etc).
Wedden van wel?quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb nooit geleerd in de auto dat ik met een bepaalde houding moet gaan zitten.
Dan zat ik waarschijnlijk al meteen goed, want dat heb ik nooit te horen gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
Dit kan ik niet in mijn auto.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.
Linkerelleboog op het raamstijl en dan naar het stuur. Rechterhand is eigenlijk altijd wel los, tenzij hoge snelheid of bochtig stuk.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit kan ik niet in mijn auto.Heb jij les gehad in een automaat? (kan het mij bijna niet voorstellen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nope. Maar alsnog stelde ik hem niet zo af. Was meer dat ik gewoon lekker in de auto moest zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb jij les gehad in een automaat? (kan het mij bijna niet voorstellen)
Dat heb ik volgens mij nooit gehad.... handen op 10 voor 2 is wel zo'n onzin dingquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Koppeling ingetrapt moet je been klein beetje gebogen zijn. Dan de rugleuning afstellen: Polsen op het stuur met licht gebogen armen.
Neuh, is niet echt een zithouding aanleren.
Ik vind zijwind op de snelweg minder erg dan tegenwind.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je?
Als je dan tegenwind hebt maakt die extra paar km/h ook niet uit. Zijwind is veel lastiger.
Als ik 160 kan rijden op een Intruder dan moet 130 op een naked helemaal een makkie zijn.
Ik blijf er bij dat je het zelf iets erger maakt dan het is, ontspannen is het sleutelwoord.
edit: verkeerde stukje gequote.
Snap ik ook niet echt nee. Normaal gesproken rij ik ook gewoon 'losjes'.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dat het je wel wordt aangeleerd met rijlessen: "knietjes tegen de tank!"
Nou.. zo rij ik dus niet meer, want dat betekent spieren aanspannen en een vermoeiende rit rijden.
Dit dus. Overigens, echt klemmen met deze tank is niet relaxed. Benen staan zowat parallel met elkaar en dat is niet erg fijn. Een wat wijdere houding lijkt me relaxter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hard rijden op een gs500 vond ik ook niet comfortabelJe kan wel lekker gooien met dat ding
Natuurtalentje of slechte instructeur.quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zat ik waarschijnlijk al meteen goed, want dat heb ik nooit te horen gekregen.
Eens, ik heb het dan ook over een lessituatie, oefenen voor het cbr toneelstuk.quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind dat juist heel beroerd zitten in een blik.. dan zit je veel te dicht op het stuur.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit kan ik niet in mijn auto.Zeg ik, eigen stijl na een succesvolle uitvoering bij het CBRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pleur die stoel zo ver mogelijk naar achter en dan zit ik goed.
Linkerelleboog op het raamstijl en dan naar het stuur. Rechterhand is eigenlijk altijd wel los, tenzij hoge snelheid of bochtig stuk.![]()
Nou......eigenlijk was het geen grap.quote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
@vannelle ze trappen er allemaal lekker in... hahaha, ik heb mijn "lesje" jaren geleden al geleerd
I know, maar moest er wel even om lachen (herinnering). Ik weet hoe serieus dit allemaal is en jij als geen ander weet hoe het "hoort"quote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou......eigenlijk was het geen grap.
Nah, zo serieus is het niet. Zijn gewoon voorschriften van CBR die vaak té overdreven zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, maar moest er wel even om lachen (herinnering). Ik weet hoe serieus dit allemaal is en jij als geen ander weet hoe het "hoort"
Klopt, een GS is vrij smal ja. Ja het is denk ik ook meer dat gevoel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n GS is vrij smal he? Ik houd er op mijn Bandit ook niet van. En dan is het niet zozeer het gevoel van eraf waaien, want dat gebeurt niet, maar het feit dat je alle kanten op getrokken en geduwd wordt. Hoe strak je alles ook aantrekt, het begint toch altijd wat te wapperen. Voor 30 km inderdaad geen probleem, maar ik kan straks weer meerdere keren per week 220 km snelweg gaan doen. Dan is zoiets echt minder. 140 of 150 op mooi asfalt en weinig wind, dan vind ik het wel mooi genoeg.
Een fairing bike zie ik ook weer niet zitten, ik vind nakeds veel te vet. Het is toch een motor, dan hoor je de motor ook te zien.
Tevens ben ik net verhuisd naar Leiden! Ben benieuwd of hier in de omgeving nog wat leuke weggetjes zijn..
Vannacht pas?quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ahw....quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ik ook laatst. Het was heerlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Ik droomde laatst ook over motorrijden, maar toen ik wakker was kon ik ook gewoon op m'n motor stappen en wegrijdenquote:Op maandag 3 september 2012 06:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb écht m'n rijbewijs nodig.
Werd zonet wakker met de realisatie dat ik over motorrijden heb zitten dromen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |