Dát dus, de aandacht alleen al om net die speciale kaart te zoekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb speciaal een kaart uitgezocht bij de Paperchase op het station. Heel leuke kaartenwinkel is datIk mag daar alleen voor speciale gelegenheden een kaart uitzoeken. Dit vond ik een prima moment
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben zelf gewoon helemaal benieuwd hoeveel en wat voor kaarten ze gaat krijgen
Ik ben er ook helemaal een beetje emo vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dát dus, de aandacht alleen al om net die speciale kaart te zoeken.
Ik wordt zo warm van én de vraag (en echt, dat vraag je niet zomaar, daar gaat heel wat aan vooraf en Fratz is daar echt zo super lief en nuchter maar liefdevol in) en de reactie en alle actie op de vraag zó gaaf.
Heb even een ernstig FOK!knuffelneiging-momentje momenteel
Don't worry, dat gaat wel over hoor![]()
Als je de kaart morgen post zou hij dinsdag aan moeten komen toch? Denk ik enzo.. Met de post is er de laatste tijd zoveel veranderd dat ik het niet meer weet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel een kaartje sturen, maar ben bang dat ie niet meer op tijd komt als ik hem morgen post![]()
Sterkte met alles..@ TS en fam, 'ken' je verder niet, ook niet van fok, maar klinkt alsof ze het verdient
Ik dus ook niet, op de een of andere manier komen mijn kaartjes altijd te laatquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als je de kaart morgen post zou hij dinsdag aan moeten komen toch? Denk ik enzo.. Met de post is er de laatste tijd zoveel veranderd dat ik het niet meer weet!![]()
Ik PM je haar adres
Dan moet het dus dinsdag wel bezorgd wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is bezorgen ze tegenwoordig via het DiDoZa systeem
Ik heb deze link gebruikt.quote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef Mula het volgende:
Tip: bij www.kaartje2go.nl is het eerste kaartje dat je verstuurd gratis. Mocht je daar niet meer voor in aanmerking komen, dan kan je de actiecode "postzegel" gebruiken om een gratis postzegel bij je kaartje te krijgen. Officieel geldt die actiecode niet meer, maar hij doet het nog wel!
Wil graag je moeder een kaartje sturen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef Fratz het volgende:
Als je de kaart morgen post zou hij dinsdag aan moeten komen toch? Denk ik enzo.. Met de post is er de laatste tijd zoveel veranderd dat ik het niet meer weet!![]()
Ik PM je haar adres
DM verzondenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil graag je moeder een kaartje sturen!
Mag het via de DM?
Dat is toch extra leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter (8 jaar) heeft een kaartje uitgezocht, so don't blame me
Nee!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef Rucky het volgende:
Mijn kaartje zal maandag ook in de bus vallen. Weet je al wat je gaat zeggen wie Rucky is?
Ben ik nog op tijd met mijn PM!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef indaha het volgende:
Fratz mag ik ook nog een PM/DM met het adres want met Greetz kan ik nog net op tijd zijn voor dinsdag .
Veel sterkte voor jou
Natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik ook nog een PM krijgen? Dan kan mijn kaartje denk ik nog net via die link hierboven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat hebben ze toch ook allemaal van die rare namen zal ze denkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Fratz het volgende:
Mijn moeder heeft al minstens veertien kaarten nu binnen waarvan ze het handschrift niet herkende!
Op een envelop stond "voor Fratz' mama" en nou vermoed ze toch wel dat ik er mee te maken heb
Wat ik natuurlijk heb ontkend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |