Dat was een STR. Een hulp-team.quote:
vond gister in de kwali ook al dat ze lang op het recht stuk tegen die toerenbegrenzer aan zaten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, waarschijnlijk de bakverhoudingen niet helemaal goed afgesteld.
Die hebben idd geen pitlimiter nodigquote:Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ter verdediging van Caterham; ze hadden niet verwacht dat die HRT zo snel zou gaan.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Deze opmerking maak je alleen maar omdat Coulthard het zei.
Dat zeg ik toch?quote:Het is gewoon hindsight. Daarbij is het hoe dan ook Grosjeans fout, ook al had Hamilton mogelijkheden gehad om het te voorkomen.
Je kunt beter eens een keer een plek weggeven dan een race. Als hij nou gewoon niet snel genoeg reageert dan verwijt ik hem dat niet. Maar als hij het wel op tijd ziet en besluit aan zijn plek vast te houden dan is dat gedrag waardoor hij geen kampioen wordt.quote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je zomaar plaatsen weggeeft, wordt je ook geen kampioen.
Karthikeyan anders ookquote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef JohnB52 het volgende:
Rosberg 2 minuten?
De gp2 is sneller!!!!
Serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Mol ook weer, alsof het een verrassing is dat Button voor Raikkonen weer de baan op komt.
Volgens mij is er altijd maar 1 heli tegelijk in de lucht?quote:
Het was een gele heli boven Kemmel straight.quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij is er altijd maar 1 heli tegelijk in de lucht?
Ja, maar die werd gefilmd door een landcameraquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was een gele heli die boven Kemmel straight.
Die gaat zo langzaam dat zijn banden niet slijtenquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef THEFXR het volgende:
waarom gooien ze rosberg niet de pits in????
sukkel...quote:
Fouten erkennen kan moeilijk zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef THEFXR het volgende:
waarom gooien ze rosberg niet de pits in????
Hmm, dat zou wel kunnen. Een camera aan zo'n kraan.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, maar die werd gefilmd door een landcamera
Maar dan zou Massa eigenlijk nooit hoeven te pitten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die gaat zo langzaam dat zijn banden niet slijten
quote:
Dat doet ie natuurlijk ook alleen maar omdat het verplicht isquote:Op zondag 2 september 2012 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dan zou Massa eigenlijk nooit hoeven te pitten.
Grosjean ontwijken is nummer eenquote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton twittert wat tips aan hem.
Zou treurig zijnquote:
Welk moment gaan ze eigenlijk onderzoeken? Contact was er immers niet.quote:
LT: pit entry incident.quote:Op zondag 2 september 2012 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welk moment gaan ze eigenlijk onderzoeken? Contact was er immers niet.
Maar wat is het incident dan?quote:
Dat.quote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar wat is het incident dan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Vettel die vrij had moeten laten, maar dat deed hij feitelijk.
Tja, wat precies weet ik ook niet. Ik vind het al zo raar dat dit onderzocht moet worden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar wat is het incident dan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Vettel die vrij had moeten laten, maar dat deed hij feitelijk.
dit, het is de laatste jaren best huilie geworden!quote:Op zondag 2 september 2012 15:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schumacher had moeten zorgen dat hij niet aan de binnenkant van die bocht zat? En dan remmen en Vettel voor laten gaan als je dat toch zit? Dat is alles wat ik kan bedenken, maar lijkt me niet echt een straf waard.
En terecht, Massa is gewoon traagquote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef JohnB52 het volgende:
Senna laat even weten wie op dit moment de snellere braziliaan is
Ik zeg Frijns erin!quote:
Misschien moet het wel even verduidelijkt worden. Het zijn allebei Duitsers dus waarschijnlijk worden ze allebei bestraft.quote:Op zondag 2 september 2012 15:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, wat precies weet ik ook niet. Ik vind het al zo raar dat dit onderzocht moet worden.
ik denk niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef THEFXR het volgende:
nu is het wachten wanneer button gaat pitten
Wellicht niet meer. Kan goed een 1-stopper zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef THEFXR het volgende:
nu is het wachten wanneer button gaat pitten
Omdat Spa.quote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef JohnB52 het volgende:
Mensen die naar voetbal gaan terwijl deze gp is....
Wat boeit t nou dat psv wint van AZ?
En Hamilton, Perez en Grosjean.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als Alonso niet eruit geknikkerd was...
Die had gewoon een podium kunnen pakken hier.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En maldonado en gedeeltelijk ook kobayashiquote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nope. Tijden zijn nog steeds goed en nog maar 7 laps. Moet kunnen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat Vettel nog naar binnen moet ?
typische Spa race!quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef THEFXR het volgende:
maar, het is een fucking spannende race
Die zijn pitstops aan t oefenenquote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede strategie van Mercedes inderdaad.
Die heeft wel kunnen nursen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat Vettel nog naar binnen moet ?
Ik snap wat je bedoelde, maar ik probeer er maar niet teveel aan te denken. Maakt het alleen maar pijnlijker als ik me dat realiseer.quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik bedoel meer: als je ziet hoe hard Massa gaat dan had Alonso voor de win kunnen gaan.
Als Schumacher buiten gevechten was gebleven had die het wel gered denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede strategie van Mercedes inderdaad.
5 seconds of famequote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volwassen mannen die over het gek gaan hangen om naar de camera te zwaaien... dat zal ik nooit begrijpen vrees ik.
De cameraman moedigt mensen soms ook aan om te zwaaien.quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volwassen mannen die over het gek gaan hangen om naar de camera te zwaaien... dat zal ik nooit begrijpen vrees ik.
Het zijn meestal ook mensen die niet snappen waar de camera staat als ze zo in beeld zijn en naar de verkeerde kant zwaaien.quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Aniron het volgende:
SchumiIk denk dat het nu toch echt wel duidelijk is dat die gast gewoon nog steeds kan racen.
Wat een heerlijke "I GOT BALLZ" actie van de Ice-Man trouwens
Inderdaad, meestal zwaaien ze naar het scherm waar ze naar kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn meestal ook mensen die niet snappen waar de camera staat als ze zo in beeld zijn en naar de verkeerde kant zwaaien.
Moet je ook niet bij iedereen doen, Schumacher moest behoorlijk liften en kreeg daardoor Hulkenberg nog flink in zijn nek.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Aniron het volgende:
SchumiIk denk dat het nu toch echt wel duidelijk is dat die gast gewoon nog steeds kan racen.
Wat een heerlijke "I GOT BALLZ" actie van de Ice-Man trouwens
Deal!quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zullen we volgend jaar gewoon 3x op Spa rijden?
Gingen ze juist niet Spa afwisselen met een andere GP?quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waar kunnen we tekenen, ik zeg doen, !!quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Met Frankrijk was idd een optie, maar die deal is afgeketst toen Hollande president werd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef Aniron het volgende:
[..]
Gingen ze juist niet Spa afwisselen met een andere GP?
Ik kan zo probleemloos 3 races opnoemen die ik ervoor zou opofferen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oooh, dus Spa blijft gewoon standaard staan?quote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met Frankrijk was idd een optie, maar die deal is afgeketst toen Hollande president werd.
Sowieso tot 2015 geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Aniron het volgende:
[..]
Oooh, dus Spa blijft gewoon standaard staan?
tot 2016 is er nu een contract. Vorige maand ergens getekend dacht ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Aniron het volgende:
[..]
Oooh, dus Spa blijft gewoon standaard staan?
Valencia zowiezoquote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan zo probleemloos 3 races opnoemen die ik ervoor zou opofferen.
Hij heeft toch wel eens race gewonnen met maar 2 versnellingen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Schumacher rijdt blijkbaar zonder 6e versnelling sinds een paar ronden.
Dat had ik gemist!quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tot 2016 is er nu een contract. Vorige maand ergens getekend dacht ik.
Was tussenversnellingen missen is natuurlijk iets anders dan je 6e.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel eens race gewonnen met maar 2 versnellingen?
Abu Dhabi.quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bahrein.
Turkije is er gelukkig al af.
Silverstone uitgereden en gewonnen met een bak die vast stond in 5 geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel eens race gewonnen met maar 2 versnellingen?
Wat dan?quote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Was tussenversnellingen missen is natuurlijk iets anders dan je 6e.
Ja, erg jammer.quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Turkije is toch best een prima baan?
Een van de betere van Tilke. Maar zo sfeerloos.quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt, het was alleen jammer dat er maar weinig publiek op afkwam.quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dan kan ie nu mooi stoppen toch?quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef THEFXR het volgende:
vettel heeft iig de race van het jaar gereden
Inderdaad, zo zie ik het ook.quote:Op zondag 2 september 2012 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Lekker voor het WK dit. Alonso, Vettel, Raikkonen en Button gaan het uitmaken.
Het werd Bernie ook iets te pijnlijk dat overal lege tribunes stonden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een van de betere van Tilke. Maar zo sfeerloos.
moet Abu Dhabi van de kalender af? Nowayquote:
Enkel te setting daar is zeer gaaf, maar de race is gewoon baggerquote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef WEST het volgende:
[..]
moet Abu Dhabi van de kalender af? Noway
Vind het persoonlijk niet zo'n heel spannend circuit.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef WEST het volgende:
[..]
moet Abu Dhabi van de kalender af? Noway
vind ik eigenlijk wel moet. De fans betalen toch grof geld voor een kaartje.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Jammer dat er nooit een uitloopronde is op Spa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |