Dat was een STR. Een hulp-team.quote:
vond gister in de kwali ook al dat ze lang op het recht stuk tegen die toerenbegrenzer aan zaten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, waarschijnlijk de bakverhoudingen niet helemaal goed afgesteld.
Die hebben idd geen pitlimiter nodigquote:Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ter verdediging van Caterham; ze hadden niet verwacht dat die HRT zo snel zou gaan.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Deze opmerking maak je alleen maar omdat Coulthard het zei.
Dat zeg ik toch?quote:Het is gewoon hindsight. Daarbij is het hoe dan ook Grosjeans fout, ook al had Hamilton mogelijkheden gehad om het te voorkomen.
Je kunt beter eens een keer een plek weggeven dan een race. Als hij nou gewoon niet snel genoeg reageert dan verwijt ik hem dat niet. Maar als hij het wel op tijd ziet en besluit aan zijn plek vast te houden dan is dat gedrag waardoor hij geen kampioen wordt.quote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je zomaar plaatsen weggeeft, wordt je ook geen kampioen.
Karthikeyan anders ookquote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef JohnB52 het volgende:
Rosberg 2 minuten?
De gp2 is sneller!!!!
Serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Mol ook weer, alsof het een verrassing is dat Button voor Raikkonen weer de baan op komt.
Volgens mij is er altijd maar 1 heli tegelijk in de lucht?quote:
Het was een gele heli boven Kemmel straight.quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij is er altijd maar 1 heli tegelijk in de lucht?
Ja, maar die werd gefilmd door een landcameraquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was een gele heli die boven Kemmel straight.
Die gaat zo langzaam dat zijn banden niet slijtenquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef THEFXR het volgende:
waarom gooien ze rosberg niet de pits in????
sukkel...quote:
Fouten erkennen kan moeilijk zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef THEFXR het volgende:
waarom gooien ze rosberg niet de pits in????
Hmm, dat zou wel kunnen. Een camera aan zo'n kraan.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, maar die werd gefilmd door een landcamera
Maar dan zou Massa eigenlijk nooit hoeven te pitten.quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die gaat zo langzaam dat zijn banden niet slijten
quote:
Dat doet ie natuurlijk ook alleen maar omdat het verplicht isquote:Op zondag 2 september 2012 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dan zou Massa eigenlijk nooit hoeven te pitten.
Grosjean ontwijken is nummer eenquote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton twittert wat tips aan hem.
Zou treurig zijnquote:
Welk moment gaan ze eigenlijk onderzoeken? Contact was er immers niet.quote:
LT: pit entry incident.quote:Op zondag 2 september 2012 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welk moment gaan ze eigenlijk onderzoeken? Contact was er immers niet.
Maar wat is het incident dan?quote:
Dat.quote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar wat is het incident dan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Vettel die vrij had moeten laten, maar dat deed hij feitelijk.
Tja, wat precies weet ik ook niet. Ik vind het al zo raar dat dit onderzocht moet worden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar wat is het incident dan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Vettel die vrij had moeten laten, maar dat deed hij feitelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |